Шукати в цьому блозі

середа, 11 січня 2017 р.

838.Вибух у Саратові.

http://newsoboz.org/proisshestviya/v-rossii-vzorvalsya-mnogoetazhnyy-dom-foto-video--11012017150800 Сьогодні, 11 січня 2017 року, в шестиповерховому будинку міста Саратова пролунав вибух… Путін ти припиниш займатись внутрішнім і міжнародним психотронним тероризмом? «Цікаві», Путін, у тебе твої спецслужби, - винні у вибухах будинків, інших об’єктів, і приїжджають розслідувати вибухи? Для чого це робиться? Хто це робить? З якою метою? Бездоганною, однозначною, хоча і неповною, недостатньою, відповіддю є, - організація страху! Підкорення нескорених! Небажання певних кіл розслідувати певні види жахливих злочинів! Путін, його холуї в Україні, проявляють впертість і жорстокість продовжують насаджувати страх! Я не говорю у цій публікації, хто винен у подібному тероризмі, - хтось злорадіє, говорить, що це «отвєтка» за вибухи в Хмельницькому, Сумах в Україні… У цій статті я не говорю з якою метою здійснюються подібні вибухи, однак можу сказати як робляться подібні вибухи, - люди безсильні протидіяти подібним вибухам. Вибирається якась людина, по якимось критеріям, підключається під промені, (під біоробототехнології космічної і авіаційної медицини), тобто людина перетворюється у біоробота, після чого психотронні оператори армії чи ФСБ РФ, інші, ті, хто має психотронні генератори, керують її мозком… Наприклад, людину примушують дистанційно, таємно, невидимо, променями, відкрутити накидну гайку газового шлангу від газового лічильника до газової плити, після чого відкривають газовий кран, - після заповнення приміщення газом організовується підпал, запальничкою, сірником, електровимикачем… Як то було організовано декілька днів тому в Сумах, за доповіддю міського прокурора, - слідчі з’ясували, що шланг був роз’єднаний і кран відкритий! Хтось із «розумних» біситься і кричить: «Ну що, військові? Навчились отримувати квартири від роботи після згвалту?! Навчились прописувати?» Я говорю зараз президентам Путіну, Порошенко…: «Ну що? Навчились розмовляти із військовими прокурорами, які повинні наглядати за діяльністю психотронних структур армії і спецслужб?!»… Дехто знову хоче мене знищувати?! За що? Комусь уявляється, що я той, хто вішає х*ї, підриває будинки, тощо… За це мене хочуть знищити?! Якби я міг дивуватись, - я був би здивованим! Я ніякого відношення не маю до ваших х*їв, до організації вибухів, - я сам жертва психотронних злочинів, я, - біоробот, репресований психотронними структурами, однак я не можу до сих пір змиритись, що людей знищують як мух, - муху вбити складніше, ніж людину, тому я все роблю, що можу, щоб припинити вбивства людей, припинити руйнації будинків, припинити війни поміж людьми в засекречених психотронних погонах та цивільними людьми… Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв’язку, достовірність інформації, її автори можуть бути мені не відомими… По великому рахунку я взагалі не маю ніякого відношення до того, що я пишу, я, - біоробот! Мене використовують, так примушують існувати, можливо якийсь відсоток написаного є моїм, вистражданим моїм, пошкодженим психотронною зброєю мозком… Я дуже гарно знаю, що таке горе, тому роблю все можливе і неможливе для того, щоб запобігти горю інших людей, на жаль більшість людей цього не розуміють, допомагають моїм ворогам катувати мене… Часто виходить так, що я, начебто, допомагаю тим, хто допомагає моїм ворогам?! Тобто я, начебто, допомагаю моїм ворогам?! Біоробототехнології дозволяють реалізувати і такі метаморфози! Хоча я, все ж