Шукати в цьому блозі

понеділок, 12 квітня 2021 р.

1382. До 60 - річчя польоту Ю.Гагаріна в Космос, (12.04.1961-12.04.2021). Б.Волинов. Причина загибелі Ю.Гагаріна 27.03.1968.

https://www.kp.ru/online/news/4254703/?fbclid=IwAR3dRfLIMSyUxk5JTI7gOc0IwP9eGc1TsWQQhfR7yGvUPMrmzuSB1p5zF28 Космонавт Б.Волинов має свою версію загибелі Ю.Гагаріна. На жаль, життя кінцеве! Б.Волинов і зараз "красава", а по молодості... Незрівнянний! Останній, ще живий, із першого загону радянських космонавтів!? Моє життя склалось так, що з Волиновим не перетинались! Лише одного разу. Уже не пам'ятаю тему, по якій, бригадою, працювали на одій фірмі у Москві, компактно розмістились у ВВСівському готелі під "романтичною" назвою, у середовищі офіцерів і генералів, - "Стекляшка", (корпус побудований виключно із скла і бетону), що на вул.Красноармєйской. Після успішного виконання завдання святкували у готельному номері. "Гудєлі" чи не всю ніч... А наступного дня узнали, кому ми там створили нічний "спокійний" відпочинок. У сусідньому номері. Одночасно виходили із своїх номерів зранку. Борис Волинов приїхав до "ВВИА им. проф. Жуковского" захищати дисертацію... Ото так ми йому допомогли "відпочити" напередодні захисту дисертації. Міцні нерви були у Волинова, тому ще живий, останній із першого загону радянських космонавтів... Що йому побажати?! Зараз він ворог, - громадянин держави, яка, тільки явно, воює з Україною вже 7 років, а неявно... З великою ймовірністю, на виборах президента Росії 2018 року, Б.Волинов віддав свій голос за Путіна! Знаючи, що на той час, на 2018 рік, Путін вже знищив, тільки у цій явній російсько-українській війні 2014-2021 р. р. більше 13 тисяч українців, скалічив, поранив..., більше 30 тисяч. Путін, - вбивця, дітовбивця, знищив 274 українських дітей... З цього я і виходжу, - таке моє відношення і до Б.Волинова! Якщо він голосував на виборах президента Росії 2018 за вбивцю, дітовбивцю Путіна. Вважаю, що за тими зірками, розміщеними на піджаку Волинова, не дуже вже моральна особистість, у випадку, якщо він голосував за Путіна?! По відношенню до українців. Можливо частково моральна, по відношенню до росіян... В той же час я вимушений бути вдячною людиною, знаючи, що мені, коли я був вже репресованим психотронними бандитами армії, спецслужб, психотронної медицини, намагались допомагати у Москві, у перше десятиріччя жорстоких репресій, і космонавти, і інші офіцери і генерали... Тому у ОСОБИСТІЙ СВІДООМОСТІ, я можу їм дякувати, обнімати, тиснути руку, як колишнім колегам, - допомагали, боролись за мене, але так і не допомогли, так і не перемогли психотронних бандитів, більше того, деякі із них і були тими психотронними бандитами, садистами, які катували мене, чи підкорялись тим, хто катував мене. Деякі з них не дуже вже серйозно відносились до моєї долі. Якось космонавт А.Лєонов, після того, як взнав про мої страждання, про катування, особливо голодом, коли маса мого тіла зменшилась на половину, (із 96-100 моїх стандартних кілограмів до 50 кг) реготав і говорив: "Ну вот, ты прошел испытания на выживание!", (в космос мене "готував" Лєонов). Звичайно мені було б і зараз цікаво, що ж їм говорили тоді репресанти, щоб вони допомагали бандитам катувати мене, бандитам, які самі про себе говорили, що вони "...преступники, заслужившие уничтожения), але у тих, хто намагався допомагати, - не вистачило, для допомоги мені, навіть космічних авторитетів, високих державних і військових посад... Мабуть такі відносини у мене із оточуючим тоді мене світом визначались тим, що президент Росії Б.