Шукати в цьому блозі

середа, 5 січня 2022 р.

1549. "Ответка" на сталінські нічні катування променями.

Міністр оборони, будеш дурачитись, будеш мене катувати променями, - вб'ю того, із - за кого у тебе х*й не стоїть! Міністр державної безпеки, будеш мене дойо*увати, - уб'ю твого президента, верховного головнокомандувача! Щоб знали, як дурачить мене! Президент, не знайде твій міністр оборони того, із - за кого він мене катує, - уб'ю твого лікаря! Я ніколи не прощу лікарів, які катують людей променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ). Щоб знали, виродки, як вимотувати... Щоб знали, як використовувати мене для захоплення влади в державі тими, хто хоче підкорити Україну під бандитів Росії! Щоб знали криваві сосунки, як катувати мене 40 років поспіль для того, щоб русскіє були сильнішими за українців! Щоб Росія була сильніша за Україну! Для того, щоб ви продовжували мене катувати потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Московський психотронний лікар В.Соколов, - повийо*увався? Щоб знали, як "бздєть" захищати мене від бандитів, але весь час підкоряти під них! Лікарі, щоб знали, що ви мене зробили безправним, рятуючи, свого часу, московських психотронних бандитів, але замість того, щоб лікувати, захищати..., ви виставляли мене на посміховисько перед бандитами, які все згвалтів чекають, щоб перетворити у пожиттєвого раба у проросійських бандитів! Ніколи не прощу певних президентів, які все "бздят" віддати наказ КГБістам припинити дойо*уватись до мене, оскільки у мене нема друзів, які могли б лікувати і забезпечувати тому, що певні психотронні військові їх вбивають... А мене поставили "на размен": "Мы тебя уничтожим, как человека, который никому не нужен! У которого нету друзей!"... (Для того, щоб був не потрібним жінкам, х*й вішали, щоб не був потрібний жодному працедавцю, знищували розум, руйнували психіку...). Звертаюсь до певних президентів: "Ну як? Взнали, що це означає, коли друзів нема? У Путіна х*й не стоїть тому, що у нього нема таких друзів, які могли б йому х*й поставити, які могли б розмовляти із тими, хто йому х*й повісив так, щоб йому х*й поставили... Знаєте тепер, як живеться без друзів? Яких не може бути навіть теоретично, тому, що їх... знищать таємно, дистанційно, невидимо, променями... Щоб знали, виродки, як катувати тих, у кого нема друзів! Щоб знали певні лікарі, як "бздєть" лікувати і забезпечувати! Щоб знав, міністр оборони, як об'являть мене, всім вашим лакеям, холуям, слугам, тим, кого потрібно перетворити у досмертного раба, після згавлту... Щоб знали, як "ламати" мене, як "ставити на коліна", як підкоряти за допомогою згвалтів для того, щоб бандити захопили владу в Україні, щоб бандити були сильнішими за тих, хто з ними бореться, щоб бандити були сильнішими за порядну частину цивільного державного керівництва... Щоб знали, виродки, як вбивати тих, хто мене захищав, що в Україні, що демократів в Росії... Щоб знали скоти ФСБешні, як виводити до українського Парламенту, до ВРУ, того, хто мене пі*діл у Говорунівському лісі..., та ще й безпосередньо у антиукраїнську, проросійську, проФСБешну фракцію ВРУ... Я буду винищувати всіх, хто буде знущатись наді мною і над тими, хто мене захищає! Я буду вбивати, шакали! Я ніколи не прощу таке моє життя! Звертаюсь до військових, до військових засекречених, закритих, ретельно законспірованих психотронних скотов, шукайте тепер, криваві психотронні свині, друзів, які могли б ставити х*ї вашим верховним! Шакали, корчать із себе професійних засекречених генералів, офіцерів, вимагають для себе пільги..., а самі, мразі психотронної злочинності, х*й своєму верховному поставити не можете, навіть не можете знати хто ж той, хто їм х*ї вішає! Шукайте таких друзів, шукайте, е.в. козлов м.! Шукайте! А коли знайдете, тоді і взнаєте, що ж потрібно робити для того, щоб х*й у них піднявся! Щоб слідчі різних рівнів і відомств не відчували себе ображеними я відповідаю на деякі їхні питання, я,-біоробот! Тобто людина, проти якої застосовують промені. Ви повинні проводити слідства проти тих, хто керує моїм мозком, а не проти мене! Чому так пишу? По різним причинам! Одна із яких це примус: "Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!". Так борються зі мною! Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв'язку. Автори і достовірність інформації мені можуть бути не відомі!

Немає коментарів:

Дописати коментар