Шукати в цьому блозі

четвер, 11 червня 2020 р.

1212. 10 червня 2020 року, в ДТП загинув полковник ПСУ В.Романов. Чому плаче Олена Зеленська?


https://gordonua.com/news/localnews/v-dtp-pogib-polkovnik-komandovaniya-vozdushnyh-sil-ukrainy-1503894.html?fbclid=iwar0engplbkgorifxiyzetcr3lpumgyr-haikdiei71qpqa41vjnjsvjaq1q Я, знаючи, що вже багато років, починаючи ще з часів СССР, точиться жорстока, таємна, військово-цивільна чи цивільно-військова війна, - боротьба за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, намагаючись бути абсолютно об'єктивним, не займаючи нічию сторону, вимушений реагувати на подію, наскільки можу, об'єктивно. Не знаючи Романових, це молоде покоління, не знаючи нічого, але знаючи наскільки це важко, втрачати життя людини, до того ж старшого офіцера ЗСУ, приношу свої щирі співчуття рідним та близьких загиблих! Мій, закатований психотронними бандитами, мозок, мій особистий психотронний досвід, прореагували на трагічну подію наступним чином: 1.Обличчя на фото не те, що виключає, але припускає те, що мозок полковника Романова знаходився під променями, (під біоробототехнологіями космічної медицини), під психотронним ковпаком; 2.Політична орієнтація, тим паче таємна, Романова мені не відома; 3.Під чиїми променями він знаходився мені не відомо; 4.Прізвище "Романов" у мене у мозку фігурувало досить багато років тому, скільки не знаю. Багато разів було таке, що гинула чи в інший якийсь спосіб вмирала людина з прізвищем, яке проходило через мій мозок, у зв'язку із цим я допускаю, що це було вбивство штучно організованою ДТП, тобто з використанням променів. Чиї психотронні оператори, Росії чи України, його вбили, мені не відомо; 5. Зразу ж прореагував на подію і один із моїх "голосів", присутніх у моєму мозку, який зразу ж, "жартівливо" зауважив: "Його знищили за те, що він відмовився підкорятись КГБістам!". 6.Інший "голос", повідомив по космічному біологічному раідіозв'язку: "Щоб знали, свині, як не займатись боротьбою із психотронною злочинністю...". Цей "камінець", "голос" додав, кинутий в адресу правоохоронної системи і профільної влади! Міністр оборони, що ти будеш тепер робити, якщо у тебе ніхто не запитує, хто ж той, із - за кого ти катуєш цивільних людей променями? Путін, Шойгу, Бортніков, Патрушєв, Мішустін... я, особисто, запитую у вас, ваші психотронні структури у знищенні п-ка Романова та його дружини приймали участь? По чиєму наказу? Ще від "голосів", можливо з метою дезорієнтації, не можна виключати і таке: "Цю війну розпочали військові із органів державної безпеки медицини для того, щоб військові були сильнішими за цивільних?". Для мене ця війна, - боротьба за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах почалась ще в Москві, де я тоді проживав, ще в часи СССР, фразою від, незнайомих мені, москвичів, почутою у Петровському парку Москви: "В Москве есть две огромные мафии, они враждуют между собой, они убивают друг друга, и горе тому, кто попадается между ними!". Для мене, як не дивно, не таємниця, що вбивають людей, для мене залишається таємницею, хто, ще тоді, у Москві, першим вбив і кого? Бо як тільки пішли вбивства, то... контроль над такою злочинністю встановити не вдається, із - за вбивств, які відбуваютьс таємно, дистанційно, невидимо, променями... Вважаю, що це було вбивство Романова, штучно організовною, із застосуванням променів, ДТП... Потрібна психотронна експертиза... Вважаю, що п-ку Романову, (я бачу по його погляду, по виразу обличчя, що він не розумів, що знаходиться під променями, він, мабуть, жив, служив, боровся, багато чого не розуміючи), потрібно