Єльцін, в кінці кінців сформував проблему встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, особливо у секретних, психотронних погонах, представники яких могли здійснювати жахливі злочини таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)... Ворожнеча поміж військовими, (особливо секретними, психотронними) і цивільними набула тоді, (і зараз продовжується), жахливого рівня, із вбивствами... Доходило навіть до ворожнечі поміж космонавтами від військових і космонавтами від цивільних. Пам'ятається, що одного із космонавтів "трясли" жахливими променями, (як мене постійно), безпосередньо на орбіті... Мабуть цивільні космонавти "виховували" так військових космонавтів, (з меншою ймовірністю навпаки). Цивільні люди взагалі, цивільні космонавти також, звіріли від військових, від засекречених, таємних, ретельно законспірованих психотронних військових, - вони не мали, з моменту звільнення мене із армії, не мають і не будуть ніколи мати до мене будь-яких стосунків, я, - цивільна людина, але військові, ні на секунду не втрачаючи контроль над моєю психікою і інтелектом, таємно, дистанційно, невидимо, променями, не дозволяють мені часто, навіть дихати спокійно, не те, що бути серед цивільних людей, мати з ними стосунки чи працювати серед цивільних, особливо на державному рівні, з якого військові мене зганяли таємно, дистанційно, невидимо, променями... Тому ненависть цивільних людей, починаючи з кінця існування СССР, щодня лише підсилювалась до військових, які не мають до мене жодного юридичного відношення, але катують щосекунди... Не дозволяють бути цивільною людиною... Ворожнеча поміж військовими і цивільними, ще тоді, у Москві, дійшла до жахливих стосунків, аж до вбивств... А у СУСПІЛЬНІЙ СВІДООМОСТІ, тим паче зараз, - ми вороги! Тому нічого не побажаю! Звичайно у тому, що ми тепер вороги, - винний Путін! Для українців більше нема авторитетів в Росії, від "деревенского бомжа до президента", із - за того, що оті 86% російських виборців, отой кривавий, багатострадальний народ Росії, голосували за Путіна у 2018 році, знаючи вже, що той вбивця знищив вже більше 13 тисяч українців, з них 274 дитини... Парадокс, Путін виглядає навіть моральнішим, ніж народ Росії, оскільки він виконує волю народу Росії, який його вибрав у президенти знаючи, що той знищив на той час більше 13 тисяч українців і продовжує знищувати... Тобто виходить, що народ Росії, по-Лукашенку "народєц", "народішка", вимагає від Путіна вбивати українців?! Тому народ України ненавидить народ Росії ще більше, ніж Путіна! А це означає, що українці ненавидять і Волинова також, якщо він голосував за Путіна! Хочеться, звичайно, щоб Волинов був серед отих 14%, які не голосували за Путіна. Стосовно гибелі Ю.Гагаріна? С.Бєлоцєрковскій, науковий керівник дипломного проекту Ю.Гагаріна, частково мій науковий "хресний батько", (він давав мені "добро", на вступ до ад'юнктури кафедри аеродинаміки №15 "ВВИА им. проф. Жуковского", на якій Ю.Гагарін захищав свій дипломний проєкт), нам, (ад'юнктам), якось розповідав, що Гагарін і Сєрьогін захопились вищим пілотажем, (чи, скоріше, "пробивали облака"), запізнились із виводом літака із вертикального маневру, як сказали б пілоти "ручки не хватило", - "тянут ручку на себя", а літак все рівно провалюється... Сергій Михайлович, (Бєлоцєрковскій), говорив, що Гагаріну і Сєрьогіну не вистачило для виводу літака із зниження, буквально, декілька метрів! Ото вони там і "рубили березы", впали "плашмя", майже, у тому лісі Владімірской області. Я вважаю, що версія С.Бєлоцєрковского, - правда, істина! Він любив Ю.Гагаріна, запрошував його займатись науковою працею, запрошував до ад'юнктури кафедри аеродинаміки №15 "ВВИА им. проф. Жуковского", себе бачив у якості наукового керівника майбутньої дисертаційної роботи Ю.Гагаріна, тому, мабуть, "Біл", (так його звали ад'юнкти), був найсерйозніше налаштованим на об'єктивне розслідування авіаційної катастрофи, пов'язаної із загибеллю Ю.Гагаріна. До того ж Біл був чи не найсерйознішим профільним військовим вченим... Білу найбільше можна було довіряти у цій авіакатастрофі. Вибачте за позицію! Кожна людина може мати свою власну позицію, може публікувати її, згідно із ООНівською "Деклараціяє прав і свобод громадян...".

Немає коментарів:

Дописати коментар