Шукати в цьому блозі

неділя, 11 квітня 2021 р.

1381. До 60-річчя, 12 квітня 2021 року, польоту в космос Першого космонавта планети Земля Ю.Гагаріна, 12 квітня 1961 року.

Ті, хто виконував мої завдання, хто став космонавтом:
Тахтар Аубакіров.
Геннадій Манаков.
Толя Соловйов.
Зправа Тахтар Аубакіров. По центру Олександр Волков, виконував мої завдання, засновник династії космонавтів, його син, Сергій, також побував у космосі.
Віктор Афанасьєв. Рекордсмен по виконанню моїх завдань, - стільки моїх завдань не виконував більше жодний льотчик - випробувач.
Толя Арцибарський. Можливо він і не виконував мої завдання, не пам'ятаю! Зустрічались дуже часто. Але космонавтом він став, від нашого "1-го Научно-Испытательного Управления 8-го ГК НИИ им.Чкалова). Можливо він був серед слухачів школи льотчиків - випробувачів, коли я там читав лекції, замість свого колеги Коваленка Костянтина Івановича, випускника Московського ФізТеху, (МФТИ), талановитого науково-педагогічного працівника, у молодості льотчика, я дивувався, як він встигав, працював у нашому відділі, провідним інженером - виробувачем, зі спеціалізацією по МиГ-25, МиГ-31...,серйозні бойові авіаційні комплекси, писав серйозні військово-наукові роботи, викладав у МАИ, (Московському Авіаційному Інституті, факультет "Взлёт"), викладав у школі льотчиків - випробувачів, (офіцерам, які вже закінчили вищі навчальні заклади, училища, інститути, академії, які мали досить великий наліт на літаках, які вирішили стати льотчиками - випробувачами, які здали іспити до тієї школи)... Встигав Костя! Іноді тільки "зашивався", тому і просив, наприклад, мене прочитати лекцію у тій школі. Наприклад, про отримання у льотному експерименті поправок до покажчиків швидкості, висоти, числа М польоту, (числа Маха)... Жартома називючи мене єдиним "спеціалістом на всє ВВС", хто займався поправками... Частково так і було! Із - за цих поправок я був членом Міжвідомчої комісії, яка допускала всю СССРну авіацію, різних міністерств і відомств до польотів по нормам ІКАО, (Це міжнародна організація цивільної авіації при ООН, (Організації Об'єднаних Націй)... А взаглі мені було дуже важко працювати, мій мозок не покидали психотронні оператори, мені у чомусь не довіряли, весь час "ковирялись" психотронні чекісти у мозку, весь час стежили за мною, щось відбувалось містичне, незбагненне, більшість солідних керівників відносились до мене позитивно, люди невисоких посад, так здавалось, майже знущались наді мною, щось утаємничували... Я тоді не розумів, що все таке було із - за того, що мій мозок був підключений під промені, під біоробототехнології космічної медицини, ті хто підключив мій мозок і їхні опоненти, якось, ото так, виясняли поміж собою стосунки... Корупція, взагалі, - жахлива штука! Корупція в погонах набагато страшніша, із вбивствами... Я часто ходив з "пухлим мозком", нагріють мені голову променями і я немов п'яний чи гірше того... Жахлива була психотронна містика. Пізніше, ті, хто так керував моїм мозком визнали себе "...преступниками, заслужившими уничтожения"... Ще пізнше відбулась трагедія, моє прозріння, у тому, що для СССР, пізніше для сучасної Росії, ще пізніше для сучасної України, є трагедією те, що в цих державах найсильнішими є психотронні бандити, які володіють променями, Але не влада, не правоохоронна система, не профільна влада... Це трагедія цих держав... Космос, це прогноз погоди, зв’язок, інтернет, розвідка, - з космосу видно, можна сфотографувати, якщо не макове зернятко, яке лежить на асфальті, то олівець елементарно… Людей можна підрахувати по головам. Тому у міністерстві оборони є така структура, - ВКР (Військово-Космічна Розвідка). Таким чином, завдяки освоєнню Космосу, на земній кулі вже ніколи не буде світових воєн із загибеллю десятків мільйонів чоловік, як це було у 1 Світову Війну, як це було у 2 Світову Війну (1939-1945), як би не х*єл Путін, як би цей виродок не залякував світ 3-ю Світовою Війною, - її ніколи вже не буде, у змісті знищення десятків мільйонів людей, але локальні війни, звичайно, будуть якийсь період… До тих пір, поки демократичний світ не знесе ї*анатів типу Путіна, Лукашенка… Чому не буде великих Світових Воєн? Тому, що, завдяки Космосу, дослідники взнають про наміри нападників, агресорів, окупантів, раніше, ніж ті наміри починають здійснюватись! З’являється час для того, щоб запобігти великим війнам. Весною 1966 року мене прийняли у члени ВЛКСМ в Шостці, у корпусі, що на вул. Свободи, (колишня Карла Маркса). Одним із запитань інструкторів райкому комсомолу до мене було таке: «Ким ти хочеш стати після закінчення школи?». Я відповів: «Космонавтом!». Космонавтом я не став, однак був причетним до Космосу. Майбутнім космонавтам потрібно було, окрім іншого, мати статус класного льотчика – випробувача. Мої завдання виконували, окрім інших, військові льотчики – випробувачі: В. Афанасьєв, Г. Манаков, А. Соловйов, О.