Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 29 січня 2016 р.

789. Katuyuty! Shche za shcho? Катують! Ще за що?

У своїй публікації http://vkovalenko110550.blogspot.com/2016/01/786za-shcho-mene-katuyuty.html чи http://kiev.uol.ua/text/13510968/786za-shcho-mene-katuyuty-za-shcho-mene-katuyut/ я повідомляв про деякі погляди на моє дистанційне, невидиме, таємне, катування променями. У цій публікації надається нова, можливо остаточна, версія – правда про мету катувань мого головного мозку, променями. Катує мене бригада, спеціально створена силовим блоком Уряду Росії, яка більше нічим не займається, окрім катувань мене, за участю їхніх собутильників із українських: СБУ, МО, МВД, ГПУ, судів, медицини… Про цю бригаду відомо тільки те, що одним із її членів є офіцер Військово-Повітряних Сил, можливо вже у відставці… Є підозра деяких, що всі вони медики, лікарі психотронної медицини, можливо навіть лікарі – інженери… У тій, зазначеній, публікації, я повідомляв мету МО РФ озвучену тодішнім міністром оборони РФ, першим і останнім маршалом Росії, ігорем Сєргєєвим, - це моє витончене знищення, - «не сразу, но постепенно». Полюбляють шакали ФСБ і армії витончені знищення, мені багато років поспіль погрожує знищенням ця вся бригада, в якій жорстокістю виділяється офіцер ВПС: «Мы тебя уничтожим так, как еще никто, нигде, никого, никогда не уничтожал!». Подібне знищення Путін і його шавки, шушера і шваль із ФСБ здійснили в Лондоні, витончено знищуючи ворога Путіна і ФСБ О.Литвиненка. Саша вмирав на очах телеглядачів всього світу! Отруєний якоюсь радіоактивністю. Чи мала моя тема відношення до цього вбивства? Я не мав! Я ніколи не страждав особливою значущістю! Моя виключність не в мені, можливо сказати і по - іншому, моя виключність не стільки в мені, як у людях, які мне захищали, як у нелюдях, які мене катували… Я, вважається, був першою у світі людиною, яку спробувала захищати, від психотронних бандитів КГБ і армії, прогресивна частина державного керівництва… Я, моя тема, уявляється, не мала відношення до знищення Литвиненка, хіба що тільки тим, що у дитинстві сільськогосподарський бригадир на прізвище Литвиненко, мав статеві стосунки із тіткою Олександрою, моєю сусідкою, яку підловив її чоловік, коваль, із потужними біцепсами, трицепсами, дельтовидними м’язами… Бригадир Литвиненко кудись виїхав… Та ще й тим, що інша сусідка мала чоловіка на прізвище Литвиненко, - банкір, з яким вона чомусь розлучилась. Однокурсник у Києві був з таким прізвищем. А от прізвища Луговий, Ковтун… (вбивці Литвиненка, Андрій Луговий, здається Дмитрій Ковтун, - колишні КГБісти, зараз народний депутат і підприємець, відповідно), у мозку були… Тільки мені не відомо, то були ці офіцери ФСБ, чи хтось інший, наприклад, мої хуторяни з такими прізвищами? Зазвичай було доволі багато разів таке що у моєму мозку, по космічному біологічному радіозв’язку, називалось якесь прізвище, через деякий час гинула людина з таким прізвищем… Я колись писав про це статтю. І у цьому випадку є співпадіння, - можливо то моя параноя. Помер мій третій сусід, молодший за мене, - Микола Ковтун (псевдо «Макарай»). Звичайно засуджувати Путіна, Бортнікова, Патрушєва… потрібно на декілька порядків більше, ніж Андрія Лугового та Дмитра Ковтуна, ті просто офіцери, які виконали наказ, звичайно це не знімає з них відповідальності, але… Вони виконавці! Злочинці! Повинні бути засуджені! Витончений наказ, - витончене знищення! Замовники залишаються безкарними, залишаються в тіні. Це така кореляція поміж витонченим знищенням О.