Шукати в цьому блозі

понеділок, 1 червня 2020 р.

1208.Створено Національну Раду з антикорупційної політики. Трішечки по - Гіркіну.


https://podrobnosti.ua/2353390-zelenskij-utverdil-sostav-natssoveta-po-antikorruptsionnoj-politike.html Президент України В. Зеленський своїм Указом від 01.06.2020 року, затвердив склад Націона-льної Ради по антикорупційній політиці! Не можна говорити, що проблема боротьби з корупцією, - не актуальна! Склад Національної Ради вважаю, - солідний! Але чи може він бути ефективним? Вважаю, м’яко кажучи, що не ду-же?! Спробую, бодай якось, пояснити. Члени Національної Ради, що будемо робити? «Вибивати» гроші? На боротьбу з корупцією? Так! Це потрібно, - безкоштовно ніхто не хоче працювати. Але ж так завжди і було? Гроші вибивали, а ефективність боротьби з корупцією була не те, що нульо-ва, - від’ємна! Іноді навіть складалось враження, що так заробляють члени таких Рад, комісій, прокуратур…, тих хто, начебто, бореться з корупцією. Вибили гроші, поміж собою розділили! Кайф! Народу «пиль в глаза пустілі», використовуючи слухняну частину журналістики… До насту-пного витка боротьби з корупцією?! І так постійно! Десятиріччями. Корупція, це не боксер, не футбольна команда, з нею не можна вийти на ринг, на футбольне поле і перемогти… Корупціія, - страшна, хронічна хвороба, невиліковна чи слабо виліковна, з величезною кількістю трупів, вбивств, не говорячи про інші супутні злочини. Корупція, - це не стільки дїяльність розбещених керівників, слабкуватих до грошиків, рухомості, нерухомості, пі*ди, жратви, майна, яких призна-чає Президент, як, якщо можна так визначити, діяльність «професійних», таємних, невидимих, дистанційних виродків, які, у буквальному змісті, полюють за тими, кого можна «доїти» для зба-гачення, використовуючи таємно, дистанційно, невидимо, біоробототехнології космічної меди-цини, коротко «промені». Корупцію в державі, на 95%, творять не стільки чиновники, яких приз-начає Президент, Парламент, Кабінет Міністрів, інші, на посади, як оті таємні «професіонали» з променями. Які променями примушують і чиновників, і кандидатів на посади, і будь-яких хит-роивє*аних людоньок, скрізь і всюди оперувати грошиками. Якщо питання не вирішується за гроші, то його можна вирішити за великі гроші, якщо не можна вирішити питання за великі гроші, то його можна вирішити за дуже великі гроші, але не вирішити питання не можна! Там такі паца-ни, що не можуть не вирішувати питання, задачі, проблеми. Подібний алгоритм вирішення про-блем я вперше у своєму житті почув від всесвітньо відомого генерала, батько якого, походжен-ням, був із української Сумщини, - Лєбєдь Алєксандр Іванович. Для мене він автор подібної фор-мули! Однак, образно, один раз на тисячу років, буває, що гроші не вирішують питання?! Дивно? Але таке було у моєму житті! Колись, коли я намагався не те, що перемогти, а вивернутись хоча б, від психотронних шакалів, по – Солжєніціну: «Борец те тот, кто победил, а тот кто выверну-лся!», грюкав у всі двері, добивався до всіх, від безробітного хутірського безхатченка до прези-дентів, включно із дипломатичними працівниками чи не всіх країн всього світу. Щоб мене захис-тити знаходились країни, громадяни, високопосадовці різних країн, які, окрім іншого, хотіли ви-купити мене у психотронних бандитів армії, пропонували любі гроші, будь-які гроші, запитували у моїй присутності у психотронних бандитів: «Скільки ви хочете за його свободу від вас?»… Гене-ралітет і, здається, КГБешне, психотронне, військове офіцерство мовчали, сопіли, а потім сказали: «Мы не продаемся!»… Я тоді ніяк не прореагував, - був скручений променями, - промені пере-магати не можна! Пізніше, звичайно, звірів, виродки в лампасах, мафіозне, психотронне офіцерс-тво, шакали і скоти психотронної медицини, які викрадають дітей, жінок, ховають їх на десятиріч-чя, до кінця життя, катують, грабують, вбивають, заражають хворобами, забороняють лікуватись, організовують примусову працю, примусові місця проживання… все для збагачення, іншої вигоди, і… раптом відмовляються від будь-якої суми грошей?! Хтось у це вірить? Ні? Але таке було! Оскі-льки це була гра найвищого злочинного рівня, державного і міждержавного. Найстрашніші бан-дити Москви кричали мені: «Мафия на мафию!», «На карту поставлено все!»