Шукати в цьому блозі

вівторок, 16 квітня 2019 р.

1153. Чи можуть КГБісти бути президентами, іншими керівниками?


https://www.obozrevatel.com/ukr/president-2019/poroshenko-prijde-na-debati-na-nsk-olimpijskij-nazvano-umovu.htm https://www.obozrevatel.com/ukr/president-2019/ya-molyu-boga-batko-zelenskogo-dav-vidverte-intervyu-pro-sina-ta-vibori.htm Мене здивувати неможливо нічим, оскільки дещо знаю таке, що більшості населення і не снилось. В той же час, якби я міг дивуватись, то одним із здивувань, у цій виборчій кампанії, була б бичача впертість Зеленського! Впертість "на голому місці", практично, без серйозних пояснень, - диктат про час і місце зустрічі для дебатів?! Плюючи на Закон України!? Демонструючи дипломатичну нездатність до перемовин... навіть з П.Порошенком?! Категоричність не завжди є порядною рисою, тим паче для такої посади, - вважаю, що краще бути більш гнучким! Мене, іноді, аж "підмиває" "підсмикнути" категорика. Можна моделювати ситуацію, наприклад, таку, що Зеленський, все ж таки, переміг і потрапив у Президенти України?! Тобто у гаранти прав і свобод громадян. (У такому випадку, моделюємо, нехай ця публікація буде офіційним зверненням до категорика Зеленського). Я, ніколи, ніде, ні в чому не винна людина, репресований психотронними бандитами армії і/чи спецслужб, (можна вважати іноземними, доморощеними також). Я вже декілька десятирічь існую при повній поразці у повному переліку прав і свобод громадян! Іншими словами, мене катують день і ніч, особливо вночі, зімість сну чи під час сну, катують таємно, диста-нційно, невидимо, містично так, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Не просто катують мене променями, катують і знищують ще певних громадян, від хутірських безробітних бідняків до державних службовців найвищого державного рівня. Я, не маючи офіційних інформаційних джерел, і то можу назвати, у цій темі, біля сотні знищених громадян. Я подавав до суду, на володарів променів, на міністрів оборони, на міністрів державної безпеки... Суд відмовив у розгляді позова, оскільки я, (прокуратура, слідчі, профільна влада... "бздят" займатись психотронними злочинами чи корчать із себе шибкоКГБістів), не зміг зібрати докази, не зміг довести, що люди вмирали чи гинули не самі, не із - за природних інфарктів, інсультів, злоякісностей, ДТП, тощо, а із - за інфарктів, інсультів, злоякісностей, ДТП, самогубств..., викликаних штучно, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), психотронними бандитами армії і/чи спецслужб, ймовірно Росії, можливо проФСБешної частини психотронних СБУшників, вважаю, що в надрах СБУ, до сих пір, (можливо), можуть знаходитись більше 50% проФСБешних, прорусскіх, проССС-Рних корупційних кримінальників, які ніяк не дочекаються наказу від "свого" верховного головнокомандувача ЗС РФ В.Путіна... Як це було у Криму, на Донбасі... Частина особового складу ЗСУ, СБУ, МВД, прокуратури, прикордонників, судів України, дислокованих в Криму і Донбасі, за Януковича, стали чемпіонами світу за кількістю зрадників на користь кривавої Росії?! Моделюємо ситуацію далі, - цим письмом я, офіційно, звертаюсь до Зеленського: "Ти ж, конституційно, гарант прав і свобод громадян?!", "Захисти мене від катувань променями! Захисти мене від керувань моїми функціями, захисти від психотронних бандитів... (Мене репресували так, щоб таємно, дистанційно, невидимо, променями, позбавити можливості мислити, запам"ятовувати, діяти, експериментувати, працювати, лікуватись, щось мати, достатньо спати, щоб не допускати мене до жодної відповідальної особи, щоб жодну відповідально особу не допускати до мене...). Далі: "Хто буде компенсувати ущерб, завданий мені..., катуваннями промеями?"; "Хто той, хто наказав катувати мене променями?", "Хто ті, хто виконує накази катувати мене променями?", "Хто повинен "рожать" тих, кого катують променями?"