Шукати в цьому блозі

понеділок, 19 квітня 2021 р.

1388.Путіну потрібні тупі державні керівники, особливо у суміжних державах, особливо в Україні.

Путіну, його спецслужбам потрібні керівники держав, особливо суміжних, інтелектуально недостатні, тобто, апріорі, інтелектуально слабкіші за Путіна, щоб той, особливо у розмовах «сам на сам», міг легко «об’єгоріть» свого опонента! У цьому Путіну, його державному керівництву, завжди і скрізь допомагає «Останкіно», яке «за уши тянет» угодних Путіну, до влади. Проблема інтелекту завжди була у центрі уваги СССРних, пізніше російських, ще пізніше путінських спецслужб, особливо в Україні. Коли я проживав у Москві, коли мене президент Росії Б. Єльцін запрошував на роботу до Кремля, психотронні бандити спочатку терпіли, приглядались але коли Єльцін запропонував роботу у Кремлі з правом контролю діяльності людей в погонах,(у контексті боротьби за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах), з правом контролю діяльності силових міністрів, (все пішло із – за того, що мене персонально катували силові міністри, від яких захищав Єльцін, як гарант прав і свобод громадян), психотронні бандити армії, спецслужб, психотронної медицини Росії, закричали мені: «Мы никогда не допустим в государстве второго Ельцина!», пізніше: «Мы уничтожим сначала Ельцина, потом тебя!»… Президента Єльціна вони катували променями, примушували, променями, вживати горілку у великій кількості, для деградації, рвали серце йому, штучно викликаючи, променями, інфаркти, променями примусили відректись від влади 31.12.1999. Променями, пізніше, знищили! А мене променями «підхопили» психотронні генерали Москви і депортували до України. А коли мене «брали» в Україні на державну посаду, психотронні бандити кричали: «Мы никогда не допустим в украинском государственном руководстве ни одного умного человека! Мы уничтожим тебе интеллект, лучами!»… Я вже неодноразово описував, як це робиться таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ). Тоді вони мене вважали розумною людиною, оскільки я володів сучасною моделлю мислення, сучасною моделлю прийняття рішен-ня, заснованим на застосуванні методів математичного моделювання різноманітних процесів, (економічних, фізичних, торгових, політичних…). Пізніше вони, постійними катуваннями мене променями, добились свого, - добились суттєвої моєї деградації. Я навіть до суду подавав за те, що я тупий! Свою тупість я оцінив, ще тоді, у 19 мільярдів доларів. Але для прокуратури і судів, (міжнародних також), подібний позов настільки був незвичним, новим, першим у світі, у такому вигляді…, що суди позов залишили… без розгляду! (Хоча там люди були сміливі, не побоялись пояснити у чому для них проблема). До того ж названу компенсацію я вимагав із психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини… Росії! Від їхніх «казачків» також!. Путін, виродок КГБешний, ти знаєш, що твоя Росія, що ти, особисто, винні мені не менше 20 мільярдів доларів? (До суду я подавав майже 20 років тому, - зараз це буде вже набагато більша сума, я ще не підрахував, можливо вже 40-50 мільярдів доларів?!). Звичайно зараз міжнародні перемовини явище колективне, в якому «зашивається» інтегральний інтелект команди президента можливо і колективний інтелект всієї держави! Тому, у такому контексті, Путіну складніше. В той же час самому процесу підбора на державні посади, особливо у суміжних державах, особливо в Україні, спецслужби Путіна приділяють дуже велику увагу. Як правило, спецслужби Путіна «підсовують» народам держав, особливо суміжних держав, особливо Україні, своїх, проросійських «казачків», яких вони ж готують чи не із утроби матері. Такими виродками, як правило, стають тупі люди! Наприклад: Медведчук, Януко-вич, Лукашенко, Кадиров, Додон… Які