Шукати в цьому блозі

субота, 22 січня 2022 р.

1563.США відмовили у візі російському космонавту Н. Чубу. Чому? Версії...

https://korrespondent.net/world/4439835-ssha-ne-vydaly-vyzu-rossyiskomu-kosmonavtu?fbclid=IwAR2w5zVzwtBEGLeyhAqfn8qTlzYFhFbCnXtCliW8XTCeAamO7-G2JZmmeec Чому США не дали візу Ніколаю Чубу? Не знаю! Це може бути тому, що російські космонавти бувають більще КГБісти, ніж космонавти, які займаються антиамериканською діяльністю?! Я у це не дуже вірю, у цій, конкретній, ситуації. Більше того, Путін, Рогозін... політизували космос до опі*дєнєнія! Можливо цю відмову у візі потрібно розгядати, як антиросійські санкції США із-за агресії Росії в Україні. І Н.Чуб, і О.Кононенко, - українці! (Можливо зрадники?!). У розумінні Путіна, Рогозіна..., вони так дратують українців своїми успіхами у космосі. Мотивуючи українців тим, що от якби Україна була під російським ярмом, то і українці літали б у космос! Мабуть Чуб і Кононенко, у душі, не дуже вже українцями себе відчувають, якщо їх Рогозін включив у склад експедиції?! Я пам'ятаю, як перший астронавт України Леонід Каденюк був серед СССРних, пізніше серед російських, космонавтів, - його не пускали в космос тому, що він був українцем у душі, по крові... Більше того, вже після того, як Л. Каденюк злітав у космос на американському космічному кораблі, через декілька років, його знищили у Києві, під час ранкової пробіжки, знищили таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, - БРТ КМ), просто зупинили, променями, серце. У розумінні Путіна і путінців, Л.Каденюк, - зрадник, оскільки його готували до польоту у космос в СССР, пізніше правонаступниця СССР Росія, своїм польотом у космос він прославив Україну, а не Росію. Чому я так підозрюю Росію? На своїй шкурі відчував завжди! Мені психотронні структури армії, спецслужб, психотронної медицини Росії, особливо після депортації із Москви, відверто, відкрито, погрожували і здійснювали знищення інтелекту, променями, таємно, дистанційно, невидимо. Правда, істини заради, здійснювали знищення інтелекту більше як цивільній людині, ніж як українцю, при цьому коментували знищення розуму: "Тебе министерство обороны разрешило быть разумным, а ты что? Стал гражданским! Тогда уничтожаем интелект, все, что тебе дало министерство обороны!". Після багаторічної деградації під катуваннями променями, один із найлютіших садистів, офіцер Військово-Космічних Сил, реготав у мене у мозку, на каналі космічного біологічного радіозв'язку: "Ну? Кем ты был в армии?! А кем ты стал у гражданских? Ха-ха-ха! Это цена интеллекта тех, в Москве, кто тебя уволил из Вооруженных Сил СССР!"... Садисти часто використовували цю формулу для знущань, для здійснення психофізичного терору наді мною! Лише у 2022 році, я їм, все ж таки, відповів на цю формулу: "Психотронні виродки, ким я сам себе робив у міністерстві оборони і військово-промисловому комплексі СССР! А ким мене армія зробила серед цивільних? Таємно, дистанційно, невидимо, променями!". З однієї сторони я дійсно незадоволений діями цивільних, з іншої сторони я стаю на коліно, схиляю голову перед певними цивільними державними керівниками, народними депутатами ВРУ, які гинули, захищаючи мене... Гинули і рядові громадяни! Я багато років був дезінформований таким чином, що вважав, що лише військові знищували цивільних... Через багато років такого, психотронного, існування, я взнав, що і військові знищувались, аж до маршалів включно! Такого розбрату набуло вирішення проблеми встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, особливо у секретних погонах, особливо у психотронних погонах, започатковане президентом Росії Б. Єльціним. Мене інформували про те, що навіть у космосі, на орбіті, відбувались конфлікти поміж космонавтами від військових і від цивільних... Цивільні звіріли, коли розібрались, що військові, які не мають жодного відношення до мене, до цивільної людини, знущались наді мною таємно, дистанційно, невидимо, променями... Та так знущались, що цивільні не могли допомогти на будь-якому рівні. Променями відганяли від усіх, скрізь і всюди! Д.Рогозін, глава російського космосу, ну що, добився того, щоб космонавти не били морди друг другу? І на землі, і на орбіті? Людьми потрібно бути, а не свинями, навіть якщо ви космонавти! Я вдячний космічній науці і практиці за те, що серед управлінців космосу знайшлись такі, які продемонстрували мені інфрачервону підсвітку, яка "бігає" за моїм мозком, після чого я зрозумів, що ж відбувалось навкруги мене, чому я прожив таке життя, а до того я вважав себе божевільним багато років... Шестеро майбутніх космонавтів, свого часу, виконували мої завдання, стали Героями, високими посадовцями, але їхнього авторитету, як і авторитету цивільних державних керівників, не вистачило для того, щоб захистити мене від психотронних бандитів! Я і зараз обнімаю, тисну руку кожному космонавту, із тих, які намагались захищати мене, ненавиджу космічних виродків, які допомагали психотронним бандитам знущатись наді мною! Такі стосунки призвели до того, що знищувались навіть військові, не космонавти, але які мали стосунки до космосу, наприклад, Герой Соціалістичної Праці, академік, генерал А.