Шукати в цьому блозі

середа, 9 червня 2021 р.

1423. Я, - тупий! Скільки коштує моя тупість.

Як я оцінював ущерб завданий таємними, дистанційними, невидимими, психотронними репресіями у позові до суду, (багато років тому). Задовбали! Задовбали психотронні і класичні терористи! Не витримую вже! По космічному біологічному радіозв’язку, декілька десятиліть поспіль, певні двоногі теро-ристи, особливо радіо і телебачення, ті, хто орудує на координатах телевізійних прий-мачів, інші, з інших координат, навіть з – під листочка якогось дерева у лісі, безліч разів кричали мені: «Трус!», «Ссикун!», кричали, починаючи ще з часів кінця існування СССР. Коли я не витримував страждань, пов’язаних із таким терором, я запитував: «Ладно, нехай я «трус», «ссикун», але скажіть чому?»… У відповідь отримував: «Ха-ха-ха! Тупой!». Через, не менше, ніж 15 років, після початку психофізичного терору, «хтось», не говорячи словами, (є такий спосіб передачі інформації, коли людина щось починає розуміти, щось взнає…, не чуючи ні від кого ніяких слів, просто починає розу-міти, щось хоче робити… Те, що їй наказують психотронні оператори, які керують її мозком, не говорячи словами), мені дозволили взнати, що «трусами», «ссикунами»… психотронні терористи називають тих, хто не знає, що від нього вимагають здійснюва-ти згвалти, хто боїться здійснювати згвалти, (вставляти х*й в рот силою), чи боїться смоктати х*ї, кому не дозволяють здійснювати згвалти, (наприклад променями, таємно, дистанційно, невидмо)… «Тупими» вони називають тих, хто не знає, що потрібно вста-вляти х*й в рот! Особливо тоді, коли вони кричать: «Трус!», «Ссикун!». Про таку х*йову культуру генералітету і офіцерства чи про таку культуру х*їв, мене інформував тодішній міністр оборони Росії генерал П. Грачов, (Паша – мерседес, «лучшій міністр оборони Россіі всєх врємьон і народов»): «Єслі ти сільний, ти вставляєш х*й в рот, єслі ти слабий, - ти сосьошь!»… Мене злочинний світ генералітету і офіцерства так і не визнав сильним, скільки б я не боровся по їхнім правилам. Мене жорстоко били 17 разів, до втрати свідомості і зашивання ран на хірургічному столі, більше сотні разів терпів фізичні приниження поодинокими ударами палками, шлангами, лопатами, но-жами… До тих пір, поки я зненавидів порядки серед офіцерства і генералітету, серед профільної влади… Мене заарештовували двозначну кількість разів, виганяли до хуто-рів, морили важкою фізичною працею, вивозили до лісу, били у лісі, скривавленого залишали ночувати у лісі, (за такі «подвиги» с*аних бандитів виводили у народні депу-тати ВРУ із партії регіонів, наприклад). Заарештовували, проводили слідства, судили… Тупою, можна зробити будь-яку людину, навіть академіка, причому миттєво! Про-цес мислення, процес запам’ятовування носить електрофізіологічний характер, тобто при мисленні, при запам’ятовуванні, навкруги ядра певних мозкових клітин, колива-ються якось чи якось обертаються електрони, по якимсь законам. Якщо ж мозок людини помістити у якесь, певне, електромагнітне поле, електрони починають коливатись чи обертатись навкруги ядра клітини, не так, як потрібно, при мисленні, при за-пам’ятовуванні. Людина втрачає можливість мислити, запам’ятовувати… Інтелект можна виключати повністю, частково, так, як потрібно психотронному оператору, який виконує чийсь наказ! Який керує мозком людини – біоробота! Декілька прикладів: людина може не знати, скільки буде 1+1; скільки буде 2х2; людина може не знати, як її звуть; як її прізвище; який день тижня; яке число, якого місяця; людина може не знати в якому місті вона знаходиться… Тупість можна не виключати годину, тиждень, місяць, рік, десять років, більше… Все життя. Як жити людині з виключеним інтелектом? Особливо якщо знати, що лю-дей, яких психотронні бандити «так» репресують, окрім іншого, штучно включеною тупістю, пропускають через божевільню, визначають шизофреніками, для використання таких репресованих, без їхньої участі? Як жити таким людям! Безпомічним, беззахис-ним, безправним? Я боровся так, як міг під їхніми променями, у державах не було таких структур, яких би я не повідомив, до яких би я не звертався за допомогою у захисті від таємних, дистанційних, невидимих