вірою і правдою служать, прислужують КГБешному бандиту Путіну, поділяючи його світогляд. Путін їх пов’язує злочинами: інтелектуальними; кримінальними, фінансовими, військовими… Після чого такі тупі державні керівники, стають його власністю до смерті, вже ніколи не зраджуючи, до останньої краплини крові. Колишніх КГБістів не буває! Коли я називаю, скажімо, Медведчука, Януковича, Лукашенка, Кадирова, Додона…, тупими людьми, то це не означає, що я говорю про академічну тупість, менеджерову, іншу. Я говорю про психотронну тупість. Психотронна тупість названих і певних інших державних керівників полягає в тому, що вони не розуміють, що вони знаходяться під променями Путіна. Тобто путінські психотронні оператори керують мозками таких державних керівників, функціями їхніх організмів, керують так тонко, що ті навіть не розуміють, що вони під путінськими про-менями і виконують всі, буквально, забаганки Путіна, його психотронних бандитів. Особливо зараз старається Кадиров! Цей зрадник народу Чечні! Народ Чечні хотів своєї державності, а псхотронний виродок, Кадиров, виконує все, що йому наказує Путін, наказує таємно, дистанційно, невидимо, променями… Для пояснення викладеного надаю лише один доказ. Лукашенко, - тупий! Тому його спецслужби Москви і «вибрали», за допомогою народу Бєларусі, у президенти Бєларусі. Щоб він там виконував волю Москви, яка керує його мозком таємно, дистанційно, невидимо, променями… А що такі, певні, психотронні оператори вибирають владу, вони мені довели ще у Москві, вони мені хизувались: «Мы приведем к власти нужных нам людей! А если мы таких не найдем, то приведем со своей среды!»… (Так КГБісти і захопили владу у Москві). Продовжую пояснення тупості Лукашенка. Мене, окрім іншого, репресували без права працювати. Так тримали променями! Роботу мені надавали, на державному рівні також, по – спеціальності також, але з роботи виганяли завжди променями! Промені не можна перемагати! Я не міг бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком! Навіть теоретично! Якби можна було перемагати промені, так не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Це добре знають певні космічні працівники «Роскосмосу», певні космонавти… Д. Рогозін, (глава «Роскосмосу»), ти знаєш що таке «лу-чи»? Знаєш, що «лучи» не можна перемагати? Тобі твої засекречені космічні вчені не бояться про промені розповідати? Розкажи про це і своїм, російським, бандитам, щоб і вони, психотронні бандити Росії, прибрали з мого мозку російську, таємну, частину репресій проти мене. Мене, як гаранти прав і свобод громадян, захищали президенти багатьох держав, з багатьма я був знайомий, у різний спосіб, якось висловився, по темі, і президент Бєларусі А. Лукашенко: «Мы силой заставим работать!»… Тоді я про-мовчав, був «польщен» увагою, і після цього, я ще багато років називав Лукашенка Сашою… Зараз інша ситуація, Лукашенко, зверніть увагу, «СИЛОЮ», палками, примушує вже весь народ Бєларусі визнавати його президентом Бєларусі?! Чекісти, ї*анат Путін, його холуї, типу Лукашенка, ну занадто вже полюбляють користуватись СИЛОЮ, особливо проти неозброєних громадян, навіть проти безправних… Путін все грається СИЛОЮ вподовж кордону з Україною… Лукашенко, СИЛОЮ, пі*діт народ, щоб той його визнавав президентом… Розуму у баранів КГБешних мало, не вистачає для переконання опонентів, тому СИЛОЮ переконують! Променями секретними! Благо СИЛИ у Росії дох*єна! Тому, лише тепер, я називаю Лукашенка тупим! Ї*анат Саша, промені не можна перемагати незалежно від твоєї СИЛИ, промені сильніші за кулаки, за ножі, за палки, за автомати… Для тебе добре, Лукашенко, Саша, що я тоді не приїхав до Мінська, а то б ти ще тоді обос*ался зі своєю СИЛОЮ, зі своїми генералами, коли б старший лейтенант ВВС, який мене катував