Шукати в цьому блозі

понеділок, 17 січня 2022 р.

1560. Хто і за що вбив постпреда Росії при ООН В.Чуркіна? Слідчим до роздумів.

https://sprotyv.info/news/diplomat-napomnil-kak-posol-putina-v-oon-opravdyval-agressiju-protiv-ukrainy?fbclid=IwAR2a548rVyKZLfpC-pQcGSTK3WI9dDnFnw8ZpO6Kb0mXhG8Wz7AyXNsKbfM Я сумніваюсь, що представник Росії в ООН В.Чуркін самостійно придумав таку версію окупації частини України! (Начебто В.Янукович звернувся, з листом, до Путіна за військовою допомогою...). У КГБістів так не робиться! В.Чуркін, скоріш за все, отримав такий наказ від одного із тих, кому він підкоряється! Версія не спрацювала! Щоб прізвище того, хто віддав наказ В.Чуркіну оприлюднити таку версію в ООН, "не сплило" , (мабуть важна персона), - В.Чуркіна знищили! Знищила його Росія! Психотронні структури ФСБ, психотронної медицини, армії Росії! Знищили його таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ), оскільки до мозку Чуркіна могли підключитись психотронні оператори, наприклад прибульців, які вміють прибувати у мозки, прослухати його мислення, взнати прізвище того, хто віддавав наказ В. Чуркіну. До того ж, "хтось" випередив Путіна, зумів прослухати мозок Януковича і взнав, що Янукович не писав того клятого листа чи писав, але вже після окупації Росією Криму... Таким чином вбивство Януковича стало не актуальним! Оскільки з його мозку вже зчитали ту інформацію... Та й було б підозриливо, що і В. Чуркін і В.Янукович були знищені... Як мені відповісти на запитання, скажімо, слідчих: "Звідки у тебе така інформація?". Мій психотронний досвід говорить про це! А слідчим я говорю: "Делікатну інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв'язку! Автори і достовірність інформації мені можуть бути не відомими!". Якщо слідчі хочуть копати далі, - шукайте тих, хто сидить у мене у мозку, хто керує моїм мозком, хто поставляє мені інформацію по каналам космічного біологічного радіозв'язку, хто катує мій мозок... Слідчим не вигідно зі мною "бодатись", оскільки я можу у них запитати: "Скоро ви знайдете тих, хто мене катує променями? Скоро ви знайдете того, хто віддавав розпорядження катувати мене променями? Скоро ви знайдете того, із - за кого до мене добиваються за допомогою згвалту, щоб перетворити, після згвалту, у раба у бандита, непідсудного за злочини? Скоро ви знайдете того, хто погрожував мені: "Все равно сломаю! И не таких ломал!"; "Все равно поставлю на колени и не таких ставил! Да у меня маршалы говорили!"? (Мабуть оце так маршали і говорять?). Скоро ви знайдете тих, хто віддавав наказ грабувати мене "до нуля"?; Скоро ви знайдете того, по чиєму наказу мене силоміць загнали до московської божевільні? Тобто пропустили через божевільню того, кого бандити підключили під промені для власного збагачення, щоб і певним медичним мафіозі було вигідно?!; Скоро ви знайдете того, хто віддавав наказ знищити мені інтелект, зруйнувати психіку? Скоро ви знайдете того, хто віддавав наказ зруйнувати мою родину? Хто віддавав наказ катувати оточення? Хто віддавав наказ і хто знищував моїх друзів, - державних діячів? Хто кричав: "Ты больше никогда не будешь интеллигентом и сын твой никогда не получит высшего образования!", "И яйца тебе отрежем, чтобы не рожал себе подобных!", "Зае*у! Зае*у и нае*у!". "Тебе ещё повезло, остаток твоей жизни тебе придется доживать среди людей низкой культуры, в местности, вблизи которой родился, а то могли бы загнать в Сибирь, в местность, где одна деревня от другой на расстоянии 250-300 км, без права выезда и переписки, там много твоих друзей, особенно дипломатов..."