Шукати в цьому блозі

понеділок, 15 червня 2020 р.

1213.Петра Порошенка допитують в Апеляційному суді Києва: "Хто здав Крим?".


https://korrespondent.net/ukraine/4240818-poroshenko-za-anneksyui-kryma-otvechaet-yanukovych У втраті Криму, Донбасу... винні: ФСБ, Путін, ГосДума, армія РФ, особливо психотронні стру-ктури армії, ФСБ, їхня кривава, злочинна, терористична, грабіжницька, репресивна, психотронна медицина, антиукраїнські, проросійські сили в Україні і світі, Янукович. Дещо у меньшій ступені винна вся правоохоронна система Росії і, особливо, України... Все більшості читачів зрозуміло, за винятком, можливо, провини правоохоронних систем України, та й Росії. Спробую пояснити чо-му... Я неодноразово, у різний спосіб, звертався, окрім іншого, до громадськості, до правоохо-ронних систем УКраїни і Росії, вимагаючи арешту, спочатку лише Путіна, пізніше і Януковича, (піс-ля того, яку від "вирвав" Україну з НАТО, пізніше з ЄС), хоча підхід був у мене зовсім інший... Я на-зивав Путіна геноцидним злочинцем, винним у тому, що середня тривалість життя російських чо-ловіків складає 62 роки, на 20 років, майже, менша, ніж у ЄС, тобто кожний середньостатистичний російський мужик здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС, тобто Путін, ФСБешна мразь, забирає у кожного середньостатистичного російського мужика право на 20 років життя, у кожного... І це при казкових, незліченних багатствах Росії! Начебто показано, що не вступаючи у ЄС і НАТО, неможливо досягти високого рівня життя народу Росії, навіть з такими багатствами, як в Росії. В Україні таких багатств нема, тому годі й думати, що народ України зможе гідно жити, не вступивши в НАТО і ЄС. Всі ці вимоги я здійснював за багато часу до початку російсько-української війни 2014-2020 р. р. Я вимагав від правоохоронної системи Росії арешту Путіна, як геноцидного злочинця, який забирає, (своєю таємною війною ФСБ, медицини ФСБ, з народом Росії), у кожного росіянина право на 20 років життя, у кожного середньостатистичного росіянина... Слідчий комітет РФ, в особі невідомої мені людини, відповів, що у них нема можливості арештувати Путіна... Тоді я їх просив, вимагав все рівно, арештуйте Путіна, а якщо підніметься сила наздоланна, на захист Путіна, тоді вбийте його, начебто, при спробі втечі, оскільки він геноцидний злочинець, але непі-дсудний, якого могла захищати ще й тупа частина народу... Відповіді не надійшло. Мабуть із - за страху за наслідки подібних дій проти ФСБешного бандита Путіна... Мені уявлялось, що Прези-дент України, (до Януковича), народ України і ВРУ розуміли це все краще мене, тому Президент, народ і ВРУ прийняли рішення, що українцям краще жити вільними, заможними, здоровими, з середньою тривалістю життя більшою за 80 років, як в ЄС, ніж підневільними, бідними, хворими, з середньою тривалістю життя чоловіків 62 роки, як в Росії! ВРУ взяла курс на вступ України в НАТО і ЄС. До Януковича я спочатку відносився терпимо, але коли він "вирвав" Україну з НАТО, (пізніше з ЄС), я розповсюдив відношення до Януковича, як до Путіна... Я вимагав арешту і Януковича. при-чому наголошував, що якщо в державі створена жахлива таємна, проросійська, проФСБешна ре-пресивна "машина", яка не дозволить його заарештувати, то його необхідно... знищити, оскільки він, як і Путін в Росії, своїм курсом на зближення з Росією, стає геноцидним злочинціем, але непі-дсудним, тому його потрібно... знищити. Як і Путіна в Росії. Вороги, вороги народу, геноцидні злочинці, вороги, яких, незалежно від причин, не можна заарештувати, не можна провести слід-ство, потрібно... знищити! Оскільки вони являються занадто небезпечними для здоров'я і життя чи не кожного громадянина. Ситуація була така, що не можна було не реагувати на мої пропози-ції, не можна було не заарештовувати Путіна і Януковича, ситуація була така, що не можна було не знищити цих виродків, але ж правоохоронні системи, що Росії, що України, особливо, вияви-лись "бздунами", на х*я такі правоохоронні системи потрібні народу, якщо вони "бздят" ворогів, бандитів, виродків? Окрім іншого, я, з проханням