Шукати в цьому блозі

суботу, 16 січня 2016 р.

784.Sprostuvannya. Спростування.

У своєму зверненні до військовополоненої Надії Савченко http://vkovalenko110550.blogspot.com/2016/01/blog-post_16.html я назвав росій-ських вчених малоосвіченими, малограмотними мавпами, академіками корупції, ФСБешниками і агентами ФСБ… Вважаю, що я цим образив серйозних російських вчених, - прошу прощення за образу, бажаю плідної праці на благо земної цивіліза-ції, нових звершень… Спробую пояснити як це вийшло. У мене нема особливого юридичного права, статусу давати оцінку сучасній російській науці, тим паче, що я з нею ніколи не працював, я працював у СССРній науці, в Радянському Союзі. Я, - це не Я! Я, - це біоробот! Тобто людина, проти якої застосовують психотронні злочинці біоробототехнології космічної медицини, тобто моїм мозком керують, а мій мозок керує моїми діями чи бездіяльністю, тому за свої дії, з інтелектуальними включно, я не несу відповідальності, за це несуть відповідальність ті, хто керує моїм мозком. Як і в даному випадку вони здійснили під диктовку у моє писання. Я ніколи не ображав порядних вчених, але зараз наголошую, вченим потрібно задуматись над цією під диктовкою, - від кого, для чого вона вийшла?! Подумайте? Чому я пишу взагалі? Примушують, для використання мене, оскільки я підключений під біоробототехнології космічної медицини! Це небачена досі, у земній цивілізації, жорстокість, - «так» використовувати біороботів! Але ж і людство повинно знати про наявність таких феноменів, тому… літературний, публіцистичний жанр у мене такий, - писати під катуваннями променями… Я міг би і не вибачатись, - розумні, у психотронному змісті, вчені, розуміють це і без моїх пояснень, а більшості дурнів, повторюю, у психотронному змісті, моїх публікацій замало все рівно! Я, - це прибульці, які прибули до мого мозку і керують ним! На жаль керують моїм мозком не друзі, не завжди об’єктивні підказувачі, а, частіш за все, вороги… Але це проблема колишнього КГБ СССР, сучасної ФСБ РФ, інших «компетентних органів». У мене до них завжди було, є і буде багато питань. Наприклад, як могло бути таке, що до мозку «закритого вченого», яким я був, змогли підключитись бан-дити, злочинці, психотронні садисти, - генерали і офіцери, КГБісти «Останкіно», бандити спорту, кривавої, каральної медицини, інші злочинці, які катували мій мозок так, що я міг не знати як мене звуть, хто я такий, у якому місті я знаходжусь, скільки буде 1+1, який день тижня, який місяць, який рік надворі… І це при тому, що замовником моєї дисертаційної роботи, посвяченої методам математичного моделювання розробки бойових авіаційних корпус, випробуванням літаючих апаратів, безпеці польотів… був вид збройних сил СССР… Мозкових чекістів, прообразів отих сучасних путінців, цікавили, мабуть, більше винагороди, заслужені чи не заслужені, ніж проблеми боєздатності збройних сил, тоді СССР… Пізніше, наприклад, коли я був людиною, скажімо, президента Єльціна, також були, є і будуть претензії до КГБ СССР, ФСБ РФ, до їхніх холуїв в Україні, - як могло бути таке, що я був людиною президента, спілкувався із ним, більше 10 років, з іншими, з тими, хто визнавав Б.Єльціна президентом, з президентами інших держав, які вимушені були виконувати свої обов’язки, як гаранти прав і свобод громадян, а у моєму мозку «сиділи» рядові, безвідповідальні, психічно хворі на садизм і нарцисизм психотронні садисти, офіцери ВВС, чиїсь слідчі, інші… Путін, чим займаються твої психотронні бандити? Ти їх розбестив настільки, гнида кримінальна, що вони нічим у тебе не займаються, окрім кримінального збагачення! Психотронні офіцери ВВС кричали: «Єльцін, пососі х*й!», «Кравчук, х*й тєбє в рот, х*й тєбє в ж…пу!»