Литвиненка у Лондоні і моїм повільним поточним і кінцевим, не менш витонченим, по плану, знищенням. Чому мене ще не знищили? За що? Я ніколи, ніде, ні в чому, ні перед ким не був винним… Боятись нема чого, якби ці держави були правові, але у цих державах, як правило, і знищують ніколи ні в чому не винних людей, згідно із вченням Арістотеля, Лао-цзи… Чому мене не знищили? Тому, що я випередив Путіна, я його раніше підключив під промені, ніж він мене! Я його утримую у заручниках! А щоб це розуміли всі, - я йому ще й х*й повісив, як мені вішали психотронні бандити армії, щоб він був у напрузі і розумів, що у нього у мозку здійснюють присутність прибульці, тобто ті, які прибули до нього у мозок! Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок! За мої вчинки, якусь діяльність чи бездіяльність, на всі 100% несуть відповідальність прибульці, ті, хто керує моїм мозком, але не я. Тому, мене часто дивувало б, якби я міг дивуватись те, що певні люди добиваються до мене, а не до тих, хто сидить у мене у мозку?! Якщо хтось хоче зміни моєї поведінки, то добивайтесь до тих, хто керує моїм мозком, а не до мене! Я, навіть теоретично, не можу бути сильнішим за тих, хто керує моїм мозком, тобто я не можу бути сильнішим за прибульців, які прибули до мого мозку. Путін також не може бути сильнішим за тих, хто йому х*й повісив! Армія і ФСБ РФ знаходяться у глибокій ж…пі, - гниди, не можуть х*й поставити своєму верховному головно командувачу, а лізуть воювати!? Якщо б Путін хотів змін, то він би розмовляв з тими, хто йому х*й повісив, хто сидить у нього у мозку, після розмови з ними, він би знав, що йому потрібно робити, щоб його х*й піднявся… Наприклад, повернути Україні Крим, Донбас… Але, судячи по всьому, Путін не хоче ї*атись! Тому і не розмовляє! Прибульці примушують і його, багатьох останніх також, - заборонили мати статеві стосунки його донькам, Марії і Катерині, не ї*уть їх чоловіки. Променями не дозволяють прибульці! Не стоять х*ї у багатьох дітей багатьох батьків – злочинців, які здійснюють злочини безкарно! Така війна, - як вони нас і наших дітей! Як вони наших дружин і батьків… Хто сильніший, русскіє окупаційні, сепаратистські шакали… Хто сильніший! Гниди донецькі, луганські, шавки, шакали, шваль і шушера сепаратистська, капітулюйте, у вашого пахана х*й не стоїть, а ви лізете воювати? Здавайтесь, - не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Поседіть ще там, поседіть, поседіть у Криму, у Донбасі… Поседіть! Захочете ї*атись, - повернете Крим, Донбас… Не хочете ї*атись? Не повертайте! Сидіть шакали кримінальні! Ненавиджу! Вам краще стрілятись, зверх нахабні падли! Не чекайте коли вас Путін повісить! Краще стріляйтесь! Іншими словами, щоб мене знищити потрібно, щоб у Путіна, (Шойгу, інших) х*й стояв… Це буде означати, що ті, хто хоче мене знищити, стали сильнішими за тих, хто цього не бажає. Тепер відомо всім, для чого мене катують? Для того, щоб у Путіна, Шойгу… х*ї почали підніматись! Щоб вони змогли здійснити повномасштабну війну з Україною! Іншими словами я, таким чином, утримую цих ублюдків від повномасштабної війни з Україною. Ї*атись хоче російський генералітет, - я не здивуюсь, якщо русскіє генерали «пришпілят» Путіна, щоб він знав, як воювати з тими, хто йому х*й повісив. Таємна війна може стати ще жахливішою, - бандити можуть почати вирізати лікарів, які не можуть їм їхні вонючі х*ї ставити, а ті самі, лікарі, самі сидять із повішеними х*ями, над ними глузують, що ж то за лікарі, які самі собі і своїм дітям х*ї поставити не можуть. А лікарі, у відповідь, можуть почати вирізати всіх шакалів, всіх бандитів, всіх військових і ФСБшників… Путін недалекоглядна людина, - він своїми діями викликав додаткові жахи. Прибульці ставлять х*ї тільки порядним людям, - Путін не може бути порядною людиною? Щоб х*й стояв потрібно бути порядною людиною, підкоритись прибульцям, потрібно, щоб були такі друзі, які могли б поставити х*й. Уявляється, що для прибульців, які займаються істиною глобальною безпекою, останнє правило, - «золоте правило глобальної безпеки», - щоб х*й стояв, потрібно, щоб були такі друзі, які