тоді, який керував моїм мозком, переграв би тебе як «дважди два чотири»… М’яко кажучи неприємно було б тобі, твоєму генералітету, офіцерству… Зараз мені цікаво, ї*анат Саша, а зараз ти вже розумний? Вже знаєш, що промені не можна перемагати? Козел ти для «нацменів», захищаєш бандита Путіна, а не борешся із цією кривавою потворою, вбивцею більше 13 тисяч українців, дітовбивцею, 274 українські дитини знищив Путін… Більше 30 тисяч українців Путін поранив, скалічив… Не соромно тобі, Лукашенко, дружити з таким виродком? Медведчук, а тобі? А якби Путін стільки білорусів знищив? Лукашенко, що б ти робив? Гниди дружать з гнидами?! Бандити з бандитами! Лукашенко, тобі краще вже їхати у Підмосков’я, там бухай побєдобєсієм! А долю Бєларусі нехай вирішує більшість народу Бєларусі, вільно, без твоїх палок, тюрем, без путінських променів… До речі промені можна використовувати і для безпеки. Вважаю, що Медведчука Путін захищає променями, окрім, звичайно, іншого захисту! Тому з цим КГБешним ї*анатом стільки «возні» в Україні! Я пам’ятаю я здійснював якось дві критичні публікації відносно Медведчука, і двічі мене, набагато жоростокіше, ніж середньостатистично, катували променями синхронно. Медведчук, ти розумієш, що ти, таки чином, стаєш моїм ворогом? Недоторканий ти наш! Захищений путінськими променями! Убирайся к е.м. на ПМЖ в Росію. Там своїм кодлом, Путін, Янукович, Медведчук, Лукашенко… і бухайте побєдобєсієм! Залиште волелюблні народи Бєларусі, України, Молдови, Грузії… без ваших злочинців! Убирайтесь, криваві свині! Тупість названих виродків полягає у тому, що вони, своєчасно, не розуміли, що вони знаходяться під ФСБешними променями, що виконують все, що їм таємно, дистанційно, невидимо, променями наказує Путін, Москва. А потім вже було пізно відмовлятись від дружби з Путіним, коли вже пов’язав їх кров’ю! Убирайтесь, ФСБешні ї*анати, від народів ваших країн подалі! Мразі, які нейтралізують істинну волю народів на користь бандитів ФСБ, Путіна. Я іноді намагають бути об’єктивним, тому підсолоджую гіркоту, яку я намазав на мозки названим проФСБешним бандитам. До яких можна додати ще Азарова… Таких багато. Здається на Лос – Анджелеській «психотронній» конференції, можливо 1980 чи 1988 року, вибачте, шановні читачі, пишу по-пам’яті, «психотронні» вчені відмічали: «Променям, (БРТ КМ), легше піддаються люди з розвиненими інтелектами і із податливою, вразливою, психікою…». (До яких і я колись відносився, але для мене не склалося життя, на жаль, бандити дуже вже цікаве життя зруйнували). Тому, можливо, названі виродки, у чомусь і розумні, серед них є академіки, (Медведчук, Янукович…), наприклад в академічному змісті, розумні як злочинці, які ганяються за фінансовими потоками, кримінально, легко, збагачуються… Так, Медведчук? Юристи – КГБісти одні із найкращих бандитів! Тупість цих ї*анатів у тому, що вони тупі у психотронному змісті, вчасно вони не розуміли, що вони під променями, що вони підкоряються бандитам, (як Янукович, який «виривав» Україну з НАТО і ЄС, підкоряючись променями Путіна), бандитам, які керували їхніми мозками таємно, дистанційно, невидимо, променями. Народам іноді дуже вже важко виправляти дії, помилки таких пі*данутих, тупих біороботів, які підкоряються Путіну. Лукашенко робив, робить і буде робити все те, що йому наказують промені Путіна. Народ Бєларусі не повинен у цьому сумніватись! Я, звичайно, хотів би, щоб більшість народу Бєларусі визначали долю Бєларусі! Лукашенко, Медведчук…, вам краще терміново виїхати на ПМЖ в Росію! Вас може знищити тепер Путін!? Тупі проФСБешні, проПутінські, проросійські біороботи більше не потрібні народам України, Бєларусі, Молдови… Ви повинні були працювати на благо народів, а не на благо бандитів ФСБ РФ.

Немає коментарів:

Дописати коментар