Шукати в цьому блозі

середа, 11 січня 2017 р.

837.Пєсков прокоментував списки Савченко.

http://nv.ua/ukr/ukraine/events/pjeskov-prokomentuvav-opublikovani-savchenko-spiski-456311.html Пєсков, ніяких двох сторін, ("...ополченців Донбасу або Києв..."), не існу-вало, не існує, не буде існувати! Існує Росія, Україна і світ. Ніякого конфлікту поміж Кримом, Донбасом і останньою частиною України не існувало, не існує і існувати не буде! Існував, існує і буде існувати конфлікт, війна... поміж Росією і Україною, поміж русскімі і українцями, при участі останнього світу. Пєсков, щоб цей російсько-український конфлікт був вичерпаний потрібно займатись не питаннями довіри поміж однією частиною України з іншою частиною України, не тільки і не стільки обміном полоненими, а вигнанням Росії із України, вигнанням всіх окупаційних, терористичних, сепаратистських, бандитських, проросійських, проФСБешних нелюдей із всієї території України в координатах кордонів 1991 року. Армія і ФСБ РФ повинні покинути всю територію України в координатах кордонів 1991 року. Не покинете всю територію України в координатах кордонів 1991 року, - ї*атись не буде ніхто із тих, від кого залежить окупація частини України русскімі мразями, особливо із армії і ФСБ РФ! Сидіть, нелюди кривавої Росії і думайте, що ви вже окупували 7% території України! Убирайтесь пси російські із всіх, окупованих Росією територій! Путін, ти мій заручник, - я ніколи не дозволю твоїм соплякам та їхнім собутильникам в Україні мене знищити! До тих пір, поки не навчишся підкориятись, - ї*атись не будеш! І вся, Пєсков, ваша с*ана, "вєжлівих мразєй-чєловєчков", гібридна війна, х*йова війна, війна х*їв! Порошенко, ну ти тепер знаєш, які ще існують форми російсько-української війни, окрім класичної? Знаєш тепер як стримують кривавих гнид, кривавої Росії ті, хто вміє це робити? Прибульці?! Які навчились прибувати у мозки всіх тих, від кого залежить окупація частини території України?! Путін, не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Міністр інформатики Росії, ну як покоментував перемоги Росії в Україні? Коментуй ще! Поки не навчишся, ублюдок ФСБешний, говорити народу правду, - ї*атись не будеш! Військові Росії, щоб знали як зихищати бандитів! Щоб знали на яку ще війну ви потрапили, а не на війну збройних сил Росії із збройними силами України! Не покинете Україну над вами будуть сміятись! Російський генералітет, російське офіцерство, щоб ваші х*ї піднялись, потрібно, щоб ви захищали не бандитів, а народи від бандитів! Наприклад, ФСБешних, які узурпували владу в Росії?! Які керують народом Росії так, що кожний середньостатистич-ний росіянин здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС! Пєсков, Пу-тін, генерали і офіцери Росії, щоб від вас відійшли ті, із - за кого ви не ї*етесь, потрібно, щоб ви навчились підкорятись! Порошенко, а тебе я буду утримувати в заручниках для того, щоб мене не знищили лікарі із органів державної безпеки Росії в Україні! Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Пробуйте добиратись до мене до тих пір, поки не взнаєте, хто ж той, із - за кого у вас х*ї не піднімаються! Для того, щоб у вас усіх піднімались х*ї потрібно, щоб у вас були такі друзі, які вміють розмовляти із тими, хто мене таємно, дистанційно, невидимо, катує променями, хто дав наказ катувати, так розмовляти, щоб вони припинили катувати мене і почали підкорятись! Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Російська окупаційна, терористична, сепаратистська, бандитська мразь, шушера і шваль, не покинете Україну не будете ї*атись! Хоч лобами у стінку бийтесь, х*ї ваші не піднімуться ніколи, якщо не будете підкорятись! Щоб ви знали що вам потірбно робити, щоб ваші х*ї піднялись, а не добиватись до мене за допомогою згвалтів, щоб перетворити у раба, катувати важкою фізичною працею і променями, а перед смертю сказати: "А тепер іди і лікуй гонорею в хронічній формі!", - я вас навчу поводитись зі мною так, що... ї*атись ніколи не будете, якщо не підкоритесь! Я не прощу! Я буду займатись помстою! ("Ми питкамі заставім пісать, а потом напісанноє іспользуєм протів тєбя!"). Я, - це не Я! Я, - біоробот, репресований психотронними бандитами таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним, а мозок керує діями, поведінкою, емоціями... При любій спробі нанести мені будь-який рівень будь-якого виду ущербу, - смерть! Я не прощу! Я буду мстити! Щоб ваші х*ї піднялись, потрібно, щоб стояли х*ї у ваших дітей! Путін, тобі подібні, я ж вас попереджав, - не можна займатись злочинами, якщо ви "гаранти прав і свобод громадян"?! Міністр інформатики, щоб знав, як не розповідати народу про психотронну злочинність армії і спецслужб, правду про те, чим же вони займаються насправді! Військові прокурори, щоб ваші х*ї піднімались потрібно, щоб ви вміли боротись, і щоб боролись із психотронною злочинністю, яка і є організатором планованого хаосу в державі! Чайка, Бастрикін, ваш військовий прокурор... коли ви заарештуєте Путіна, (чи вб"єте його, якщо ссикуни і боїтесь арештовувати цю потвору)? Він геноцидний злочинець, який забирає у кожного середньостатистичного русского мужика право на 20 років життя, разом із ФСБешною медициною на чолі із такою чарівною Веронікою Сквор-цовою! Судді Росії, так що в Україні був заколот, антидержавний заколот? Чи народна революція? Причиною якої є те, що українці не хочуть бути дурнями, рабами у ФСБешних бандитів на своїй українській землі? Є те, що українці не хочуть здихати на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС? Русскіє, ну ви і тварі!? Ненавиджу гнид! Убирайтесь, скоти!

Немає коментарів:

Дописати коментар