Шукати в цьому блозі

середа, 10 червня 2020 р.

1211.Правоохоронний коміте ВРУ і міністр Аваков.


https://tsn.ua/politika/pravoohoronniy-komitet-ne-rozglyanuv-postanovu-pro-zvilnennya-avakova-bo-vvazhaye-yogo-nevazhlivim-1563153.html Якщо вірити моїм інформаторам, які передають мені інформацію по каналам космічного біологічного радіозв'язку, то... Якийсь дивний той правоохоронний комітет ВРУ? В Україні є гро-мадяни, ні в чому не винні громадяни, яких роками, щосекунди, катують таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), психотронні оператори психотронних структур армії і/чи спецслужб... Таких громадян, взагалі, можна захистити, їм можна допомогти, але... Аваков, начебто, блокує захист?! Забороняє захист! Блокує допомогу! Тобто, начебто, із - за Авакова страждають, мучаються, ні в чому не винні, громадяни?! І що? Пра-воохоронному комітету ВРУ неважливо порозумітись із таємною, засекреченою, діяльністю міністра Авакова? Ви ж там усі, е.в.м., НАРОДНІ депутати, а не міліцейські депутати, підлеглі го-ловного поліцейського?! Тобто і ви повинні захищати народ? Громадян? Вам що? Байдуже? Вам байдуже до боротьби за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах? Давайте подивимось на проблему з іншої сторони... Уявіть собі, що громадяни, яких катують променями, вони ж чиїсь діти, батьки, брати, сестри..., представники своєї родини, сім'ї своєї?! Згідно із філософією, сім'я, - частина держави, начебто малесенька держава, крихта держави... Руйнуючи сім'ю, руйнують частину держави, руйнуючи частину держави, руйнується держава?! Виходить, що міністр Аваков руйнує державу, Україну, а профільному, правоохоронному коміте-ту ВРУ по х*ю руйнація держави, руйнація України? Ну, б**дь! Президент України В.Зеленський, ну хто ти такий, якщо у тебе такий міністр, який руйнує державу, в якій ти Президент Держави?! Х*й зна що?! Зеленський, ну і влада у тебе? Міністр ВС руйнує державу, ВРУ по х*ю руйнація держави, тобто ВРУ своєю бездіяльністю також руйнує державу. Президенту по х*ю руйнація держави, він утримує при владі міністра, який руйнує державу. ВРУ по х*ю руйнація держави! Усій, разом взятій, владі, по х*ю громадяни, який катують десятиріччями променями? Що собі дозволяє ця влада, е.в.м.? Знаходяться якісь, невідомі нікому, прибульці, які вміють прибувати у мозки до певних гро-мадян і керувати функціями організмів таких громадян, прибульці, е.в.м., прибульці, а не влада, не КМУ, не ОПУ, не силові структури, не парламент захищають громадян, яких катують проме-нями, а... прибульці?! А як вони можуть захистити таких громадян від такої сили? Та ніяк? Х*ї їм вішають, променями діють на мозки, променями, які унеможливлюють ерекцію... Певні поса-довці, які не відповідають займаним посадам чи займаються діяльністю, несумісною із виконан-ням функціональних обов'язків, сидять з повішеними х*ями, не ї*уться... Хто кого, е.в.м.?! Отак вирішуються питання у державі? Дуже вже справедливо? По-сучасному? Оце таке виходить, якщо мене інформують об'єктивно?! Я не займав нічию сторону, намагався подивитись на про-блему об'єктивно!? Що робити? Нардепи, що б кожний із вас робив на місці отих громадян, яких катують променями? Мовчите? Ну сидіть і чекайте, коли ж піднімуться х*ї у бандитів?! "Бздітє"? Працюєте так, - "как бы чего не вышло?". А якщо то Путін х*ї українським посадовцям вішає? Не можна з ним "ссориться", а то після окупації України Росією розправиться з неймовірною жор-стокістю?! "Бздітє?". А Путін сам, також як бандит, який займається злочинами безкарно, який "бздіт" боротись із психотронною злочинністю армії і спецслужб, сам Путін сидить з повішеним