... Вважаю, що у слідчих, у психотронних слідчих, достатньо стало роботи?! Можна ще додавати і додавати запитання слідчим: "Хто той, із - за кого засекречені, психотронні військові катують цивільних променями?!"; "Скоро ви знайдете того, із - за кого люди, громадяни, держава, засекречені психотронні структури армії, спецслужб, психотронної медицини... катують того, кого бандити підключають під промені для власного збагачення?"... Багатьом порядним, цивільним, державним діячам корисно знати розклад сил у суспільстві, для прийняття певних рішень: "Хто кого більше "бздіт", психотронні оператори слідчих? Чи слідчі психотронних операторів?"... "Хто той, із - за кого певних українців в Україні правоохоронна система і профільна влада не захищають від бандитів, а підкоряють під бандитів, непідсудних за злочини?"... У зв'язку із цим усім я вимагаю: "Силові структури в Україні повинні бути національними!"; міністерство охорони здоров'я, міністерство просвіті, спорту, повинні бути національними! Правоохоронна система повинна бути національною, прокураїнською! Нація повинна бути консолідованою, єдиною, такою, яка зможе допрагнути до НАТО, до ЄС... Для більшої стійкості вважаю, українському дипломатичному корпусу, окрім іншого, потрібно ввести, хоча б двічі на тиждень, заняття по фізкультурі і спорту із тренуваннями боксу, боротьби, інших єдиноборств... настільки важко бути дипломатами у співвідносинах з російськими "колегами"... Згадується, як на одній російсько-українській зустрічі президенти, дипломати... узгодили текст, російські дипломати пішли до дівчаток, віддали їм зовсім інший текст, ті віддрукували, російські дипломати піднесли текст Президенту України Л. Кравчуку, той "підмахнув" його, "не глядя", (узгодили ж), російські дипломати зраділи та й побігли собі, "по справам", а український, пильний, дипломат Антон Бутейко, все ж таки прочитав текст, зразу ж помітив розбіжності, підійшов до Президента Кравчука, розповів про це, той ручкою відредагував текст, написав щось типу: "Исправленному верить!". А російські дипломати, немов собаки, спостерігали за цією подією, один із них підійшов до Бутейка: "Я б тебя удавил, за то, что ты сделал!"... Українські дипломати, окрім іншого, займайтесь єдиноборствами, щоб вас путінці "не удавили"!... Оце такі жарти із - за російської КГБізації, по суті бандитизації, всіх сфер суспільного життя, включно із міжнародними відносинами. Бажаю успіхів Україні, Європі, США і прогресивному світу! Свободу не спинити! КГБізація, бандитизація всього суспільного життя потрібна Путіну для того, щоб підкоряти, по суті, кожного громадянина під кожного ФСБешного бандита! Щоб всі громадяни були слухняними бандитам ФСБ... Хто віддавав наказ, е.в.м., винищувати українців в Україні по моделі: "Мы уничтожим в каждой украинской семье не менее одного члена семьи, чтобы украинцы никогда не радовались обретенной независимости от России!"? Цей наказ виконують таємно, дистанційно, невидимо, променями, психотронні структури армії, спецслужб, психотронної медицини Росії! Зараз Путін пішов далі, він вже не хоче випускати із кривавих російських обіймів Україну, хоче її позбавити державності, "включити" у склад Російської імперії, винищити всіх українців, які мають змогу до спротиву, залишать живими лише рабів! На жаль тодішня Україна і світ не зовсім серйозно віднеслись до зверхнахабства, окрім ФСБ, СВР, "Останкіно"..., російських військових спецслужб, особливо психотронних структур армії, їхньої психотронної медицини, - я ще в тому, 2-му, тисячолітті попереджав Україну і світ про небезпечну Росію. Висновки, можливо, потрібно було зробити більш серйозні!? Наприклад, у день свого візиту до Києва, тодішній міністр оборони Росії, маршал Росії Ігор Сєргєєв, знущався наді мною, тобто міністр оборони ворожої держави над громадянином України: "Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам никогда не позволю чем-либо заниматься вообще! И все равно уничтожу, не сразу, но постепенно, методом трех "не": не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь, (жилье, автомобиль, дачу, гараж...)