Шукати в цьому блозі

вівторок, 22 червня 2021 р.

1435. Путін організував "вооружённый переворот" в Україні у 2014 році! Путін, - причина!

https://www.pravda.com.ua/rus/news/2021/06/22/7298022/ "Вооруженный переворот"?! Хто і як організував ЄвроМайдан - 2014? У першому наближенні не дуже важливо! Важливо те, що це було прагнення більшості народу України! За багато років до того, український народ вирішив, що йому краще жити вільним, заможним, здоровим, з середньою тривалістю життя більшою за 80 років, як в ЄС, ніж підневільним, бідним, хворим, з середньою тривалістю життя чоловіків 62 роки, як в Росії. Досягти такого, скажімо європейського, рівня життя виявилось, на прикладі Росії, неможливо, не вступивши у ЄС і НАТО. Росія має казкові багатства, але не є членом ЄС і НАТО і не може досягти європейської якості життя?! Хто у цьому винний? Путін! Україна не має таких багатств, як Росія, тому Україні не можна не вступати в ЄС і НАТО! Дії Путіна призвели до ЄвроМайдану - 2014! Спочатку проросійський, пропутінський Янукович "вирвав" Україну з НАТО, - народ України стерпів, промовчав! Але як тільки Янукович з Азаровим "вирвали" Україну із ЄС, - народ України вийшов на ЄвроМайдан, оскільки відчув себе обдуреним, ошуканим, Путін міркує антиНАТОвськими і антиЄСівськими категоріями, а народ України міркує категоріями миру, спокою, якості життя, дружби з народами..., оскільки знає до чого призводить ворожнеча, яку весь час організовує Росія! ФСБ РФ, Путіну, Януковичу, Азарову..., здалось, що вони "вирвали" Україну і українців з НАТО, з ЄС, а народ України переконався, що його "вирвали" звідти, де люди живуть вільними, заможними, здоровими, з середньою тривалістю життя громадян більшою за 80 років, (з ЄС і НАТО), що його, (народ України), Янукович погнав туди, де люди живуть підневільними, бідними, хворими, з середньою тривалістю життя чоловіків 62 роки, (в Росію)... Тобто Путін винний у тому, що виник ЄвроМайдан!? Це по-перше! По - друге, і знову Путін винний у виникненні ЄвроМайдану, засекречені, закриті, таємні, як хочете їх називайте, психотронні структури армії, спецслужб, психотронної медицини Росії, продовжували реалізацію процедури таємного, дистанційного, невидимого прощання Росії з Україною, з використанням променів, (біоробототехнологій космічної медицини, - БРТ КМ): "Мы уничтожим в каждой украинской семье не менее одного члена семьи, чтобы украинцы никогда не радовались обретенной независимости от России!". Про це я писав задовго до подій 2014 року, - https://vkovalenko110550.blogspot.com/2011/10/338.html стаття від 12 жовтня 2011 року. Щоб знав, распі*дяй ФСБешний, як вважати себе розумною людиною, - таємно, дистанційно, невидимо, променями винищуючи тисячі українців для того, щоб перетворювати їх у рабів у проФСБешних бандитів! Українці повинні були вирішувати, бути їм вільними, продовжуючи боротьбу чи ставати рабами у окупаційних бандитів... Янукович вів українців у рабство у проФСБешних бандитів Росії! Тому, у виникненні ЄвроМайдану в Києві винні Путін, Янукович, їхні холуї, а не США, не ЄС, не НАТО... Просто українці так намагались і намагаються захищатись від такого агресивного, кривавого сусіда, який вбивав українців мільйонами, щоб перетворювати у рабів! А країнам ЄС, США, Канаді, Великій Британії, багатьом іншим, українці вдячні, оскільки вони зайняли позицію народу України, і допомагали народу України, як могли... Українці деже жахливо почували себе, коли взнали, що Росія таємно, дистанційно, невидимо, променями винищує українців в Україні, коли Путін придумував окупаційні, "ринково-ФСБешні" "ціни на газ для України", чи не вдвічі більші, ніж для Німеччини, яка знаходиться далі від Росії, ніж Україна... Так що в організації "вооружённого переворота" в Україні, у 2014 році, винний Путін, Росія... Росії, Путіну, ФСБ, МО, "Останкино".., не подобається, якщо Україну, українців, (інші народи), хтось захищає, хтось допомагає, хтось намагається допомагати, захищати... Причому, що у великому, що у маленькому, що всьому народу, що окремо взятому українцю... Мене репресували таємно, дистанційно, невидимо, променями, психотронні бандити державної безпеки медицини армії, бандити державної безпеки медицини міліції... В Україні мене захищали, намагались допомагати народні депутати: О. Ємець, І.