Шукати в цьому блозі

понеділок, 18 січня 2016 р.

785.Okupanty i separatisty vivozyat iz Ukrainy obladnannya zavodiv v Rosiyu. Окупанти і сепаратисти вивозять із України обладння заводів в Росію.

Русскім, радянським, російським окупантам це завжди було властиво! Це традиційно! Гвалтувати, катувати, вбивати, красти, вивозити... Я у 90-і роки минулого століття працював у Москві на аеродинамічних трубах викрадених у 1945 році в Німеччині. Мій батько, який "дійшов" до Берліна, у 1945 році, також украв у німців пасатижи та чоботи із свинячої шкіри, - в одній із своїх публікацій я просив прощення у німців за дії свого батька! Майбутній маршал Жуков вивозив із Німеччини ешелони добра. Війна є війна, - переможців не судять! Я у дитинстві носив ті німецькі чоботи, майже все життя провозив із собою ті витончені пасатижи, вироблені із високоякісної сталі на сталелитейних заводах Крупа... І треба було ж так?! Дивнувато?! Ті німецькі пасатижі у мене вкрали русскіє, в Москві, у перші роки репресій! Тоді ж, під час арешту у міжнародному аеропорту "Шереметьево-2", перед вивезенням із аеропорту до московської божевільні ім.Ганнушкіна, при спробі покинути СССР, мене по-збавили мого гарного, дуже зручного, японського пальто, здається фірми "Чорі"... Полюб-ляють русскіє збагачуватись на халяву! Путін висмоктував всі "соки" із України і українців, "ламал Україну", "ставив на коліна Україну", коли здирав, чи не вдвічі більшу ціну, ніж для країн Західної Європи, за 1000 куб. метрів газу. Та й мене не забули, перед депортацією із Москви до Києва, пограбувати "до нуля", використовуючи біоробототехнології космічної медицини, тобто грабували із застосуванням цих технологій, променів, зовні це виглядало так, що я сам складав ті гроші у пачки, по тисячі, по дві тисячі, по п"ять тисяч радянських рублів, ходив по Москві, розкидав ті пачки, то в аеропорту "забуду" на лавці, в залі очікувань, то в туалеті "Аеровокзалу", біля унітазу залишу, то в кафе залишу на столі, то покладу на сумку, яку ніс через плече, з якої ті пачки самостійно заберуть московські міліціонери у парку... А за мною ходили їхні "збирачі грошей", - збирали як гриби після дощу. Психотронний оператор, - офіцер ВВС, після пограбування, реготав у мене у мозку, по космічному біологічному радіозв"язку кричав: "Он не умеет пользоваться своими деньгами, поэтому мы его ограбим "до нуля" и покажем ему, как мы умеем пользоваться его деньгами... Я був під такими променями, що майже нічого не розумів, нічого не міг фіксувати, - знаходився у режимі зомбі (повноцінного біоробота).. Я зараз запитую у українських борців із корупцією, у Артема Ситника, Назара Холодницького, у інших: "Ну і що ви зможете робити із такою мафією, із такою корупцією? Яка так гроші передає хабарникам? Кришувати будете такій мафії, чи боротись із нею? Це небезпечно! Чи самі будете захищати таких також, - це ж патриції, а не профани, не простолюдини, - розумні люди дійсно повинні вміти користуватись грошима! Петро, (Порошенко), Арсеній (Яценюк), Володимир (Гройсман), Шокін-прокурор, що потрібно вміти користуватись грошима? А тепер уявіть собі, що русская спецслужба, використовуючи промені, жене на верх державної влади в Україні своїх "агентів Кремля" (отих саламатіних, калініних, лєбєдєвих, якименків...), які там отак живуть, отак організовують невловиму мафію, яка потім захоплює владу в Україні, минуючи народ... Така продажна, зрадницька влада потім творить оті, так звані, народні республіки, які причалюють до Росії... Так "упраздняют Украіну"... Дуже небезпечна психотронна мафія... Путін, повернеш все, все устаткування, всіх українських заводів і фабрик... Путін, ти довоюєшся в Україні і світі до того, що у всіх до жодного твоїх бійців-окупантів-сепаратистів- крадіїв (воров)-терористів, інших русскіх бандитів... х*ї підніматись не будуть ніколи! Захочте ї*атись, свині русскіє, повернете все, що вкрали в Україні! Шойгу, Путін, щоб ви виграли війну в Україні, потрібно, щоб у вас х*ї стояли! У всіх окупантів Криму, Донбасу х*ї підніматись не будуть... На українській території більше не повинні проживати неукраїнці (люди будь-якої національності, які не вважають себе українцями, - громадянами України). Убирайтесь із Криму, із Донбасу... Путін, Шойгу... не будете підкорятись, не будете ї*атись! Забирайте із Криму, із Донбасу всіх своїх підлих сепаратистів на ПМЖ в РФ і всі Мінські домовленості у сучасному вигляді! Русскіє ви дійсно нація бандитів, - вони мене все вбити хочуть, все кричать, особливо севастопольці: "Ты в Севастополе и 10 минут не продержишься!"