Шукати в цьому блозі

середа, 14 квітня 2021 р.

1384.Пряме звернення до народу!

Під народом я розумію всіх громадян, - від безробітного хутірського безхатченка до Президента Держави! У зв’язку із тим, що ситуація навкруги мене залишається такою, яка не піддається будь-якому контролю, такою, що не описується здоровим глуздом, але такою, яка повинна бути припинена, не говорячи про інше, хоча б для того, щоб були припинені таємні, психотронні, вбивства громадян, хоча б у цій темі… Поки що не вдається встановити повний цивільний контроль над діяльністю людей в погонах, особливо у засекречених, психотронних погонах… Психотронні бандити армії, спецслужб, психотронної медицини, особливо Росії, перетворили народ, звичайних громадян, у своїх помічників, у провокаторів, які допомагають бандитам, особливо психотронним бандитам армії, спецслужб, психотронної медицини Росії, поневолювати певних громадян, підкоряти їх під бандитів, особливо під проФСБешних бандитів! Які хочуть бачити весь народ, 100% населення, бандитами та їм слухняними! В той же час є громадяни, які не припиняють конспіративні домагання до мене, можливо, з метою бодай якось допомогти мені чи облегшити страждання від катувань променями… Я прошу припинити будь-які домагання до мене, з будь-якою метою, оскільки допомогти мені неможливо, навіть теоретично. Ті, із – за кого мені неможливо допомогти, знаходяться у мене у мозку, вони вміють керувати моїм мозком, тобто функціями мого організму. Вони використовують проти мене таємно, дистанційно, невидимо, промені, (біоробототехнології космічної медицини, - БРТ КМ). Вони організували мені повну поразку в повному переліку прав і свобод людини і громадянина. Прошу не докоряти мене ні в чому. Я не можу бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком, навіть теоретично! Я репресований психотронними структурами армії, спецслужб, психотронної медицини! Як репресований? Дуже просто! Все пояснювалось і пояснюється кримінальною ситуацією в СССР, пізніше в Росії, ще пізніше в Україні… Москва, в якій я проживав багато років, пояснювала ситуацію просто: «В Москве есть две огромные мафии! Они враждуют между собой! Они убивают друг друга! И горе тому, кто попадается между ними!»… Якщо ж на цю реальність накласти ще вектор боротьби за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, особливо у таємних, психотронних погонах, то стає зрозумілим, як організовані проти мене репресії: 1.Одне угрупування добивається до мене з примусом здійснювати якісь дії, включно із згвалтом, - друге угрупування забороняє здійснювати ті дії, включно із згвалтом, забороняє таємно, дистанційно, невидимо, променями. Друге угрупування сильніше, тому, що промені не можна перемагати, навіть теоретично!; 2.Променями, таємно, невидимо, дистанційно, мене не допускають до будь-якої конструктивної людини, до будь-якого закладу, будь-якого рівня, - будь-яку конструктивну людину не допускають до мене! Все! Вдумайтесь в ці два пункти?! Задача рішення не має! Навіть теоретичного! Тому прошу весь народ, все людство, припинити будь-які дії відносно мене, оскільки, апріорі, відомо, що допомогти мені неможливо, навіть теоретично! Тому, що, насправді, люди примушують мене не працювати, бігати чи підстрибувати, чи ще щось інше, - люди примушують мене перемагати промені, а це неможливо! Навіть теоретично! До того ж, не виключно, що Росія, яка полюбляє секретність, продовжує грати ключову роль у насиллі і відносно мене, про що і говорили її психотронні бандити: "Россия никогда не допустит легализации в Украине!". Вважаю, що я, таким чином, відповів і "ссикунам", "трусам", "тупим", "плебеям", по-Путіну: "Кто как обзывается, тот так и называется!". Дякую! Без надії сподіваюсь!

Немає коментарів:

Дописати коментар