надати статус "Учасника бойових дій!", якщо це було психотронне вбивство. Не можна вже вбивати громадян, навіть військових, як баранів, - хоча розібратись у всьому потрібно! Люди різні, - є цивільні, у цій війні, які займають позиції військових, свідомо чи не свідомо, є військові, у цій війні, які займають позиції цивільних, свідомо чи не свідомо... Люди, їх життя, повинні бути максимально об'єктивно оцінені! Діти, онуки, правнуки повинні знати, хто ж такі насправді були їхні брати, сестри, батьки, діди, прадіди, а не тими, як їх виставляють психотронні бандити! Звертаюсь і до цивільних, і до військових, будете "бздєть" розмовляти про злочинність в армії і спецслужбах, особливо про психотронну злочинність в армії і спецслужбах, особливо у їхній злочинній, кривавій, репресивній, каральній психотронній медицині, вони вас будуть винищувати тисячами, немов баранів, - з психотронним потворством психотронних структур армії і спецслужб вже не можна не боротись, до того ж, особливо, потрібно виї*ати КГБІстів "Останкіно", ті, традиційно, до сих пір, прославляють бандитів, як героїв! Люди, громадяни, народ, обдурені пропагандистами... Знову включаються "голоси": "Військові ЗСУ, лікарі ЗСУ, подурачились над моїм мозком за допомогою бандитів із органів державної безпеки медицини міліції?". Аваков, е.т.м., ти тепер розумієш у чому була твоя сила? Тебе захищали, твоїм мозком керували психотронні бандити із органів державної безпеки медицини армії, із - за цього, команда Зеленського "панькається" з Аваковим до сих пір! Я б прореагував на Авакова по-іншому, - потрібно ретельно розібратись... Але "голоси" по космічному біологічному радіозв'язку говорять якраз так. В Україні залишався таємницею "кулак", - єдність армії, міліції, військової прокуратури, які сидять і х*єют до сих пір, як же так, вони така скаженна сила, а не можуть розібратись, хто ж той, із - за кого цей "кулак" не може знайти тих, із - за кого "кулак" не може встановити диктатуру в державі?! Я знову попереджаю, щоб не було подібних випадків, до мене не можна добиватись таємно, будете добиватись, - буду вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно! Люди повинні бути людьми, а не гнидами, яких бандити використовують втемну по моделі: "Ей ти, дурачок, дєлай!"... А то я знаю, що з тобою потрібно дєлать! Мафія, е.т.м.! Ця мафія перетворена уже давно у бидло, яке вийо*ується: "Ус*усь, но не раскошелюсь!" . "Рожєнікі", е.в.м.! Суцільні знущання під час любої роботи! Щоб не міг працювати взагалі. Добились цього. Той, із - за кого винищуються люди, і є та кривава "свиня", із - за якої до мене добиваються люди за допомогою згвалтів! Я наголошую, я буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно, сосункі ї*ані, використовуючи весь, по суті, народ, народи всього світу, за допомогою згвалтів перетворюють мене у "цапа відбувайла", (на рус. "козла отпущения")... Аваков, свиня ї*ана, будеш дурачитись, - повішу, немов барана повішу! Силач ї*аний! Міністр оборони, будеш дурачитись, - буду пі*діть усіх, хто дурачиться! Я сиджу у мозках таких... "ублюдков", які будуть утримувати своїх с*аних бандюків так, що ніс, скоти ї*ані, х*й висунете із своїх місць психотронного утримання... Виродки ї*ані! КГБІсти, будете дурачитись, ї*анати криваві, у вас будуть запитувати: "А хто той, із - за кого не ї*еться ваш верховний!?".... Гниди, теж мені, спецслужба, х*ї ставити своїм верховним не можуть, а лізуть панувати не леше Україною, але і всім світом... Путін, убирайся к е.