Шукати в цьому блозі

субота, 22 січня 2022 р.

1565. Путін не зможе бути сильнішим за того, хто керує його мозком!

Зараз наука і практика досягли такого рівня розвитку, що на земній кулі вже нема навіть вчених – енциклопедістів, тобто таких, які все знають! Якщо розмовляти по простонародно-му, то всі люди, від хутірського безробітного безхатченка до Президента, дурні, різниця ли-ше в тому, хто у чому і наскільки дурний! Але насправді тупими є лише ті, хто навіть не розу-міє, що він тупий! Я вимушено хизуюсь тим, що я тупий, але такий, що, поки що, розуміє, що тупий! Я подавав до суду на те, що я тупий! Після кримінального звільнення мене із Збройних Сил СРСР, психотронні бандити армії СССР, спецслужб, психотронної медицини, тобто ті, хто володіє біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ, по-Єльціну «лучами», україн-ською «променями», вирішили знищити мені розум, щоб не володів жодними секретами, щоб не був конкурентоздатним на будь-яких рівнях, при спробі президента Росії Б. Єльціна призначити мене на високу державну посаду у Кремлі, а пізніше українського державного керівництва призначити мене на високу державну посаду у Києві, психотронні банидити, які таємно, дистанційно, невидимо, променями знищували розум, кричали мені по космічному біологічному радіозв’язку: «Мы никогда не допустим в России второго Ельцина!», «Мы унич-тожим сначала Ельцина, потом тебя!», «Мы никогда не допустим ни одного умного человека в украинском государственном руководстве! Мы уничтожим тебе интеллект, чтобы ты не мог работать на Украину на высших государственных должностях…». Інтелект, взагалі, можна виключити, навіть академіку, за долю секунди, променями тупості, - навіть академік не змо-же знати, через долю секунди, скільки буде, наприклад, 1+1, який сьогодні день тижня, яке число, якого місяця, який рік на дворі, у якому місті знаходиться академік, як його звуть, чи є у нього дружина, діти, як їх звуть, таке і інше. Але якщо виключити промені тупості, то інте-лект, навіть академіка, відновиться… Але, якщо катувати людину день і ніч, роками, то інте-лект, якщо і відновиться, то лише частково, у певних випадках майже не відновиться зовсім. Мені психотронні бандити знищували інтелект «під корінь»!. У якийсь час я це зрозумів, друзі мене не змогли захищати, особливо на державному рівні, їх просто… вбивали! (Дружину президента СССР М. Горбачова Раїсу Максимівну, президента Єльціна, лідера Демократичної партії Росії Г.В.Старвойтову, кандидата у президенти Росії С.Фьодорова, нардепа ГосДуми Л. Рохліна, спікера ГосДуми Г. Сєлєзньова… В Україні вбивали В. Чорновіла, В. Гетьмана, М. Си-роту, О. Ємця, І. Плюща, це були мої друзі, які не боялись, бодай якось, контактувати зі мною)… Вбивали таємно, дистанційно, невидимо, променями. Тому я намагався захищатись у суді! Свою тупість я оцінив у 19 мільярдів доларів! Це 2 десятки років тому! Я навів суддям модель розрахунку цієї суми… Гроші я вимушений був вибивати із міністрів оборони, держа-вної безпеки, їхньої психотронної медицини… Суди залишили мій позов без розгляду! Я з ро-зумінням віднісся до цього! Ну уявіть собі, щоб судді вибивали гроші із тих, хто володіє про-менями?! Психотронні бандити армії, спецслужб, психотронної медицини, підключили б під промені будь-якого суддю, закатували б його так, що той би плакав, просив прощення у бан-дитів… А не гроші вибив би для мене, за ущерб, завданий мені психотронними бандитами армії, спецслужб, психотронної медицини… Я прошу читачів з розумінням віднестись до цієї публікації, - у таких пі*данутих державах, як СССР, сучасна Росія, якась КГБістська гнида, у по-гонах, скажімо, міністра оборони, має неписане право вбивати людей, без слідства і суду! На-приклад, мені міністр оборони Росії маршал Росії Ігор Сєргєєв, погрожував знищенням: «…Я Вас уничтожу! Не сразу, но постепенно, методом трех «не»… Міжнародні суди також не мо-жуть захищати таких громадян, оскільки у будь-якому їхньому суді, у їхньому Статуті будь-якого їхнього суду, у переліку пунктів, якими займається суд, нема таких, які б розглядали психотронні злочини, здійснені армією, спецслужбами, психотронною медициною таємно, дистанційно, невидимо, променями… Звідси висновок, - психотронні бандити армії, спецс-лужб, психотронної медицини, непідсудні за будь-які злочини, їхні жертви, - беззахисні! Я на своїй власній шкурі розібрався, що промені не можна перемагати, колись намагався врятува-ти Путіна від ганьби, йому «не ймется, е.т.козла м.». Промені не можна перемагати, якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, то у Путіна б х*й стояв! А він у нього не стоїть… Путін, ти тупий КГБіст! Сопливий ФСБешний виродок, ти ніколи не зможеш бути сильнішим за того, хто керує твоїм мозком! За того, хто тобі х*й повісив! Це неможливо навіть теоретично! ПУТІН, ТИ ТУПИЙ КГБІСТ! СОПЛИВИЙ ФСБЕШНИЙ ВИРОДОК, ТИ НІКОЛИ НЕ ЗМОЖЕШ БУТИ СИЛЬНІШИМ ЗА ТОГО, ХТО КЕРУЄ ТВОЇМ МОЗКОМ! ЗА ТОГО, ХТО ТОБІ Х*Й ПОВІСИВ! ЦЕ НЕМОЖЛИВО НАВІТЬ ТЕОРЕТИЧНО! Куди ти пнешся, мразь ФСБешна? Убирайся к е.м.! Повертай Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території: Грузії; Естонії; Молдови; Німеччини; Фінляндії; Японії, (Шикотан, Кунашир, Ітуруп, Хабомаї)… Ти будеш знищений при спробі віддати наказ на атаку України! Путін, я, як колишній друг Б.Єльціна, вважаючи тебе, певний час, колись, другом, тебе колись рятував, але ти ігнорував і… зарвався! Разйо*уйся тепер сам! Тобі краще зестрелитись, якщо той, хто керує твоїм мозком, дозволяє тобі це зробити, інакше загріміш так, що над кожним русскім, який хоче окупації України Росією, будуть сміятись! ЧТОБЫ ЗНАЛ, МРАЗЬ ФСБЕШНАЯ, КАК МЕЧТАТЬ УНИЧТОЖИТЬ МЕНЯ ТАК, КАК ЕЩЕ НИКТО, НИКОГДА, НИКОГО НЕ УНИЧТОЖАЛ, ПРИЧЕМ НАСТОЛЬКО ИЗУВЕРСКИ, ЧТОБЫ ВЕСЬ МИР СМЕЯЛСЯ НАД УКРАИНОЙ, яка «бздіт» до сих пір мати зі мною будь-які конструктивні стосунки… Всі підкоряються бандитам, які вимагають згвалти. Путін, можу тобі сказати і м’якіше, ти повинен вийти із армії раніше, ніж ти розберешся у чому ж проблема! Інакше тебе вб’ють раніше! Путин, твои вооруженные силы «бздят» атаковать Украину, понимая с чем они столкнуться! Обращаюсь к врачам России, если вы хотите воевать с Украиной, то кто тот, из – за кого не е*ется ваш врач, тот, который меня пытает? Или вы убиваете Путина, или военные будут вас убивать за то, что вы не можете ставить х*и российским генералам!

Немає коментарів:

Дописати коментар