Шукати в цьому блозі

неділя, 4 квітня 2021 р.

1378. Я вб'ю міністра оборони і міністра внутрішніх справ!

Якої держави? Комусь не важко здогадатись!? Не однієї держави! У зв’язку із тим, що правоохоронні системи України…, профільні владні структури України…, не здатні забезпечити мої права, захист, окрім певних інших громадян, мене особисто, від садистів психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини кривавої Росії…, які здійснюють багаторічне, щосекундне утримання і катування мене біоробототехнологіями космічної медицини, (БРТ КМ), коротко, - «променями», я вимушений захищатись так, як можна у подібній ситуації… Я знищу міністрів оборони і внутрішніх справ, щоб знали КГБешні ї*анати, як дурачиться: якщо мене не припинять катувати променями; якщо не припинять примушувати мене перемагати промені, що неможливо навіть теоретично! Я не можу бити сильнішим за того, хто керує моїм мозком, навіть теоретично, а мене примушують бути сильнішим за нього, це неможливо, повторюю, навіть теоретично; якщо не знайдуть того, із – за кого мене катують променями; якщо не знайдуть тих, хто катує мене променями, таємно, дистанційно, невидимо, які самі себе називають "...преступниками, заслужившими уничтожения..."; якщо не компенсують завданий мені…, ущерб, на моїх умовах… Мені хочеться вважати, що у силових структурах повинні бути, є, професіонали, слідчі, яким не дуже зручно бути у таких шкурах, у такій кореляції зі мною…, тому, щоб не відчували себе занадто ображеними, я, для протоколу, повідомляю, якби ви мене могли заарештувати, то ви змогли б взнати лише одне: «Мы пытками заставим писать! А потом написанное используем против тебя!», - так борються зі мною, так мене нейтралізують! Для цього, щоб це взнати, не потрібно мене заарештовувати! До того ж це дуже небезпечно! Щоб не говорили, що Коваленко, - виродок, який не попереджав про небезпеку! Чи не все, що я робив багато років, я намагався запобігти кровопролиттю, - не вдалось! Поки що! Мєнти, щоб знали, як блокувати мені допомогу будь-яких людей, у будь-якій країні всього світу! Звертаюсь до всіх кривавих ї*анатів зразу, які проти мене, проти тих, хто зі мною, щоб знали шакали, як вбивати тих, хто мене захищав від бандитів, хто боровся із бандитами, особливо із тими, хто володіє променями… Із – за вас пі*дануті виродки, прибульці, (які вміють прибувати у мозки певних людей і керувати ними), будуть утримувати у заручниках деяких верховних головнокомандувачів, президентів певних держав… Не жартуйте з психотронним вогнем, психотронні і класичні криваві бидлосвині! Ваші дії уявляють для мене..., небезпеку для здоров'я і життя, хочу я того чи ні, я повинен захищатись! Звичайно, як можу! Як може біоробот, (людина, проти якої застосовують промені)! На мене здійснено психотронний напад, від якого мене повинні захищати психотронні стуруктури армії, спецслужб, психотронної медицини, тобто Уряд, силові міністри, натомість вони ж, допомагають бандитам, які мене підключили під промені для власного збагачення... Не соромно е.в.м.? Держава катує тих, кого "розробляють" бандити? Причому такі бандити, які самі себе називають: "...преступниками, заслужившими уничтожения..."! Примусові дії, згвалти, інші, будь-які, по суті, дії, здійснювати неможливо, оскільки промені не можна перемагати навіть теоретично! Що? Е.в.козлов, м.? Криза жанру? Все можете, але після згвалту? А якщо заборонити згвалти? Тоді що? "На языке изящной русской словесности", вибачте шановні читачі, "в ж*пе вся ваша кровавая мафия?". Філософія: "Одноманітність, - ознака обмеженості?!"... Щоб знали, певні державні виродки, як знущатись, таємно, дистанційно, невидимо, променями, для того, щоб бандити були сильнішими за порядних людей, за тих, хто бореться із злочинністю, за порядну частину цивільного державного керівництва... Якщо ж ви захочете мене знищити, криваві ї*анати, то для цього потрібно, щоб у ваших верховних х*ї стояли! Путін, гнида ФСБешна, для того, щоб ти атакував Україну, для того, щоб ти окупував Україну, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Буду вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно, до тих пір, поки військові психотронні злочинці, хто з ними, не підкоряться порядній частини цивільного державного керівництва... Певні верховні голонокомандувачі повинні з розумінням відноситись до х*єповішення, - вам вішають прибульці х*ї для того, щоб ви перемогли психотронну злочинність армії, спецслужб, психотронної медицни, а не лише для того, щоб В.Коваленка, інших громадян, припинили катувати променями! Щоб знали, як не розуміти хто ж той, із - за кого військові катують цивільних променями?! Я зовсім не зменшую оборонний і наступальний потенціал України! Хочу навпаки! Але психотронна злочинність вимагає боротьби з нею навіть під час війни, - тому і реакція відбувається під час війни! Це двоєдина задача, війна і боротьба з психотронною злочинністю, ці складові повинні відбуватись синхронно! Завжди! Скрізь! До повної перемоги!

Немає коментарів:

Дописати коментар