… Генерали, силові міністри, їхні аналоги в Україні, могли кричати мені, коли мене захищали від бандитів президенти, чи жінки: «Я в рот є*ал твоєго президента!», «А ми ссим твоїм сукам в рот!», а офіцери кричали слідом за своїми міністрами: «А ми є*єм твоїх сук в рот в ж…пу, в рот в ж…пу!»… Розповідали що ї*уть жінок навіть в очі, - «моргунчиками» називали таких жінок… Моя позиція у сексуальних питаннях залишається стабільною, - робіть все, що вам хочеться, якби тільки не було насилля, шкоди здоров’ю, тільки по згоді, але згодою «вони» керують за допомогою променів… Ну що пацани? Главком ВВС РФ, знайшов корупцію у Кремлі? Бастрикін, Чай-ка, знайшли корупцію у Кремлі? Пошукайте її краще серед психотронних структур армії і ФСБ РФ?! Чи може розкажете суспільству чому ви боїтесь бандитів психотронної мафії, боїтесь навіть розмовляти про психотропну злочинність? Страшно!? А як же мені? Все життя під катуваннями цих скотів, яким ви допомагаєте своїми слідствами проти жертв психотронних злочинів… Навчились грошики качати? Навчились? Учіться ще! ВВСівські ублюдки, знайшли корупцію у Кремлі, утримуючи мене у заручниках, катуючи щосекунди променями, щоб проявлялась кремлівська корупція?! Проявились президенти, прем’єр-міністри, члени парламентів, дипломати, підприємці великого рівня, культура, економіка, просвіта... ? Шукайте ще, скоти безобразні, шукайте! Я вам говорив, що я ніколи, ніде, ні при яких обставинах ні в чому не був винним… Я, - біоробот, всі претензії до тих, хто керує мозком, а мозком керують ваші бандити для ганебної мети… Вас потрібно знищити, а не мене! Ви злочинці, ви вбивали тисячі громадян таємними методами… Мене, ще тоді, в СССР, в Москві, інформували, що певні служаки від ВВС, ходили навіть у Кремль, жалілись, що у них забирають кадри, маючи на увазі мене… Подальше життя показало для чого їм такий кадр, якого вони день і ніч катують, - гроші бандити заробляють жахливими кримінальними злочинами… Хоча, моя позиція така, що пріоритет повинен бути за державним керівництвом, а не за генералами корупції. Хоча я ситуації не контролюю, багато я не знаю, боюсь, що знову щось напишу таке, за що потрібно буде просити прощення… Як не дивно, але був період, коли мозкові бандити «довіряли» мені, у моєму мозку, по космічному біологічному радіозв’язку, вони розповідали мені, що вони ті, хто «ламал» і «ставіл на колєні» не тільки мене, а і мого безпосереднього адмініс-тративного шефа, професора, доктора технічних наук, члена ССК, ССД, ВАК СССР, що на вул.. Грибоєдова у Москві, начальника кафедри аеродинаміки «ВВИА им. проф..Жуковского», генерала Нішта М.І. http://nasledie-vvia.ru/index.php?id=15&id_wiki_user=430 Що мені запам’яталось, вони говорили, що від їхніх катувань, звичайно дистанційних, таємних, невидимих, променями, Михай-ло Іванович посивів. Всі хто знав генерала Нішта знають, що він носив «молочну» зачіску… Є і в Україні психотронні садисти, які, після депортації мене із Москви в Україну, кричали уже мені: «Сивій під тортурами!», такі собі вчені вербовщики у КГБ, каральні лікарі… Зверніть увагу на моральність цього процесу, - катувати беззахисну, безпомічну, безправну людину – біоробота, катувати дітей у мене на очах, жінок, стариків, - це верх жорстокості, підлості, вчених – безумців, садистів – КДБістів, їхньої психотронної каральної медицини, сопливого, підлого, кривавого російського психотронного офіцерства, їхніх холуїв в Україні... Важко уявити собі, що з такими скотами живуть жінки, діти, що такі скоти ї*уться, розмножуються, на-роджують собі подібних… Звідси пішло моє переконання, що ті, «хто робить в Росії погоду», розуміють тільки силу, їх потрібно тільки знищувати, іншої мови вони не розуміють! Якби росіяни, рядові громадяни, випробували на собі, бодай один тільки день, те, що я випробую десятиріччями, я впевнений, що народ Росії зніс би проФСБешу владу Росії, по-С.