Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 5 червня 2020 р.

1210.Тебя отравят! И не надо вешаться!


КГБісти, так чим ви займаєтесь в державі? Примушуєте народ, окремо взятих громадян, жити по вашим алгоритмам, оскільки дуже вже вигідно, скажімо, грабувати "до нуля", жити за гроші пограбованих, а їх називати "тупими", "сскунами", ставити в залежність, скажімо, згвалтами, забороною лікуватись, навчатись, працювати, мати сім'ю, дітей, мати статеве життя, рухомість, фінанси, нерухомість, мати спокій, відпочинок... Після згвалту мовчати підопічний буде до смерті, під ваш регіт і улюлюкання? А якщо не буде мовчати, посадите за згвлт, а там, в тюрязі, "жаба цицки дасть"? Скажімо від туберкульозу, дуже вже розпосюдженому у тюрмах!? від інфаркту, інсульту, викликаних штучно, променями. Від ножа кримінальника, якого в камеру пришле якийсь Аваков? Злочин потрібний, згвалт, - підопічний буде мовчати! Як таких розпізнавати у суспільстві? Хіба що по ранній сивині,лисині, бігаючим, напруженим чи переляканим очам... можна визначити проходження ваших алгоритмів? Сьогодні, 5 червня 2020 року, о 17:00, по біологічному радіозв'язку з моїм мозком, невідомий мені "жартівник", невідомим голосом, (СБУ, МО, МВД, МОЗУ..., хто у вас контролює ефір, космічний, біологічний радіоефір), повідомив:"Тебя отравят! И не надо вешаться!". Вдалось зафіксувати вектор звідки долинав цей голос, - з південно-західного напряму, ближче до південного, від координати мого місцезнаходження. Таємні, дистанційні, невидимі, психотронні бандити, а також всі ті, як правило КГБісти, різних мастей і відтінків, які приймали, приймають, будуть ще приймати участь у, майже 100% обмеженнях моїх прав людини і громадянина, полюбляють катувати мене, окрім іншого, променями самогубства, починаючи ще з часів кінця існування СССР. Мене примушували вже тричі покінчити з життям,один раз, ще у Москві, мені психотронні бандити продемонстрували реалізацію самогубства від пострілу особистої зброї, до пострілу залишалась мить, піля чого психотронні бандити зняли мій палець із курка і прореготали: "Вот видишь, как легко покончить жизнь самоубийством?! Поэтому мы будем тебя использовать, пока выгодно, а потом уничтожим, вероятнее всего самоубийством!"... Як вони мене використовували? Запитайте у силових міністрів, московські бандити мені повідомили, що використовуючи мене одного, психотронні бандити "перекачали" собі 110 квартир! Можна уявляти, хто входить до такої мафії? Так, міністри, юристи, прокурори... Можу нагадати, що таке використання супроводжується вбивствами, окрім знищення колишніх міністрів оборони Росії, були знищені члени родини колишнього головного військового прокурора Катусєва: його син Олег, його дружина, він сам застрелився... Жириновський, так? Катусєв був чи не найкращим собутильником Жириновського, по нафтовому чи газовому бізнесу в Іраку? Виродки, будь-ласка, поспокійніше у мене у мозку, - небезпечно! Міністр оборони, міністр внутрішніх справ, не знайдете того, хто таке промовив, хто так катує мою психіку, я знищу лікаря із органів державної безпеки медицини армії і поліції в одній особі. Сидіть, потвори, і чекайте згвалту? Аваков, ти чекаєш згвалту? Для чого він тобі? Для того, для чого було раніше? Щоб пі*діть, вивозити до хуторів, відкривати слідство, суди, вивозити до божевільні, утримувати у божевільнях...? Дуже вже ефективний алгоритм із згвалтом? А хто той, хто цього хоче? Аваков, ти не сильна особистість, як тобі здається, як ти сьогодні фраєрився на засіданні ВРУ, чи як тебе утримують психотронні бандити армії, шакали з променями, ти мразь мусорна, із - за якої військові, (військові різні, одні виродки мафіозні, психотронні, яких навіть вбивати противно, потрібно у рукавичках, які після знищення спалювати, настільки бридкі скоти, інші герої..., одні катують і бажають знищити мене, інші хочуть знищити тих, хто хоче знищити мене), не можуть розмовляти із цивільними так, щоб ті припинили підкорятись бандитам, які вимагають згвалти, які все намагаються перетворити мене у раба після згвалту... Президент України В.