Шукати в цьому блозі

неділя, 15 січня 2017 р.

До візиту Д.Байдена в Україну 16.01.2017.

https://beztabu.net/poroshenko-i-bajden-sdelayut-sovmestnoe-zayavlenie-dlya-pressy-ranshe-chem-planirovali_n12823 Мене репресували ще в часи СССР, - від психотронних бандитів - репре-сантів захищала чи не вся світова громадськість. Я, знаходячись в жахливому стані, викликаному застосуванням проти мене променів, (біоробототехнологій космічної медицини), намагався завжди і скрізь підігрувати будь-якій спробі допомогти мені, був надуважним до міжнародних візитів, особливо лідерів демократичних країн… На жаль, ніхто так і не зміг захистити мене від катувань, не змогли і вивезти мене на територію інших держав, щоб виключити від променів, а коли я все ж таки покидав Росію, Україну, то… заарештовував інтерпол, повертав назад у психотронну катівню. Як тільки я прочитав цю публікацію, зразу ж відчув випереджувальні коменти по космічному біологічному радіозв’язку: «І не намагайся, не пробуй, не добивайся, не рвись, нічого у тебе не вийде, не зможуть тебе захистити ні Байден, ні Порошенко, у них нема таких друзів, які могли б розмовляти із тими, хто тебе репресував! Тому не зможуть вони тобі допомогти!». Шкода!? Репресували мене психотронні структури армії і/чи спецслужб, які займаються тероризмом, тобто психотронні терористи! З терористами ніхто не розмовляє, - їх знищують! А до знищення вимушені терпіти терористичне свавілля! Я ж повинен чи покінчити життя само-губством, чого весь час добивається, особливо кривавий, сопливий, підлий русскій генералітет, силовий блок Уряду Росії, міністр оборони Росії, їхні собутильники в Україні і світі, чи терпіти психотронне катування, - скільки витримає психіка і фізичний стан… Але, у будь-якому випадку, я можу терпіти не більше, ніж стільки, поки не відчую, що стає все байдуже, після чого я вимушений буду все рівно покінчити з життям самогубством… Перспектива?! Такий вибір у мене. Таке знищення робиться, буквально, на очах у всього таємного світу. Цивілізація! Україна поставила себе у незручне становище. Мене репресували прямо у Москві, ще в СССРні часи, тоді я до України не мав ніякого відношення, окрім місця народження, - Україна тоді підкорялась Москві, Київ почав викону-вати репресивні заходи підкоряючись Москві, особливо міліція, якій здава-лось, що вона мене захищає від армійських бандитів… Зараз, дійшло і поліції, - Аваков дійшло тобі чи ще ні?! Що хитровиє*ані військові генерали підключи-ли під промені українських ментів і ті виконували волю військових Росії по пе-реслідуванню мене завжди і скрізь… (Я під променями і можу видавати будь-які інтелектуальні і оперативні перли, вибачте)… Аваков, як ти відносишся до цієї інформації? Всі, буквально всі, бояться розмовляти на цю тему, оскільки в цій темі були чи не масові знищення людей, тому деякі державні ублюдки хочуть мене знищити, мене, ніколи ні в чому не винну жертву військових злочинів, мене знищити, а не злочинців, які займаються жахливими злочинами… У зв’язку із такими порядками, уявляється, ї*атись не буде ніколи не тільки Путін! Я ненавиджу скотов! Прибульці ніколи не покинуть мозок Путіна… На жаль Україна володіє абсолютно дикою традиційністю, - мене репре-сувала Москва, Київ, (після моєї депортації до Києва, як українця), продовжу-вав проти мене репресії, але ж зараз Росія, - ворог України, Москва, - ворог Києву, але ж репресії проти мене Київ продовжує по наказу… Москви?! По-рошенко, не соромно! Порошенко, тобі не соромно виконувати накази Путіна? Оце такі українці, все підкреслюють, що алгоритми кривавої корупції, особли-во пресловуті згвалти, що в Москві, що в Україні, в Києві, ідентичні і зараз… Порошенко, - це