подібного захисту, звертався і до спецслужб, і до збройних сил... "Забздєлі" ї*анати в секретних погонах, особливо психотронних, "бздуни" ї*ані.... Багато із них до сих пір "бздят" ворогів, бандитів, особливо КГБешних, зате не "бздят" гра-бувати, катувати, знищувати таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологія-ми космічної медицини), українців! Збагачуватись, рила ї*ані в кривавих секретних погонах, з використанням променів, полюбляють! Чим для мене обернулось бажання захищати Державу і Народ? Військові підсилали до мене якихось підполковників, які мені щось таке варнякали про слов'янську солідарність, про мир з Росією... (Це ще за багато років до війни)... Що то за слав'яни, е.в.м., якщо одні слав'яни, однієї національності, (русскіє), винищували інших слов'ян, іншої наці-ональності, (українців), мільйонами... На х*я українцям такий слов'янський союз, козли від тодіш-нього українського військового і спецслужбового керівництва... Звичайно не всі були такі україн-ські військовослужбовці... До того ж мене теж хтось виховував, - хто? Я не знаю до сих пір! Я до того, що я був взагалі не один, але віртуально, навкруги ж мене був організований жахливий ва-куум... Який до сих пір нічим новим не наповнюється, окрім "бзда" і певних сучасних посадовців, яких? Поки що не в цій публікації. Далі, чим для мене обернулось бажання захищати Державу і народ? Міністр оборони Росії П.Грачов, наказав катувати мене променями, катування продовжу-ються до сих пір... Міністр оборони Росії І.Сєргєєв, поклявся знищити мене "... нє сразу, но постєпєнно, мєтодом трєх "нє": нє позволю работать; не позволю лєчіться; нє позволю что-лібо іметь!...". Українські ї*анати в штанцях міністрів оборони погрожували мені недопуском будь-якої людини допомогти мені, будь-чим, а якщо хтось буде допомагати, то вони мене, променями, зроблять божевільним... Їм повезло, Москва кривава, Москва кримінальна, свого часу, коли я там проживав, зробила мене безправним, рятуючи московських виродків від відповідальності за злочини проти мене, - придумали шизофренію, щоб врятувати від бандитів - військових КГБІстів, а виявилось, що під них підклали... Я, - цивільна людина, яку катують досі бандити в секретних погонах! Хто у цьому винний? Окрім іншого, окрім верховних головнокомандувачів, президен-тів, гарантів прав і свобод, не всі із них, як виявилось, борються із психотронною злочинністю ар-мії і спецслужб, їхньою психотронною, злочинною медициною... Знову винні правоохоронні сис-теми Росії, України... Знову правоохоронні системи "бздят" психотронних бандитів армії, спецс-лужб, їхньої психотронної медицини... Знаючи можливості психотронних операторів армії, спец-служб, психотронної медицини, я стверджую, на 99% в окупації частини території України, Криму, Донбасу..., винні таємні, засекречені, психотронні структури армії, спецслужб, їхньої психотрон-ної медицини Росії і України, кореляція поміж ними! Бачите, шановні читачі, мене бісять, іноді політики, іноді генерали, іноді бандити - кримінальники, іноді всі зразу, (мафія, - зрощування чи-новників, генералів і кримінальників)... Останніми роками мене бісять, окрім іншого, правоохо-ронці і профільна влада! Іноді я відчуваю ненависть до юристів, серед них, якщо не 100%, то дуже багато КГБіств, які дуже добре знають про оті промені, про оті психотронні структури армії, спец-служб, медицини... але прикидаються "піджачками", особливо на допитах, куражаться над тими, кого допитують, особливо над президентами... Які. на мій особистий погляд, на мій особистий досвід, були чи не насправедливішими у цій, окрім явної, таємній війні за встановлення цивільно-го контролю над діяльністю людей в погонах... Велика кількість посадовців у державі, боляче, прикидається дурниками. Тобто їм вигідно, щоб про них думали, як про дурників... Ще й свідомо дурачаться. Якби, на той час, в Україні була самостійна, проукраїнська психотронна структура, во-на могла б, навіть не інформуючи владу, (можливо спецслужби певних інших держав чи прибу-льців), забезпечити недоторканість кордонів України в