!". Всього цього армія Росії досягає таємно, дистанційно, невидимо, променями, (БРТ КМ)... Я не пам'ятаю, щоб я із Сєргєєвим був добре знайомим, щоб я розмовляв з ним, ну хоча б так, як із військовими міністрами оборони маршалом Д.Язовим, генералом П.Грачовим, декількома іншими, тому мене зацікавило, хто ж йому про мене розповідав, що розповідав, як розповідав, звідки у нього з'явилась така ненависть до мене, що він захотів мене знищити... Ця погроза мені дорого коштувала першому і останньому маршалу Росії І.Сєргєєву, той, хто йому про мене "так" розповідав, його ж і знищив, зіграв на випередження, щоб до мозку Сєргєєва не підключились, скажімо, прибульці, які можуть підключатись до мозку і зчитувати мислення, його знищили, щоб методом прослуховування мозку Сєргєєва, таємно, дистанційно, невидимо, променями, не взнали, скажімо прибульці, хто ж його інформував про мене так, щоб той мене знищував повільно, у стражданнях... Зараз, синхронно із писанням, мені повідомляють, по космічному біологічному радіозв'язку, що інформували міністра про мене не лікарі, як комусь здавалось, а... військовий прокурор?!... Це можливо! Наприклад, я був знайомий із сином Заступника Генерального прокурора, Головного Військовог прокурора, генерал - полковника Катусєва, Олегом... (З великою ймовірністю психотронні бандити знищили Олега, його матір, - дружину генерала Катусєва, примусили застрелитись самого прокурора Катусєва... Молодшого сина Катусєва за щось саджали, зруйнували його родину...). Але ж я завжди, багато років, вважав, що прокурори мені допомагали, я був знайомим із прокурорами, не настільки близько, але був. Пам'ятаю розмову зі мною Генерального прокурора В.Казанника... Пам'ятаю, як він мені розповідав: "Здесь в самой Прокуратуре такое творится, что никакой Москвы я не хочу, лучше сидеть в своем Омске, читать лекции на юрфаке, принимать экзамены у девочек...". Він так і не зміг адаптуватись у Москві, можливо за зв'язок зі мною? Так і не отримав Генеральний прокурор житло у Москві! Повернувся до Омську! Охоронець президента Єльціна генерал А.Коржаков у своїй книзі щось там розповідає про Казанника, пояснює чому той не зміг отримати житло у Москві! До того ж В.Казанник, - українець, родом із чернігівщини... Не дуже Москва любить українців! Люблять лише тих, хто з ними дружить і з ким вони дружать! У кого з ними взаємне кохання. Виникає запитання, хто той, із - за кого міністр оборони Росії знищує іноземних громадян? Хто йому дозволяє таке? Ото така у Росії Конституція! Ото так міністри виконують Конституцію Росії! Ото такі русскіє! Що собі дозволяють!? Якось я запитав у міністра оборони Росії П.Грачова: "Твои бандиты пытают меня! Лучами! Ты что, хочешь, чтобы я у тебя служил?". - Нет! Служить ты никогда не будешь! Но я никогда не позволю тебе никаких контактов с милицейской мафией! Мене променями відганяють від будь-якої людини, іноді і будь-яку людину відганяють від мене променями, іноді і мене, і будь-яку групу людей розгоняють у різні сторони... Все людство повинно знати, що російський генералітет, російське офіцерство, - бандити! БАНДИТИ! ВБИВЦІ! А не захисники! Вони захищають не народ, а бандитів ФСБ РФ!

Немає коментарів:

Дописати коментар