… Так на земній кулі і не знайшлась сила, яка б змогла мене звільнити з психотронного полону, з психотронного рабс-тва… Таємні психотронні бандити, (не говорячи вже про їхніх слуг із класичної мафії), із психот-ронних стуруктур армії, державної безпеки, психотронної медицини, технічних служб радіо і те-лебачення, із ЦУЛИПів, (Центр Управления Людьми и их Психикой)… до смерті не залишають у спокої невгодних їм громадян, тих, кого підключили під промені, тих, хто знає, хто ж такі наспра-вді оті психотронні спортсмени, таємні працівники МВД, МО, різновиди КГБ, психотронні лікарі, радіо і телебачення… чим вони займаються насправді. Таких людей «вони» чи утримують до смерті у тюрмах, божевільнях, хутірському рабстві, чи калічать, чи вбивають, але утримують до смерті під своїм контролем, під психотронним і явним КГБістським ковпаком, знищують, проме-нями, розум, перетворюють у дурників, з обов’язковим пропущенням через божевільні, з юри-дичним оформленням психічної неповноцінності, (все для того, щоб психотронні мафіозі, вкупі із класичними, використовували таких громадян без їхньої жодної участі, наприклад, дистанційно використовуючи мене у Москві, бандити перехопили 110 квартир для своїх мафіозі), з демонст-рацією громадянам, широкому загалу, народу інтелектуальної і психічної неповноцінності, з га-ньбою перед людством, рідними, близькими, товаришами… Я за останні, майже, 40 років, не від-почивав ні секунди, мене тримають під променями, катуючи щосекунди, навіть вночі, під час сну чи замість сну… Фізично, звичайно, відпочивав, - психічно ні секунди, майже , 40 років. Ні в день, ні вночі. Мене катували навіть під час знаходження у санаторіях, зовні здавалось, що я відпочи-ваю, насправді мене катували променями… Згадую знову, спочатку свого друга, генерала Лєбєдя, (з подачі президента Росії Б.Єльціна він тривалий час відносився до мене, як до потенційного державного діяча, як до «синів» Єльціна: Єгора Гайдара, Бориса Нємцова, тільки дещо іншого, інформував мене про делікатні державні ситуації…), пізніше ворога і військового злочинця, згадую, як його президент Єльцін призначив, здається, секретарем СНБіО РФ, надав йому право «шерстить» ГосДуру… «для наведения поряд-ка»… Лєбєдь, з притаманною йому енергійністю, взявся за дєло, – боротьби із корупцією… Певні парламентські пацани із ГосДури, (у парламентах Росії, України… у достатній кількості були такі хлопці, із такими мордами, що коли будеш бити, - не промажеш…), підійшли до нього: «Генерал, ти хто такий? Тобі що? Більше всіх потрібно? Ти на підставі яких законів дієш? Бандит! Корупціо-нер! Ми тебе зараз… посадимо!)… Звичайно ті хлопці говорили на «русском язикє», але приблиз-но так… Після чого генерал Лєбєдь «зайорзал! На своєму стільці… Це письмо, - колективний труд! Тобто його пишу не лише я, але і прибульці, які прибули у мій мозок і так керують ним. Останніми роками вони полюбляють цитувати генерала Лєбєдя: «Генерал без мата, что страна без дипломата!». Ірина, (генеральний прокурор України Венедик-това), інші жінки із цієї Національної Ради, вважаю вас досить сильними жінками, не «кісєйними баришнями», знепритомнівши не будете, почувши слово «х*й»? Вибачте, я редагувати не можу, - задовбують мене променями, якщо я захочу редагувати, то ніколи нічого не напишу, - я і так, як мати сказала б, «із кожі вон лєзу», і ні фіга не досягаю… До того ж, Ірина, п. Президенте, всі інші члени цієї Національної Ради, ви винні у тому, що я пишу про «х*ї», про «пі*ду», більшше, ніж я, оскільки проти мене психотронні бандити використовують промені, я іншим бути не можу, а ви повинні боротись із такою злочинністю, яка керує моїм мозком, це ваші обов’язки… Давйте бу-демо взаємно ввічливими, наскільки зможемо, давайте терпіти один одного, звертати увагу на суть написаного, а не на ненормативну лексику, не на «х*ї», не на «пі*ди»… Колись ми з Юлею Тимошенко, коли вона була Прем’єр - міністром