Шукати в цьому блозі

вівторок, 20 квітня 2021 р.

1391. Марії Захаровій по військовим злочинам Росії...

https://www.pravda.com.ua/rus/news/2021/04/20/7290871/ Росія "дивна" держава! Чехія сама себе підриває?! Росія допускає ще "смішніші", скоріш трагічніші звинувачення! Проти мене застосовують біоробототехнології космічної медицини, коротко, - промені! Я, - біоробот! Тобто моїм мозком, функціями мого організму, керують психотронні оператори психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини Росії! Промені не можна перемагати, якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Я не можу бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком, навіть теоретично! Тобто я не можу здійснювати будь-які дії, - їх здійснюють моїм мозком чи моїми руками той, хто керує мозком, його і потрібно притягувати до відповідальності, але не мене. Претензії ж, критичне відношення до мене, але не до того, хто керує моїм мозком!? Парадокс. Якщо автомобіль збив якусь людину, то саджають до в'язниці водія того автомобіля, але не автомобіль?! Так?! У моєму ж випадку, хочуть "автомобіль" саджати, тобто мене, але не водія?! Який керує моїм мозком, функціями мого організму... Уявляєте, яка справедливість у психотронну епоху!? Пі*данутись можна від сучасної "справедливості"! Дикість дрімучої Росії, її лакеїв в Україні!? Народним депутатам забороняють приймати "психотронне законодавство", а тих, хто цим займається, - вбивають! Так знишили моїх друзів, які хотіли здійснення психотронного законодавства: О.Ємця, В.Чорновіла, В.Гетьмана, М.Сироту, І.Плюща, Так знищиши моїх друзів ГосДуми РФ, які намагались мене захищати: Г. Старовойтову, Л. Рохліна, С. Фьодорова..., щоб психотронні бандити залишались безкарними за будь-які злочини! О! Справедливість по - ФСБешному, по-психотронно-медичному! Останні, майже 40 років, щосекунди мене катують променями! Вдень і вночі, під час сну чи замість сну! І що? Я у них винен у всьому! Я! А не ті, хто керує моїм мозком?! "Автомобіль", а не водій!? Проти мене проводять слідство, а не проти тих, хто керує моїм мозком?! Тобто слідство проводять проти мене, а не проти КГБ, МГБ, ФСБ, МО... Не проти психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини Росії. Тому, що проти мене бандити не "бздят" проводити слідство! А проти психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини Росії "бздят", оскільки ті можуть підключити слідчих під промені, і так провести слідство, що ті будуть вішатись, стрілятись, вистрибувати... Іншими словами правоохоронна система, особливо Росії, це банда, це 100% бандитів чи ссикунів, які бояться бандитів! Тому у в'язницях Росії в основному сидять "автомобілі"! Справедливість по-Путіну! Путін, не прийме твоя "ГосДура" РФ, твої Володін, Матвієнко... "психотронне законодавство", не будеш ї*атись ні ти, ні твій генералітет, особливо від правоохоронної системи! Щоб знав, гнида ФСБешна, що тобі потрібно боротись із психотронною злочинністю армії, спецслужб, психотронної медицини, а не з Україною і українцями... Марія, "вони" тебе виставляють у якості дури, у якості "головної дипломатичної пі*ди МИД РФ", пошли їх усіх на х*й і у своїх подальших, майбутніх коментарях, наголошуй, - по даним ФСБ, по даним МО, по даним СК, по даним ГП РФ, по даним військової прокуратури... Нехай ці ФСБешні падли несуть відповідальність за свої злочини, а не МИД РФ. Тобі що, подобається бути "громоотводом"? Нехай самі себе захищають, а не ти їх захищай!? Сподобалось виродкам! Сподобалось сидіти у тебе під спідницею! Ховаються, е.в.козлов, м.! Скажи Патрушєву, Бортнікову, Путіну, Шойгу, Краснову, Мішустіну, Володіну...: "Вилізайте криваві свині з - під моєї спідниці і відповідайте самі за свої військові злочини!"...

Немає коментарів:

Дописати коментар