Рабіновичу, «двоєчніков, ділетантов, уголовніков», які забирають у кожного середньостатистичного росіянина право на 20 років життя… Але народ Росії, із – за пропагандистських дій «Останкіно» в основному, чи не пробуджується взагалі, чи пробуджується над повільно! Я навпаки пишався практичними і науковими досягненнями наших вчених, ін-женерів, конструкторів, випробувачів… Моїми науковими керівниками були, по спеціальності 20.02.15 «Гидроаэроди-намика, динамика движения и маневрирования боевых средств», так здається, пишу по-пам’яті, заступник начальника кафедри аеродинаміки «ВВИА им. проф. Жуковского», доктор технічних наук, професор, член ССК, ССД, полковник Ганієв Фангалі Ісламгалієвич, спеціаліст в області лінійної аеродинаміки, татарин, - http://nasledie-vvia.ru/index.php?id=15&id_wiki_user=127 Його програма лінійної ае-родинаміки була впроваджена чи не у всі літакобудівні ОКБ Радянського Союзу; по спеціальності 20.02.14 «Вооружение и авиационная техника ВВС», начальник факультету №3, доктор технічних наук, професор, член ССК, ССД, генерал Куліфєєв Ю.Б., спеціаліст в області ідентифікації ЛА, - http://nasledie-vvia.ru/index.php?id=15&id_wiki_user=323 Він мене, свого часу запрошував на за-хист своєї докторської дисертації, я запам’ятав виступ на захисті начальника ЛИИ МАП СССР, Героя Соціалістичної праці, К.К.Васильченка, який говорив, що коли йому Куліфєєв прислав автореферат дисертації, він його почитав, про себе назвав його «шарлатаном» і затребував текст дисертації і присутність самого Куліфєєва, - розібрався ЛИИ МАП СССР, поміняли відношення до «шарлатана», то була чудо-дисертація, захист пройшов без жодної чорної кулі, «на ура». Хоча не до всіх вчених в погонах було тепле відношення конструкторів МАП СССР, якось при зустрічі із Головним Конструктором «МиГ-29» М.Р.Вальденбергом, фірмові аеродинаміки, які тепло відносились до мене, я їх поважав, ображено говорили мені про військових вчених, які совали свої носи у справи ОКБ ім. Микояна, «учілі нас самольоти дєлать»… Я, якось про той випадок розповів генералу Нішту, той також з повагою відносився до працівників авіаційної промисловості, Нішт назвав того вченого в погонах, про якого мова йшла, - «шибкоВВС», «шибко вчений»… На жаль із – за репресій, якими мене оточили в Москві, в ад’юнктурі, психотронні мафіозі, я так і не зміг більше говорити про науку, - мене заткнули, як вченого, навічно, до кінця життя, як говорив іноді, в серцях, генерал Куліфєєв, все життя «коту под. хвост», - психотронні мафіозі в погонах постановили знищити, (променями), мені розум, щоб я більше ніколи не працював у науці. Психотронний садист - офіцер ВВС, реготав: «Щоб бути розумним в СССР, потрібно отримувати дозвіл…», який вчені повинні були купувати у психотронних бандитів… Я навіть так не міг, мене репресували тому, що я був підключений до променів, про що знала опозиція, в мозку були протилежних мафій бандити… Бандити соромились один одного, не вилазили, довбали мій мозок дистанційно, невидимо, таємно, променями… Тому, зараз, я не можу говорити про науку, зате можу говорити про вчених, як про людей, які займали позицію, які все ж таки висловлювали своє відношення до мене, у зв’язку із репресіями… Я вдячний цивільним вченим військової академії, які після кримінального звільнення мене із ЗС СССР, пропонували мені роботи, наприклад, на кафедрі математики, де виділявся своїм талантом Саша Дворак, українець із Донецької області, здається із Макіївки, який у 12 років закінчив школу, а у 17 років закінчив Київський університет, працював в інституті кібернетики у Києві, потім його призвали в армію, де він «рахував портянки», доти, доки генерал, сусід по дачі професора Білоцерковського С.