Зеленський, у мене є інформація, отримана по космічному біологічному радіозв'язку, автори інформації, її об'єктивність, мені не відомі, про те, що Путін у відношенні до України не змирився, його ФСБ не змирилась, вони продовжують катувати Україну, одним із векторів катування України є перетворення чи не всіх українців в Україні у рабів, зокрема після згвалту, у рабів у проросійських бандитів, підприємців, інших, особливо у цьому стараються КГБісти медицини, КГБісти лікарі, які є у кожному медичному відділенні... Аваков, у зв'язку із цим я тобі говорю: "Не дочекаєшся! А спробуєш підійти, - вб'ю!". Ця публікація колективна, співатори мені не відомі, об'єктивність інформації мені не відома! В той же час, я вважаю, що подібна інформація може бути корисною для демократії, особливо для припинення знищення людей?!Тому я здійснюю подібні публікації. До того ж я звірію від неспроможності правоохоронної системи, профільної влади, добитись припинення катувань мене, мого мозку... Іншими словами я звірію від невідмовідності займаним посадам всіх посадовців у правоохоронній системі, профільній владі... Не знайдете тих, хто до мене добивається, - знищу всіх, хто дурачиться!Особливо на державних посадах! Лікарі, щоб знали,як дурачитись із своїми військовими із органів державної безпеки медицини. Всі, хто до мене добивається, - відомі, це ті, хто, таким чином, захищає того, хто винен у вбивствах, (наприклад, військових виродків із органів державної безпеки)... Чути і інші "голоси": "Никуда ты не денешься, животное с армейской мафии!". (Це було сказано в адресу того жартівника). Міністр інформатики, щоб знав, як добиватись згвалту у прямому ефірі?! Із - за цього міністр культури О.Ткаченко зразу ж підпадає під підозру, ВРУ,"СЛуги народу", ви що, призначаєте на посади тих, хто буде до мене добиватись за допомогою згвалту?. Я їх буду дресирувати до тих пір, поки вони не навчаться розмовляти про те, чим же вони займаються у державі? Ванька інформатики, будеш дурачитись, у тебе запитають: "А хто той, із - за кого не ї*еться твій військовий, із - за якого ти добиваєшся за допомогою згвалту?", чи ще більше: "А хто той, із - за кого не ї*еться твій верхвоний головнокомандувач?" Міністр оборони України Таран, будеш ти вийо*уватись, у тебе запитають: "А хто той, із - за кого не ї*еться твій верховний?"... Аваков, для того, щоб ти залишився міністром, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Я ніколи не прощу бандитів із органів державної безпеки... Я вважав, вважаю, можливо ще буду вважати, що я, таким чином, поставлявЮ, поставляю корисну інформацію, особливо зазначеним жевжикам, хотів навіть з них усіх "сорвать" хоча б по пляшці доброго коньяку! А тепер що? І мені потрібно "бздєть" від страху за можливе отруєння? Ну ви і скоти? Звичайно я б хотів, щоб це залишилось параноєю! Однак, прощати таке життя... неможливо! Ущерб, виродки ї*ані, потрібно компенсувати! Ще про тупість мою. Я подавав до суду за мою тупість, яку я оцінював багато років тому у 19 мільярдів доларів! Але... прокурори, судді тим паче, "бздєлі" здирати із психотронних бандитів цю суму, оскільки психотронні бандити можуть покарати будь-яку людину, аж до вбивства, таємно, дистанційно, невидимо, променями... До того ж я тих, хто весь час наголошує про мою тупість, особливо на координатах телеприймачів, розумними не вважаю, і не тільки тому, що вони дурачаться, вважаючи, що, начебто, промені тупості можна перемагати, а тому, що вони, їхня мафія, нас грабує, живе за наші гроші, нами зароблені, а нас дураками називає, тупими... Ми ж вміли заробляти гроші, достатні для життя, а ви що? Праведними шляхами заробити не можете, тому заробляєте злочинами, пограбуваннями, особливо із застосуванням променів..., засекреченого адміністративного ресурсу державної безпеки... Виродки ї*ані!