Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 12 квітня 2019 р.

1148. СК РФ арештував заочно А.Гриценка.


https://gordonua.com/news/politics/sledkom-rf-hodataystvuet-o-zaochnom-areste-gricenko-881693.html Бастрикін, (Глава СК РФ), Гриценко, - ангел, заменшує наміри! Навіть якщо діяти в стосунках з Росією по моделі "око за око" чи "зуб за зуб", і то потрібно за кожного вбитого, ГРУшниками ЗС РФ, українського офіцера вбивати, щонайменше, трьох русскіх офіцерів, для завдання Росії ідентичного ущербу, оскільки кількість жителів в РФ більше в три рази, ніж в Україні?! Але для того, щоб припинити подібні вбивства, щоб "не павадно било", вбивати потрібно з коефіцієнтом, наприклад 150, по - Жириновському?! За кожного вбитого українського офіцера знищувати 150 русскіх офіцерів?! Тоді Путін задумається, що йому потрібно робити?! Бастрикін, ну ти і "курєпчік", мразь, яка здійснює слідче забезпечення окупаційних, терористичних, сепаратистських, бандитських спецоперацій армії і ФСБ РФ в Україні?! Гриценко тільки говорив про наміри, і ти його вже хочеш судити, а твій пахан, верховний головнокомандувач Путін, до сих пір надсилає в Україну сотні танків, ракет, БТРів, іншої військовї техніки і озброєння, добровольців- відпускників, "іхнамнєтов", вбиваючи тисячі українців, (вже більше 13 тисяч, з яких, на 26 березня 2019 року, 2959 військових, якщо для паритету, "око за око, зуб за зуб", то українці повинні знищити 8877 русскіх військових?! А знищили скільки? Росія рахує своїх ублюдків? Скільки, Бастрикін? А якщо з коефіцієнтом Жириновського, то українці повинні знищити 443850 русскіх військових?! Кровожерливий Жириновський?), і ти не притягуєш Путіна до відповідальності? Яка у твоїй башці логіка? Правничок є*аний?! "Нам можна, а вам не можна?"... Тоді, - хто сильніший! Так? Щоб ти знав на яку війну Росія потрапила! Для того, Бастрикін, щоб ти судив Гриценка, потрібно, щоб у вашого військового прокурора російських ЗС х*й стояв!? Вам не українців потрібно судити, а уйо*увати із Криму, із Донбасу... і розмовляти із військовими так, щоб взнати, хто ж той, із - за кого не ї*еться ваш верховний Путін!? Щоб ви знали, що вам потрібно робити! А якщо по суті того, про що ти, то, Бастрикін, знайди і заарештуй тих, хто мені кричав, (у таємній російсько-українській війні, з елементами психотронної війни, 1991...2019 р.р.) за багато років до цієї, поточної, явної, російсько-української війни 2014...2019 р.р.: "Мы уничтожим в каждой украинской семье не менее одного члена семьи для того, чтобы вонючие хохлы не радовались обретенной независимости от России..."! Причому це не були "голословні" погрози, - я, навіть у цій своїй темі, можу нарахувати не менше 100 знищених українців, від хутірських безробітних бідняків до державних службовці, народних депутатів ВРУ... Я подавав до суду на ваших с*аних міністрів оборони і державної безпеки, - суди залишили мій позов без розгляду, я не зміг зібрати докази! Може допоможеш мені, Сашо?! Підключись до мозків Бортнікова, Шойгу, Путіна, Мєдвєдєва, Володіна, Матвієнко..., до їхніх псхотронних ублюдків із ГРУ ГШ, ФСБ... Не "забздішь"? Тобі ж головне право, істина? Ти ж таке із себе корчиш? Знайди! Заарештуй! Проведи слідство, віддай під суд! Я подивлюсь на ваше "правосудіє по - русскі"?! Не заарештуєш, не проведеш слідство, не віддаси під суд... У зв"язку із цим, Бастрикін, я тобі кажу: "Я знищу в кожній російській родині, не менше одного члена родини для того, щоб сопливі, вонючі кацапи не раділи анексії Криму і окупації частини Донбасу!"... Убирайтесь, русскіє свині, із Криму, із Донбасу... Бастрикін, твої бандити - слідчі сидять у мене у мозку, тому я не фраєрюсь, не беру на себе, особисто, майбутні знищення росіян у кожній російській родині, (по моделям Путіна), щоб зайвий раз не х*єлі русскіє бандити... Я, це не Віктор Коваленко, який репресований психотронними бандитами Москви. Я, - прибульці, які прибули у мозок Віктора Коваленка, які так керують мозокм Віктора Коваленка, використовуючи проти нього промені, (біоробототехнології космічної медицини)... З ними майте стосунки, при бажанні... А добиваються до мене?! Я х*єю від неможливості діяти! Від неможливості