таки, намагаюсь не писати щось параноїдальне! Всі, хто біситься від моїх одно образних публікацій, хто божеволіє від моїх публіцистичних жахів, можуть їх взагалі розглядати як модель, поки що, віртуальної, боротьби, із найжахливішою злочинністю сучасності, - психотронною злочинністю! А можуть відноситись до всього викладеного мною серйозно, як до такого, що є жахливою, страшною реальністю, об’єктивністю, правдою, про яку повідомляє прогресивна частина тих, хто «сидить» у мене у мозку і керує ним. Путін, ти гнида, щоб знав як бути військовим, а не цивільним! Певні посадові українці, (Петро, (Порошенко), ти також, щоб знав як ссать психотронну мразь), щоб і ви знали, як боятись купувати мені те, що потрібно, там де потрібно, думаючи, що після цього почнуться жахи, набагато більші, ніж ті, які вже відбуваються багато років… Ви що? Відчуваєте себе ображеними, якщо так підкоритесь?! Ну і телепні? Ви що, не розумієте, що якраз не вирішуючи цю, її називають моєю, проблему, - ви викликаєте ненависть до себе, ви фінансуєте діяльність бандитів психотронних структур із державного бюджету, тобто народні гроші використовуєте для фінансування психотронних мразей, а профінансувати свої, державні, обов’язки переді мною боїтесь? Я також звертаюсь зараз до офіцерів, генералів, до лікарів… ви хоча б знаєте, хоча б розумієте, що ви скоти?! Ви штучно робили мене безпомічним, беззахисним, безправним, грабували «до нуля», знищували інтелект і психіку променями, щоб я був неконкурентноздатним скрізь і у всьому, для цього ви утримували штат психотронних мразей, які нічим не займались, тільки мене катували, за народні гроші, пожирали гроші із державного бюджету, а придбати мені, те що потрібно, там де потрібно, вам соромно, принизливо?! Ну і мразі! Я вас усіх виріжу, всіх до жодного, всіх, хто займається злочинами безкарно! Я не прощу! Я буду мстити! Президенти, прем’єр-міністри, парламентарі, прокурори, судді, слідчі…, ви розумієте, що ви чи бандити, чи їх боїтесь? Боїтесь психотронних бандитів? Нафіга такі державні керівники, які бояться бандитів? Як же ви переможете міжнародний і внутрішній тероризм? Якщо ви боїтесь терористів? Ви розумієте, що ви втягнуті ними у злочинність? Ви фінансуєте діяльність психотронних структур, серед яких є жахливі бандити? Наприклад ті, хто мені кричав: «Всьо равно сломаю! І нє такіх ламал!», «Всьо равно поставлю на колєні і нє такіх ставіл! Да у мєня маршали гаварілі!», «Я убіл ужє десять чєловєк, нам надоєло убівать!»… Нагадую і певні фрази ваших же силових міністрів, (російських і українських): «Я в рот є*ал твоєго прєзідєнта!», «Єслі тєбє осмєлітся помочь кто-лібо із гражданскіх руководітєлей, ми тєбя сдєлаєм лучамі сумасшєдшім, прівєдьом к нєму і спросім, ну что, какой он? Кому ви помагалі?», «Ізлюблєнний прийом заставлять х*й сосать у офіцера, (цивільну людину), - нє будєшь сосать, сдєлаєм лучамі сумасшєдшім!»… Я не знаю для чого ви х*ї смокчете, зате розумію для чого смокчуть х*ї офіцери, - один із тих, найлютіших, хто знищував мені психіку і інтелект променями, ще в часи СССР представлявся: «Я старшій лєйтєнант ВВС, трі раза пососал х*й…»… Знаєте для чого сосут х*ї офіцери? Щоб стати бандитом, непідсудним за злочини, які самі мені розповідали, що вони «мужчіни, заслужівшіє унічтожєнія», так самі про себе говорять, - вони людей знищують безкарно… Як я можу відноситись до силових міністрів? Які примушують смоктати х*ї для того, щоб перетворювати людей у бандитів, які знищують ніколи ні в чому не винних людей?! Що, Путін, катуваннями примушуєш х*ї