Волков…, цивільний льотчик – випробувач фірми «Зенит» Т. Аубакіров… Всі вони стали космонавтами! З першим Астронавтом України, Л. Каденюком, декілька років поспіль ми бачились чи не кожного дня, але моїх завдань він не виконував. Я переконаний, що Л. Каденюка знищили психотронні спецслужби, таємно, невидимо, дистанційно, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), штучно викликавши, променями, зупинку серця під час ранкової пробіжки у Києві… Лікарі, патологоанатоми, причиною подібних знищень можуть називати відірвавшийся тромб. Можуть і по-іншому. Але головне, чому не можуть встановлювати причини смерті, не можуть визначати чи була жертва, (чи нападник), під променями, на момент скоєння вбивства, на момент смерті. Я ж і досі залишаюсь на позиції, що Каденюка знищили променями! Путін, Шойгу, Бортніков, Патрушєв, Рогозін…, хто давав наказ на знищення Леоніда Каденюка? Я, як і Л. Каденюк, був у бригаді, яка готувалась до використання радянського космічного корабля багаторазового використання «Буран», сиділи у Москві на фірмі «Молния», яку очолював українець Гліб Лозино-Лозинський, вивчали, стежили, розглядали… Здійснювали військово-науковий супровід розробки першого радянського космічного корабля багаторазового використання «Буран»… Пізніше я пройшов науково-педагогічну школу світового рівня, закінчив ад’юнктуру кафедри аеродинаміки №15 «ВВИА им. проф. Жуковского»… Декілька років поспіль, щомісяця, був учасником всесоюзного, пізніше міжнародного, семінару по аеродинаміці перспективних літаючих апаратів, який проходив у музеї авіації, що на вул. Радіо, поблизу фірми Туполєва. На одному із фото Ю. Гагарін сидить на стільці, за спиною генерал – лейтенанта, дивиться у стелю, якраз на такому семінарі. Одного разу на тому семінарі серед учасників були вчені, аспіранти Дніпропетровсього «Южмашу», який зараз є головним підприємством ракетно-космічної галузі України. З цікавим науковим докладом виступав молодий вчений «Южмашу», Карп’юк, (можу помилятись, пишу по – пам’яті), який за допомогою метода дискретних вихорів моделював вихід стратегічної, балістичної, ядерної ракети із шахти базування… Сьогодні, 12 квітня, День працівників ракетно-космічної галузі України! Поздоровляю всіх працівників ракетно-космічної галузі України зі святом, бажаю успіхів в роботі, високих досягнень, щастя у житті! А далі? Далі, тоді ж, безпосередньо у Москві, почались жорстокі переслідування, жахливі репресії... Вчені так і не змогли мене врятувати, як людину розумну, від деградації катуваннями бандитами в психотронних погонах, не дивлячись на те, що моєю проблемою займались навіть академіки, особисто: М.Амосов, Р.Сагдєєв, Президент НАНУ Б.Патон... Навіть президенти багатьох держав... Таємні бандити в психотронних погонах виявились сильнішими за цивільних людей, дай Бог, щоб не в усьому!? Тому, що вони використовують проти мене промені! Президент Росії Б.Єльцін за три секунди пояснив мені хто ж буде сильнішим: "Кто владеет лучами, тот владеет всем!". І душою, і тілом. Ті, із - за кого мені ніхто не може допомагати, нічим, сидять у мене у мозку, керують моїм мозком, поведінкою, мовою, тощо. Можуть таємно, дистанційно, невидимо, вбивати променями. Тобто керують всіма функціями організму! Я не можу бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком, навіть теоретично! Якби все людство не примушувало мене перемагати промені. Це неможливо!
Фотографія зроблена у день передзахисту Гагаріним свого дипломного проекту. Далі демонструю фотографії Ю.Гагаріна під час навчання у "ВВИА им. проф. Жуковского". Із книги наукового керівника дипломного проекту Ю.Гагаріна С.Бєлоцєрковского.

Немає коментарів:

Дописати коментар