х*єм! Що у такому випадку будете робити? Х*й зна що? Виникає однозначне розуміння, - щоб, окрім всього іншого, піднялись х*ї у тих, хто займається злочинами безкарно, потрібно боротись із психотронною злочинністю армії і спецслужб, які і грабують, катують, вбивають громадян таєм-но, дистанційно, невидимо, променями... Аваков, для того, щоб ти мене заарештував після згвалту, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Не хочеш розмовляти з тими, хто тобі х*й повісив, вони у тебе у мозку, не розмовляй, а будеш до мене добиватись, щоб перетворити у раба у бандита, після згвалту, я тебе знищу! Таке виходить із - за того, що писані закони ви не захищаєте, неписані закони ви не захищаєте, замість того, щоб "рожать" після згвалтів, ви пі*дітє, вивозите до хуторів, утримуєте у божевільнях, організовуєте слідства, суди, над жертвами психотронних злочинів, додумались, е.в.м.?! Ну і публіка!? Ну що? Потрібно робити згвалти, якщо у кожному населеному пункті йде різня поміж бандитами і тими, хто з ними бореться... І ніхто, нічим, суттєво, не допо-магає людям, яких катують променями таємно, дистанційно, невидимо психотронні бандити? У мене нема друзів, які могли б захистити мене від бандитів, в тому числі міліцейських, військових, спортивних, кримінальників, які завжди мене пі*ділі після згвалтів, тому мені тепер не дозволя-ють здійснювати згвалти ті, хто несе відповідальність за моє життя!? Так мене інформують! І ніхто не спростовує цю інформацію?! Чому? Впертість, зухвалість, нахабство, жорстокість, без-карність... бандитів не мають меж! Хто хоче бачити згвалт? Щоб знали, як пі*діть після згвалтів! Сидіть, шакали, мрійте про те, що ж ви будете робити зі мною після згвалту! Ну і виродки, е.в.м.! Буду вбивати всіх, хто буде добиватись, хто буде формувати небезпеку для здоров'я і життя, якщо у державі нема людей, здатних вирішувати питання захисту людей, яких катують променями, якщо у державі нема влади, а є диктатура психотронних бандитів, членів їхніх родин та кривавої, кримінальної, репресивної, психотронної медицини. Щоб знали, виродки ї*ані, як вважати, що я буду здійснювати згвалти, а ви будете мене пі*діть і організовувати примусові місця праці, (раб-ство), примусові місця проживання... Все для того, щоб врятувати виродків, винних у винищенні людей! Звичайно ви б мене зламали до стану який вам потрібний набагато раніше, але ж про-мені перемагати неможливо, навіть теоретично... Чи не про вашу слабкість свідчить та обстави-на, що ви, знаючи, що промені не можна перемагати, один х*й добиваєтесь?! Що? Самі себе за-гнали, нахаби ї*ані, у глухий кут? Для того, щоб ви перемогли тих, хто мене так захищає, потріб-но, щоб у вашого верховного х*й стояв... Мене не інформують про особисту участь Президента України В.Зеленського у темі, я навіть не дуже знаю чи він знає про наявність подібної теми, мене замучили вже настільки, що... підсвідомість благає лише припинення катувань і все! Але я ін-формований про те, що Президенту України В.Зеленському, як і президенту Росії В.Путіну, при-бульці повісили х*й, для того, щоб примусити його виконувати обов'язки Президента України, як гаранта прав і свобод громадян. Щоб вони знали, які із них президенти, а які КГБісти! Нормальним людям, які ще не втратили можливість мислити, повідомляю, мене катуваннями заї*ли вже настільки, що... Аж до втрати можливості мислити, запам'ятовувати, діяти... Я не відпочивав, вже майже 40 років, ні секунди, мене катували навіть у санаторіях... Зовні виглядає, начебто, я відпочиваю, а насправді мене катують променями таємно, дистанційно, невидимо...

Немає коментарів:

Дописати коментар