Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 1 січня 2016 р.

782. До Новорічного, 2016 Року, референдуму в Криму. Do Novorichnogo, 2016 Roku, referendumu v Krymu.

Цими новорічними днями влада Росії провела в Криму "електричний референдум" на предмет "у складі України". Знову, вкотре, 97% русскіх зомбі - патріотів "Останкіно" проголосували "у складі Росії". Це така собі всенародна демагогія, чергова спецоперація ФСБ в Криму. Але про вибори, про референдуми, опитування ВЦИОМу у Криму,в Донбасі, взагалі в Росії пізніше, - у кінці цієї статті. Зараз про те, що частина народу держави Україна не має права змінювати державні кородони всієї держави України. Кордони держав повинні визначатись, не результатами війни, референдумів, тощо, а етнічністю, тобто територією, Богом даною, на якій проживає певна, державотворча, нація, така, яка володіє ознаками державності: єдиною, оригінальною у всьому світі культурою; єдиною, оригінальною у всьому світі, мовою; єдиною, Богом даною, територією проживання державотворчої нації... Народ, люди, які прожвиють в Криму, на Донбасі, не володіють ознаками державності, тому, що у них нема своєї культури, своєї мови, своєї території, - оскільки там проживають в основному українці і русскіє, у яких є свої держави... До того ж в Криму є титульна нація, кримські татари, які мають право вести мову про устрій Криму, на відміну від громадян, як правило, русскіх по-національності, які потрапили, що в Крим, що в Донбас, в результаті окупації України Росією... Які не мають права вирішувати територіальні питання... Події в Криму і в Донбасі, то результат спецоперацій ФСБ і армії РФ в Україні. Які через квазі державності Криму і Донбасу грають на "воссоєдінєніє" з Росією... Кордони України державні, частина народу держави Україна не може змінювати кордони держави, запитувати потрібно у всього народу України, а не у частини народу України, - у кримчан?! До того ж, Путін, потрібно ще проінформувати народ, що якщо він буде жити під юрисдикцією Росії, то середня тривалість життя чоловіків буде 62 роки, як в Росії, якщо ж народ буде жити під юрисдикцією України, то середня тривалість життя і чоловіків і жінок, з часом, після вступу до ЄС, буде більшою за 80 років! До того ж, всі русскіє по-національності у Криму не мають права вирішувати долю ні Криму, ні України, ні змінювати кордони України тому, що русскіє в Криму, як і у всій Україні, - прішлиє, зайди, не корінні мешканці, які потрапили до Криму, Донбасу в результаті окупаційних дій Росії.. До того ж, Путін, народ не має знань, із - за вашої секретності, про істинний рівень глобальної безпеки, про те, як забезпечується в сучасних умовах заданий рівень глобальної безпеки, про фактори, які впливають на рівень глобальної безпеки, тому, Путін, твоя авантюра по окупації Криму і Донбасу, повинна бути виправлена. Путін, ти повинен підкорятись тим, хто променями повісив тобі х*й і сидить у тебе у мозку! А не народу! У твого підлого народу, Путін, далі я поясню чому підлого, тим паче у підлих русскіх зрадників в Криму, в Донбасі, нема друзів, які б могли тобі твій вонючий х*й поставити! До того ж, Путін, я тобі вже говорив, шакал спецопераційний, що я вирву у тебе і Крим, і Донбас, - все окуповане Росією буде повернуте своїм народам: українцям, молдаванам, грузинам, японцям, німцям... Путін, зроблю це я дуже просто! До речі ти можеш ще один референдум провести і у Криму, і у Донбасі: "Народи, чи хочете ви жити в Криму і Донбасі під юрисдикцією Росії, при умові, що всім кримчанам і всім донбасцям, прибульці повісять променями х*ї? І ніхто, ніколи, ні при яких обставинах не буде ї*атись доти, доки Росія не поверне Крим і Донбас Україні!? Я звертаюсь до кримчан і донбасців, - я вас ненавиджу гниди, підлі зрадники, а не народ! Аксьонов, ну ти і шакал? Я звертаюсь до КГБістів і комуністів Криму, Донбасу, до російських і проросійських генералів і офіцерів, до підлих шакалів - зрадників, я вам влаштую такий сучасний перегляд кордонів, що жодний шакал в Криму