Шукати в цьому блозі

понеділок, 4 січня 2016 р.

Украине придется пожертвовать кем-то из высших чиновников, - Аслунд

Украине придется пожертвовать кем-то из высших чиновников, - Аслунд



Дякую, Андерс Аслунд! Дякую! Обнімаю, тисну руку! Щоб перемогти корупцію, особливо в Росії, серед їхнії собутильників та холуїв в Україні, потрібно перемогти психотронну мафію армії і ФСБ РФ, їхньої медицини! Які стоять на сторожі корупції! Це дуже небезпечна робота, пов"язана із таємним, дистанційним, невидимим знищенням людей! Але не боротись із ними вже не можна! Вони нас чи ми їх! Населення повинно підтримувати і захищати нас, а не психотронних бандитів! Якщо населення буде продовжувати підкорятись бандитам, психотронним бандитам, їхнім психотронним лікаря, - бандитам психотронної медицини,  - корупція ніколи не буде переможена! Я прошу населення України підтримувати Порошенка, Яценюка, Гройсмана... завжди, скрізь і всюди! Якщо вони не виведуть Україну в ЄС і  НАТО ми їх повісимо! Андерс правий, потрібно примусити прокуратуру, особливо військову прокуратуру, боротись із злочинністю, особливо із психотронною злочинністю, а не кришувати її! Якщо прокуратура не буде боротись із злочинністю, особливо із психотронною злочинністю, - ми її повісимо! Ми виріжемо всіх прокурорів, які не борються із злочинністю! Всі ці діамантові прокурори з"являються із - за кришування злочинності, а не від боротьби із нею! Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мозок, однією із функцій яких є боротьба із корупцією! Боротьба із злочинністю, непідсудною за злочини!  Коли я говорю, що я виріжу всіх гнид, то це означає, що їх дійсно будуть вирізати, тільки не я, особисто, а ті, хто сидить у мене у мозку, тобто прибульці! Прибульці ніколи не простять тих, хто займається злочинами безкарно!  Хоча, поки що, прибульці занадто гуманні, - вони, в основному, ведуть безкровну війну, замість знищення злочинців, вони, поки що, вішають їм х*ї, тобто не дозволяють мати статеві стосунки, щоб погасити агерсивність, наприклад, Путін не ї*еться, Шойгу не ї*еться... Русскіє криваві телепні, особливо російський генералітет, ваші сопливі холуї в Україні, не будете підкорятись, - не будете ї*атись! І така війна триває, - багато у чому вона ефективніша за війну із застосуванням гармат... Росія повинна покинути Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території... Перемогти корупцію, - означає перемогти Росію, її психотронну мафію армії і ФСБ РФ. Корупція, - означає один із методів роботи ФСБ РФ! Там де корупція, - там армія і ФСБ РФ. Доки в Україні є корупція, - доти в Україні є панування психотронної мафії ФСБ,  армії  і "Останкіно"... Українці, будьте пильними! Росія повинна бути знищена!

Немає коментарів:

Дописати коментар