... Впевнений, що Зеленський, якби він став Президентом України, - обос*ався б?! Але ж мене, якби я міг дивуватись, здивувало б не це?! Мене здивувала бичача впертість Зеленського! Звідки у нього така ненависть до Порошенка? До проукраїнського Українця! Який захищає Україну від найлютішого ворога сучасності, - армії і спецслужб кривавої, бандитської Росії! Який намагається відновити Україну в кордонах з координатами 1991 року, загальновизнаних світовим співтовариством, ООН, юридично визнаних навіть кривавою Росією, але фактично ФСБешні мразі не визнають Україну самостійною державою... Якого Зеленський старший, Олександр Зеленський, "яблучко від яблуньки далеко не відкочується?", вже також, звинувачує у знищенні дітей? Додумався?! Що? Також категорик? А Путіна любить і категорик старший? За що? За те, що той вже знищив більше 13 тисяч українців, більше 30 тисяч поранив, скалічив... До речі, Путін, захищаючи дітовбивцю Асада, разом із ним, знищили більше 7 тисяч тільки дітей сирійських?! І що? Порошенко бандит і дітовбивця? Путін, - ангел? Над Порошенком кандидат у Президенти України В.Зеленський глузує, а Путіна, говорить, при зустрічі... розсмішить?! Суперкампанія передвиборча?! Українці, кого будете вибирати? І все ж таки, чому б мене здивував В.Зеленський, якби я міг дивуватись? КГБ СССР, армія СССР..., винищили, під час знаходження України у складі СССР, мільйони українців, - жодний сержант так і не відповів за геноцид українців голодомором... В.Зеленський, таким своїм відношенням до П.Порошенка, продемонстрував бичачу впертість, характерну проросійським, проСССРним, пропутінським КГБістам! Він сам КГБіст?! У всьому світі йде жахлива війна з проросійським КГБізмом, а Україна що? Знімає штанці, стає у колінно - ліктьову позу і чекає, коли ж Путін, чи його бандити, "влиндят" "по самую заглушку", аж доти, поки Україна не "вступіт добровольно" в СССР - Россию? Дожилась Україна, доборолась Україна! Кого будете вибирати, народ України? Я КГБістів, з такою хваткою, в кінці - кінців назвав "залізобетонними ганчірками", (на рус. "железобетонными тряпками")... Що вони тільки не виробляли з моїм мозком, як тільки не х*єлі, скоти кримінальні?! Далі не буду їх характиризувати, - назву лише їхню пряму мову у відношенні до мене: "Вы нас любите, а мы Вас уничтожаем!", (я колись їх любив), "Я убил уже десять человек! Нам надоело убивать!", "Заебу!", "Наебу!", "Заебу и наебу!", "Все равно поставлю на колени! И не таких ставил!", "Все равно сломаю! И не таких ламал! Да у меня маршалы гаварили!", (чого простіше, променями керуючи мозком), ("вони", променями, примусили маршала Ахромєєва повіситись у своєму робочому кабінеті), "Ты больше никогда не будешь интеллигентом и сын твой никогда не получит высшего образования!", "И яйца тебе отрежем, чтобы не рожал себе подобных!", "Ты у меня, х*й до конца жизни е*аться будешь!", "Ты у меня, х*й до конца жизни "родишься"!", "Я Вам никогда не позволю читать, я Вам никогда не позволю чем-либо заниматься вообще и все-равно уничтожу, не сразу, но постепенно, методом трех "не": не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь!", "Мы уничтожим сначала Ельцина, потом тебя!", "Мы никогда не допустим в государстве второго Ельцина!", (мене репресували, окрім інших, силові міністри, президент Єльцін, (я колись був москвичем), намагаючись захистити мене, виводив мене на посаду вищу за силових міністрів, щоб я сам з цими с*аними бандитами розбирався, які привласнили собі право катувати, грабувати, знищувати людей без слідства і суду... (Путін, Шойгу, Бортніков, Патрушєв... хто вам дозволяє катувати, вбивати... людей?), "Мы уничтожим в каждой украинской семье не менее одного члена семьи, чтобы ни один вонючий хохол не смог радоваться даже такой свободе от России!". (На що я, (прибульці, які прибули у мій мозок), пізніше відповів Росії: "Ми знищимо у кожній російській сім'ї не менше, ніж одного члена родини, щоб жодний вонючий кацап не зміг радіти анексії українського Криму, окупації частини українського Донбасу! Я не прощу!"