Шукати в цьому блозі

четвер, 26 січня 2017 р.

845.Затягування безвізу.

https://strana.ua/news/52237-rezolyuciya-pase-mozhet-stat-povodom-dlya-zatyagivaniya-bezviza-nardep.html Так буде до тих пір, поки в Україні не буде встановлена цивільна влада, поки люди в погонах не будуть підкорятись цивільній владі! Майже все це торкається засекречених, таємних стосунків поміж генералами і цивільними керівниками. Я, у цій публікації, не торкаюсь сучасної влади, щоб не підривати досягнуте, хоча я останнім часом не визначаюсь зайвою делікатністю, але нагадую суть попередніх стосунків поміж людьми в погонах і цивільними державними керівниками, використовуючи пряму мову силових міністрів відносно цивільних державних керівників, відносно мене, (цивільної людини), відносно президентів: "Я Вам нікогда нє позволю чітать! Я Вам нікогда нє позволю чєм - лібо заніматься вообщє! І всьо - равно унічтожу, нє сразу, но постєпєнно, мєтодом трьох "нє": нє позволю работать; нє позволю лєчіться; нє позволю что-лібо імєть, - (квартиру, автомобіль, дачу, гараж, родину, дружину, дітей...)!", - всього цього вони досягають променями, (біоробототехнологіями космічної медицини); "Ізлюблєнний прійом заставлять, (цивільну людину), х*й сосать у офіцера! Нє будєшь сосать, - лучамі сдєлаєм сумасшєдшім!"; "Работать хочєшь? Дурачок! Работать!? Х*й надо помить, а нє работать! Мафія у ніх називаєтся, мафія!", - "х*й помить", - означає вилікувати гонорею, це після того, як мене в Москві, ще в СССР, москвичку Н., підключили під промені, променями примусили здійснити копуляцію, заразили гонореєю, а силовий міністр забороняв лікуватись, читачі, як думаєте, що хотів міністр? До речі, один із "наблюдатєльних пунктів" за венерично хворими у міліцейській мафії, лікарняній їхній, розташований в "Останкіно", вони там чи не всі гебісти, всі за всіма слідкують, променями відлякують від лікарів, щоб не лікували "брудну ма-фію"...; "А ми ссим твоїм сукам в рот!", - так міністр розповідав мені про те, що його бандити - офіцери переодягались і робили з жінками-москвичками, які мені допомагали захищатись від бандитів в погонах, та їхніх собутильників. Цікава реакція була на ці слова міністра офіцерів, які виконували такі накази міністра, щоб "ссать моім сукам в рот": "А ми є*єм твоіх сук в рот, в ж*пу, в рот, в ж*пу!"; "Я в рот є*ал твоєго прєзідєнта!", - так силовий міністр реагував на те, що президент, як гарант прав і свобод громадян, по конституції, нама-гався виконувати свої обов"язки захищаючи мене від катувань променями...; "Я убил уже 10 чєловєк, нам надоєло убівать!", - так офіцери розповідали про те, хто вони такі насправді, - це ще задовго до початку російсько-української війни 2014-2017 р.р.; "Хто ще хоче допомагати цій людині!?", - так реготали засекречені психотронні офіцери, після кожного знищення кожного народного депутата, які захищали мене від жахів. Після кожного знищення нардепа, пси-хотронні офіцери реготали і кричали мені: "Подході к ВРУ, ми тєбя возьмьом за рукі, завєдьом в сєссіонний зал і спросім: "Кто ещьо хочєт помогать єтому чєловєку?"... Ключовою фразою, мабуть, є: "Я в рот є*ал твоєго презідєнта!"... Уявіть собі президенти, міністри закордонних справ... підпишуть якісь домовленості, а якісь силові міністри "виї*уть в рот мого президента", і будуть засилати в ЄС бандитів для підривної діяльності, як це робив Путін засилаючи своїх сопливих шакалів із ФСБ і армії в Україну задовго до цієї російсько-української війни, щоб дестабілізувати проукраїнську ситуацію... Як будуть почувати себе ЄС? Як де в ЄС узнають, що в Україні нема цивільної влади? Дуже просто, - по "проблемі Коваленка", тобто по моїй проблемі! Мене катують до сих пір променями, а це означає, що бандити в погонах сильніші за цивільне державне керівництво, тобто в Україні влада не зовсім влада. З Росією все ясно, - там Путін це військова гнида! В Росії здійснється диктатура бандитів в погонах, членів їхніх родин та їхньої каральної психотронної медицини! Серед бандитів в погонах насилля здійснює мафія державної безпеки медицини збройних сил і ФСБ Росії! Критерій такий, - поки "проблема Коваленка" існує, доти буде напруга скрізь і всюди, поки Коваленка катують, - бандити в погонах сильніші за цивільну державну владу... Громадяни, особливо в Росії, та й в Україні і світі, одурачені бандитами, особливо від їхньої медицини, - справа не в квартирах, гаражах, дачах, автомобілях, лікуванні, посадах, тощо, - це само собою має місце, справа у встановленні цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, особливо над діяльністю бандитів державної безпеки медицини збройних сил, які володіють променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)... Про який цивільний контроль можна вести мову, якщо дружини державних керівників сидять "брудними", деяким із яких говорять бандити відверто: "Дура, насмілишся вилікувати свою п*ду від "бруду", - знищимо!" -Знищують вони таємно, дистанційно, невидимо,променями... "Вони" володіють своєю логікою, - певні гниди державного рівня утримують своїх "синів", "доньок", "брудними", не дозволяють лікуватись, працювати, трахатись, тощо. І ці бандити, які іноді називають себе "справедливою мамкою", (мафією), говорять: "Ми їх провчимо!"... Так провчають, - заражають "брудом" "дуру", - дружину державного керівника, самому державному керівнику таємно, дистанційно, невидимо, променями "вішають х*й" і говорять, йому: "Вчись ставити собі х*й, своїм дітям! Шукай таких друзів, які можуть це зробити!", їй: "Сиди дура "брудною" все життя, насмілишся вилікувати свою пі*ду, - ми тебе знищимо!"... Як приклад, у цьому, 2017 році, нагадують про знищення Раїси Максимівни Горбачової, - цю інформацію я отримав по космічному біологічному радіозв"язку, для мене Горбачови були, свого часу, святі люди, я можу не вірити в цю інформацію. Зрозуміло, що зараз, начебто, так карають бандитів, непідсудних за злочини, тих, хто не відповідає своїм кон-ституційним обов"язкам... Жахлива таємна ситуація, - деякі люди сидять як на вулкані. Правоохоронна система не справляється із таємною злочинністю, особливо путінською, тому я попереджав: "Я буду знищувати всіх, хто займа-ється злочинами безкарно до тих пір, поки люди в погонах не підкоряться ци-вільним порядним людям, поки не встановлю конституційну владу...". Звичай-но я не вбиваю людей! Я, - це не Я! Я, - біоробот, репресований психотрон-ними бандитами! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним, а мозок керує діями, поведінкою, емоціями... Поки не буде вирішена "пробле-ма Коваленка" напруга ніколи не пропаде у стосунках України і світу. "Про-блема Коваленка" вигідна тільки Росії, оскільки Путін використовує цю про-блему для підкорення України під Росію! Хто це все робить? Мабуть все це роблять ті, хто веде війну за свободу і незалежність цивільних людей всього світу від психотронних бандитів армії і ФСБ Росії, та їхніх собутильників у всьому світі! Я навмисне розміщую цю публікацію у такому стані, - заважали страшно! Розміщую те, що вийшло під втручанням у психіку і інтелект проме-нями!

Немає коментарів:

Дописати коментар