Шукати в цьому блозі

вівторок, 31 січня 2017 р.

849.Мозком можна керувати...

http://news.platfor.ma/vichne-syaivo-chistogo-rozumu/http://news.platfor.ma/vichne-syaivo-chistogo-rozumu/ Мені прикро, що Японія говорить зараз тільки про це! Я можу допускати, що і в Японії існує закрита, (таємна, секретна, конспіративна, військова), наука і практика, досліди якої залишаються невідомими широкому загалу, і відкрита, (цивільна), наука і практика, яка оце зараз тільки добралась і до такого феномену на мишах... Я не був фахівцем у цій галузі, але знаю, навіть на своїй власній шкурі, що подібне робиться вже багато років, ще з часів СССР, (не менше 50 років), на людях, особливо робилось на військових людях... Наприклад, мене використовували і хочуть продовжувати використовувати у якості такої миші! Як біологічного робота, тобто у якості людини, проти якої застосовують біоробототехнології космічної медицини, (коротко, - промені). Я витримую вже декілька дестятиріч такі страждання, такі жахи, над своїм мозком, які більшості людей навіть приснитись не можуть! Я не являвся і не являюсь таким собі залізобетонним суперменом, який все може витримувати, хоча я вважав себе сильнішим інтелектуально, фізично і психічно, за 95% чоловіків! Просто, однією із причин того, що я витримував і витримую, поки що, "жахливі жахи", інакше і не скажеш, тому, що мені підчищають пам"ять, позбавляють страху на багато різноманітних викликів, хоча не на всі, - тобто підтримують, приблизно однаковий, середньостатистичний, рівень страждань... Я б не витримав таких жахів, якби зі мною, з моїм мозком, не робили те, що навчились "відкриті" японці-вчені робити з мишами... В СССР, пізніше в Росії - Україні, катування променями і "таке" як з мишами, зі мною робили психотронні структури армії і спецслужб таємно, дистанційно, невидимо, променями... Я вдячний японським незасекреченим вченим, які таємне роблять відкритим для широкого загалу... Люди повинні перестати бути мавпами, іграшками в зубах психотронних бандитів армії і спецслужб, особливо російських, які використовують ці промені, в основному, для кримінального збагачення, а можна на користь людству... Якби порядні люди змогли добитись використання променів на користь людству, то: був би ліквідований алкоголізм, наркоманія; психічно хворих людей стало б менше, як мінімум на 95%, ніж є зараз; жодний шлюб ніколи б не розривався по причині сексуального незадоволення, - пеніси "стояли" б стільки часу, скільки потрібно партнерам; була б майже повністю ліківідована злочинність; не було б жодного, не розслідуваного злочину, - всі злочинці були б знайдені, оскільки контроль над психікою і інтелектом будь-якої людини можна встановити максимум за добу, тобто через добу вже відомо було б, здійснював підозрюваний злочин чи ні... Багато іншого можна досягати! Але земна цивілізація залишається цивілізацією жахів, а не щастя, - ті хто володіє психотронними генераторами, (променями), - використовують їх, в основному, для збагачення і постановки у залежність опонентів... Психотронні генерали, особливо російькі, своє криваве рило засовують у цивільні справи, особливо іноземних держав, настільки, що цивільні люди навіть не здогадуються чиї ж вони іграшки насправді... Часто навіть не розуміють, чиї ж вони накази виконують! Якби народ Росії знав, як використовує Путін свої промені, - він би давно вже його відсторонив від влади... Звичайно, якщо б зміг... Дякую японським вченим!

Немає коментарів:

Дописати коментар