могли б поставити той х*й на якусь ж…пу! У Путіна нема друзів, які могли б поставити йому х*й! Уявляється, що якщо русскіє ще будуть воювати, якщо русскіє ще повоюють, то у жодного руського воїна х*й не підніметься ніколи. Не хочете ї*атись? Воюйте! Повоюйте! Для чого мене катують? Щоб примусити виключити мій мозок від мозкового контролю певними силами! Щоб я став невидимим, нечуваним, щоб мене підхопили ті, хто хоче вивезти у невідомому напрямі на витончене знищення бандитами, які день і ніч полюють за мною, навіть у диких хуторах, столицях також, бажають захоплення після згвалту… Згвалтом бандити обдурюють безліч громадян усього світу, особливо, чи не всіх, громадян України, від бомжа до Брєжнєва, у термінології академіка Сахарова. Тобто більшість цивільного населення чекає від мене згвалту для того, щоб мені віддали житло і роботу, чи роботу (рабство, - безкоштовну роботу), для отримання житла, через день, тиждень, місяць, рік, десять років, у кожного бандита свій термін знущань… А паралельно існують ретельно засекречені бандити, які прослуховують мій мозок, вони першими підскочать після згвалту і вивезуть на рабство, точніше на витончені катування і знищення… Ну що, Путін, що будеш робити? Ще будеш мене вербувати у ФСБ? Після згвалту! Щоб перетворити у раба, катувати все життя, а перед смертю ще й витонченіше, ніж заплановано, знищити? Може краще ти мені підкоришся? Станеш нормальною людиною, будеш ї*атись, оцінить твої потуги світова спільнота? Може я тебе краще завербую у свою спецслужбу? Ніж ти мене у свою? Моя спецслужба порядна, шанована, а у тебе тільки бандити і ті хто їм підкоряється! Ну, що? Будем продовжувати змагатись? Х*ями? Чий х*й дорожчий? Мій чи твій? Для чого ти живеш, шакал? Ти будеш знищувати тих, хто мене катує? Чи я вимушений буду тебе знищити і їх також? Ти розумієш, що лікарі не можуть розмовляти із тими, із – за кого мене катують? Хто може? Куди ти пнешся? Якщо ти не вмієш розмовляти із тими, хто мене катує?! Який же із тебе гарант прав і свобод? Будеш мене вербувати у ФСБ РФ? Як посла Франції в СССР Мориса Дєжана вербував КГБ СССР, особисто А.Шєлєпін?! Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв’язку, автори інформації часто для мене невідомі, достовірність інформації також часто може бути невідомою. Як сказала б моя мати: «За що купив, за те і продаю!»… Ніколи ви до мене не доберетесь, тому, що я знищу Путіна! А після нього всіх останніх, як сказала б моя мати: «Тих, хто «воду варить» наді мною!». Тих, хто займається злочинами безкарно, - оцю бригаду шакалів! Уважні читачі могли б мене запитати, якби могли запитувати: «А чи є вихід для тебе? – тобто для мене». Якийсь вихід є! Виключити мій мозок від прослуховування можливо вже ніколи не вдасться, це вже жахлива трагедія, бо якщо виключити…, - це витончене знищення, але я не контролюю цей процес. Від мене це не залежить! Тільки це не життя, а страждання! Але якось, з невиключеним мозком, дожити своє життя можна. Тільки не повноцінно. Наприклад, добитись того, щоб ті, хто мене підключав під засоби мозкового контролю, ті, хто катував мене завжди і скрізь, також певні посадові особи, певні скоти, які займаються злочинами безкарно, щоб придбали мені дві квартири поряд, у Києві, в середовищі проукраїнських політиків і державних діячів, які знаходяться під охороною, чомусь так потрібно, але я ще цього не розумію до кінця, - так і «за ніс» можна водити!? Одна квартира для мене, друга для людини, яку та ж сама бригада психотронних садистів, променями, зає*ла не гірше, ніж мене! Я не сопливий КГБіст, я не бандит, який рятує шкуру, який своїх дострілює, якщо поранять, якщо не можна винести з поля бою, щоб не потрапив у полон, - я звичайна людина і вимушений піклуватись про тих, хто стає жертвами тих же бандитів. Якщо б я писав своє на цю тему, то