Шукати в цьому блозі

субота, 20 червня 2020 р.

1219.Міністрам оборони Росії, України...


Міністрам оборони, особливо Росії та України, для чого потрібно катувати таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), людей, яких бандити підключають під промені для збагачення? Хто той, із - за кого ви катуєте таких людей? Хто ті, хто виконують такі катування? Якщо вони самі себе називають "...прєступнікамі, заслужівшімі унічтожєнія". Щоб над вами не сміялись потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Сидіть, виродки ї*ані, і думайте, що ви військові! Не доведете мені, що я військовий, я знищу лікаря, із - за якого у вас х*ї не стоять! Щоб знали, дітки грайливі, е.в.м, як дурачитись. Вилізайте, шакали, з - під спідниць, вилізайте! Спеціалісти по використанню жінок для здійснення провокацій з наступною організацією примусових місць проживання, примусової праці, знущань всього людства... Я навіть у такому стані, на відміну від вас, залишаюсь відвертим відносно вас, повідомляючи вам цю страшну таємницю, хто і як вас утримує х*єповішеними! Щоб знали, потвори, як доводити мені, що я військовий, знаючи, що я, - цивільна людина. Звертаюсь до військових України, будете до мене добиватись, за допомогою згвалту, буду вбивати і вас, на рівні із бандитами, які займаються злочинами безкарно! Щоб знали, хто ж той, із - за кого поліція "бздіт" розмовляти із людьми так, щоб ті їй підкорялись! У мене нема друзів, які могли б лікувати і забезпечувати, хоча б тому, що бандити, із органів державної безпеки медицини, не дозволяють, тому мені не дозволяють здійснювати згвалт ті, хто несе відповідальність за моє життя! Мафія, е.в.м.! Я не все із написаного усвідомлюю, - це колективна праця. Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв'язку, автори і достовірність інформації мені не відомі. В той же час я наголошую, щоб знали, виродки, як катувати день і ніч, щосекунди, десятиріччями, і ніколи, ні про що, по суті, не розмовляти, але, тим не менш, здійснювати, окрім іншого, акустичний тероризм, не припиняючи ні вдень, ні вночі, аж до запоморочення... Не соромно так проти мене використовувати промені? Катувати і ні про що не розмовляти! Чиї бандити мене використовують "втемну"? Я, частково, вдячний інтерв'ю "Гордону - Гіркіну", в якому ФСБешний окупаційний виродок, з однієї сторони, з іншої біоробот, начебто мій колега, тільки по - іншому використовувався іншими психотронними операторами, Гіркін, врешті - решт, визнав, як бандити відносяться до людей, яких використовують "втемну", (на прикладі відношення до водія, який перевозив через кордон, на Донеччині, банду "озброєних до зубів" русскіх бандитів, із окупаційної групи Гіркіна... Відношення як до дурачків, яких потрібно залякувати, щоб підкорялись! Все! Все, що потрібно бандитам від людей, яких вони використовують "втемну". Щоб були ссикунами, які підкоряються бандитам!? Міністри, так ви для цього, окрім іншого, катуєте мене променями і ні про що не розмовляєте? Щоб знали, виродки ї*ані, як використовувати ад'юнктів "втемну"! Щоб ви мене знищили, потрібно, щоб у ваших верховних х*ї стояли! Так хто і чий заручник тепер? Ї*анати психотронні?! Не будете визнавати мене людиною, з якою ви повинні поводитись ввічливо, шанобливо, не будете мене, поряд з деякими іншими, забезпечувати всім необхідним до останнього подиху, не будете мене охороняти від усіх потвор, - буду вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно! Щоб знали, хто вас, окрім інших, ї*е! За злочини, потвори, потрібно відповідати! Щоб ваші слідчі бандити не дойо*увались до мене, нагадую вам про вашу, ще одну, хитрість: "Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!"... Используйте! Так чим ви займаєтесь в державі? Як ви використовуєте таємні, засекречені, психотронні технології, - біоробототехнології космічної медицини? Промені? Не дозволяєте порядній частини цивільного державного керівництва встановити цивільний контроль над вашою діяльністю? Для чого вам це потрібно? Щоб бандити були сильнішими за тих, хто з ними бореться? Додумались, е.в.м.!

Немає коментарів:

Дописати коментар