... Мені дійсно шкода, що я особисто не можу вас там мочіть, свині окупаційні... За що ви мене вбити хочете? За те, що я про вас, русскіх, піклуюсь? Свинота! Я ж вас бережу своїми публікаціями, я вас попереджаю, щоб ви якнайшвидше тікали із Україною, бо повиснуть ваші х*ї, що то за життя буде у таких русскіх фраєров- офіцеров, інших, такі герої і х*ї не стоять?! Убирайтесь якнайшвидше, русскіє окупаційні, сепаратистські свині, бігом із України, шакали, бо х*ї ваші не будуть підніматись ніколи, доти, доки ви не покинете Україну (Крим, Донбас...). Прубульці захищають Україну, ті хто прибув у мозки до Путіна, до Шойгу, до мене... Вони не прощають бандитів, непідсудних за злочини, карають, хоча і гуманні, поки що, не вбивають, а вішають таємно, дистанційно, невидимо, променями х*ї... Русскіє свині, ваші Путін, Шойгу... не ї*уться, і не будуть, якщо не будуть підкорятись! Русскіє барани все мене вбити хочуть, - я ж відверто кажу, що ті, хто повісив х*ї Путіну, Шойгу,.. сидять у них у мозку... Як тільки Путін, Шойгу... навчаться розмовляти, вони взнають, що їм потрібно робити, щоб їхні х*ї піднімались! Розумні, в психотронному змісті, люди, вже зрозуміли, що Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули до мене у мозок! Вони керують моїм мозком, моїми діями, бездіяльністю, поведінкою, писанням, піддиктовкою... У чому ж моя провина перед русскімі бандитами? Вбивайте шакали тих, хто керує моїм мозком, а не мене?! Ненавиджу гнид! Я знищу всіх, хто займається злочинами безкарно! Росія тримайся! Росія вже ніколи не буде наддержавою! Всі окупаційні, сепаратистські, терористичні русскіє, які знаходяться на територіях інших держав, повинні якнайшвидше покинути території всіх держав, і виїхати на ПМЖ в Росію... Інакше прибульці почнуть вас усіх вирізати до останньої русскої скотини... Щоб не говорили потім, що я вас не попереджав, чи хтось інший... Я вам писав відверто за багато місяців до сучасної збройної російсько-української війни, що вихід у роз"єднанні цих двох націй: русскіх і українців, шляхом вигнання всіх окупаційних і сепаратистських русскіх із України на ПМЖ в РФ. Ви не послухали! Ви полізли війною! Нічого не змінилось! І не зміниться! Я вас все рівно всіх до жодного вижену, бо ви не хочте бути українцями, хочете бути ворогами України і українців. Я цього ніколи більше не допущу, щоб на території України проживали неукраїнці, - вороги України і українців. Убирайтесь із Криму і Донбасу, русская шушера і шваль! Убирайтесь! Всі, хто не хоче покинути Україну із таких яструбів, будуть знищені, методами Путіна, - я нічого видумувати не буду, я зроблю те, що Путін робить в Росії із невгодними ФСБ громадянами... Ненавиджу русскіх окупаційних, сепаратистських, терористичних собак, - не поверенете устаткування, - не будете ї*атись! Русскіє, ви дійсно свині невдячні, - я вас попереджаю про жахи, які вас чекають від ва-ших перемог, а ви мене вбити хочете? Щоб мене вбити, потрібно, щоб у вашого верховного головнокомандувача Путіна, х*й стояв?! Ненавижу шакалів… Шойгу, ти також підлий, навіть як ворог ти підлий шакал, ненавиджу… Ти повинен розмовляти, якщо будеш розмовляти, ти зможеш взнати, що тобі потрібно робити, щоб твій х*й піднявся! Я ж добра хочу, навіть во-рогам своїм… Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Убирайтесь із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій… А відносно мого знищення? Я знаю, що ви хочете мене знищити самогубством, - я вас ненавиджу! Катувати, знищувати біороботів?! Беззахи-сних, безпомічних, безправних? Гниди! Ви ж корчите із себе порядних людей, а що робите насправді? Що ви розповідаєте своєму народу? А що робите насправді? Далі нема куди вже падати вбивцям із Росії! "Останкіно" ви будете розповідати своєму народу правду про те, чим займаються психотрнні структури армії і ФСБ РФ, чи ні? Тому народ Росії і слухає "Останкіно", що воно чи бреше, чи недоговорює, чи зовсім не інформує, - народ Росії не знає правди не тільки про те, що ж робить армія і ФСБ РФ в Україні і світі, але і того, що роблять психотронні структури ФСБ і армії РФ на території РФ.

Немає коментарів:

Дописати коментар