Красовський, який займався космічною автоматикою. Хоча я з ним не працював зовсім, - просто багато разів сиділи разом на одних засіданнях, наприклад, на засіданнях "Специализированного Совета" по присудженню кандидатських і докторських дисертацій! Генерала знищили по-Путіну: "Мочить в сартирах!". У власній квартирі... Інформацію я отримую по космічному біологічному радіозв'язку, автори і достовірність інформації можуть бути мені не відомими! Відчуття таке, що поки Путін і ФСБ при владі в Росії, - вбивства, явні і таємні, не припиняться! Із - за вбивств, таємних і явних, із-за хвороб, із-за штрафів, одним словом із-за СТРАХУ, російський народ сидить як "мышка", тихенько, тихенько, "бздіт" путінських бандитів! Тому злобу народу Росії, особливо "Останкіно", направляють на вороже, жорстоке відношення до України і українців! Не можна не зрозуміти, - "Останкіно" готує народ Росії до війни з Україною! Російський космос у цій війні буде займати надважливе значення, - буде здійснювати космічне забезпечення спецоперацій Путіна в Україні і світі! Колись, завдяки космосу, завдяки космічної розвідки, була ліквідована можливість виникнення "великих" воєн, зараз, завдяки бандиту Путіну,російський космос здійснює забезпечення наступальних злочинів Росії. Так що, Чуб і Кононенко, будьте уважні, у певних ситуаціях і вас Путін може прикандичити! Путін вас спеціально допускає у космос, - як зрадників?! Мотивуючи, що русскіє і українці, - народ один! Більше нема на світі таких, настільки ворожих одна одній, націй, одна із яких знищила б мільйони представників іншої, як русскіє і українці! Краще ці дві нації розмежувати з однаковими правами і ніколи не змішувати їх! Українці ніколи не простять русскіх! А Ніколай Чуб, - симпатичний хлопець? Чи не так? Українець! А от мозок чий? Він, - громадянин Росії! Росії і служить! Чуб і Кононенко, ви повинні ненавидіти українців, це для вас необхідна, але недостатня умова для польоту у космос. Гоніть від себе будь-які позитивні думки про Україну і українців, у вас у мозках сидять ФСБешники Путіна, якщо вони почують, що ви позитивно думаєте про українців і Україну, в космос ви не полетите, більше того, потрапите до списку "нєблагонадєжних"... Зацькують ФСБешники!Я запам'ятав, ще з часів СССР, фразу від певних людей: "КГБ, без видимых причин, увольняет сотрудников..., разлучает с семьей, позорит их перед обществом, ставит вне закона, пытками, (лучами), доводит их до болезней и нищеты и, в таком состоянии, удерживает до смерти!". Колись мене, по цій причині,(із - за того, що у мене у мозку сиділи психотронні бандити армії...), вигнали із Москви, президент Єльцін пропонував роботу у Кремлі, (захищаючи від психотронних бандитів ВВС, інших), а психотронні бандити, які сиділи у мозку, не пропустили у Кремль, променями вигнали із Москви, із Росії... "Пасуть" до сих пір! Все доказують, що військові сильніші за цивільних! Правда психотронні бандити Москви не лише катували мене, вони ще й збагачувались, навчились використовувати людей, підключених під промені, тільки у Москві, використовуючи мене одного, психотронні бандити перехопили 110 квартир! Я, - жертва космічних технологій, космічного біологічного радіозв'язку, біоробототехнологій космічної медицини... Російський космос, - злочинний! У тій чи іншій мірі! США не хочуть дружити із бандитами, навіть із тими, з якими пов'язані попередніми певними зобов'язаннями! Д. Рогозін, так що ти, - злочинець! А не друг США? Мені взагалі жахливо себе відчувати у такій цивілізації, з "такою" космічною наукою і практикою! Розкриваю таємницю, як мене психотронні бандити утримують у самотності? Як організували самотність, окрім іншого, окрім застосування проти мене БРТ КМ, цивільним людям бандити нав'язали переконання, що В. Коваленко це той, із - за кого військові вбивають цивільних, а військовим нав'язали переконання, що В. Коваленко, це той, із - за кого цивільні вбивають військових! Тому я ворог всіх і всюди, де не з'явишся, - всі звіріють, всі хочуть бити, катувати, перетворювати у раба у бандитів, всі підкоряють під всіх... А КГБешні виродки із КГБешних структур медицини армії, бандити із органів державної безпеки медицини міліції... х*єют! Московський психотронний лікар В.Соколов, щоб знав, як вважати, що військові будуть допомагати катувати того, хто їх рятує від КГБешних бандитів!

Немає коментарів:

Дописати коментар