Шукати в цьому блозі

неділю, 24 січня 2016 р.

788. Tayemna viyna z narodom tryvaye. Таємна війна з народом триває.

Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Різним людям це говорить про різне, - у кожного своє уявлення про біоробото-технології космічної медицини, (коротко, - про промені). Я торкнусь у цій публікації лише однієї особливості, - по тексту можуть зустрічатись під диктовки, тобто чужі думки. Тим паче, що ті, хто мене репресував, ще в СССР кричали мені: «Мы пыт-ками заставим писать, а потом написанное, используем против тебя!». Тому незадоволені мною громадяни, якщо такі знайдуться, повинні пред’являти претензії до тих, хто керує моїм мозком, але не до мене, тобто до прибульців, до тих, хто прибув у мій мозок. У своїй публікації від 23 січня 2016 року, http://vkovalenko110550.blogspot.com/2016/01/787-pamjati-natali-postolynoji.html http://vkovalenko110550.blogspot.com/2016/01/blog-viktor-kovalenko-787-pamjati.html , говорячи про знищення громадян, я називав прізвища по-пам’яті. Звичайно я не міг назвати всіх знищених психотронними і класичними бандитами. Хоча зобов’язаний, прізвище кожної знищеної людини повинно бути відоме громадськості, як і замуче-них геноцидом голодомором, як і загиблих у війнах, як і замучених русскімі колоні-заторами в інший спосіб… Життя кожної людини унікальне, дороге, як для неї са-мої, так і для родини, так і для народу в цілому. Вночі, після тієї публікації, яка по-гана з літературного погляду, народжувалась під жорстокими катуваннями проме-нями, наді мною, по космічному біологічному радіозв’язку, реготав офіцер Військово-Повітряних Сил, синхронно розриваючи мій мозок на шматки променями, - наджорстока тварина, яка нанесла мені не менше, ніж 95% загального ущербу, завданого променевими катуваннями. Променева буря у мозку викликала цю публікацію. Мене репресували під час проживання у Москві, ще в СССРні часи, кримінально звільнивши із армії з криком: «В народ!». Після чого я сповна пізнав на власній шкурі, що таке таємна війна бандитів в погонах, їхніх холуїв, з народом! Особливо, що таке війна психотронних мафій армії і спецслужб з народом. Читачі повинні знати, що у психотронній боротьбі нема кордонів, промені «літають» із швидкістю 300 000 тисяч кілометрів за секунду, тому у мене переплітаються російські, українські стосунки, стосунки інших держав, так, начебто на земній кулі нема ніяких кордонів, - дійсно для променевих мафій ФСБ і армії РФ нема кордонів… Не коментуючи нічого, надаю лише деякі факти. Я, - громадянин України з ча-су заснування України, але цей факт не визнає зовсім Уряд Росії, його силовий блок, - мене катують щосекунди психотронні мафії Росії. Я якось запитував у мініс-тра оборони Росії П.Грачова: «Твои бандиты пытают меня лучами! Ты что хочешь, чтобы я у тебя служил?», - Грачов пореготав, - «Нет, служить ты не будешь нико-гда, но я не позволю тебе никаких контактов с милицейской мафией!». Про мафію я чув ще від одного міністра, - внутрішніх справ Бакатіна, коли мене психотронні бандити умертвляли у Москві голодом, я, щоб не вмерти, хотів працювати, а мені не дозволяли, Бакатін говорив: «Работать хочешь, дурачок? Работать? Х*й надо помыть, а не работать! Мафия у них называется, мафия! Ги-ги-ги!»… Міліція спеціалізується на зараженнях громадян венеричними хворобами, грибками, які втирають в гені талії «брудні» чоловіки та жінки, для вербовки у міліцейську мафію, не лікують заражених «брудних» людей доти, доки не завербують, іноді не лікують все життя, якщо не можуть «народити», тобто забезпечити, якщо не можуть завербувати по різним причинам, наприклад, коли громадянин потрапляє «между мафиями». Бакатін лікування «брудних» людей називав «х*й помыть»… Так генералітет орудує разом із своїми лікарями… Я від цього всього був занадто далеко, - я був репресований психотронними структурами, мене день і ніч катували променями, дистанційно, невидимо, явно і таємно… Так армія не дозволяла мати стосунки з міліцією, щоб хоча б та не «народила»… Але це нікого «не шминдить» у цих державах, - бандити та їхні холуї діють тільки по придуманим паханами алгоритмам, - скоріше земна куля почне крутитись у протилежну сторону, ніж пахани поміняють алгоритми корупційного збагачення, корупційних катувань і знищень громадян… Інший міністр оборони Росії, перший і останній маршал Росії І.Сєргєєв говорив мені, громадянину України: «Я Вам никогда не позволю читать, я Вам никогда не позволю чем - либо заниматься вообще, и все равно уничтожу, не сразу, но посте-пенно, методом трех «не»: не позволю рабо тать; не позволю что – либо иметь; не позволю лечиться!». Всього цього Мєдвєдєв, Шойгу тепер, Уряд Росії, силовий блок Уряду Росії досягають променями… Я висловлюю своє «фе» українцям в Україні, які все обмежують мене у всьому, щоб примусити перетинати промені, що неможливо навіть теоретично… Біороботам потрібно допомагати, але не примушу-вати, оскільки біороботи не можуть бути сильнішими за тих, хто керує їхніми мозками… Навіть теоретично! Бандити, та їхні холуї, в Україні також, як сказала б моя мати: «Зарубіть це собі на носу!». Силовий блок Уряду Росії створив бригаду садистів, які катують мене день і ніч, щосекунди, виконуючи накази отаких горе – міністрів, отаких захисників від бандитів. Серед бандитів цієї бригади виділяється жорстокістю садист – офіцер із ВПС, в яких я колись служив. Представники цієї бригади могли кричати мені: «Я убил уже десять человек, нам надоело убивать!», «Во всем виноваты мужчины, да мы мужчины пре ступники, заслуживши уничтожения!»… Але вбивати їх нікому, вони непідсудні за будь-які злочини. Психотронні злочини в державах не розслідуються, психотронні злочинці до відповідальності не притягуються. Вони кримінально збагачуються. Цим, в основному, займається кримінальний, психотронний генералітет і офіцерство, їхня кримінальна, психотронна медицина… Найжахливіші злочинці сучасності. Мені уявляється, що кожний читач вже зрозумів, що Грачов, Сєргєєв, не говорячи вже про сучасних Мєдвєдєва, Путіна, Шойгу…, бандити, а не захисники народу! Бо мене вигнали «в народ», і самі ж катують народ, мене також. Хоча згідно із присягою повинні захищати народ. Путін, Мєдвєдєв, Шойгу, Патрушєв, Бортніков, Матвієнко, Наришкін… це бандити, оскільки Путін, його влада, - клептократичні, тобто бандитські, геноцидні, оскільки у кожного середньостатистичного росіянина забирають право на 20 років життя, а генерали і офіцери Росії, замість того, щоб захищати народ, згідно із присягою, захищають таку владу, захищають бандитів від влади. Той, хто захищає бандитів, - сам бандит! Армія і ФСБ РФ, - бандити! Та їм слухняні. Серед знищених у згаданій статті я не назвав передчасно вмерлих: свого бать-ка, якого закатовувала психотронна офіцерня променями злоби; свою матір, яка витримала всі катування, але дорогою ціною, останні, приблизно, років вісім, вона вдень працювала, а вночі плакала, кожну ніч, вісім років поспіль, - висновки стосовно Росії я зроблю пізніше; мого рідного, по - матері, брата, Булатова Володимира Дмитровича, громадянина Росії, якого променеві бандити знищили витончено у віці 57 років; рано пішов з життя двоюрідний брат Володимир Коваленко; відносно рано пішла з життя двоюрідна сестра, харків’янка, Валентина Вишемирська, начальник відділу НДІ; передчасно померла інша двоюрідна сестра, молодша за мене, киянка, львів’янка по народженню, Валя Мурачова; рано пішли з життя, у віці 57 років, чоловіки моїх інших двоюрідних сестер, - Юлії та Лідії… Мені здавалось, що генерали місять цивільних людей, але останніми роками мені померещилось, що і людей в погонах, знайшлась сила, знищували:, - передчасно пішли з життя професори, генерали, полковники: Нішт, Герой Соціалістичної праці Красовський А.А., Б.Локтєв, С.Попиталов, В.Гуляєв, Купчик, В.Миргород… http://obozrevatel.com/crime/45673-zastrelilis-ili-povesilis-zhurnalistyi-sobrali-polnyij-spisok-pogibshih-generalov-rf.htm . Після того, як я звертався до суду, за захистом цивільних людей від бандитів в погонах, (я подавав до суду на армію і спецслужби), мені здалось, що припинились вбивства, але я був розчарований. В останні роки були знищені: мій зять, чоловік сестри, Сєдов Олександр; чоловік племінниці Олексій Небилиця; моя колишня подруга Валентина Черненко; мій друг, український політичний важковаговик, колишній Голова Верховної Ради України, Секретар РНБіОУкраїни… І.