Шукати в цьому блозі

вівторок, 1 червня 2021 р.

1419. Репліка Зеленському!

https://news.obozrevatel.com/ukr/politics/flesh-royal-v-rukah-rosii-i-plan-b-pri-vstupi-v-nato-pro-scho-rozpoviv-zelenskij-nimetskomu-zmi.htm?fbclid=IwAR3oWxLefLjzEqJITMKk72PN7lDtt9UUjyyCEfJedV_9CaezB2hUw1OtYmM Для того, щоб Путін атакував Україну, потрібно, щоб у нього х*й стояв! Я буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно, до тих пір, поки не підкорю тих, хто хоче атакувати Україну! Лікарі, не знищите того військового, який хоче війни з Україною, буде знищений міністр оборони! Путін, мразь ФСБешна, для того, щоб ти мене знищив, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Я ніколи не прошу лікарів-бандитів, (особливо психотронних), із органів державної безпеки медицини армії, що б вони не робили! Що б знали криваві свині, куди ви потрапили, а не на війну з Україною!? Я, це не Віктор Коваленко, Я, - той, хто сидить у Віктора Коваленка у мозку!

Немає коментарів:

Дописати коментар