Шукати в цьому блозі

неділя, 6 червня 2021 р.

1422. Я буду вбивати...

Я буду вбивати, всіх, хто займається злочинами безкарно, до тих пір, поки лікарі не припинять зневажливо розмовляти про мене із своїми друзями, лакеями, слугами, холуями, «грязнимі», «брудними», шизофреніками, божевільними, хворими, підлими…, які добиваються за допомогою згвалтів, щоб перетворити у раба у бандита! Рятуючи московських бандитів лікарі зробили мене безправним, пропустивши через божевільню, і... х*єют! Нічим суттєвим не допомагаючи, щоб позбавити катувань променями! А ті, хто катує мене самі себе називають "...преступниками, заслужившими уничтожения". Ніколи не прощу лікаря, - бандита із органів державної безпеки медицини армії, який катував мене десятиріччями, щосекунди, таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ), який репресував мене для того, щоб у державі бандити були сильнішими за всіх порядних, у всьому світі, людей, за порядну частину цивільного державного керівництва, за тих, хто бореться із бандитами… Будете ще знущатись наді мною, будуть вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно, для того, щоб вони всіх вбивць утримували у спокої… Вважаю, що у КГБешних бандитів вистачить здорового глузду не стимулювати криваві дії! Зараз це наднебезпечно! Я не Віктор Коваленко! Проти Віктора Коваленка застосовуються БРТ КМ. Я, - той, хто сидить у мозку у Віктора Коваленка. Щоб знали, як дурачитись, вважаючи, що військові будуть знущатись над тими, кого бандити підключають під промені для збагачення. Якщо ви вважаєте, що ви мене знищите, то для цього потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Криваві КГБешні і КГБешно-медичні свині, якщо ви не можете х*й поставити навіть своєму верховному, то хіба ви комусь можете поставити? Що це за армія, що це за спецслужби, що це за психотронна медицина, якщо навіть своєму верховному х*й поставити не можете? На фіга такі спецслужби? Мабуть потрібно розпустити всі ваші спецслужби, всю вашу бандитську, психотронну медицину? Не знайдете того, із – за кого ви мене катуєте, ніколи не буде ї*атись жодний бандит із органів державної безпеки… Для того, щоб у вашого верховного х*й стояв, потрібно, щоб у нього були такі друзі, які могли б розмовляти із тими, хто йому його х*й повісив, так, щоб вони йому поставили його х*й! Не підкоритесь тим, хто повісив х*й верховному, ніколи не буде ї*атись жодний КГБешний бандит, який займається злочинами безкарно!

Немає коментарів:

Дописати коментар