смоктати для того, щоб завербувати в спецслужбу? Тобто щоб перетворити у бандита, непідсудного за злочини?! Вбивати і катувати потрібно ворогів, а не тих, хто з ними бореться! Не тих, хто ніколи ні в чому не був винним ні перед ким! Зараз боротьба, після 1991 року започаткована президентом Єльціним, як боротьба за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, набула жахливої форми і перетворилась у боротьбу всіх порядних, розумних з прогресивними позиціями, людей із мразями, непідсудними за будь-які злочини… Очевидно існує таємне розшарування у психотронних структурах, тобто серед тих, хто володіє променями… Оці житлові вибухи є наслідком таємної боротьби за участю психотронних структур… В деталях нехай вам прокурори і ЗМІ розповідають, там ще багато «довгоносиків»… Військові повинні розуміти, - вам ніколи не можна було дурачитись! Щоб знали як дурачитись! Ви думали, що цивільні люди будуть вам підкорятись скрізь і всюди, а цивільні люди не мають можливості утримувати у пільгах стільки бандитів в погонах, та їм слухняних, - середня тривалість життя робітників в країні «сягає», знаходиться в межах 40-50 років, - не соромно сидіти верхи над народом? Люди цивільні не витримують геройства Путіна, його холуїв, доведені до відчаю, - виступають часто тому, що нема куди діватись, краще бути знищеними у боротьбі, ніж так жити?! Тому виникають оті ЄвроМайдани! Люди хочуть жити так, як, живуть, бодай у Європі. Президент Порошенко розуміє це, - тому веде народ по євроатлантичному вектору! Але ж подивіться, що робиться на сторінках соціальних мереж? Його зараз довбають жахливо путінські опрічники, та ними оброблені! Порошенка потрібно довбати, ще й як! Але ж не за цей вектор! Народ повинен підкорятись євроатлантичному вектору, а значить Порошенку, Гройсману, Парубію… Наприклад, Порошенка потрібно довбати за те, що вектор цей залишається коротким, - інтенсивніше потрібно його подовжувати! У прийнятті рішення потрібно діяти за пріоритетами: 1.Під кутом зору національно свідомої інтелектуальної еліти; 2.З урахуванням істинних інтересів істинної державної безпеки України; 3.По законам України… Закони тільки на третьому місці… Говорити про це, мабуть, не можна! Але діяти потрібно якраз так! Інакше Путін роздовбає! Біда Путіна, Порошенка, (підказка), у тому, що вони не можуть розуміти різницю поміж мною і тими, хто їм х*ї вішає! З іншої координати кричать зараз по космічному біологічному радіозв’язку: «Про це потрібно говорити не Порошенку, а лікарям, які добиваються за допомогою згвалтів, бо вони і є собаки, які не розуміють різниці поміж мною і тими, хто вішає їм х*ї!»… Я буду знищувати до тих пір, поки люди не почнуть боротись із бандитами, яким вони підкоряються, які перетворили народ у «самопожірающую націю», - люди сидять бідними, хворими, рабами, у штучно організованих болях, під променями тупості, і ішачать на бандитів, підкоряються їм! Міністр оборони думав, що він розумний, не визнавати права людини, а тепер біситься!? Військові, особливо психотронні, ну що? Нареготались над «глупимі людьми»? Лікарі, вам не можна утримувати людей хворими, - інакше вони почнуть скоро вас усіх винищувати, всіх до жодного, всіх, хто займається злочинами безкарно! Не будете лікувати людей, - не будете ї*атись! Ви знаєте, що знайшлась психотронна капела, від прибульців, які вміють прибувати у мозки, яка, (капела), хоче провчити лікарів, особливо гебістів, щоб вони знали на своїй шкурі, як почувають себе люди під їхнім керуванням їхніми долями: підключають лікарів під промені, променями