м. із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій: Грузії, Естонії, Молдови, Японії... Будете добиватись до мене, буду вбивати тих, хто розмовляє з людьми так, щоб люди їм підкорялись! Сидіть, виродки, - бандити армії, і думайте, що ви мене "возьмете" за допомогою ваших агентів - відданих вам халтурних робітників. Додумались, е.в.м.! P.S.1.Не виключено, що знищення Романових якось може бути пов'язане з тим, що у бригаді, яка створена Урядом, (силовим блоком Уряду Росії, з великою вирогідністю і України), для моєї нейтралізації таємними, дистанційними, невидимими катуваннями променями, відомий один виродок, по належності до Військово-Повітряних Сил, до тих, до яких належав і Романов; 2.Вбивство дружини В.Романова Тетяни Романової, (якщо це не випадкова ДТП, а вбивство штучно організовною ДТП), може бути пов'язане із тим, що психотронні садисти, окрім іншого, катують і знищують наших дружин, матерів, жінок... Я добре пам'ятаю, виродки у психотронних погонах, як плакала, щоночі, моя мати, останні 7 років свого життя, як плакала у Москві моя колишня дружина, як плакала моя цивільна дружина, як знищували моїх дам, з яким зводили самі ж психотронні виродки, мабуть їм щось брехали? 3.Можливо з ескалацією цієї теми пов'язаний плач приємного вигляду дружини Президента України Олени Зеленської, про публічний плач якої повідомляли ЗМІ? Можливо так, якісь психотронні сили, якихось прибульців, приволікають увагу Президента України до теми боротьби з психотронною злочинністю армії, спецслужб, їхньою каральною, репресивною, злочинною, психотронною медициною? Деякі "голоси", присутні у моєму мозку, вже відверто говорять Президенту Зеленському: "Щоб знав, як "бздєть" боротись із злочинністю, особливо із психотронною злочинністю державної безпеки!". Можливо, якраз навпаки, Олена плакала із - за того, що була підключена до боротьби по захисту тих громадян, яких катують таємно променями. Колись, починаючи ще з часів існування СССР, мене, від психотронних бандитів, намагались захистити, як гаранти прав і свобод громадян, президенти, інші державні і міжнародні діячі. До цього захисту і допомоги приєднувались і члени родин президентів, інших державних діячів. Я якось був знайомий, якось спілкувався, чи лише зустрічався з дружинами президентів... Як виявилось, це дуже небезпечна робота, захищати від психотронних бандитів, страждали не лише президенти, прем'єр-міністри, члени парламентів, інші керівники, але і їхні дружини... У 1999 році була знищена, штучно викликаною злоякісністю, дружина першого і останнього президента СССР М.Горбачова Раїса, з якою я зустрічався в темі. Олена, (Зеленська), бережи себе, боротьба за встановлення цивільного контролю над діяльністю психотронних бандтиів армії, спецслужб, психотронної медицини, боротьба з психотронною злочинністю, - не дуже вже і жіноча справа, як виявляється, бути першої леді не лише кайф, це ще й жахи, насилля, нерозуміння, страждання, несправедливість, страхи, злобне відношення певних прошарків громадян, штучно викликані хвороби..., які відчуваються на своїй власній "шкурі". І все під пристальними поглядами людства; 4. Я звертаюсь до правоохоронної системи, до профільної влади, до ПАРЄ, ООН, їхніх комітетів з прав людини, розвиток цієї теми, ескалація її, набувають жахливого вигляду, не виключено, що наступними кроками психотронних бандитів буде винищення і дітей, (Олена, бережи і дітей своїх), я не слідкував за цим, у мене нема такої можливості, в той же час я можу підтверджувати, що психотронні бандити завжди катували дітей... Мого, талановитого сина, вже у восьмирічному віці катували променями у мене на очах, знищували його інтелект, ще не розвинений достатньо, погрожували: "Ты никогда больше не будешь интеллигентом и сын твой никогда не получит высшего образования!", "Убьем длительными пытками сначала тебя, а потом твоего щенка!", "Ты никогда не будешь знать судьбы своего сына, а перед смертью тебе покажут его замученное лицо, чтобы сдыхал и плакал от судьбы своего сына, а потом и его будем также, длительно, убивать!"