я б сказав, що мені двох, навіть таких, квартир мало, на моїй шиї більше ніколи ні в чому не винних людей. Але ж я не можу бути сильнішим за тих, хто керує моїм мозком! Я не знаю, до кінця їхніх, і не їхніх, можливостей… Спасибі й за таке? Після такого життя і це не те, що маловтішне, а майже невтішне. Але це все віртуально для мене, - я не контролюю ці процеси. Я тільки частково відчуваю, що щось відбувається! Звичайно, після забезпечення такими квартирами, потрібне повноцінне, доброякісне забезпечення у повному переліку потреб, як для державних і міждержавних діячів самого високого рівня. Уявляється, що така модель мого останнього періоду життя, - відповідає найбільшому рівню особистої безпеки, і, пов’язаної із цим, державної безпеки України і всіх порядних країн світу! Не будуть підкорятись, підлі опоненти, не будуть ї*атись! Ні вони, ні їхні діти! Деякі потвори настільки жорстокі, що навіть знаходячись у літньому, чи навіть похилому віці, займаються жахливими злочинами. На таких те, що не ї*уться їхні діти, діє ефективніше, ніж те, що вони самі не ї*уться. Така війна! До того ж я свідок того, як армія і ФСБ РФ, їхні психотронні структури катували і знищували в Україні дітей, стариків, жінок… У зв’язку із цим я і приймав рішення про витончене знищення на території Росії: бабусь, дідусів, чоловіків, жінок, дітей, а не тільки генералітет і офіцерство… Не тому, що я який дурник-бандерівець чи психічно неповноцінна людина, а тому, що русскіє бандити із психотронних структур армії і ФСБ РФ катують, грабують, знищують в Україні всіх: бабусь, дідусів, чоловіків, жінок, дітей… Всіх! Без розбору! Потрібно «їхнім же салом їм по сусалу!». Інакше Росію і русскіх не перемогти! А ми воюємо! За перемогу! Я вижену Росію із Криму, із Донбасу! Я ніколи не залишу в Україні бодай одного ворога України! Бодай одного сепаратиста! Путін, я тобі говорив ще до війни: «Забирай їх усіх в Росію на ПМЖ, - не забереш, я їх усіх знищу!». Ну що, Путін, будеш продовжувати? Хто чиїх більше знищить? Ти моїх людей, чи я твоїх? Я тобі говорю, не покинеш Крим, Донбас, - я знищу всю твою спецслужбу, я знищу всю твою ФСБ, до останньої скотини... Не хочете підкорятись? Я виріжу всю вашу спецслужбу! Я буду винищувати ваших шакалів до тих пір, поки люди в погонах не почнуть підкорятись порядній частини цивільного державного керівництва… А цивільному державному керівництву я говорю, будьте самостійними, серйозними, залізобетонними у своїх прагненнях, тільки ви затремтите перед будь-ким в погонах, - зразу ж вони, (їхні психотронні шакали), як мати сказала б, «сядуть вам на голову»… І ніколи ви вже не відкараскаєтесь від них. Будете бігати до магазину за пляшкою для них, - це у кращому випадку. Українські і НАТОвські вояки повинні знати, що таке армія і ФСБ РФ. Українці повинні знати з ким вони воюють. Це 100% бандити та їм слухняні. Все! Інших там нема! Причому бандити, - це, як правило, психотронні генерали і офіцери, більшість із яких психічно хворі на садизм і нарцисизм, а це значить що вони частково і інтелектуально неповноцінні, - це страховисько, яке розуміє тільки силу, їх потрібно тільки винищувати, вбивати, іншої мови вони не розуміють. Якщо їх не знищувати, - війну виграти неможливо! Причому у війні з ними не потрібно видумувати нічого зайвого, - з ними, їхнім народом, потрібно робити те, що вони роблять з нами, з нашим народом, тільки бажано інтенсивніше, з коефіцієнтом, наприклад, 150. Уб’ють українця, - у відповідь потрібно знищуати 150 русскіх загарбників! Вони тільки таку модель стосунків із собою поважають! Україна, вперед! Вибачте, шановні читачі! Я відчуваю наскільки важко читати таке, але це таке життя у декого у поточну психотронну епоху. Таке життя не вибирають! Так утримують психотронні бандити зі своїми цілями!

Немає коментарів:

Дописати коментар