катувань променями… Переконавшись у безвідповідальності і безпомічності всіх структур я звернувся до національного суду, пізніше до міжнарод-ного… Частину матеріалів до суду я зараз публікую, це те, що торкається того, як я оцінював свою тупість! Вимагаючи компенсацію за ущерб, завданий мені психотрон-ними операторами, - бандитами із психотронних структур армії, спецслужб, психот-ронної, каральної медицини. В історії не було випадку, щоб позивач вимагав компенса-цію із армії, спецслужб, їхньої каральної психотронної медицини та ще й таких розмі-рах… Тобто із МО, КГБ! Всі, чи не весь світ, бояться психотронних бандитів, оскільки ті можуть здійснювати будь-який злочин, БЕЗКАРНО, аж до вбивств, таємно, дистан-ційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, БРТ КМ). Прокурори, слідчі, бояться психотронних бандитів, - суди без них безпомічні! З психот-ронною злочинністю ніхто не бореться! Небезпечно! Мене свого часу захищали народні депутати ВРУ: О. Ємець, В. Чорновіл, В. Гетьман, М. Сирота, І. Плющ, депутати ГосДуми РФ: Г. Старовойтова, С. Фьодоров, Л. Рохлін… Всі вони були знищені. Їх винищували доти, поки парламентарі не припинили явну допомогу. Надаю, по суті, неповну копію моделі розрахунку справедливої компенсації ущербу завданого мені МО і КГБ СССР, пізніше Росії, ще пізніше України. Для чого я це пишу? Мене задовбали викриками: «Тупой!», «Ссикун!», «Трус!»… Настільки задовбали, що я вирішив «так» відовісти. Щоб всякі виродки знали почому моя тупість! 3. Модель розрахунку справедливої компенсації Використовуючи право на справедливий судовий розгляд, пропоную модель стягнення зі злочинців. Перед початком репресій я отримував таке грошове забезпечення: • за посаду ( викладач, провідний спеціаліст...); • за звання ( підполковник – полковник); • за вислугу років (майже 22 роки тоді); • за державні, спеціальні та інші випробування новітніх систем озброєнь; • гонорари за науково – дослідні роботи, за наукові праці, тощо ... В середньому тоді це було 765 радянських рублєй, за тодішнім офіційним кур-сом (1 долар = 90 коп.) це 850$. • за 1 рік це – 10200$; • за 20 років –204000$; • вартість 20 проїздів “туди – назад” у відпустку – 0,1 млн.$; • вартість 20 санаторно – курортних путівок – 1 млн.$; • вартість повного медичного обстеження – 1 млн.$; • вартість викрадених цією ж мафією особистих речей – 0,1 млн.$; • вартість одягу та іншого за 20 років (як старшому офіцеру), це всякі паль-та, бушлати, плащі, шинелі, сорочки, шкарпетки, білизна, картузи, шапки, рукавички, ремні, костюми, мундири, сумки, пайки – 0,1 млн.$; • вартість знищеного променями інтелекту, який був на 14.01.1988 р. – 1 млрд.$; • вартість недоотриманого інтелекту за 20 років – 1 млрд.$. • вартість 3 кімнатної квартири – 0,5 млн.$; • вартість лікування і повного медичного обстеження сина – 1 млн.$; • вартість навчання за повний курс вищого навчального закладу, вибраного сином, за харчування, житло, одяг включно – 2 млн.$; • вартість трудового стажу за 17 років праці, бо син працює 17 років, але для пенсії нема жодного дня стажу – 1 млрд.$; • вартість лікування і повного медобстеження колишньої дружини – 1 млн.$; • вартість трудового стажу за 20 років праці колишньою дружиною, яка по вині злочинців із променями 20 років працювала, не маючи жодного дня стажу для пенсії – 2 млрд.$; • фінансова компенсація за щосекундне на протязі 20 років знущання за до-помогою променів – 7 млрд.$; • компенсація за багаторічне утримання у самотності – 7 млрд.$. В сумі виходить 19 млрд. 7 млн. 4 тисячі $ Можливо цифри дещо гіпотетичні, бажані, але ж катування щосекундні, ре-альні, багаторічні і за злочини треба відповідати. Це справа суду. Суд може мати інші думки, але ці числа здається замалі, бо окрім усього, ще мене били 17 разів із різним рівнем пошкоджень, робила це мафія (армія, міліція, спорт, кримінальні злочинці, ...), тому ще треба гроші на особисту охорону,... на компенсацію за мо-ральний ущерб, фізичний. Я не уявляю собі скільки коштує такий злочин тому звертаюсь до суду, оплату членам суду гарантую тільки в залежності від суми стяг-нення за злочини. Принципова методика розрахунку компенсації державі Злочинці повинні сплатити