України, намагались вирішити цю проблему, (захисту мене), я їй написав, звичайно не забуваючи про х*ї, про пі*ду, бо це колективна праця, не знаю скільки часу вона там сміялась, але, (вона, до речі, мужня жінка, енергія із неї пре, вона не боялась мати зі мною стосунки, не боялась навіть письмово розмовляти, на відміну від більшо-сті державних мужиків, не знаю наскільки вона розуміла у якому я стані від катувань променями), відповіла, що моє звернення, окрім іншого, «…містить неприпустимі брутальні вислови»… На то-му тоді наша з нею боротьба за мою свободу, звичайно всього КМУ, закінчилась… Путін «дав» Януковичу 3 млрд. доларів, не знаю на що, але вийшло так, що за те, що той «вирвав» Україну із НАТО і ЄС… Володя, Зеленський, ти, випадково, не хочеш заробити у цього кремлівського ФС-Бешного вибля*ка, наприклад, 5 млрд. доларів? «Ставки растут!». І ти «виривай» Україну знову з НАТО, з ЄС… Цікава робота у української влади… Коломойський, твої прихильники, отак і грайтесь з Заходом і Сходом. Виберіть одного Президента України, який за декілька млрд. доларів, від Пу-тіна, «вирве» Україну з НАТО і ЄС, а потім іншого, який за млрд. доларів від Заходу «вирве» Украї-ну із кривавої Росії?! О! «Тружєнікі» е.в.м.! «Заробітчани» в штанцях президентів. Більше в Україні не повинно бути януковичів! Зрадників! Потвор! Виродків! Того, хто насмілиться так ще керувати Україною, «вирвуть» із життя! Набридли своїми виї*онами! Янукович вважав, що йому х*й пові-сив Путін, тому йому і здався!? А Путін сам з повішеним х*єм сидить! Гниди, які вбивають сотні тисяч українців, сирійців… Дональд, (Президент США Д.Трамп), я мовчу про твій х*й! А то поду-мають, що американці х*ї розвішують. Я розсекречую найстрашнішу земнокульну таємницю, - всі ці і подібні виї*они відбуваються із – за того, що на всій території земної кулі йде найжорстокіша за всі віки таємна війна, війна з непідсудними за будь-які злочини бандитами спецслужб і армії, особливо із їхніми психотронними бандитами армії, спецслужб, їхньої психотронної медицини… Висячі х*ї, - наслідки цієї війни. Звертаюсь до всіх владних структур України, до всього народу Ук-раїни. З ким же ми повинні бути? З Росією ми були декілька століть, - русскіє знищили нас декіль-ка мільйонів, особливо голодомором, США жодного українця не вбили! Всі, хто хоче знати мої погляди можуть читати мій блог. Пишу погано чи дуже погано, - герої можуть читати мене! Я пи-шу під катуваннями, під втручанням у розум і психіку. Але ж борюсь, е.в.м.! Як можу! Але ж бо-рюсь?! Я наведу лише один аргумент, - середня тривалість життя в ЄС біля 80 років, середня три-ваалість життя чоловіків в Росії 62 роки, майже на 20 років менша, як потрібно жити? Так як в Росії? Чи так, як в ЄС, в США, в Японії… Це по-перше, а по – друге, у Києві виник ЄвроМайдан, Путін розпочав відкриту, криваву вій-ну з Україною, (27.07, 2013-2020 р. р.), із – за того, що народ України, (не залежно від національ-ностей), вирішив, що йому краще жити вільним, заможним, здоровим, з середньою тривалістю життя, більшою за 80 років, як в ЄС, ніж підневільним, бідним, хворим, з середньою тривалістю життя чоловіків 62 роки, як в Росії! Все! Крапка! ФСБешник Гіркін, ти тепер знаєш, виродок ФСБе-шний, за що ти воював в Україні? Для того, щоб ти завоював Україну потрібно, щоб у твого верхо-вного, від якого ти дистанціюєшся, начебто, проклинаєш, х*й стояв! Він же тобі пенсію платить? За що? Окрім іншого за те, що ти воював з Україною, за те, що ти вбивав українців, за те, що ти ви-конував накази свого, російського Уряду?!... Якби ти був «сам по себе», Уряд Росії тобі б х*й пла-тив, а не пенсію? Гіркін, я зараз тебе письмово не ї*у тому, що ти… мій колега! Як не дивно! Тільки нашими мозками по різному керують психотронні бандити армії і спецслужб, їхньої психотронної медицини! Ми, - вороги! Непримиренні! Але ж ми… колеги. Ми, - біороботи! Тільки я, ціною вла-сного здоров’я і життя, розмовляю про це, ти знаєш чому!? А ти, «бздун» ФСБешний, «бздішь» визнати себе таким, біороботом, щоб ти хоча б тепер знав, наскільки жорстокий той, хто керує твоїм