М., http://nasledie-vvia.ru/index.php?id=15&id_wiki_user=53 не розповів генерал-лейтенанту, вченому про Сашу, - Сергій Михайлович забрав Сашу в академію… Академік Р.Сагдєєв не боявся мати зі мною стосунки під час репресій, запро-шував: «Приезжай в наше государство! Будешь работать в науке, не в ахти какой науке, но в науке!». Президент НАНУ академік Б.Патон, не побоявся психотронних генералів, бандитів, садистів, нарцисів, намагався свого часу врятувати мене, як вченого, возився зі мною як з дитиною: «Прийди ко мне, я тебя возьму за руку, отведу в милицию, скажу им, что этот человек нужен академии наук, пропишите его на моей жилплощади…». На зустріч академік Патон, перед яким я знімаю шляпу, прийшов із академіком Амосовим, але нічого у нас не вийшло, - нас психотронні генерали розігнали променями, я не знаю, що відчували академіки, але мене гнали від них шоковими променями так, що у мене очі на лоб лізли від страху… Я знімаю шляпу і перед іншим академіком, Амосовим, - це академік здорового глузду був. Моя дівчина, Валя, лікар, донька мого друга генерала, з якою свого часу, у Києві, психотронні бандити не дозволили нам шлюб, працювала у хірургічній бригаді, асистувала академіку під час операцій на серці, розповідала, що академік під час операцій на завжди був таким, як у його книжках, «ругался», щоб зняти психічну напругу… Мабуть все ж таки були і «цивільні генерали», тобто генерали, які займали позиції цивільного державного керівництва, таким не позаздриш… Я підсвідомо відчував, що йде таємне, дистанційне, невидиме знищення людей, - я не розумів хто, кого, за що знищує людей, але було жахливо… Пізніше мені стало відомо, що Уряд Росії, вірніше силовий блок Уряду Росії не визнає мене, цивільного громадянина, цивільним громадянином, що «хтось» примусив відноситись до мене, як до військового, хоча насправді я був цивільною людиною…Було страшно, трагічно, комедійно, я був цивільною людиною, а цивільні люди, багато навіть державних керівників, керівників нижчого рівня, були військовими, тобто відносились до мене, як до військового… Щось із – за цього відбувалось жахливе… Я багато років знав, що люди в погонах знищували цивільних людей, але в останні роки взнав, що було, ймовірно, і навпаки, - знищувались і люди в погонах… Мені мерещиться, я подавав до суду, довести знищення людей променями не може ще кримінальна наука, та й боїться, але, мені уявляється, що були знищені і військові вчені, професори, доктори технічних наук: полковники Локтєв Б.Є., Попиталов С.А., генерали Нішт М.І, Герой Соціалістичної праці, генерал Красовський А.А…. Мені уявляється, що і мій ад’юнкт, Володя Миргород, також був знищений у Харкові. Чому я говорю «мій ад’юнкт»? Тому, що мені довіряв генерал Нішт, я був назначений ним старшим ад’юнктом, допомагав йому керувати ад’юнктурою кафедри, керуючи 21 ад’юнктом очної і заочної форми навчання півтора роки, серед «моїх» ад’юнктів був і талановитий Володя Миргород, учень професора Локтєва, який захистив кандидатську дисертацію раніше запланованого терміну. Я відчуваю знищення людей інтуїтивно, хоча переконаний на 100%, але довести знищення людей, і військових, і цивільних, променями, мені не уявилось можливим, - суд залишив позов без розгляду… Як я можу довести знищення людей променями? Ніяк! Хоча у мене у мозку психотронна офіцерня, можливо їхні собутильники, кричали, типу: «Я убил уже десять человек, нам надоело убивать!»