помститись класно... Щоб ти знав, Сашо, на яку війну загнали вас, вашу с*ану Росію, оті ї*анати: Путін, його Уряд, ГосДура... Повоюйте з Україною ще! Повоюйте! Для того, щоб Росія окупувала Україну пот-рібно, щоб у вашого верховного головнокомандувача х*й стояв! От коли поставите йому х*й, тоді зразу ж і поневолите Україну! Краще х*й ставте своєму верховному, ніж воювати з Україною!? До речі, Бастрикін, прошу тебе знайти тих, по чиєму наказу мене катують променями?! Хто, персонально, катує мене променями! Хто кричав: «Зає*у!», «Нає*у!», «Зає*у і нає*у!», «Всьо равно сломаю! І нє такіх ламал!», «Всьо равно поставлю на колєні! І нє такіх ставіл! Да у мєня маршали гаварілі!», (з великою ймовірністю ця потвора повісила маршала Ахромєєва у своєму робочому кабінеті)? Хто перший, і кого, почав вбивати ще тоді, у Москві, коли я там проживав, коли був шибко москвичем!? Хто вбив В.Лістьєва, Г.Старовойтову, С.Фьодорова, Л.Рохліна, (тобто хто керував мозком його дружини Тамари, яка застрелила Льову), хто давав наказ знищити генералів А.Лєбєдя, А.Красовского, М.Нішта… Хто вбивав полковників, д.т.н., професорів Б.Локтєва, С.Попиталова… Хто віддавав наказ і хто виконував знищення ведучого інженера – випробувача Б.Баришева, із ГК НИИ им. Чкалова, його дружини Валентини, їхнього сина Сергія… За що їх взагалі вбивали? Яку позицію вони займали у цій таємній війні із моєї теми? Тих, хто кричав: «І яйца тєбє отрєжєм, чтоби нє рожал сєбє подобних!», «Ти большє нікогда нє будєшь інтєл-лігєнтом! І син твой нікогда нє получіт висшєго образованія!»… Бастрикін, я тебе, на всякий випадок, інформую, психотронні бандити Москви до сих пір виконують нака-зи,(таємно, дистанційно, невидимо, променями), включно із наказом колишнього міністра оборони Росії маршала Росії Сєргєєва, («… я Вас унічтожу, нє сразу, но постєпєнно, мєтодом трьох «нє»: нє позволю работать; нє позволю лєчіться; нє позволю что-лібо імєть!»), суть яких я знав із джерел порядних москвичів: «Сколько би Ви нє жілі на тєрріторіі СССР, Ви нікогда нє будєтє імєть, ні работу, ні жільйо…». У зв’язку із чим мене намагались вивезти за межі СССР, але бандити психотронні, променями, не випустили мене за межі СССР, більше того щоб я ніколи не зміг виїхати за межі СССР, (СНД), психотронні генерали, цілеспрямовано, променями, знищували мені інтелект, руйнували психіку, знищили всі іноземні мови, якими я володів навіть у першому наближенні, весь час моделюючи важкі психічні розлади, катуючи променями, весь час кричать моїм язиком від мого імені… Бастрикін, «по фамилиям хочу знать!». Щоб ти знав, чим тобі потрібно займатись, разом із твоїм СК РФ, а не заарештовувати патріотів України. А то Путін, судячи по всьому, «нє очєрчіваєт тєбє круг задач»?! Для того, щоб Росія була сильнішою за Україну, потрібно, щоб у військових ніхто, ніколи, ніде не запитував хто ж вони такі «на самом дєлє!»… Не знайдеш того, Бастрикін, із – за кого мене катують, над тобою будуть сміятись, оскільки він,окрім іншого, той, і із – за кого ти не ї*ешся! Щоб знали, як воювати із тими, із – за кого військові «бздят» вбивати цивільних! Убирайтесь с Крыма, с Донбасса, со всех, оккупированных Россией, территорий! Россия надоела до опиз*енения! Особенно своей сверхнаглостью! Посажу под лучи всю Россию, всю территорию России посажу под психотронный колпак, не выпущу за границы России ни одного ФСБешного бандита, неподсудного за преступления, и буду вести следствие на территории России, буду убивать всех, хто занимается преступлениями безнаказанно, до тех пор, пока военные не расскажут для чего они меня пытают лучами день и ночь ежесекундно! Кто им дал такой приказ? Чтобы Россия знала, кто же тот, из – за кого военные не могут разговаривать с гражданскими так, чтобы те им подчинились! Чтобы знали, кто же тот, из – за кого военные убивают гражданских для того, чтобы те работали в армии… Все, не витримую, - «мозок поплив»! Не за весь зміст несу відповідальність! Психотронні бандити "підхоплюють" мій мозок, виключають його, у режимі зомбі піддиктовують... Я не контролюю зовсім... Навмисно не редагую, можливо читачам так буде цікавіше розуміти таємну війну?!

Немає коментарів:

Дописати коментар