... Зеленський, своєю бичачою впертістю у відношенні до проукраїнського Президента України, нагадав мені отаких "залізобетонних ганчірок!", - КГБістам не можна бути президентами! Бандити не повинні бути Президентами України! Вже був Президентом України КГБіст Янукович, який "вирвав" Україну з ЄС і НАТО! Насправді Янукович "вирвав" Україну і українців звідти, де люди живуть вільними, заможними, здоровими, з середьньою тривавлістю життя, більшою за 80 років, з ЄС і НАТО, і погнав Україну і українців туди, де люди живуть підневільними, бідними, хворими, з середньою тривалістю життя чоловіків 62 роки, в Росію. Тобто, КГБіст Путін, який узурпував владу в Росії, забирає у кожного середньостатистичного російського чоловіка право на 20 років життя, у кожного, (у порівнянні із ЄС і НАТО)... Нєх*й дєлать КГБістам, ФСБешникам на посадах Президентів України! КГБістам не можна сидіти в кріслах президентів, оскільки КГБ, ФСБ, МО, "Останкіно", - неправові організації, бандитські, терористичні, які пропагандують ненависть, прославляють вбивць, винищують людей, невгодних ФСБ, на всій території земної кулі, - вбивцям не можна бути президентами! Путін довів всьому світу, що це таке, - КГБіст на посаді президента держави!? Путін, убирайся, к ё.м., із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Якщо ти КГБіст, то тобі потрібно сидіти не у кріслі Президента України, а у підвалі, де КГБісти катують і знищують українців, у "психогенераторіній", з якої можна знати все, про будь-яку людину, прослуховувати мислення людини, катувати її звідти променями, аж до знищення таємно, дистанційно, невидимо, променями... Звертаюсь до державного керівництва України, щоб знали, як пропускати кривавих сопляків, оцих "залізо-бетонних ганчірок" на керівні посади... У підвали, скоти! Там збагачуйтесь, грабуючи людей за допомогою променів... Мразі! "Бабки реальні, - допомога віртуальна!". Російсько-українську війну можливо припиняти лише на умовах проукраїнської, проЄСівської, проНАТОвсьокої України! Сам на сам Україна може і не здолати криваву Росію, тим паче, що Росія займається обє*аловкой, скрізь і всюди! Путін, ну як поседів у мозку у Зеленського? Взнав його "стиль мислення"? ПІдходить він тобі, як Президент України? Ще хочеш повторювати події Януковича і після Януковича? Убирайся к ё.м. із України! Дуй в свою кошару, під назвою Росія. Там будуй "русскій мір!". Дивний кандидат в Президенти України, - проукраїнського діючого Президента "ламаєт", підкорює, диктує йому умови існування, а перед бандитом, міжнародним терористом, спонсором міжнародного тероризму, сепаратизму..., а по сумісництву президентом Росії, - "стучіт хвостом", хоче їхати до нього смішити?! Можливо занадто?! Але ж мене зає*лі "залізобетонні ганчірки", не витримую катувань! Що президент повинен робити, як гарант прав і свобод громадян? При умові, що згвалт променями тепер не дозволяють робити? Якщо КГБіст, то краще в підвал, ніж у крісло Президента України?! Щоб знали, як дурачиться і ніколи нічим суттєвим не допомагати! Лікарі, так хто той, із - за кого військові вбивають цивільних людей? Людей знищують бандити за те, що люди не хочуть підкорятись бандитам! ВІйськові падли, хто у вас вміє розмовляти із тими, із - за кого мене катують променями, так, щоб мене припинили катувати?! Мовчите, скоти? Тоді якого х*я вам потрібно від мене? Чого ви сидите у мене у мозку? Де ви служили, що ви заслужили? Де ви працювали, що ви заробили? День і ніч добиваючись за допомогою згвалта, щоб перетворити у раба?! Занадто хитровиє*ані ублюдки! Для чого потрібно катувати людей? Для чого потрібно знищувати інтелект променями? Для чого потрібно руйнувати психіку? Фізичний стан? Руйнувати родини? Для чого розлучали з колишньою дружиною? Щоб "рожать"? Через пі*ду?! Тоді для чого х*й вішав? "Рожєнік" є*аний! Міністр, посиди і ти без пі*ди! Скотина! Міністр інформатики, ну що, вивів свого КГБіста у Президенти України7 Зеленський, щоб ти знав, який із тебе кандидат у Президенти України, а який КГБіст, якщо ти сидиш у мене у мозку, х*єєш, думаєш, що я той, із - за кого у тебе х*й не стоїть!? Щоб твій х*й піднявся, потрібно, щоб у тебе були такі друзі, які можуть розмовляти із тими, хто тобі повісив твій х*й так, щоб вони тобі його поставили! Шукай таких друзів до тих пір, поки не взнаєш, хто ж той, із - за кого ти не ї*ешся! Щоб знав, потвора, як організовувати "стадо ржащих шалав" для здійснення психофізичного терору наді мною! І ти хочеш бути Президентом України? З таким моральним обліком? Ех, народе мій, замучений, розбитий! Хто той, із - за кого до мене добиваються за допомогою згвалту?

Немає коментарів:

Дописати коментар