Шукати в цьому блозі

четвер, 4 червня 2020 р.

1209.Чому Ілон Маск критично віднісся до ракетно-космічних технологій Росії?.


https://ms.detector.media/trendi/post/24809/2020-06-04-ilon-mask-vismiyav-rosiyan-za-vikoristannya-zastarilikh-tekhnologii-v-kosmosi/ Ілон, якби ти міг, то як би ти оцінив рівень розвитку русскіх біоробототехнологій космічної медицини, - коротко, променів, (на рус. "лучей")? За допомогою яких русскіє таємно, дистан-ційно, невидимо, використовуючи промені, здійснюють злочини на всій території земної кулі? Мене, як не дивно, розумінню променів, навчав, свого часу, коли я був москвичем, президент Росії Б.Єльцін, він так лаконічно сказав мені: "Кто владеет лучами, тот владеет всем!". Президент Єльцін започаткував боротьбу за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в по-гонах, Генерали, - силові міністри, уже після президента Єльціна, який мене "натасківал" на по-саду вищу за силових міністрів, щоб я сам з ними боровся за свої права людини і громадянина, які мене репресували і переслідують таємно, дистанційно, невидимо, променями, вийо*увались, наприклад, так: "А если тебе осмелится помочь любой гражданский руководитель, мы тебя, лу-чами, сделаем сумасшедшим, приведем к такому руководителю, скажем ему, посмотри на него, какой он, ну, кому вы помогали?". Тобто вони мене, променями, божевільним полюбляють ро-бити! А коли я став українцем, був такий період в Україні, коли прогресивна частина українського державного керівництва, захищаючи мене від бандитів - силових міністрів, виводила на високий державний рівень в Києві, психотронні оператори, які безпосередньо виконували накази силових міністрів Росії, прокричали мені: "Россия никогда не допустит твоей легализации в Украине!", "Мы никогда не допустим в украинском государственном руководстве ни одного умного челове-ка!", "Мы тебе уничтожим интеллект!", "Разрушим психику!"... Русскіє, над використанням "ко-смосу", (космічних технологій), у злочинних цілях, працюють набагато більше, ніж над удоскона-ленням своїх ракетно - космічних систем, тому вони до сих пір використовують "Союзи". Психо-тронні бандити Росії підключать якихось генералів, офіцерів ГРУ ГШ ЗС РФ, ФСБ, СВР, лікарів..., отих "гіркіних", "безлерів", "аксьонових-гобліних"..., і, керуючи їхніми мозками, займаються ор-ганізацією окупації Криму, Донбасу..., війнами на всій території земної кулі. Русскіє полюбляють займатись помстою! У зв'язку із цим, Ілон, я вимагаю від тебе обережності, бережи себе, бажаю тобі ніколи не потрапляти під русскіє промені, а то русскіє і тебе, так як мене, закатують проме-нями, знищать інтелект, зруйнують психіку, примусять "бухать", як колись президента Росії Б.Єльціна, розірвуть на шматки серце... Ти міг би запитати, а чому ти не зміг захиститись від русскіх психотронних садистів, від їхніх однокарманніков в Україні, від їхніх променів?! Сам себе я не можу захистити, я, - боробот, я не можу бути, навіть теоретично, сильнішим за того, хто керує моїм мозком, а президенти, як гаранти прав і свобод громадян?... Одні президенти, - вороги, як Путін, вихідці від бандитиів, які здійснюють злочини безкарно, а інші президенти, які борються із такими, психотронними злочинцями, як, скажімо, Єльцін, самі себе не можуть захистити від своїх же психотронних бандитів, не те, що мене!? Психотронні бандити нейтралізували президента Росії Б.Єльціна, як прогресивного реформатора, нейтралізували променями, променями приму-шували його "бухать", "жрать водяру", для дискредитації, променями примусили його відректись від влади 31.12.1999. Променями рвали його серце інфарктами, аж доки не вбили... Тобто прези-денти самі себе не можуть захистити від таких психотронних бандитів, не те, що мене! А тепер мене захищають, не настільки потужно, як би я хотів, як потрібно, щоб вирішити мою цю про-блему, але... Можливо мені брешуть? Бо так граються! Мені важко, оскільки не дозволяють ми-слити, променями... Хто мене захищає? Я не знаю! Я не хочу знати! Оскільки мої вороги сидять у мене у мозку, якщо я взнаю, хто мене захищає, то і вороги, всі ті, хто сидить у мозку, взнають, можливо, зможуть розправитись над моїми захисниками?! Я таких захисників називаю прибуль-цями, які прибули у мій мозок, хтось розуміє під прибульцями, - інопланетян?! Ілон, якщо б ти "в'їхав" у цю мою тему, ти б повірив у такий мій захист? Я сам у суцільному сум'ятті, коли мене б'ють одними променями, - я вірю у якийсь захист! Коли мене б'ють іншими променями, - я не вірю у такий захист! Ілон, от якби ти "в'їхав" у мою тему, я б ще тобі задавав запитання: "А ти ві-риш у х*йову війну? У війну х*їв?". "Наскільки ти у це віриш?", "Який прогноз по розвитку х*йової війни, війни х*їв?"