і Донбасі ї*атись не буде ніколи! Я вас навчу окуповувати Україну, шакали! Я вас так навчу, що вовками вити будете... А щоб ви повірили у справедливість моїх слів, я вам нагадую, ваші вонючі, сопливі пахани: Путін, Шойгу, інші, не ї*уться! І ніколи не будуть ї*атись, якщо не підкоряться, - оскільки на всій земній колі нема таких людей, які могли б Путіну, Шойгу, іншим певним росіянам х*ї поставити, а вам рядовим припутням, телепням і зрадникам: кримчанам, дончанам, генералам та офіцерам Криму особливо, взагалі нікому х*ї ставити... Тепер ви розумієте, що вам все ж таки краще виїхати на ПМЖ в РФ, а не сидіти у Криму і Донбасі із повішеними х*ями... Я прошу вас не мати бажання мене знищити, мені щодня погрожують знищенням, навіть Уряд Росії, наприклад, погрожував особисто маршал Росії, міністро оборони Росії І.Сєргєєв... Щоб мене знищити потрібно, щоб у вашого верховного Путіна, х*й стояв... Це по-перше! По-друге, ви не знищувати мене повинні, а допомагати скрізь і у всьому, що не побажаю, оскільки я вам безкоштовно надаю найсекретнішу інформацію, щоб ви всі, бидли кримські, донецькі розуміли чим для кожного шакала - зрадника буде закінчуватись Крим, Донбас, подумайте і про дітей, - доньки Путіна також не ї*уться... Убирайтесь скоти і із Криму і із Донбасу... Чому ж мене не можна знищувати? Тому, що... Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і так ним керують! Я не за все, опубліковане мною, несу відповідальність, - мене примушують променями прибульці (біоробототехнологіями космічної медицини...). Я ціною власного здоров"я і життя вам безкоштовно надаю "таку" інформацію, а ви мене вбити хочете? Я ж, майже, чи не такий, як ви? Я зовсім не такий, як ви! Я таких шавок і шакалів ненавиджу... Тільки я, - біоробот! Прибульці до мого мозку, чи частина їх, вихідці із землян, також мої вороги, вони мені кричали: "Мы пытками заставим тебя писать, а потом написанное используем против тебя!"... І ви, соплива русская шушера і шваль Криму, Донбасу, Росії, "Останкіно", світу... хочете мене знищити, за те, що я вас попереджаю, за те, що я вас рятую? За те, що я вас захищаю? Ну і свині! Русскіє ви дійсно свині! Ну і не є*іться, скоти! Я прошу прощення у свиней, свині тут ні при чому, - це дуже корисні, на відміну від русскіх, тварини! Ви краще так скажіть, що русскіє Криму і Донбасу, та їхні діти, ї*атись не хочуть, як і їхній вождь Путін, щоб я знав як вас іншим способом випі*діть із України в координах кордонів 1991 року! Все рівно вижену, шакали, але вже без права проживання у Криму і Донбасі, - убирайтесь на ПМЖ в РФ, там будуйте культуру русскага міра, вам же подобається жити під юрисдикцією бандитів Росії, які довели вже народ Росії до стану, коли середня тривалість життя русскіх мужиків. на 20 років менша, ніж в ЄС... Убирайтесь, я вижену Росію із усього світу якраз по цій причині, по тій, що народ Криму, Донбасу... тупий, не розуміє навіть, що в Росії середньостатистичний росіянин здихає на 20 років раніше, тому, піклуючись про тривалість життя і кримчан, і донбасців, я заберу і Крим і Донбас у русскіх, будете сперечатись, я заберу у вас Крим, Донбас, але вам не дозволю в них проживати, - зрадники повинні жити там, куди їх виженуть, не хочете сидіти у тюрьмах, не хочете виїжджати на ПМЖ в РФ, - вас знищать прибульці, а то ви все думаєте, що я вас буду вбивати, якби це залежало від мене, я б вас вже давно знищив! Захочете ї*атись повернете Крим, Донбас... А поки що... Ну і не є*іться! Я вам не Путін, я навіть не Порошенко, не західні лідери: фрау Меркель, Оланд, Кемерон, Обама... Це вони з вами панькаються, дбають про демократичні моделі розв"язання поблеми Криму, Донбасу... Я не визнаю Росію взагалі за порядну державу, а русскіх за порядну націю... І от чому! Тому, що ФСБ і армія РФ зомбують навіть свій власний народ, застосовуючи промені, (біоробототехнології космічної медицини), накривають променями не тільки всю територію Росії, а ще, наприклад, частину території України: Крим, Донбас... і променями примушують