Шукати в цьому блозі

четвер, 13 січня 2022 р.

1555. Я повертаю російських військових у казарми!

https://24tv.ua/rosiya-vidmovilasya-vidvesti-viyska-novini-rosiyi-i-ukrayini_n1841638?fbclid=IwAR3afMM8jxo_JoM4OdfB02AG-oiJkTc5HeUJQvKIIcz1N1rsC_2hJIKwvZk Путін, Лавров, Шойгу, Наришкін, Володін, Бортніков, Матвієнко, Патрушєв..., х*й с вами, я вам допоможу, без принижень перед світовою громадськістю, повернути свої війська в казарми! Шляхом розголошення однієї із найстрашніших таємниць Росії! Тільки ви більше не вийо*уйтесь ніде, ніколи, ні при яких обставинах! Холодна війна закінчилась! Сфери впливу також! Я проживав у Москві, так склалось, що я був першою, (не говорю, що і останнью), людиною в СССР, пізніше в Росії, ще пізніше в Україні і світі, яку спробували захищати цивільні державні посадовці найвищого державного і міжнародного рівня від найстрашніших бандитів сучасності, - від психотронних бандитів із психотронних структур армії, державної безпеки, психотронної медицини..., які можуть здійснювати злочини будь-якої складності таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ). Президент Єльцін систематично розмовляв зі мною, інформував мене про тему мого захисту, наприклад: "Мне не подчиняются определенные генералы!", так він пояснював мені, чому він не може захистити мене від катувань променями... "Некоторые генералы не хотят принимать присягу на верность народу!". Я сказав тоді Єльціну: "Увольняйте их!", Єльцін відповів: "Я так и делаю!". Хто кого вбив першим я не знаю до сих пір! Єльцін іноді звірів, розповідав мені: "А спорт, спорт! Это же банда кровавых убийц! Мы пересмотрим всю систему финансирования спорта!"... Виникла проблема ворожнечі поміж цивільними людьми і військовими! Проблема із багаточисельними вбивствами... (Я вважав, що військові вбили першими, але довести цього не можу, та й нікому доводити). Президент Росії Б. Єльцін, і із - за цієї теми особливо, сформулював новітню, на той час, проблему, - проблему встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, особливо у секретних погонах, особливо у психотронних погонах! Військових бандитів, із - за яких мене психотронні бандити Москви випі*ділі із Москви, деякі сили карали також, як могли... Загріміла і моя рідна академія по ад'юнктурі кафедри аеродинаміки №15 "ВВИА им. проф. Жуковского", її всю перевели до Воронежа, військові мене випі*ділі із Москви, а циввільні їх із Москви до Воронежа... Вбивали і маршалів... Я вважаю, що були знищені, окрім інших, маршали Кутахов, Кожедуб, Ахромєєв... Знищувались і мої цивільні друзі, наприклад, народні депутати ГосДуми: Г. Старовойтова, С. Фьодоров... Навіть генерал-лейтенант Л.Рохлін, він же народний депутат ГосДуми, також був знищений руками дружини Тамари. У мене були друзі і серед цивільних, і серед людей в погонах, - я, вимушено, не розуміючи майже нічого, тривалий час зберігав нейтралітет у симпатіях, але я був цивільною людиною, звичайно, контактував із цивільними людьми, військових я не бачив взагалі, військові ж здійснювали контроль наді мною сидячи у мене у мозку, керуючи мозком, граючись ним, моїми функціями, керуючи функціями мого організму... Військові демонстрували наджорстокість наді мною, небачену досі на всій території земної кулі. Війна поміж цивільними і військовими набула небаченого розмаху... Військові не підкорялись цивільному державному керівництву, цивільне державне керівництво не могло не боротись із військовими, будь-якими методами... Я не побоюсь сказати, що поточна військова напруга утримується і по цій темі, а не лише по темі російсько-українських стосунків! Я переконаний, що утримання сотень тисяч російських військових у полі, у незручностях, - одна із моделей підкорення військових Росії, під цивільних Росії, як повинно бути по-Конституції Росії! Україна тут ні при чому!? Ну, щоб не ображалась Україна, нехай частково. Військові повинні підкорятись цивільним, оскільки їх цивільні утримують, цивільні розробляють для них зброю, техніку! Влада повинна бути також цивільною... Вважаю, що цивільні Росії перемогли військових Росії, підкорили їх, згідно із Конституцією Росії! Тобто, бодай частково, в Росії, нарешті, встановлена цивільна, конституційна, влада! Військові Росії, після "виховання" цивільними Росії, повинні визнати себе такими, які підкоряються законам, (деякі ще потрібно написати, наприклад, "психотронні закони"), підкоряються цивільним, які тепер, після "виховання" можуть дозволити військовим повернутись в казарму... Нехай цей конфлікт, поміж цивільними і військовими, вважається вичерпаним. Вважаю Путіна, Лаврова, Шойгу, Патрушєва, Наришкіна, Володіна, Бортнікова, Матвієнко... досить сильними людьми, такими, які першими у світі перемогли психотронну мафію своїх військових, підкорили її, показали її місце у державному будівництві Росії... Кожному із них тисну руку, - не зганьбили тих, хто мене захищав від психотронних бандитів в погонах, не зганьбили мене, хоча і у, як сказала б моя мати, "свинячий голос", (хто жив у хуторах знає що це таке "свинячий голос", - це коли ріжуть свиню чи кабана і вони кричать, верещать, вищать перед зупинкою серця). Вважаю, що ця публікація призведе до повернення російських військових у казарми, до відновлення спокою у світі! Росія ніколи більше не буде такою жахливою державою, якою, поки що, є! Росія стане іншою! Вважаю, що я підняв шлагбаум для повернення російських військ в казарми! Причому без жодного приниження жодного державного керівника Росії! Будь-ласка, повертайтесь! Я залишив людську гідність російським державним керівникам! Без жодного приниження жодного державного керівника Росії! Будь - ласка, знищіть поточну напругу! Ви перемогли своїх засекрчених, таємних, психотронних садистів, найлютіших бандитів сучасності! Не хочете повертати їх у казарми? Не повертайте! Але знайте, що виникнуть проблеми у лікарів, які вас лікують! Щоб знали, як вам потрібно поводити себе тепер, щоб без втрати людської гідності! Будь-ласка! Додаток. Із-за цією проблеми був знищений сам Б. Єльцін! Раїса Максимівна Горбачова, отруєний В. Ющенко... Я вдячний Б. Єльціну, окрім іншого, за те, що він за 3 секунди розповів мені, що ж це таке промені: "Кто владеет лучами, тот владеет всем!". Промені не можна перемагати, якби можна було перемагати промені, то не існувало б БРТ КМ, а вони існують!

Немає коментарів:

Дописати коментар