Шукати в цьому блозі

середа, 5 січня 2022 р.

1548. Викликане візитом Павла Лейсі

https://shostka.info/shostkanews/mykola-noga-vruchyv-nashomu-zemlyaku-yakyj-stav-najkrashhym-inozemnym-kadetom-brytanskoyi-korolivskoyi-vijskovoyi-akademiyi-vyshhu-nagorodu-shostky-video/ Я вдячний Великій Британії за підготовку захисників України! Я вдячний Павлу Лейсі за те, що "не вдарив лицем в грязь". Обнімаю Павла, тисну руку, бажаю: міцного здоров'я; успішної служби на благо народу України; досягнення стандартів Потужної Вічної Незалежної Держави,- України, у дружбі із всіма світовими демократіями; досягнення високої військової кар'єри; створення щасливої родини!... Вкотре звертаюсь до української молоді, вивчайте, поряд із іншими світовими мовами, англійську мову, так вже історично склалось, що англійська мова, це міжнародна мова: науки; дипломатії; політики; торгівлі; спорту; культури; військових; бізнесу... В черговий раз мені розірвали серце власні спогади, - я, окрім всього іншого, особисто вдячний Великій Британії за її участь у моїй власній долі. В той час, коли жахливі московські бандити у психотронних лампасах прийняли рішення знищувати мені розум, знищувати знання іноземних мов... таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ), з метою подальшого перетворення у раба у бандитів державної безпеки, для їхнього збагачення, Велика Британія, поряд із певними іншими країнами, намагаючись врятувати мене від дикого московського психотронного дикунства, також пропонувала мені роботу викладачем аеродинаміки у Королівській Військово-Повітряній Академії!... Не склалось! Ті, хто мене тоді захищав у такому векторі, не змогли вивезти мене за межі кривавого СССРу. Це було неможливо, навіть теоретично, оскільки ті, із - за кого це було неможливим, сиділи у мене у мозку, все знали, знали всіх і кожного, хто хотів мені допомагати явно і... завжди і скрізь перешкоджали будь-якій допомозі мені. Вбивали тих, хто намагався допомагати мені, арештовували, відвозили до божевільні, організовували примусові місця проживання, примусову побутову працю, як правило вивозили до хуторів, утримували у божевільнях... Явно і конспіративно мені ніхто не міг допомагати, - всі потрапляли під промені моїх ворогів... Нікого із відповідальних людей не допускали до мене, а мене не допускали, променями, до жодної відповідальної людини. З місця праці, запропонованих конспіративно, мене виганяли променями, - я не міг підійти до місця роботи! Таким чином все моє життя, військова, наукова, пізніше нездійсненні: адміністративна, політична, дипломатична, викладацька... кар'єри полетіли шкереберть, як сказав би один із моїх московських наукових керівників по спеціальності 20.02.15 генерал Ю. Куліфєєв: "Коту под хвост!"... Я не хочу, щоб сучасні молоді українці повторювали мою долю, бодай у чомусь, тому прошу і заклинаю українську молодь. - збережіть Незалежну Україну в кордонах не менших, ніж 1991 року, зробіть Україну Вічною Державою у дружбі із передовими світовими промисловими демократіями. Краще вмерти, ніж жити під окупацією Росією, у дружбі з Росією українці можуть бути лише бандитами, лакеями, слугами, холуями, слухняними виконавцями..., але ніколи Вільними, Свободними Людьми! Слава Україні! - Героям слава!; Слава Нації! - Смерть ворогам! Україна і Бог понад усе! Україна чи смерть! Бажаю успіхів українській молоді, особливо українській молоді в погонах!... Мільйони українців, наших предків, декілька століть гинули у боротьбі за свободу і незалежність України, але так і не допрагнули до Потужної Вічної Незалежної України! Зараз на вас вся Надія! Пам'ятайте, за вами спостерігають з небес мільйони українських душ, які гинули у боротьбі із кривавою Росією за Свободу і Незалежність України! Ви повинні бути гідними їхньої пам'яті...

Немає коментарів:

Дописати коментар