Плющ, В. Гетьман, В. Чорновіл, М. Сирота, міністр оборони України В. Шмаров... В Росії мені намагались домопомагати народні депутати ГосДуми: Г. Старовойтова, С. Фьодоров, Л. Рохлін, останкінці, В. Лістьєв..., українські телевізійники: Н. Кондратюк, З. Кулик... Всі вони були знищені! Зараз всі бояться мати зі мною будь-які контакти, - бояться! Мене не бояться, - бояться бути знищеними! Запитую, наприклад, у міністрів оборони, у Путіна, як верховного головнокомандувача, як їхнього начальника, у багатьох інших: "Для чого потрібно було вбивати тих, хто захищав людину, яку психотронні бандити Москви підключили під промені для особистого збагачення?!". Де різниця поміж бандитами і офіційними державними керівниками? Чи є та різниця? Путін, у твоїх раз'є*аєв, тобою призначених, є різниця поміж бандитами і міністрами? Хто дав право, наприклад, колишньому міністру оборони Росії І. Сєргєєву катувати українців, вбивати їх таємно, дистанційно, невидимо, променями, Сєргєєв мені говорив: "Я Вас все-равно уничтожу! Не сразу, но постепенно! Методом трех "не": не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что - либо иметь!". Путін, хто і для чого знищив колишніх міністрів оборони Росії: П. Грачова, І. Сєргєєва? Обидва катували мене променями! Обидва погрожували знищенням... Їх знищили за те, що вони зганьбили звання міністрів російського уряду? Превалює зовсім інша версія, їх вбили для того, щоб до їхнього мозку не підключились і не взнали правду, хто ж той, хто їх так інформував про мене, про В. Коваленка, що вони катували мене променями, погрожуючи знищенням!? Хто їх інформував про мене? Я був з ними в контакті чи вони зі мною, але вже тоді, коли вони займали чітко визначену позицію про моє знищення... Їх хтось інформував про мене! Хто і що їм говорив таке, що вони хотіли мене катувати променями і знищувати повільно! Щоб я весь час мучився, страждав... Навіть якщо спрацьовує версія про те, що, начебто, московські лікарі заражали московських військових хворобами, не лікували їх, вимагаючи забезпечити мене житлом у Москві, а ті вирішили мене все життя протримати у бомжах, під катуваннями, у самотності, - не нарегочуться ніяк твої секретні офіцери і генерали, особливо психотронні... Путін! Хто у вас там зараз "главний", ти їм підкоряєшся чи вони тобі!? Чи на один карман грабуєте? Причому тут я? Мене ж катують? Не лікарів! Кричали секретні військові раніше: "Это месть врачам! Посредством издевательства над В. Коваленко, как над ни в чем не виноватом человеке!"... Путін, щось тут твоє, КГБешне, проглядається! Ти борешся із США, ЄС, НАТО..., за те, що вони захищають Україну, Твої психотронні бандити армії, спецслужб, борються із тими, хто мене захищав, з лікарями, вбивають тих, хто мене захищав... Путін, от тому тебе і тримають у заручниках ті, хто мені, поки що, забезпечує життя, - твої скоти мене знищать тоді, коли у тебе підніметься х*й! Чи підкоряйся і уйо*уй із Криму, ОРДЛО, із усіх, окупованих Росією, територій: Грузії, Естонії, Молдови, Німеччини, Японії, (Шикотан, Кунашир, Ітуруп, Хабомаї)... чи ніколи не є*ісь! Для того, щоб твої бандити мене знищили, потрібно, окрім іншого, щоб у твого лікаря х*й стояв! Путін, - ти повинен підкоритись тому, хто тобі х*й повісив! Не підкоришся, - уб'ю! Щоб знав, як воювати з Україною, як вбивати сотні тисяч людей, у всьому світі, не розуміючи, хто ж той, із - за кого у тебе х*й не стоїть! Так що, у "вооружённом перевороте" - 2014 в Україні винний Путін, Росія! На жаль, я не Віктор Коваленко! Віктор Коваленко, - біоробот! Я, - той, хто сидить у мозку у Віктора Коваленка!

Немає коментарів:

Дописати коментар