Шукати в цьому блозі

четвер, 5 січня 2017 р.

836.Пінчук віддає РФ Крим, Донбас в обмін на невступ до ЄС і НАТО.

http://gordonua.com/news/politics/poroshenko-ne-pridet-na-lanch-pinchuka-v-davose-167607.htmlhttp://gordonua.com/news/politics/poroshenko-ne-pridet-na-lanch-pinchuka-v-davose-167607.html Пінчук, ну ти дайош?! Для того, щоб Росія так розправилась з Україною, по моделі Пінчука, потрібно, щоб у Путіна х*й стояв! Щоб у Шойгу х*й стояв... Я цих гнид за людей не визнаю, Пінчук, а ти хочеш, щоб я їм віддав частину території України? (Крим, Донбас...). Щоб вони окупували частину України, щоб привласнили собі частину території України, потрібно, щоб над ними не сміялись, що вони не ї*уться! Ні у Путіна, ні у Шойгу... нема друзів, які могли б їм х*ї поставити, тому вони не можуть бути найсильнішими у світі, та ще й настільки, щоб окуповувати території інших держав! Путін, не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Убирайтесь свині із Криму, із Донбасу із усіх, окупованих Росією, територій: Молдови, Японії, Грузії... Я, - це не Я! Я, - репресований психотронними бандитами біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним, а мозок керує діями, поведінкою... Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв"язку! Достовірність інформації, її автори можуть бути мені не відомими... Що, Віктор, ї*атись хочеш? Щоб знав, як боятись сопливих, кривавих бандитів із органів державної безпеки медицини збройних сил Росії, їхніх собутильників в Україні, їхню прокуратуру! У тебе є грошики, а це означає, що у тебе є можливість боротись із російськими окупаційними, терористичними, сепаратистськими, бандитськими гнидами, а ти що? Петро, (Порошенко), не будеш знищувати мразей із військової прокуратури, (тобто лікарів психотронних, які керуючи мозками підозрюваних, встановлюють істину від імені військової прокуратури), вони тебе знищать за допомогою лікарів. Я ж вам говорив, - ці потвори, від яких залежить окупація Криму, частини Донбасу, (військові із органів державної безпеки військової прокуратури армії РФ, їхні собутильники в Україні), розуміють тільки силу, їх потрібно тільки знищувати, - іншої мови вони не розуміють! Пінчук, вбивати потрібно ту мразь, із - за якої окуповані Крим, Донбас..., а не віддавати їм частини території держави, та ще й прийняти умови подальшого вектору існування України?! Ти що, хочеш їм віддати Крим, Донбас, та ще й не вступати в ЄС, в НАТО, не дружити із Заходом, та ще й купувати газ у Росії за її цінами? Та ще й приводити до влади в Україні проросійських ФСБешних сосунків типу Азарова, Януковича, Лєбєдєва, Саламатіна, Богатирьову... інших мразей? Репресовувати певних українців в Україні таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), утримувати іх у "вакуумі", знищуючи всіх українців, які намагаються допомагати таким репресованим?! Тобто, Пінчук, ти хочеш, щоб Путін, його ФСБ, за допомогою "брудних людей" і згвалтів перетворили всіх українців в Україні в рабів і холуїв, лакеїв, слуг, вирізавши всіх порядних, свідомих українців, які ще борються за свободу, незалежність, територіальну цілісність України? Віктор, ти зовсім вже йо*нувся! Ти розумієш, кому ти хочеш віддати Крим, Донбас... за невступ в НАТО і ЄС? Російським гнидам, бандитам ФСБешним, які не визнають права громадян, верховенство міжнародного права! Які не визнають українців повноцінною нацією, а Україну повноцінною, самостійною державою! (Які розуміють тільки силу, їх потрібно тільки вбивати, - іншої мови вони не розуміють)... Віддавати частину території держави тим, хто розуміє тільки силу, тим, кого потрібно тільки вбивати, - іншої мови вони не розуміють?! Ти що думаєш, що після цього сопливі, криваві ублюдки ФСБ, Путін... зупиняться? Петро, я ніколи не буду робити згвалт! Я буду знищувати всіх, хто займається злочинами безкарно! Я їх буду вбивати доти, поки вони не підкоряться! Я не можу робити згвалти для того, щоб ті, хто намагається перетворити мене у раба були сильнішими за тих, хто виводив мене на державний і міжнародний рівень роботи... Я нікого, ніколи, ніде не визнаю за людину при такому відношенні до мене! Я не прощу! Я буду займатись помстою! Всяким мразям я відповідаю, щоб мене знищити потрібно, щоб у Путіна х*й стояв! Ті, хто повісив Путіну х*й мене і захищають! Хто вони? Я не знаю! Мені не можна знати це! Оскільки у мене у мозку повно ворогів, - які зразу ж взнають тих, хто їм повісив х*ї, якщо я буду знати їх! Путін, у тебе нема виходу, - не будеш підкорятись, не будеш ї*атись! Повоюй з Україною ще, гнида ФСБешна, - воюй доти, поки твій генералітет не захоче ї*атись, якщо ти не хочеш! Що, лікарі?! Ви думали, що над вами ніхто, ніколи не зможе сміятись із - за того, що ви можете знищити будь-яку людину? Навіть медичними методами? Над вами ніхто сміятись не буде! Не будете лікувати людей, - не будете ї*атись! Поки не навчитесь лікувати всіх людей від усіх хвороб, - ї*атись не будете! Лікарі, я вас навчу заражати людей венеричними хворобами, не лікувати їх, а перетворювати у рабів після згвалту! Так навчу!? Я вас попереджав, попереджаю, - потрібно було бути уважними до моїх публікацій, робити висновки... А тепер вашим же салом вам по сусалу... Всі "брудні" мразі, (венерично хворі мразі), якщо не будете підкорятись, будете сидіти "брудними" х*єповішеними до смерті, як тільки захочете лікувати свої х*ї чи "брудні" вагіни від "брудних" хвороб, - зразу ж буду знищувати, щоб знали, як люди терпіли ваші прибамбаси! Путін, насмілишся вилікувати гонорею в хронічній формі, - знищу зразу! Щоб знав, скотина, як вербувати українців в ФСБ! Не покине твоя армія, ФСБ, їхні собутильники Україну назавжди, - я їх усіх виріжу до останньої скотини! В Україні не залишиться жодного ворога України! Ну що, Петро, взнав, що відбувається? До тих пір, поки лікарі не визнають права громадян над ними будуть сміятись! Що знову хочете мене знищити, особливо після попередження: "До первой болєзні!"? Скоти, я, - біоробот! Моїм мозком так керують! Я не можу бути іншим! Якщо я вам не подобаюсь, то ви повинні знищувати тих, хто керує моїм мозком, а не мене! Знищувати мене? За те, що я вас багато років попереджав про певні події? Ну і потвори! Всі мразі втратили пильність, від безкарності за злочини!?

Немає коментарів:

Дописати коментар