Шукати в цьому блозі

вівторок, 29 червня 2021 р.

1437. Дипломатам, високопосадовцям США, інших країн з промислово розвиненими демократіями.

https://gordonua.com/ukr/news/worldnews/rozvidka-ssha-zapidozrila-rosiju-v-atakah-iz-zastosuvannjam-mikrohvil-i-sprjamovanoji-energiji-1559910.html Однозначно! Росія вміє таке робити таємно, дистанційно, невидимо, променями, (наприклад, біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ)! Таке вміють робити бандити із органів державної безпеки медицини армії РФ, бандити із органів державної безпеки медицини міліції, (поліції), РФ... Тобто шибкосекретні лікарі! Вони катують і глузують над людьми у всьому світі. Приношу свої щирі співчуття американським дипломатам, іншим високопосадовцям США, інших країн всього світу! В той же час я повідомляю, знаходитись під такими, і подібними, променями небезпечно ще й тому, що синхронно із відчуттями, із стражданнями "гаванського синдрому", відбувається, (може відбуватись), зчитування мислення атакованого променями. Мислення зчитується, сприймається, як швидка мова, приблизно у 6 разів швидша за мову. Таким чином, наприклад, психотронні оператори із психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини Росії взнають, скажімо, комп'ютерні паролі, іншу інформацію, включно із секретною, - військовою, державною, сексуальною, родинною... Так працює російська... розвідка! Більше того, психотронні оператори можуть не лише зчитувати інформацію із мозку, але і керувати мозком, будь-якими функціями організму, таємно, дистанційно, невидимо, променями... Будь-яку людину можна утримувати у будь-якому стані, скільки завгодно довго! Завдяки таким, назвемо їх психотронними, технологіям, будь-яка людина, у будь-який час, у будь-якій координаті земного, навколоземного простору, може стати як жертвою злочину, так і злочинцем! Такі тнокощі психотронної епохи! Вже не лише космічної, інформаційної, атомної..., але і психотронної епохи! Дипломати США, високопосадовці США, інших країн відкритої демократії, повинні знати, що не тільки Росія всесильна у псхотронному змісті... Навіть якщо Росія і дуже вже сильна у психотронному змісті, то не найсильніша.Наприклад, Путін особисто сидить під променями, біситься, що не знає під чиїми! У нього не стоїть х*й, - "повісили" йому х*й променями! Його психотронні бандити, які хотіли б йому х*й поставити, слабкіші за тих, хто йому його х*й "повісив"... Це одна із причин, із - за якої Путін, Шойгу..., "бздят" атакувати Україну повномасштабно! За мною слідкують, день і ніч, щосекунди, в тому числі російські психотронні структури, всі, хто слідкує за мною, знають, що я не сиджу у Путіна під ліжком, не знаю ї*еться він чи не ї*еться насправді... Щоб мене не дуже вже підозрювали у шизофренії, у нездорових видумках, фантазіях, повідомляю, що інформацію я отримую по космічному біологічному радіозв'язку. Автори і достовірність інформації мені можуть бути не відомими! (Скажімо, як Президенту, коли йому розвідка повідомляє інформацію, він може вірити у неї, може не вірити, може перевіряти, може не перевіряти...). Чому я не повідомляю подібну інформацію безпосередньо на сайти, скажімо, СІА, АНБ, Госдепа США, інших країн... Я, - біоробот! Можу робити лише те, що примушують променями чи дозволяють ті, хто керує моїм мозком... До того ж мені нема з ким гратись! Мозок променями утримують у тупому стані! Я навіть у суд подавав на свою тупість, яку я оцінював, інтегрально, у 19 млрд. доларів. Це було вже давно, багато років тому, про що я повідомляв! У мене у мозку сидять представники різноманітних структур, різних країн... Вони все знають, все те, що я роблю... Навіщо я буду "стучать" США, знаючи, що у мозку сидять русскіє психотронні бандити? Все знають що я роблю? Щоб русскіє реготали? Над США, наді мною? Їхні ФСБ, СВР, ГРУ ГШ ВС РФ... Щоб США, інші країни з розвиненими промисловими демократіями, ставити у незручне становище? Тому, я повідомляю "по секрету всему свету!"... Робіть що хочете! Що можете?! Всі все знають! Щоб знали, як примушувати здійснювати згвалти, не розуміючи навіть, кому ж це потрібно!? Для чого?! Психотронні лікарі, щоб знали, як вийо*уватись!

Немає коментарів:

Дописати коментар