примушують працювати день і ніч, променями викликають біль, постійно діючий, вдень і вночі, роками, - лікуйтесь на здоров’я, променями примусять з’єднуватись з венерично хворими людьми, тобто перетворюють лікарів у «брудних» людей, після чого не будуть дозволяти мати секс… так будуть тримати до кінця життя, - при спробі вилікуватись від «бруду», (від гонореї, скажімо), будуть вбивати променями дистанційно, невидимо, таємно… Таким чином лікарі, (багато і керівників-собак), будуть все життя сидіти бідними, хворими, під болями, «брудними», не мати статевих стосунків, працювати день і ніч безоплатно… Не будуть так жити, - їх будуть вбивати променями, таємно, дистанційно, невидимо… Інформую читачів і із іншого боку, - ніколи більше лікарі не будуть підкорятись бандитам армії, міліції, державної безпеки, прокурорам, владі… будуть підкорятись клятві Гіпократа! О! Життя! Певні скоти, не потрібно було знущатись над тими, хто боровся із злочиністю, хто бажав людям, громадянам добра… Я можу і ультимативно звернутись до української влади, до Порошенка, Парубія, Гройсмана, Авакова, Грицака, Луценка, Полторака, Холодницького, Турчинова, Супрун… у вас є право вибору, вибирайте, з ким ви? З тими, хто мене перетворює у раба, після згвалту, щоб перед смертю сказати: «А тепер іди і лікуй гонорею в хронічній формі, (нагадую, я нікого ніякими хворобами не заражав, я ніколи ні перед ким не був винним), і тебе перестануть катувати ті, хто сидить у тебе у мозку!» чи з тими, хто бореться із бандитами, непідсудними за будь-які злочини, з тими, хто бореться за встановлення конституційної влади замість диктатури бандитів, членів їхніх сімей та їхньої каральної медицини?! Дивіться не прогадайте! Я примушувати не буду! Вибирайте! Тільки не ображайтесь після вашого вибору! Я тепер буду влаштовувати вам щось таке, частково подібне до того, що ви мені влаштовували! Путін, тепер я тобі х*й повісив і буду дивитись, як ти працюєш, як ти забезпечуєш тих, хто тобі х*й повісив! Якщо ж ти хочеш мені довести, що ти так мене вербуєш у свою с*ану спецслужбу, то я тобі кажу: «Хто сильніший!?». А я тобі повісив х*й і я тебе вербую у свою спецслужбу, давай змагатись, хто кого і у чию спецслужбу завербує! Інакше, - чий х*й дорожчий, твій чи мій? Мій, чи твоїх шакалів - гебістів, які займаються злочинами безкарно! Не буде ї*атись ніхто, із тих, хто винен в окупації України, - не покинете Україну, не будете ї*атись! Я вас повоюю із "братами - українцями", я вас так повоюю, що… Порошенко, якщо ти не придбаєш житло в Києві, в середовищі проукраїнських політиків і державних діячів… «Если не купите в Киеве, в среде проукраинских политиков и государственных деятелей две квартиры рядом, одну для Коваленко Виктора Ивановича, другую для Архипенко Надежды Михайловны, - е*аться не будете никогда!»… Я вам ніколи не прощу навіть не таке своє (і чуже), життя, як того, як ви наругались над народом, того, що ви просадили жахливу суму грошей на психотронних бандитів, які мене замучили променями, а виділити на покупку того, що повинна робити держава ви не можете? Чи ви підкоряєтесь, чи я вас усіх знищу, за злочини, які ви здійснюєте непідсудно, за допомогою своїх психотронних шакалів… Я ніколи не буду розмовляти про це ніде, ніколи, ні з ким, - не хочете ї*атись, не підкоряйтесь, право вибору таке! Ні ви, ні ваші діти Ї*атись не будуть ніколи! Не можна займатись злочинністю, будучи «гарантами прав і свобод громадян»… Я ніколи не буду про це розмовляти, написати це примусили променями, з прибульцями і розмовляйте на цю тему, але