Плющ. Чомусь згадався його вислів: «Я за своє життя стільки сала з’їв, що соромно дивитись свиням в очі!»… Що характерно, майже всі мої контактери, тобто люди, з якими я контактував, знищуються одно образно, штучно викликаною злоякісністю, - раком. Це означає, що їх знищує одна і та ж сила! Як вони там воюють я не знаю, вочевидь знищується якийсь військовий, чи ще хтось в погонах, а та сила, у відповідь, знищує, без розбору, без попереджень, когось із рідних чи родичів… Я, при цьому, заручник, я ніколи, ніде, ні в чому, ні перед ким не був винним, якщо є такі, що в це не вірять, то всі претензії до тих, хто керує моїм мозком, але не до мене. Я, - біоробот! Я знаю, що на мене ображаються деякі генерали і офіцери, за те, що я іноді називаю друзями цивільних людей, але не генералів, не офіцерів… Коли людина потрапляє у біду і якщо їй хтось допомагає у біді, то це істинні друзі, а не ті, з ким, можливо вчився, працював, служив, випивав чи закусував, хоча я, в свою чергу, жодного разу на таких не ображався, багатьма навіть пишався, але вилізати туди, де йде таємне знищення людей, не всі наважаться. Кати, які катують мене променями, якось кричали і таке: «Это месть мужчин врачам, посредством издевательства над тобой, как над ни в чем не виноватом человеке!». Якісь недолюдки?! Я сам жертва військових і медичних злочинів, а вони мені мстять за те, що не можуть розмовляти із лікарями, чи навпаки… Дивні садисти… Силових міністрів, як і військових лікарів, потрібно притягати до кримінальної відповідальності за те, що вони утримують на службі психічно хворих, на садизм і нарцисизм, інтелектуально неповноцінних офіцерів і генералів, які жахливо катують явно і таємно, дистанційно, невидимо, променями, цивільних людей, ніколи ні в чому не винних. Тільки для того, щоб зберегти свої власні шкури! Чому я зараз вороже відношусь до «Останкіно»? Тому, що вони розпалюють війни, міжнаціональну ворожнечу, підкидають весь час дрова у полум’я війни, при цьому зовсім замовчують злочини генералів та офіцерів, навіть проти власного на-роду, особливо психотронні злочини. Якби русскій народ знав чим насправді за-ймаються російські генерали та офіцери, чому кожний середньостатистичний росі-янин вмирає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС… в Росії була б зовсім інша ситуація, народ зніс би від влади ФСБ, їхніх холуїв – агентів… Я повинен бути об’єктивним, тому я говорю, я знав і інше «Останкіно», коли проживав у Москві, там були не тільки потворні чекісти, там були люди, які могли боротись за мене так, як вони можуть. Вони знали, що я репресований, мені репресанти кричали: «Сколько б ты не жил на территории СССР, (пізніше СНД), ты никогда не будешь имеет ра-боту, жилье, семью…». Вивозити мене за межі СССР, Росії, України, громадяни СССР, Росії, України, боялись, - вважали, що будуть знищені. Потрібно було виїж-джати з іноземними громадянами, бажано із керівними… З ким мене тільки не зу-стрічали, - від чорних хлопців Африки, (негрів), до екс-президента США Річарда Ніксона, з яким я стояв поряд, але не зміг сісти в автомобіль, - не дозволили бандити променями… Так ніхто і не зміг мене врятувати! І в історії Росії, за Єльціна, був період теплих відносин із США… І керівники були більш порядні, боролись за прогрес і дружбу, а не воювали за окупацію, не спонсорували сепаратизм і тероризм. Пропонували мені і пластичну операцію, але і її не дозволили. Намагались вивезти мене і в закритих фургончиках… Я нічого не розумів, - мною грались бандити і ті, хто з ними боровся. За кордоном я заарештовувався інтерполом і повертався назад примусово. Мною, моїм життям граються шакали і шваль з променями! При цьому, зверніть увагу, мене називають свинею, а не себе, не тих, хто керує моїм мозком?! А оскільки я «свиня», але мене «пасуть», то я і називаю бандитський генералітет армії, спецслужб, прокуратури, поліції, їхньої медицини… «свинопасами в лампасах». У мене є запитання до «свинопасів в лампасах»: «Хто перший почав вбивати людей?!». Із – за нього і пішли вбивства, майже, масові. Я вважаю, що «козлы в погонах» першими знищили цивільну людину… І пішло, - поїхало! Але довести це я, звичайно, не можу! Я не зміг навіть довести, що мене катують щосекунди променями… Така, ота правоохоронна система! Звідкись там беруться «діамантові прокурори», а захистити від злочинців нема кому. Корупція могла мені допомогти, але вона сама себе боїться, своїх бандитів, якщо за нею приглядати. Хто зупинить ці вбивства, у цій таємній, невидимій, жах-ливій, кривавій, несправедливій від початку і до кінця, війні за встановлення циві-льного контролю над діяльністю людей в погонах! Лікарі могли допомагати реально, конструктивно, якби вони не в раба перетво-рювали після згвалту, а знищували б «свинопасів в лампасах», їхніх офіцерів і со-бутильників, які займаються злочинами безкарно. Але я не маю права примушувати людей ризикувати своїм життям… Це справа подвижників, - совість тільки повинна бути, а від неї ненависть до ворогів, які бояться тільки сили, яких потрібно тільки знищувати, - іншої мови вони не розуміють. Якщо їх не знищувати, то в державі нічого не зміниться! Це торкається в основному Росії. Я прошу народ України захищати і підтримувати порядних генералів і офіцерів, владу, Порошенка, Яценюка, Гройсмана, Турчинова… вони захищають проукраїнський, пронародний вектор розвитку України, при цьому я наголошую, Грицак, Шокін, Аваков, Полторак.. не будете захищати народ від бандитів, - я вас усіх повішу! Не будете захищати порядну, проукраїнську частину влади, - я вас повішу! Порошенко, Яценюк, Гройсман, Турчинов… не виведете Україну в ЄС і НАТО, я вас повішу! У мене нема можливості розбиратись із вбивствами, тому я прошу громадсь-кість розібратись у феномені, для чого знищуються люди, які бувають у контактах із репресованими, які намагались допомогти репресованим, бодай у чомусь? Це «у них» норма, - знищення людей! Юрій Федорович Орлов, у своїй книзі «Опасные мысли», також відмічав цей феномен… Різниця поміж нами у тому, що Орлов, як і багато інших, репресовані явно, були якісь «Личные дела», в яких були якісь, чиїсь підписи, тих, хто приймав рішення про репресії, тих, хто здійснював репресії… Я ж репресований таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), жодного підпису, жодної посадової особи, у жодному докуме-нті знайти не можна… А репресії, у чомусь, набагато більш жорстокі, ніж у тих, кого репресують явно. Про те, що я репресований, я взнав ще в СССР, від прогресивних радянських політиків і дипломатів. Народ України повинен захищати проЄСівський, проНАТОвський вектор, всіх від влади, хто захищає цей вектор. Ситуація із – за злочинності, особливо психот-ронної, настільки жахлива, що народ повинен захищати і підтримувати певну час-тину прокуратури, судів, іншої влади, борців із корупцією, таким чином, щоб вони могли захищати народ. З Росією, якщо щось і мати спільне, то тільки те, що стане можливим на вигідній основі. Народ Росії повинен знести проФСБешну владу, яка довела, при незліченних, казкових, багатствах Росії, середню тривалість життя чоловіків Росії до 62 років, майже на 20 років менше, ніж в ЄС. Така якість життя в Росії. Цинізм психотронних свинопасів в лампасах і офіцерів настільки жахливий, що важко собі уявити, що вони це люди. Я знаю, що вони катують все і всіх, на моїх очах вони катували дітей, стариків, бабусь, дідусів, мені кричали: «Мы будем тебя пытать до смерти, а после твоей смерти будем пытать твоего сына, чтобы и он мучился до смерти!». За що? Для чого? Якщо цивільні люди, особливо Росії, не бояться людей в погонах, то можуть їх демократизувати питаннями: «Хто вам до-зволяє катувати цивільних людей променями?», «Для чого ви катуєте цивільних людей променями!?». «А хто той, із – за кого ваш верховний головнокомандувач збройних сил Росії