Шукати в цьому блозі

середа, 14 квітня 2021 р.

1383. Державному керівництву України, союзних дежав.

Я, Віктор Коваленко, - багаторічна жертва психотронного тероризму, який здійснюють психотронні оператори психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини, в основному кривавої Росії. Психотронне насилля здійснюється таємно, дистанційно, невидимо, променями, (із застосуванням біоробототехнологій космічної медицини). Промені перемагати неможливо, якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують. Я не можу бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком, навіть теоретично! А мене суспільство примушує перемагати промені!? Я багато років займався правозахисною діяльністю, за захистом звертався, буквально, до всіх державних і міжнародних структур…, - ніхто не зміг захистити від репресій. Я знаю, що до репресій проти мене причетна і Україна! Яка, свого часу, знаходячись в іншому, ніж тепер, стані, підігруючи і підкоряючись таємним репресантам Москви, прийняла недалекоглядне рішення, - обмежити, як і Москва, навіть позбавити мене всіх прав людини і громадянина, і всі права людини і громадянина замінити на постійно діючий, до смертний, психотронний, (і інший), терор. В останні роки ситуація докорінно змінилась! Все державне керівництво України, всі патріотичні сили України, всі державні керівництва, союзних Україні, держав, всі демократичні сили всього світу, із – за російсько-української війни 2014-2021 р. р., зараз борються, по суті, з тими ж самими силами Росії, явними і таємними, з якими я, (і деякі, невідомі мені, психотронні невидимі бійці), боровся, як міг, декілька десятирічь, втративши все, в умовах повної поразки у повному переліку прав і свобод. Тепер все керівництво переконалось, на власному досвіді, як же важко боротись з таким ворогом, як Росія, як її таємні, ретельно законспіровані, засекречені психотронні структури армії, спецслужб, психотронної медицини… Я вважаю, що у поточного державного керівництва України…, «відкрились очі» на розуміння суті Росії! У зв’язку із цим, новим, розумінням суті Росії, і моїх проблем також, розумінням викликаним отриманням вами нового, об’єктивного досвіду кореляції з Росією, я прошу українське державне керівництво, особливо засекречені психотронні структури силових відомств і прокуратур України, відмінити всю українську частину репресій, всі санкції проти мене, які діють до сих пір, які пов’язані з будь-яким насиллям проти мене, з будь-яким обмеженням моїх прав і свобод! До того ж Росія нікуди не ділась і у цій моїй темі, її психотронні виродки повідомили мені по космічному біологічному радіозв'язку: "Россия никогда не позволит легализации в Украине!". Тобто Росія здійснює свою психотронну присутність в Україні! Що і підтверджував, наприклад, колишній міністр оборони Росії Ігор Сєргєєв, який особисто мені погрожував: "Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам никогда не позволю чем-либо заниматься вообще! И, все-равно, уничтожу! Не сразу, но постепенно, методом трех "не": не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что - либо иметь, (гараж, дачу, квартиру, автомобиль...)!". Прошу відмінити українську частину репресій проти мене! Дякую! Без надії сподіваюсь!

Немає коментарів:

Дописати коментар