я ніколи і не прощу нікого із тих, хто катував і перетворював у раба після згвалту! Для того, щоб ви мене знищили, потрібно, щоб у вас х*ї стояли! Ваші спецслужби розумніші за вас, вони знають, що це означає, тому… підкоряйтесь, а не намагайтесь мене знищити! Не хочете підкорятись, - не є*іться! Щоб мене знищити потрібно, щоб у вас х*ї стояли! Путін, щоб ти окупував Україну, щоб ти її повномасштабно атакував, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Убирайся, гнида із України! Не покинеш Україну?! Ї*атись не буде жодна потвора, винна в окупації 7% території України… Проросійські ублюдки в Україні, не покинете Україну, не виїдете на ПМЖ в РФ, ваш верховний головнокомандувач Путін ї*атись не буде ніколи, як і його сатрапи! Моя позиція у відношенні до проросійських непримиренних скотов в Україні, до сепаратистів, окупантів, терористів, бандитів… наступна, - ви всі повинні виїхати на ПМЖ в РФ, якщо не хочете виїжджати, при цьому не хочете підкорятись українцям, - вас усіх виріже Путін, всі ті, хто винен в окупації 7% території України, якщо ви не виїдете на ПМЖ в РФ, вони ніколи не будуть ї*атись! Гниди русскіє, я буду з вами робити те, що ваш сопливий ублюдок Путін робив в Україні з українцями руками українців! (Променями примушуючи одних українців знущатись і знищувати інших українців)… Петро, (Порошенко), ти тепер знаєш, на яку ти війну потрапив?! Нагадую вкотре, - я ніякого відношення не маю до цього листа! Знаю, що зараз готуються тисячі вбивць, які бажають мене знищити! Я не маю відношення до цього листа! Я, - це не Я! Я, - біоробот, репресований психотронними структурами армії і спецслужб! Сопляки, які хочуть мене знищити, - спробуйте знищити тих, хто керує моїм мозком, а не мене, мене ви вже давно, майже, знищили… Подобивайтесь ще до мене?! Прокурори, насмілитесь дьорнуться, - смерть! Я вас ніколи не прощу, за ті злочини, якими ви займаєтесь разом із психотронними гнидами! Щоб ви знали, скоти ублюдочні, куди ви потрапили, а не на війну любителів легкого життя з «глупимі рабамі»… Тепер доказуйте мені, хто ви такі насправді… Ну що, військові? Хочете розмовляти зі мною? Для того, щоб ви розмовляли зі мною потрібно, щоб у вас х*ї стояли! Щоб знали як дурачити народ, "глупих людєй", використовуючи психотронні технології, (промені). Про Шойгу мова вже не йде, - сиди скотина, не є*ісь! Не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Щоб зав, як воювати з Україною! Міністр оборони України Полторак, у тебе нема друзів, які могли б тобі х*й ставити, тому ти повинен підкорятись, не поступаючись жодним проукраїнським інтересом! Не можна знущатись над цивільними людьми променями! Я вас буду тероризувати доти, поки не підкоритесь! Я все рівно знищу тих, хто віддавав наказ катувати мене променями до смерті, тих, хто виконував такий наказ! Я не прощу! Я відомщу! Незалежно від того стану у якому я можу бути під катуваннями чи під наслідками катувань. Я буду вбивати тих, хто займається злочинами безкарно доти, поки не підкоряться всі мразі! Путін, ти тепер знаєш, як випускати промені для боротьби із Україною і українцями? Все рівно знищу, буду знищувати до тих пір, поки на земній кулі є бодай одна потвора, яка бажає перетворювати мене у раба, щоб перед смертю сказати: "А тепер іди і лікуй гонорею в хронічній формі і тебе покинуть ті, із - за кого тебе катували променями!". У ваших гонореях можуть бути винними начальники і лікарі, а не я! Їх і карайте, якщо зможете! А не мене! Я знаю, що зараз ті, хто катує мене променями бісяться, хочуть отримати наказ про припинення катувань мене, а ті, хто може дати такий наказ, "бздят" його надати, щоб не стали відомі їхні "порядки"... Порошенко, ти що не хочеш припинити ці знущання наді мною? Не хочеш припинити знищення людей променями, - ніколи ні в чому не винних людей? Ну і не віддавай такий наказ, не є*ісь до смерті, - сиди і думай, що ти ї*ешся! "Бздішь" віддавати такий наказ! Боїшся, що мразі не підкоряться? Щоб мене знищили військові бандити потрібно, щоб у їхнього міністра х*й стояв! Ну що, Полторак? Що будеш робити? Якщо лікарі не можуть розмовляти із тими, хто катує мене променями? Військові потвори, не можна було вашим психотронним мразям катувати мене щосекунди, день і ніч, тоді б ви досягли того, чого хотіли!? Порошенко, щоб ти знав, хто такі військові прокурори, - військовий прокурор і є тим, із - за кого мене катують променями! Тому я говорю військовим прокурорам: "Не будете підкорятись, - не будете ї*атись!". Лікарі, щоб знали як підкорятись бандитам прокуратури! Звичайно, тепер відомо, що у тому, що в Україні більше 5 млн. жінок "брудних", (венерично хворих), не здатних народжувати дітей, чоловіків "брудних" ще більше,- винні не тільки і не стільки лікарі, а і прокуратура, профільна влада... А скільки дітей народжується неповноцінними? Українців ніколи не повинен заспокоювати той факт, що в Росії "брудних" баб більше 16 млн. Росія не може бути прикладом для України і українців ні в чому зовсім! Українські військові, щоб знали, як боятись винищувати русскіх сепаратистів, терористів, окупантів, бандитів, якщо їх не винищувати, - вони перетворять у рабів весь світ! Русскіх можна перемогти тільки знищуючи їх! Лікарі, не будете вбивати бандитів, - вони вас будуть знищувати за те, що ви їм не можете х*ї поставити! Щоб ї*ався Путін, Шойгу, тисячі інших шакалів, винних в окупації 7% території України, потрібно, щоб всі проросійські окупанти, терористи, сепаратисти, бандити покинули всю територію України в координатах кордонів 1991 року, тому всі проросійські шакали в Україні повинні виїхати на ПМЖ в РФ, не поїдете в Росію вас усіх на території України виріже Путін, Шойгу, інші шакали, які не ї*уться в Росії! Звертаюсь до українського державного керівництва, російському до відома, щойно по космічному біологічному радіозв"язку отримана інформація, що підривають ті квартири, із - за яких мене перетворюють у раба після згвалту, щоб ті квартири залишились тим, хто вміє їх отримувати?! Як ви думаєте, - це правда? Чи так навмисно дурачать, дезорієнтують мене, вас, всіх порядних людей ті, хто робить все так, щоб ніхто не здогадався, хто ж той, хто повісив х*ї Путіну, Шойгу, іншим? Мені зараз дуже важко, - мене позбавили можливості мислити, запам"ятовувати, діяти... Зате примушують писати... Може вам щось зрозуміліше? Думайте, що я дурник і над вами ніхто не буде сміятись! Я ніколи не прощу армію! Я підозрюю любого і кожного генерала, любого і кожного офіцера, особливо із військово - космічних, повітряних сил, оскільки в їхньому середовищі переховується один із найлютіших психотронних злочинців, садистів, який найлютіше мене катує... По цій причині я не можу поважати жодного генерала, жодного офіцера, мені шкода, що під цю "гребінку" часто потрапляють і сучасні українські бійці, ні в чому не винні переді мною, бійці, які проливають кров на полі війни... Такі повинні знати, що в армії є багато істинних ворогів, бандитів, психотронних садистів та їхніх холуїв! Захищайте Україну, народ, але не захищайте бандитів, непідсудних за злочини!

Немає коментарів:

Дописати коментар