державі: - за нанесений ущерб; • за експлуатацію засобів мозкового контролю, психогенераторів і електрику потрібну для експлуатації використаних засобів, ...; • за підготовку офіцерів і їхнє утримання (тих, які займаються злочинною діяльністю), ... Модель розрахунку сплати державі за космічний біологічний радіозв'язок Хвилина такого зв'язку на великі відстані коштує 16,2 hrv/хв., що відповідає ≈ 3 $/хв. Таким чином: • 1 хвилина зв'язку коштує – 3 $; • 1 година – 180 $; • 1 доба – 4320 $; • 1 рік – 1 млн., 576 тис., 800 $; • 20 років – 31 млн. 536 тис. $... Тобто, тільки на космічний біологічний радіозв'язок злочинці вже використали більше 30 млн. $ державних (народних) грошей і ... продовжують використовувати. Всього злочинці використали вже, в першому наближенні, 400 млн. $. Далі я вимагав компенсації родинам загиблих, які гинули захищаючи мене від КГБістів, від їхніх психотронних садистів. Прошу також притягти до кримінальної відповідальності всіх, хто приймав рішення використовувати проти мене біоробототехнології космічної медицини, космічний біологічний радіозв'язок, засоби мозкового контролю, всіх, хто щосекунди , 20 років поспіль, втручався в інтелект, психіку, керував функціями щосекунди, всіх, хто знищував тих, хто намагався мені допомогти, всіх тих, хто допомогав таким потворам, всіх, хто катував променями, всіх, хто бив безпричинно. Я також прошу міжнародну поліцейську систему Interpol розшукати злочинців, які катують мене променями 20 років, із метою притягнення до відповідальності. Щиро Ваш _________ (Коваленко Віктор Іванович) Я хотів би, щоб читачі усвідомили, що будь-яку людину можна позбавити розуму, повністю чи частково, тимчасово чи на все життя! Такі реалії психотронної епохи. Коли мене брали працювати на державному і міждержавному рівні в Україні, психотронні бандити кричали: "Мы никогда не допустим в Украине ни одного умного человека в государственном руководстве! Мы уничтожим тебе разум!". Що і роблять досі! Звертаюсь до державних керівників України, - психотронні бандити Росії, та її лакеї в Україні можуть вас прослуховувати, керувати вашими мозками на користь Росії, будьте уважні, намагайтесь зрозуміти чи ви під променями ворогів, чи ви вільні від психотронного насилля... Бажаю успіхів! Україна повинна бути членом ЄС, НАТО... Можливо я пізніше опублікую рішення судів на мої позови... Хоча там нема дуже вже цікавого. В Статутах судів нема навіть пунктів про боротьбу із психотронною злочинністю, тобто, психотронна злочинність армії, спецслужб, їхньої психотронної медицини... залишається, по суті, БЕЗКАРНОЮ за будь-які злочини, які вона здійснює таємно, дистанційно, невидимо, променями, (БРТ КМ). У цсьому всі жахи земної цивілізації! Дякую за увагу! Психотронні генерали, - психотронні бандити, сильніші за Бога! Бог дає людині розум, - генерали можуть його забирати! Бог дає людині, наприклад, радість сексу, копуляції, любові, - генерали можуть забирати любов, кохання, секс. Земна куля, із планети розуму, любові, радощів, спокою, психотронними бандитами перетворюється у планету жахів, відсутності радощів, любові, сексу, спокою... Більше цього терпіти не можна. Росія, Путін, Лукашенка..., - головні виродки на земній кулі, які підлягають знищенню, якщо не хочуть припинити зухвале насилля над народами, націями, національностями, державами... З ними точиться жахлива явна і таємна війна. Путін більше не може бути найстрашнішим бандитам сучасності тому, що у нього не стоїть х*й! Це означає, що ті, хто хоче, щоб у Путіна стояв х*й, (наприклад, ФСБ, МО, МЗ РФ), слабкіші за тих, хто повісив йому х*й! Путін повинен підкоритись тим, хто йому повісив х*й, але він "кочевряжиться"... Не виключено, що Путіна приб'ють х*єповішені російські генерали! На фіга він їм, якщо він їм не може ставити х*ї?! По секрету скажу, - тупому бути дуже важко! Путіну також не потірбні такі ФСБ, МО, МЗ РФ..., які йому не можуть х*й поставити! ПУтін, сиди і думай, що ти окупуєш Україну! Завоєватєль, е.т.козла м.! Убирайся! Убирайся із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій: Грузії, Естонії, Молдови, Німеччини, Японії, (Шикотан, Кунашир, Ітуруп, Хабомаї)...

Немає коментарів:

Дописати коментар