Тупе, криваве бидло, а живе "як люди"? О! Цивілізація, е.т.м. Головною причиною неможливості заробляти є неможливість мислити, запам'ятовувати, діяти... Мене примушують писати, не дозволюяи мислити, писати зараз, для мене, - подвиг. Пишу, а те, що писав три-чотири слова назад, вже не пам'ятаю! Катування не вщухають ні на секунду! Можу пояснити ще, маючи на увазі злочинні категорії, правила мафії, в зубах якої я знаходжусь, і їй антагоністичної... У мене нема друзів, які могли б розмовляти із тими, із - за кого мене катують так, щоб мене припинили катувати! У мене нема друзів, які могли б знищити психотронного бандита із ВВС, (із Військово-Повітряних Сил), який катує мене безпосередньо променями. Без позбавлення катувань нічого не може бути можливим! Тому, ті, хто мене всілякими обмеженнями, примушує до дій, чи тупий, чи загнаний у куток, тому добивається, промені не можна перемагати, навіть теоретично, якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, так у Путіна б х*й стояв? У мене нема друзів, здатних лікувати і забезпечувати всім необхідним, оскільки психотронні бандити цього не дозволяють. До того ж, по правилам психотронної мафії, працювати не дозволяють, оскільки нема житла! Оскільки бандити не дозволяють променями! Таємно, дистанційно, невидимо, променями... Моє отруєння може привести до того, що у кожного, зараз х*єповішеного, мужика х*й не підніметься до його смерті! Думайте мужики, козли ї*ані! Виродки, будете дурачитись, жодна людина ніколи не буде підкорятись жодному бандиту із органів державної безпеки... "Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!"... О! Чим займаються с*ані провокатори із кривавої державної безпеки... Будете ще пробувати мене труїти, у вашого верховного головнокомандувача запитають: "Хто той, із - за кого у твого військового із органів державної безпеки х*й не стоїть!?". Президент України В.Зеленський, дивнуватий ти, якщо добиваєшся до тих, хто тобі х*й повісив, так, щоб вони тобі підкорились? Якщо хочеш вирішувати проблему, то розмовляй із тими, хто тобі х*й повісив, вони сидять у тебе у мозку, а до мене не добивайся, вб'ю любого, від безробітного хутірського безхатченка до президента, любого, хто захоче застосувати проти мене насилля! Путін, щоб ти,разом із своїми гіркіними, переміг Україну, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Гебісти, ну ви і виродки? Е.т.м.! О! Служба у вас, е.в.м.!? Аваков, будеш дурачитись у тебе запитають: "Хто той, із - за кого ти не ї*ешся? Хто той, із - за кого у тебе х*й не стоїть?". Щоб ви всі, разом взяті, перетворили мене у раба, потрібно, щоб у вашого військового прокурора х*й стояв! Сидите и "бздите"! Хочете знущатись? Знущайтесь! А насмілитесь підійти, - вб'ю! Військові, щоб знали, як "бздєть" КГБістов! О! С*ань добралась до мене, до влади, звикли "шалунішкі" брать таких "голими руками", сидять, катуваннями вимагають згвалти, а після згвалту "указивают" на примусові місця проживання, прммусову працю... Е.в.м. Лікарі, ну ви і гниди, "дурачки воєнниє", заражають хворобами, нічим суттєвим не допомагають, хвороби не лікують, сидять і... чекають згвалту, щоб перетворити у раба? Все життя "коту под хвост"?! Для цього через божевільні пропускаєте, щоб використовувати без участі "божевільного"... Занадто хитровиє*ані! Щоб знали, як вважати, що я буду "воєнним"? Військові, вам не вийо*уватись потрібно, а... вирішувати питання! Ваш верховний не ї*еться, а ви що? Шукаєте "цапа відбувайла", щоб отруїти? Від цього х*ї не піднімаються! Якщо ви не можете х*й ставити своєму верховному, то хіба ви можете захищати народ, державу, територіальну цілісність, суверенітет, державність, права людини і громадянина... Я х*єю! Буду радий, якщо така інформація допоможе врятувати життя людей, застрахує від помилок, зупинить злочинність...

Немає коментарів:

Дописати коментар