демократично? Підкорятись психотронним бандитам Моск-ви? Навіть якщо ви і зараз живете по алгоритмам кривавої російської корупції, то хіба в цьому конкретному випадку потрібно залишатись на сторожі жахли-вих корупційних алгоритмів Росії, навіть якщо і світу?! Цю обставину Путін, ФСБ запросто можуть використати для того, щоб поставити на коліна по од-ному, по два, по десять, по сто, по тисячі.. українців, особливо тих, хто не ро-зуміє, що таке промені. А потім взяти всю Україну?! Теж перспектива, - все із – за сучасної корупції в Україні! Я б сказав навіть все із – за сучасного коруп-ційного тероризму в Україні! Одні примушують щось робити, інші не дозво-ляють, (променями), це «щось» робити і все?! Весь світ стоїть на колінах, ні-хто не може перемогти психотронну злочинність кривавих дурнів, особливо із ВВС! О! Цивілізація! Як жахливо існувати, апріорі знаючи, що ніхто не може захистити навіть від психотронних катувань… Це біда кривавої Росії, та й України, - це держави, в якій психотронні «старші лейтенанти, - х*єсоси», (самі себе так низивають), сильніші за президентів, за Уряди, за Парламенти, за правоохоронні системи… Сумно мені і від цього візиту. Джо, (Байден), ти заслужена, порядна лю-дина, - я обнімаю тебе, тисну руку, бажаю щастя! Ти знаєш, що таке горе, - міг би з розумінням віднестись до проблеми моєї, ти втратив сина, я також не знаю долі свого сина з 1999 року, - репресанти скаженіють від безкарності за злочини! На жаль я не можу бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком, я ніколи, ніде, нікому не зможу підіграти так, щоб мені допомогли чи бодай захистили від катувань променями… Я хочу тільки, щоб і ти, і вся сучасна нова американська адміністрація знали, що ті русскіє, які там «роблять погоду», виховані так, що вони розуміють тільки силу, їх потрібно тільки знищувати, іншої мови вони не розуміють, Дональд Трамп повинен це знати, - якщо русскіх не вбивати чи не робити із їхніми керівниками те, що вони роблять зі мною, перемогти їх неможливо… Я вдячний Заходу, але хочу більш солідних, рішучих, особливо таємних силових дій проти Путіна… В Росії нема нічого такого, по чому могли б сумувати розумні люди, навіть росіяни, втративши таку путінську Росію, - Росія повинна бути знищена! Не тільки як наддержава, але і як держава… Інакше не земній кулі жахливий тероризм не припинить своє існування. На жаль зараз мій психічний і фізичний стан настільки важкий, що я іс-ную тільки на психотронних ножах», - не зможу більше підіграти нікому, ніде, ні при яких обставинах… Багаточисельні вбивства людей призвели до того, що всі бояться не мене, а знищення, тому чи існують алгоритми виходу із такої ситуації я навіть не знаю, тобто страх поставив на коліна всю Україну, всю Росію, та й світ мандражирує… Людство боїться навіть повідомити чи існують алгоритми виходу із такого стану… Диктуйте що хочете, а я буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно доти, поки такі скоти не підкоряться. Путін, не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Не покинеш всю територію України в координатах кордонів 1991 року, - ї*атись не будеш ніколи! Все російське державне керівництво, російський генералітет, ключові російські офіцери, не виженете із України на ПМЖ в Росію всю окупаційну, терористичну, сепаратистську, бандитську сволоту, русскую шушеру і шваль, - ї*атись не будете ніколи! Я не прощу! Я буду мстити! Я, - це не Я! Я, - біоробот, репресований психотронними бандитами! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним, а мозок керує моїми діями, поведінкою, емоціями… Сидіть шакали, і думайте, що ви ї*етесь! Я не прощу! Я буду мстити!

Немає коментарів:

Дописати коментар