координатах 1991 року... Для цього вони повинні були робити з певними виродками в Криму, Донбасі, можливо навіть у Москві, те, що робили зі мною психотронні бандити... Уявіть собі, що б було у російсько-українських відносинах, якби мене послухали правохоронні системи Росії, України..., які б ще тоді арештували Путіна, Януковича, за те, що вони геноцидні злочинці? До речі, брешу я чи ні, можна прослідкувати у мо-єму блозі?! Я, (ми), це говорив задовго до війни. Бандитів, небезпечних для здоров'я і життя чи не кожного громадянина у державі, яких не можна арештувати, провести слідство, посадити до тюрми, потрібно... знищити! Оскільки вони небезпечні для здоров'я і життя кожної, майже, лю-дини! Зараз я, - літня людина! Грунтовно закатована! Яку ніхто, явно, не захищає від певних бан-дитів, особливо від психотронних бандитів! Зараз я вже не маю можливості відслідковувати певні події. В той же час я, підсвідомо навіть, вважаю однією із небезпечних для України і українців сил, - мафію Медведчука, яка спирається на ФСБ, на агентів ФСБ в Україні, знову на проросійські сили.Її потрібно нейтралізовувати! Як? Хоча б так, як мене! Їхніх керівників, спочатку! А з проросійськи-ми активістами в Україні, якщо такі ще знайдуться, потрібно робити те, що зі мною робили у Мос-кві, чи... знищувати! Так, як ФСБ, армія, психотронна медицина Росії винищувала, навіть у хуторах, українців в Україні, - променями! Я не знаю, як би я відповідав на місці Петра Порошенка? Якщо відповідати згідно з Конституцією, то Петро, мабуть, абсолютно правильно відповідав! Якщо ж під кутом зору реального розподілу таємних сил в державі і міждержавних стосунках, то... Мабуть я ближче до істини! В той же час... Що в державних, що міждержавних стосунках, скрізь, повинні працювати проукраїнські професіонали, які бездоганно володіють закритою, особливо психот-ронною, інформацією! Останнім часом якісь криваві психотронні виродки відновили проти мене набагато більш сильні, ніж середньостатистичні, таємні, дистанційні, невидимі катування проме-нями! Знову я комусь не подобаюсь дуже вже... Знову мене хочуть бачити божевільним і в хуто-рах, сьогодні знову нагадали їхній заклик: "Мы пытками заставим жрать таблетки от шизофре-нии!"... Певні "голоси" зразу ж закричали: "Любого, кто вылезет, любого загоню в психушку, за-ставлю жрать таблетки и жить до смерти в психушке! Осмелится вылезти из психушки, - убью!"... За злочини, бандюки с*ані, потрібно відповідати! Навіть так! Попереджаю посадовців всіх рівнів, - багато злочинів і жахів відбувалось ще й тому, що посадовці, керівники... дурачились. Я мучаюсь від жахів, викликаних променями, а вони дурачаться, е.в.м.! Будете дурачитись, - буду вбивати! Якщо вам закони по х*ю! Шойгу, повийо*увався із своєю с*анаю кривавою армією? По-вийо*увався? Повоював з Україною? Повоював? Воюй ще! Воюй до тих пір, поки не взанєш, хто той, із - за кого не ї*еться твій верховний! Воюй до тих пір, поки не взнаєш, що ж потрібно роби-ти, щоб у твого генералітету х*ї піднімались! Виродки ї*ані! Криваві дітовбивці! Хто той, із - за кого мене катують променями? Хто? Рила йо*нуті? Не знаєте? Думайте! Думайте хто! Не знай-дете тих, із - за кого мене катують, - буду вбивати всіх, хто добивається до мене вдень і вночі що-дня! Тому, що ті, хто добивається до мене, - винні у багаточисельних вбивствах! А їх захищає чи не весь народ, який дойо*ується із згвалтами. О! Спецслужби, е.в.м. Народ захищає бандитів?! Народ захищає вбивць! Добиваючись за допомогою згвалтів? Ну ні е.т.м.? У всьому винна гебня! Криваві грабіжники, бандити, вбивці, заражателі хворобами, забороняючи лікування, ї*уни, х*євєшатєлі, обжори, "катали", "кидали"... До сих пір ці виродки діють по моделі: "КГБ, без ви-димых причин, увольняет... сотрудников, грабит их "до нуля", разлучают с семьями, не прини-мают на учебу, службу, работу, заражают болезнями... доводят до болезней и нищеты и в таком состоянии удерживают до смерти под пытками лучами!". Складна у вас робота!? Путін з такими виродками і вийо*ується в Україні!".

Немає коментарів:

Дописати коментар