... Его избивали, запрещали учиться, иметь документы, жениться... Я не знаю его судьбы, по сути, з 1988 года, но до 1999 года мне позволяли приезжать в Москву, встречаться с ним, минут 20 один раз в год, потом один раз в два года... Я все очень плохо помню, мне всегда "вырубали" мозг... После 1999 года мне запретили приезжать в Москву, те, кто держит меня лучами. Связано это ограничение с приходом к власти Путина, с получением большей вольготности психотронными бандитами, которые его представляют "своим". Якщо дотепер, наприклад, в Україні, російські окупанти вбили 240 українських дітей, поранили більше 500 дітей, в Сирії, за участю "нєзабвєнной" Росії, знищено більше 7 тисяч дітей, то можна лише уявляти, що буде означати ескалація знищення дітей і жінок? В той же час не всі діти і жінки багатостраждальні мученики, психотронні бандити використовували і своїх, і чужих жінок і дітей для організації провокацій, після чого були організовані побиття, вивози до хуторів, утримання у божевільнях, слідства, суди... Лікарі, так ви не хочете розмовляти із тими, із - за кого мене катують променями так, щоб вони припинили катувати? Не розмовляйте, не забуваючи, що ви одні із творців жахливої, кримінальної ситуації, із - за своїх, Богом проклятих шизофреній, гонорей, грибків, інших хвороб, які ви штучно розповсюджуєте, утримуєте людей у хворобах, для чого? Для збагачення? Для вербовки у бандити, для підкорення бандитам спецслужб? Із-за чого кожна п'ята жінка, 20%, вже не здатні народжувати дітей, кожний середньостатистичний чоловік здихає на 20 років раніше, ніж в ЄС... Так ви не хочете так розмовляти із тими, із - за кого мене катують променями? Так, щоб припинили катувати? Не розмовляйте! А коли захочете розмовляти, тоді і взнаєте, що вам потрібно робити, щоб у вашого верховного х*й піднявся! "Голоси" підказують: "Щоб знали, як ї*атись з дружинами начальників!". О! Стосунки, е.в.м.! А зовні все "шито-крито". Раптова сладкість від чергового "голосу", можливо дезорієнтація: "Щоб знали, як вважати, що міністр інформатики буде захищати бандитів державної безпеки?!". Хтось із "голосів", присутніх у мозку, поставляє істинну, об'єктивну інформацію, а хтось навпаки, дурачиться, дезінформує... Мені ж не дозволяють мислити, запам'ятовувати, діяти, тому я лише тиражую виї*они "голосів"... Відчувається, що для Президента України В.Зеленського наступає момент істини: ти хто такий; ти з ким; ти для чого? Деякі "голоси" вже називають його "тряпкой", (укр. "ганчіркою"): "Зеленський настільки "бздіт" психотронних бандитів, настільки "бздіт" з ними боротись, що нвіть рідну дружину не захищає від них!?"... Хіба народ зможе захистити від бандитів, чи репресованих променями? Виводять з рівноваги? З психічної, інтелектуальної, посадової стійкості? Напруга зростає! О! Гебісти ї*ані, державу і народ захищають?! Мова більше за психотронних гебістів, оскільки інші підрозділи спцслужб навіть гинуть, життям ризикують, державу і народ захищають?! Е.в.м.! Що це за виродки? Якщо вони не можуть навіть х*й своєму верховному ставити? Не можуть членів родини верховного захищати? Довийо*увались?! Виродки ї*ані із органів державної безпеки, особливо армії, щоб знали, як катувати мене день і ніч променями для того, щоб у державі бандити були сильнішими за порядну частину цивільної державної влади!? Не соромно? Потвори, не соромно? СССРа вам знову хочеться? Підкорятись своєму бандиту Путіну вам хочеться, е.