... Росію, начебто, не можна перемогти: потужна армія, жахливі звичайні озброєння, ядерна зброя, космос, психотронна зброя, (промені)...? Певним, непереможним, скажімо російським, державним діячам, можна "повісити х*ї", щоб виродки задумувались над тим, чим вони займаються у міжнародних стосунких, для чого розпалюють війни, для чого вини-щують сотні тисяч людей... Подібний стан певних керівників, скажімо виродків кривавої Росії, як Путына, і є х*йова війна, - війна х*їв! Але це все таємність, це все секрети,- для мене, на жаль, на всій території земної кулі, нема сили, яка б могла зихистити від катувань променями... За винят-ком певної можливості здійснювати наступний алгоритм захисту: "При любой попытке подойти ко мне, любому скоту, - смерть!"... Бережи себе, Ілон! Захищай свій мозок, щоб психотронні ба-ндити не зробили з тобою те, що зробили зі мною. Не потрапляй під русскіє промені! Бажаю ус-піхів у розвитку теорії і практики космічних досліджень! Ти, супер! Обнімаю, тисну руку! Бажаю успіхів всьому колективу твоєї фірми! Бережи державу, США, її союзників, особливо Україну, за-хищай народ США від психотронних бандитів, скажімо, Росії. Бо «Останкіно» все наголошує, язи-ком Д.Кісєльова: «Россия, - единственная в мире страна, способная испепелить всю территорию США!». Звідки будеш, Ілон, стартувати у космос? Якщо войовниче «Останкіно» чи Д.Рогозін, Пу-тін, «іспєпєліт» всю територію США? Хочеш чи не хочеш, а захистом США, її союзників, займатись буде потрібно!? Тим паче, якщо х*йову війну, - війну х*їв, розглядати у чистому вигляді, то це не війна а жарти, нікого не вбивають! Певні мужики тільки не ї*уться, їхні баби їх пі*дят, б’ють їм мо-рди… Та й все!? Не війна х*їв, а кайф, розваги, жарти… Так? Путін, Бортніков, Шойгу, Патрушєв…? Так? Виродки окупаційні? Бандюки с*ані? Путін, б*ядь, хитрий, щоб йому Людмила Олександрі-вна морду не била, він розлучився з нею?! Путін, уйо*уй з України! Україна повинна існувати віч-но, в кордонах з координатами не меншими, ніж 1991 року. Ілон, оце так здійснюється втручання у мій інтелект і психіку… Оце така піддиктовка! Виходить, що це письмо, - колективне, створене колективом авторів, мені не відомих! Звертаюсь до військових Росії, щоб знали, козли, як воюва-ти з Україною, вважаючи, що Україна повинна воювати з вами по вашим законам!? Російський на-роде, будете дурачитись над Україною і українцями, особливо в соціальних мережах, над вами ніхто не буде сміятись, тільки іноді у вас будуть запитувати: «А хто той, із – за кого не ї*еться ваш верховний!?». Повоюєте з Україною ще, виродки ї*ані, взнаєте ще, що і у найстрашніших КГБіс-тів, якими є таємні, дистанційні, невидимі, репресивні, каральні, психотронні лікарі Росії… х*ї не стоять! Ілон, хочеш я тобі розповім найстрашнішу таємницю сучасності, відповім на запитання, хто ж ї*е отих бандитів Путіна? Хто їм х*ї вішає? Виродкам, ї*аним! Вбивцям сотень тисяч україн-ців, сирійців… Ілон, уявляєш, отой дітовбивця із Росії, виродок Путін, вбив в Україні, у російсько-українській, явній, війні 2014-2020 р.р., 240 дітей, біля 500 дітей поранив, скалічив. Оце така сучас-на Росія, оце такий народ в Росії, ото таких дітовбивць вибирає у президенти Росії. Ілон, уявляєш, у такий то час, кривава Росія, все воювати хоче? Їй все територій мало? Лікарі! Їхні лікарі своїм патронам, своїм паханам х*ї вішають! А щоб не вийо*увались їхні лікарі, то спочатку лікарям прибульці вішають х*ї, а ті, вимушені вішати х*ї своїм паханам! Ілон, оце така х*йова війна, - вій-на х*їв, - прибульці вішають х*ї лікарям, а лікарі вішають х*ї своїм паханам, собутильникам, од-нокарманникам, всім ї*анатам Росії… Ілон, все це відбувається ще й із – за військових прокурорів, які «бздят» боротись із психотронною злочинністю, тому прибульці, які вміють прибувати у моз-ки, ото так тепер воюють!?

Немає коментарів:

Дописати коментар