Шукати в цьому блозі

суботу, 16 січня 2016 р.

783.Nadiyi Savchenko. Надії Савченко.

Надія, Олег та Олександр... Бажаю вам у Новому, 2016, Році отримати Свободу від російських кайданів, повернутись в Україну і докласти зусиль у своєму особистому, вибраному для діяльності на благо Україні, векторі, для знищення внутрішніх окупаційних, сепаратистських, терористичних, проросійських, антиукраїнських бандитів, які розуміють тільки силу, яких потрібно тільки знищувати, іншої мови вони не розуміють... Я вже із іншого покоління, знаходжусь в іншому вимірі, мені уявляється, що ви повинні бути продвинутіші у своїх особистих, сучасних методах боротьби за Свободу і Незалежність України від російських окупантів і проросійських сепаратистів, тому я бажаю вам усім розуму, витривалості, незламності, гумору, міцного здоров"я, щоб вистачало на всі ваші потреби, на майбутню боротьбу за Свободу України від російських і проросійських, окупаційних і сепаратистських бандитів. Надія, ти можеш вибирати свої моделі боротьби у запропонованих Росією умовах, включно із голодуванням, але, мені уявляється, що ти не повинна ніколи допомагати російським ворогам... Згадай, Росія нас винищувала мільйонами, безкарно, особливо геноцидом українців голодомором 1932-1933 р.р. І завжди на місце знищених в Україні українців привозили русскіх, таким чином, штучно, збільшуючи відсоток русскіх в Україні, аж до критичного, як в Криму, в Донбасі... Не всі громадяни України русского походження стали порядними українцями, не всі завезені русскіє, та їхні нащадки, вважають Україну своєю Батьківщиною, - зрадників серед них більше, ніж досить! Русскім ворогам потрібні слабенькі українці, вони нас штучно роблять хворими, хворі люди не дуже сильні бійці, вони вимушені страждати більше, мучитись, ніж боротись... А ти сама себе робиш слабенькою, своїм голодуванням, - не допомагай ворогу! Більше того, якщо у тебе, як у Надії, є надія на визволення з полону, то дій по оптимальним алгоритмам протистояння русскім бандитам. Ти можеш бути, після визволення з полону, нормальною, порядною дружиною, порядного чоловіка, мати діточок, які повинні бути здоровими, яким потрібна здорова мати, - бережи себе для майбутньої боротьби. В той же час русскіє, особливо із їхньої правоохоронної системи, серед якої нема жодної порядної людини, вся правоохоронна система Росії, це 100% бандити чи їм слухняні. Мені уявляється, що ви знаєте це краще ніж я. Я їм усім довів, що Путін, - це геноцидний бандит, який забирає у кожного середньоститистичного росіянина право на 20 років життя, середня тривалість життя чоловіків РФ складає 62 роки, на 20 років, майже, менша, ніж в Об"єднаній Європі, що повинні робити правоохоронці із бандитом, який забирає у кожного середньостатистичного росіянина 20 років життя? Звичайно заарештувати, провести слідство, призначити термін ув"язнення... А що робить правоохоронна система Росії? Правильно! Захищає бандитів ФСБ, непідсудних навіть за геноцидні злочини, які узурпували владу в Росії... Тому, вам усім, особливо тобі, Надія, нема на що надіятись, окрім на Україну, та світове співтовариство, - борись в межах розумного! Якщо ж у тебе, Надія, нема надії на визволення, ти це відчуваєш краще, ніж я, наприклад, якщо ти посвячуєш совє життя боротьбі в ущерб власній повноцінній долі, то можеш йти на крайні заходи, - я не збираюсь тебе вчити! Думай і приймай рішення сама! Але май на увазі, що для боротьби, тим паче з таким жахливим, кривавим, витонченим ворогом як Росія, краще, все ж таки, бути сильною, ніж слабою... Я був жертвою найжахливішого виду корупції, корупції в погонах, пізніше тільки перетворився у політичного в"язня психотронної в"язниці! Я не був Героєм, але я був, спочатку підсвідомо, українцем, - русскіє бандити підключили мій мозок під біоробототехнології космічної медицини, коротко, - під промені, почали кричати по космічному біологічному радіозв"язку: "Все равно сломаю! И не таких ламал!", "Все равно поставлю на колени! И не таких ставил! Да у меня маршалы говорили!"... Голод у них якраз був однією із моделей "постановки на колени" мене... До речі, Надія, катують мене твої колеги, по ВПСівському цеху, застосовуючи засекречені психотронні технології, а не професійні тюремщики. Мафія ВПС страшна, - це 100% бандити та їм слухняні. Бандитами є якраз засекречені володарі психотронних технологій, а останні генерали та офіцери ВПС, - це темні, у психотронному змісті, люди, які виконують накази бандитів... Психотронні тюремщики кричали мені: "Ты будешь сдыхать от голода!", і почали забороняти таємно, дистанційно, невидимо, променями вживати навіть доступну мені їжу. Моя маса тіла, яка була у мене у той час 96-100 кг, при зрості 181 см, знижувалась аж до 50 кг. Надя, ти знаєш свою масу, розділи її на