в.м.?! Для того, виродки ї*ані, які самі себе називають "...преступниками, заслужившими уничтожения...", для того, щоб ви повернули собі своє положення у суспільстві, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Не можна, скоти, займатись злочинами, знаходячись на службі в органах державної безпеки?! Не можна допускати, щоб військові були сильнішими за порядну частину цивільного державного керівництва! Он, в Росії, військові, гебісти, сильніші за цивільних людей! До чого це призвело? Воювати бандитам весь час хочеться! А не будувати рівень життя... Кожний середньостатистичний русскій мужик здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС, кожна п'ята жінка народжувати дітей не може... а їм воювати хочеться, територію розширювати, кордони змінювати без дозволу міжнародної спільноти, без дозволу ПАРЄ, ООН... Не визнають права громадян, катують їх променями, не визнають верховенство міжнародного права... Цього Україна хоче? Подібного? "Аналітичні голоси", присутні у моєму мозку, по космічному біологічному радіозв'язку, круто так аналізують: "Скажи Олені Зеленській, що у її чоловіка нема таких друзів, які могли б розмовляти із тими, хто йому х*й повісив так, щоб вони ставили йому х*й, тому, нема таких друзів, що він... військовий!". Під військовими "голоси" розуміють тих, хто добивається за допомогою згвалтів, дезорієнтуючи і мене. Одним згвалти потрібні, начебто, для того, щоб позбавитись катувань, щоб "народжувати", а іншим навпаки, щоб піддати катуваннями... "Голоси" повідомляють, що багато державних діячів обдурені тим, що вимагають згвалти, начебто для доброго, насправді ж для того, щоб врятувати виродка, із - за якого винищуються люди, тобто президенти, як і інші керівники, вимагають згвалти для того, щоб врятувати бандита, із - за якого вбивають людей... Тобто мене тими згвалтами роблять "козлом отпущєнія"? Що твориться? Для чого це все? Хто у цьому зацікавлений? Щойно "голоси" повідомили, що так рятують лікарів - КГБістів, які "обос*алісь" перед військовими... Тема, окрім іншого, пов'язана із вбивствами навіть державних діячів, тому ця тема державного рівня, однак не вирішуюється по-державному!? Пройшло повідомлення, що мене репресували за те, що ті, хто підключив мене під промені, (для збагачення, - допомогти за гроші, типова корупція), не зміг пояснити своїм опонентам, слідчим бандитам, для чого мене підключили під промені?! Збрехали, що він, тобто я, знаходиться під слідством, щоб все знати про мене, під променями, - с*ані бандюки - слідчі, вже більше 35 років слідство проводять, щоб врятувати всіх бандитів ї*аних! Ну і виродки. С*ані бандюки в психотронних лампасах, козли психотронних структур армії,КГБ, ФСБ, СБУ, прокуратури, судів... хто у вас бореться із психотронною злочинністю? Ну і виродки! О, взаємозахист у КГБістів, - всі бандити захищають всіх бандитів! І що, МВД виконує ваші накази, захищаючи бандитів? Сидіть, виродки ї*ані і вважайте, що ви мене "возьмьотє" за допомогою бандитів - лікарів!? Я вже літня людина, мені чи не все вже шкодить, - будете добиватись, рила ї*ані, буду вбивати! Шкури так рятують шкури шкурам? Ціною мого здоров'я і життя. О! Правоохоронна система і профільна влада е.в.м.?! Москва, ще в СССР створила ситуацію, а дисциплінована українська злочинність до сих пір виконує накази бандитської Москви?! А*уєть можна!"... От''бітєсь, виродки!

Немає коментарів:

Дописати коментар