… Ну що слідчі? Ну що кримінальна наука, прокурори, судді, ну що Путін, догрався із своєю сраною психотронною мафією? Ви будете боротись із психотронними злочинцями? Чи будете у них смоктати х*ї і захищати їх? Ну що державна безпека армії, психотронна каральна медицина? Навтішались? Криваві ублюдки, - дітки з великими х*ями? Не сормоно виробляти таке променями? Путін, чим вони у тебе займаються в державі і у міждержавних відносинах? Чи тобі головне, щоб вони тебе утримували при владі, а те, що кожний середньостатистичний чоловік в Росії здихає на 20 років раніше, ніж в Європі, тобі байдуже? Все будеш займатись окупаційними, сепаратистськими спецопераціями? Убирайся скотина із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Щоб знав як бути військовим, як захищати генералів – бандитів, а не порядну частину цивільного державного керів-ництва… Додумався, полководєц хрєнов! Убирайся! Я не прощу! Я відомщу! Я по-караю! Ну що російський генералітет? Нареготались?! Убирайтесь скоти! Не поки-нете Крим, Донбас, - ї*атись не будете ніколи! У вас є, поки що, своя держава, там і будуйте свій «русскій мір», там і захищайте русскоязичних танками, ракетами, променями… Нема більше чого робити Росії, росіянам, російським військовим за межами кордонів Росії, забирайте всіх своїх вонючих сепаратистів на ПМЖ в РФ, і не потрібно буде воювати, - не заберете, я їх усіх знищу вашими ж методами! Я не прощу! Навіть таке своє життя! Займався моїм захистом, як людини розумної, і академік Сахаров А.Д., тільки не особисто, а через свою дружину, Олену Бонер, зустрічались ми з нею в бібліо-теці Леніна, у корпусі, що біля Кремля, але променями контакти були заборонені… Я схиляю голову перед пам’яттю академіка Сахарова, і Оленою Бонер. Я з розумінням відношусь до праці справжніх вчених, прощу прощення за дії у моєму мозку психотронних бандитів, за образу, створену мною, для багатьох не-справедливу… Але ж наголошую, я хочу, щоб і ви мене зрозуміли, особливо мій сучасний фізичний, психічний, інтелектуальний стан! Я хочу, щоб ви, все ж таки, були більше вченими, ніж чекістами… Хочу, щоб ви зайняли позицію стосовно пси-хотронних злочинів і злочинців… Вибачте! Мені важко бути адекватним! Мій мозок знову «пливе», - я не витримую катувань… Якщо від вас хоча б щось, хоча б десь, залежить щось у моїй темі, то зробіть так, щоб до мене не добивались, - я не можу бути іншим, я не можу, як і будь-хто, перетнути промені, я не можу підіграти нікому, - мене так утримують променями. А ті, хто хоче ображатись на мене, нехай обра-жаються на тих, хто керує моїм мозком, нехай їм і мстять, а не мені, - я безсильний перетнути промені. Так мене і похоронили, поховали психотронні бандити, їхні вчені, як вченого! Знищивши інтелект і психіку таємно, дистанційно, невидимо, про-менями… Все життя, по - Куліфєєву, «коту под хвост!». Дякую, сопливі і криваві, підлі і найжорстокіші у всьому світі, російські психотронні бандити! Буде можли-вість, - я вас усіх виріжу, на всій території земної кулі, а поки що забирайте із Кри-му, із Донбасу… всіх своїх підлих сепаратистів, інакше я їх усіх виріжу, винищу до останньої скотини, так, як ви наших людей, вашими ж методами! Я не прощу! Уби-райтесь із Криму, із Донбасу! Звичайно зараз всі ті радянські вчені, з якими я конта-ктував в Москві, в інших координатах, - вороги України і українців. Причому вони у набагато більшому ступені, ніж ми, вони дистанціюються вже багато років від нас, радикальніше, ніж ми… Ну будуйте ще свій «русскій мір», тільки на території РФ. Висловлюю впевненість у тому, що ви, все ж таки, розумієте, що Путін, - геноцид-ний злочинець, істинний ворог народу Росії, а не тільки України, труслива і підла шкура, яка боїться психотронної злочинності, і, із – за цього, сам стає наджорсто-кою істотою по відношенню до ніколи ні в чому не винних, як окремо взятих грома-дян, так і до окремо взятих націй… Бридко спостерігати телепередачі «Останкіно», там домінують вчені ФСБешники, «якісники», - «кількісники» кудись пропали, ви б якось розтормошили народ Росії цифрами, числами, аргументами? Чи страшно? Ну тоді бережіть шкури, обслуговуйте бандитів, які узурпували владу в Росії.

Немає коментарів:

Дописати коментар