здійснювати "волевиявлення за воссоєдінєніє" з Росією, чи за ФСБ при владі... Тобто в РФ ні референдуми, ні вибори, ні опитування не мають сенсу, - результати їх відомі наперед, вони такі, які задає ФСБ променями... Тому у стосунках з Росією, про вибори, про референдуми, про опитування можна говорити тільки умовно, ніколи не звертаючи на них уваги, - Росію, російський народ потрібно силою примушувати до демократії... Бо там не народ, а множина біороботів, зомбі, продуктів пропаганди "Останкіно"... У зв"язку із цим народ Росії вигладає не волелюбним народом, а сбродом тупих зомбі... Чому тупих? Зараз у всьому світі цінується якість життя! Подивіться, навіть чорні громадяни країн Африки хочуть жити у європейських умовах, - тисячами, гинучи у морі, ризикують, рвуться до Об"єднаної Європи, а замучений ФСБешниками народ Росії, в якому кожний середньостатистичний росіянин здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в Європі, не те, що не рвуться в ЄС, щоб так жити, як у ЄС, але рвуться до предЄСних країн, щоб їх перетворити у рабів, щоб примусити жити так, як живуть у РФ, тобто Путін силою, війною, примушує громадян здихати на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС... Таким чином, по рівню свідомості, народ Росії нижче народів країн Африки. Здавалось би, ну і чорт з вами, - здихайте на 20 років раніше, якщо ви любите бандитів ФСБ при владі, але ж Росія здійснює окупацію частин територій суміжних держав, щоб і їх примусити жити так, щоб здихати на 20 років раніше?! Тобто Росія, армія і ФСБ Росії, народ Росії, у зв"язку із окупацією Криму, Донбасу, частини Сирії, Придністров"я, Південної Осетії, Абхазії, Кенігсбергу, японських островів: Ітуруп, Шикотан, Хабомаї, Кунашир... стали наднебезпечними для здоров"я і життя буквально всіх громадян, всіх країн світу. І не хоче Росія покидати окуповані нею території?! У зв"язку із цим я прошу українських військових, всіх, хто здатний до активного, явного чи таємного, опору російській експансії у будь-якій країні світу, прошу навіть прибульців, інопланетян, вбивати скрізь і всюди агресивних, окупаційних, сепаратистських, терористичних русскіх бандитів... Вони розуміють тільки силу, їх потрібно тільки вбивати, іншої мови вони не розуміють! Вбивайте їх скрізь і всюди, во ім"я щастя, перш за все, народу Росії, всіх народів всіх країн світу. Вбивайте їх всюди, скрізь, до тих пір, поки вони на залізуть назад, на територію Росії... Я буду їх винищувати до тих пір, поки не підкориться армія і ФСБ РФ, особливо їхні психотронні структури. Таким чином, я прошу лідерів всіх країн світу відноситись зовсім умовно до всіляких референдумів, виборів, опитувань, які відбуваються в Росії, оскільки вони відбуваються під психотронним супроводом, їхні результати відомі наперед, апріорі. Народ Росії одурачений, темний, по своїй свідомості він знаходиться набагато нижче, ніж народи всіх країн Африки... До російського народу потрібно відноситись як до страшного народу, який розуміє тільки силу! Я б"юся за народ ще з часів СССР, щоб і русскіє мужики жили на 20 років довше, як в Європі, а вони мене, за це, хочуть вбити?! Така вдячність по- російськи. Я звертаюсь до бандитів "Останкіно", - так ви будете розповідати народам правду? Чи ні!? Ви будете розповідати народам правду про злочинність армії і ФСБ? Особливо про психотронну злочинність армії і ФСБ РФ? Якби, наприклад, тільки народ Росії знав, що таке злочинність армії і ФСБ, особливо психотронна злочинність армії і ФСБ, то на земній кулі злочинів було б чи не на 95% менше! Оскільки народ перестав би підкорятись бандитам ФСБ і армії! Якщо керівництво "Останжкіно" не буде розповідати народам про злочинність армії і ФСБ РФ, особливо про їхню психотронну злочинність, - х*ї не будуть підніматись у жодного керівника "Останкіно"... Вибачте, щановні читачі, я припиняю писати, - весь час йде втручання у психіку і інтелект променями жахливої сили, - я втрачаю можливість будь-що осмислене писати...

Немає коментарів:

Дописати коментар