історичним мозком!? Незавидне у тебе життя, хоча і не таке, як у мене! Гіркін, ти повинен визнати себе чи тупим, причому настільки, що не розумів, що ти під променями психотронних операторів ФСБ, які керують твоїм шибковойовничим мозком, тому воював з Україною, - у такому випадку твоє життя може бути продовжене, за тобою не настільки ретельно будуть полювати! Чи визнати, що ти діяв по своїм переконанням, а психотронні оператори лише «усілівалі» твою вій-ськову майстерність і жорстокість! У такому випадку тобі буде страшніше! Вибирай! Але ж ти ро-зумний, ви мене з Гордоном заї*ли, своїми визнаннями один одного розумними! Ти перша лю-дина у світі, інтерв’ю з якою я прослухав від початку і до кінця! Тільки запам’ятати мені психот-ронні бандити майже нічого не дозволили! На жаль! Я хотів тобі відповісти, але… Не дозволяють психотронні бандити мислити, променями. Ти щасливий, е.т.м., ти навіть Гордону сказав, що дав згоду на інтерв’ю з тією ж метою, що і Гордон, тільки той своєї мети досягав, а ти своїх цілей!? Гір-кін, я спробував розмовляти з тобою не стільки, як з ворогом, а як біоробот з біороботом! Ти по-миляєшся, що українці не мають своєї території, своєї мови і своєї культури… Ти помиляєшся, що народ України ненавидить лише армію, ФСБ, тебе, Путіна, таких як ви, - народ України ненави-дить народ Росії, весь народ Росії, 86% народу Росії, всіх, хто голосував на виборах президента Росії – 2018, оскільки на той час виборці народу Росії вже знали, що Путін вбив, уже вбив на той час, більше 13 тисяч українців! Тому, наголошую, народ України, ненавидить, майже, весь народ Росії, більше, ніж самого виродка Путіна! Просто у світовій практиці прийнято «стучать хвостом» перед народами, тому про це не говорять «широко и повсеместно». Україна, українці ненави-дять весь народ Росії, який на виборах свідомо вибирав президентом вбивцю десятків тисяч укра-їнців! Убирайтесь, к е.м., із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій: Грузії, Естонії, Молдови, Японії… І після цього, Гіркін, твій верховний цинічно так варнякає про те, що русскіє і українці, - «народ адін»? Убирайтесь! Гіркін, щоб ти знав, чому ти такий успішний військовий ко-мандир і начальник… Ти якось «рісовался» в інтерв’ю Гордону, але ж ти розумний? І розумієш, що від психотронних операторів, від прибульців, які прибули чи прибудуть у твій мозок, нема і не буде секретів, вони знають і будуть знати про тебе все, сидячи у тебе у мозку, Не допоможе тобі твоє інтерв’ю, гратись із суспільною свідомістю! Говорю тобі, як біоробот біороботу, для того, щоб тебе не вбили потрібно, щоб у твого верховного х*й стояв! Більше я не буду «рассусолівать»… Скажу коротко. Президент України В.Зеленській, весь склад Національної Ради із антикорупційної політики, ніх*я у вас не вийде, якщо ви у ВРУ не приймете Закони України «Про боротьбу з психотронною злочинністю», «Про примусове ліку-вання венеричних хвороб», нехай і за гроші, конкретно, диференційовано, але примусово… За допомогою грязних пі*д Путін полював в Україні чи не за кожним українцем, яких в Україні пере-творював у рабів у проФСБешних бандитів – підприємців, за допомогою згвалтів?! До того ж із – за того, що основою корупції є психотронна злочинність і грязна, «брудна» пі*да, (венерично хвора), в державі уже біля 20% жінок, кожна п’ята, не здатні народжувати дітей! Із – за наслідків венеричних хвороб. В Україні вже майже стільки як в Росії «грязних баб»… Не говорячи про му-жиків. Страждають категорії істинної державної безпеки. Путін, якщо ти ще, бодай лише один раз, привезеш в Украхну грязного ФСБешника, для є*лі українок, х*й твій ніколи не підніметься! У твого генералітету і ключового російського офіцерства також. Ще багато українок вважають, що смокчуть х*ї у русскіх офіцерів, не розуміючи навіть, що смокчуть у бандитів, ворогіві, терористів, садистів, окупантів… Вибачте! Припиняю! Не витримую… Щоб знали, скоти, як вийо*уватись із своїми лікарями із органів державної безпеки медицини! Найстрашнішою, найлютішою страшилкою сучасності! Так, Гіркін?

Немає коментарів:

Дописати коментар