половину, такий я був! Гарного у цьому не було нічого, - бандити тільки сміялись, русскіє бандити, їхні сопливі холуї в Україні, люблять слабих катувати, вони бояться сильних людей! Окрім цього вони утримували у заручниках десятиліття мою колишню дружину, з 1999 року, знаєш, хто у цьому році прийшов до влади у деякій державі, я не бачив свого сина, долі якого я не знаю із 1986 року, якого Росія утримує у заручниках. До 1999 року мені дозволяли його бачити 20 хвилин один раз на два роки. На протязі останніх 30 років мені психотронні бандти дозволяли знаходитись горизонтально 5 годин на добу, а спати і того менше, катувати вночі їм найкраще, ніхто і ніщо не заважає, а вони всі садисти... Більше 30 років психотронні садисти не виключають ні на секунду біль, чередучи біль в різних координатах тіла... Сама розумієш, Надя, садизм, - це психічна хвороба, а не ознака розуму!... Щоб всьому цьому протидіяти потрібно бути сильним, - голод сили не дає! А ти сама себе робиш слабкою, - вони від цього тільки радіють! Подумай, Надія, подумай! Але я, якщо ти хочеш знати, Надія, після того, як психотронні садисти заборонили здійснити самогубство, яке вони ж примушували здійснювати словами, не дозволяючи променями, - це жахливе катування, психотронний терор, психофізичний терор, вирішив піти з життя за допомогою голоду... Психотронні бандити пореготали, але променями... заборонили мені голодування, - промені не можна перетинати, якби можна було перетинати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вои існують!... Тобто я іграшка, я, - біоробот у психотронних бандитів! Про психотронні злочини правоохоронна система боїться навіть говорити, не те, що розслідувати психотронні злочини. Психотронні злочинці безкарні за будь-які злочини! Я не хочу, Надя, щоб ти зіткнулась з психотронними бандитами... У променів героїв нема! Тому, воля твоя, що робити із голодуванням! Продовжувати чи припиняти! Я тобі тільки скажу, що безслідно катування не проходять! Мені ще в часи СССР, (мене репресували ще в СССР), психотронний лікар говорив: "Ну все, адаптационные возможности организма исчерпаны, - дальше начинается патология!"... Уяви собі, з тих пір я існую в умовах патології, при постійних катуваннях, особливо вночі замість сну, - можеш тільки уявляти що я уявляю із себе взагалі, особливо у психічному спектрі?! Так що, Надія, думай! Я тебе не хочу залякувати, навпаки, я хочу, щоб ти "літала на крилах", щоб ти відчула себе, навіть у тих умовах, щасливою, у порівнянні зі мною, мене утримують у психотронній, невидимій, подвижній в"язниці... Променями здійснюючи жахливе насилля. До мене чи бити підходять, чи зовсім не підходять, бо психотронні садисти вбивають невидимо, дистанційно, таємно, променями, всіх, хто хотів би мені допомагати... Я існую в абсолютній самотності, - я хочу, щоб ти відчувала себе щасливою навіть у тих умовах, тебе захищають багато ЗМІ, ти, - ікона України. Ти повинна гідно боротись, так, як вважаєш за потрібне... Ми повинні виховувати молодь України. Це майбутнє України! Я не знаю як ти сприймеш цю мою публікацію, але хотів би, щоб вона розширила твоє уявлення про ганебність, жорстокість, криваву підлість Росії, її армії і ФСБ, підлість російського народу, який підтримує бандитів при владі... Кінець зв"язку! Дещо про себе, - я, бодай у чомусь, твій колега: школа; 1ХВАТКУ; бортовий технік-авіаційний стрілок гелікоптера "Ми-4", наліт більше 800 годин; слухач КВВАІУ; провідний інженер - випробувач 8ГК НИИ им.Чкалова, приймав участь у 20 темах льотних випробуваннях, декількох НИР, включаючи льотну, закінчував свою льотно-випробувальну діяльність військово-науковим супроводом... "МиГ-29", радянського космічного корабля багаторазового використання "Буран"; ад"юнктура кафедри аеродинаміки №15 "ВВИА им.проф.Жуковского"... В ад"юнктурі і почались жахливі психотронні репресії... Чекісти полюбляють прослуховувати мозки (мислення) "закритих" вчених. Ти можеш уявляти собі що це таке російські вчені, - більшістю малограмотні мавпи, ФСБешники чи їхні агенти, академіки корупції, особливо пов"язаної із медичними садистськими злочинами... А сучасна ФСБешна влада Росії, по - С.Рабіновичу: "Сброд двоечников, дилетантов и уголовников"... Надія, ти ніколи не повинна забувати про це! Ти завжди повинна знати з ким ти маєш справу! А для мене, з ад"юнктури почалась жахлива пітьма, яка не закінчується, яка не закінчиться ніколи, оскільки пов"язана із вбивствами величезної кількості людей "від безробітного бомжа до Брєжнєва" в термінології академіка Сахарова... "Очей з мене не зводять, бандити!"... Подумай, Надя! Прийми рішення! Про мету свого життя! Якщо голод? То голод! Кінець зв"язку! http://ukurier.gov.ua/uk/articles/savchenko-obminyati-mozhna-zlamati-ni/

Немає коментарів:

Дописати коментар