Путін не ї*еться!». У зв’язку із цим усім я можу прийняти рішен-ня, як психотронний в’язень із своїм унікальним психотронним досвідом, яке ніколи б не прийняв, як звичайна людина, - прибульці, будь-ласка, винищуйте на території Росії все і всіх: дітей, стариків, жінок, чоловіків, а не тільки свиней в російських по-гонах… Все і всіх! Не тому, що я ображений своєю долею, не тому, що я якийсь ненормальний, кровожерливий, таке інше, а тому, що я інформований, тому, що Путін таке робив, робить і хоче робити із українцями, європейцями, американцями… вбиваючи тисячі людей безкарно, таємно, дистанційно, невидимо, променями… Більше того, я апелюю до спецслужб всіх країн світу, будь-ласка, якщо можете, приєднуйтесь до прибульців і винищуйте на території Росії всіх, хто займається злочинами безкарно, а також безневинних дітей, стариків, жінок, чоловіків Росії, - тому, що Путін так винищує ніколи ні в чому не винних українців, європейців, американців… Інакше Росію не вдасться зупинити, - Путін окропить всю земну кулю кров’ю багатомільйонних, ніколи ні в чому не винних, жертв своїх психотронних злочинів. КГБісти повинні припинити практику купівлі – продажі, торгівлі офіцерами, яких за гроші продають один одному, переміщуючи по службі, - від цього, начебто, всім гарно, але… силові структури настільки деморалізуються, що якщо не буде поряд-ної частини цивільного населення, то вони всі війни програють… Шкури! Що то за фрази ви допускаєте: «…А если нет?! То где хошь найдем, из – под. земли откапа-ем!»… Що «если нет»? Путин, ну кто тебе сказал, что я отдам тебе Украину?! Я тебя скорее повешу, чем отдам тебе Украину! Убирайся, скотина, с Крыма, с Донбасса, со всех, оккупированных Россией, территорий! Путин, ну ты и скотина, я тебя удерживаю в заложниках, чтобы меня не убили твои гориллы, а ты выкабеливаешься? Убирайся тварь с Украины, убирайся! И забери с собой всех своих ФСБешников и их агентов - сепаратистов, на ПМЖ в Россию! Не заберешь, - я их всех уничтожу, за преступления, которыми они занимаются безнаказанно! Путин, для того, чтобы ты меня убил, нужно, чтобы у тебя х*й стоял! Попробуй поставить х*й себе, Шойгу, другим своим шакалам, и ты узнаешь, что тебе нужно делать… Убирайся, скотина уголовная! Те, кто тебе повесил х*й сидят у тебя в мозгах, - с ними разговаривай! Шойгу, ну ты нахохотался? Или еще хочешь? Тот, кто защищает бандитов, сам бандит! А я пытался когда-то защитить тебя, спасти тебя, народ России, Россию… А ты, что?! Теперь держись, гнида! Чтобы ты знал, кто ты такой на самом деле, а не министр обороны… Я вас всех буду воспитывать тепер так, как вы меня. Я вас всех лишаю статуса, вы все должны доказывать мне, кто вы такие на самом деле, выскакивая на улицу, делая згвалт, чтобы вас подхватывали и вывозили туда, куда надо, для того, для чего надо, но так, чтобы вы все оказались рабами у бандитов. Не докажете мне, что вы рабы у бандитов, - я вас всех уничтожу! Путин, так чем ты, и твоя мафия занимаетесь? Чтобы знали, шакалы, что вы военные, а я гражданський, чтобы знали как врать украинскому государственному руководству, что вы служите, работаете, а меня отпустили получать жилье, чтобы не позволять мне рабо тать, а сами, в это время, пытали, калечили меня, чтобы превратить в раба, после згвалта, а потом… обидеться?! Чтобы военные прокуро-ры знали как врать армии. Письмо, диктант и поддиктовка окончились! Больше не выдерживаю сегодняшнего письма. В общем, Путин, доказывай еще, кто ты такой на самом деле! Ну что, помогла тебе война х*й поставить?! Чтобы твой х*й поднялся, ты должен стать приличным человеком, а не бандитом! За жизни украинцев расплатишься своей жизнью! Я уничтожу всех русских, которые убили, или искалечили, хотя бы одного украинца. Найду всех, на всей территории земного и околоземного пространства и уничтожу! Убирайся скотина из Украины! Навсегда! Читачам залишається тільки міркувати, чи все у цій статті правда, якщо ні, то кому вигідна неправда і яка?! Моя доля біоробота, поки ще триває! Жахлива доля!

Немає коментарів:

Дописати коментар