Шукати в цьому блозі

вівторок, 31 січня 2017 р.

850. Лех Валенса, - "Болек"?

http://www.eurointegration.com.ua/news/2017/01/31/7060924/http://www.eurointegration.com.ua/news/2017/01/31/7060924/ Хто ж «винуватець ситуації» у справі «Болека», - Леха Валенси? Чи розкриє він правду? На мій погляд ця проблема філософська, яка виходить за рамки класичного відношення до спецслужб, за рамки класичного відношення до лідерів і лідерства, до вектору розвитку земної цивілізації, - стихійно вона розвивається, чи «хтось» займається її розвитком, у якому напрямку?! Мені уявляється, що зараз,особливо якщо «відштовхуватись» від Росії, не можна бути ніяким лідером, навіть у компанії п’яниць, без участі чи без невидимо-го, таємного, дистанційного керування мозками «лідерів», кимось, часто назива-ють спецслужбами… Тобто тими, хто володіє психотронними генераторами, (ко-ротко, для мене, у термінології президента Єльціна, - променями, тобто біоробо-тотехнологіями космчної медицини, засобами мозкового контролю мислення, ко-смічним біологічним радіозв»язком)… Я часто називаю тих, хто володіє променя-ми, - прибульцями, (не тільки і не стільки інопланетянами), тобто істотами, які прибувають таємно, невидимо, дистанційно, у мозки певних громадян і керують тими мозками, чи спостерігають за діяльністю тих мозків, якщо слідкують прибу-льці, наприклад, за підозрюваним у скоєнні злочинів. Психотронні спецслужби, наприклад, армії і ФСБ РФ, можуть підключатись до мозків будь-яких «лідерів», слідкувати за мозками, керувати ними… Знищувати лідерів, потенційних навіть лідерів, у будь-який спосіб, якщо вони «насолили» спецслужбам… Класичними моделями знищення невгодних лідерів можуть бути приклади знищення: Г.Старовойтової; Г.Політковської; Л.Рохліна; С.Фьодорова; В.Лістьєва… Зазвичай знищують штучно організованими, (за участю променів): ДТП, (В.Чорновіл, О.Ємець…); штучно викликаною злоякісністю (Р.Горбачова, І.Плющ…), штучно викликаними, (променями), інфарктами, інсультами…; розстрілами на вулиці, на дорозі, на мостах, на вході і виході із ліфтів, під’їздів, (Г.Старовойтова, В.Гетьман, Б.Нємцов…), авіаційними пригодами, катастрофами, (генерал А.Лєбєдь…). Чому в Росії не існує сильної опозиції? Тому, що Путін винищує навіть потен-ційних, невгодних йому, людей, образно, м’яко кажучи, ще в утробі матері… Чому в Росії неможливі ніякі революції, (поки що)? Тому, що психотронні спецслужби армії і ФСБ, узнають про наміри революціонерів раніше, ніж ті наміри починають здійснюватись… Нейтралізують їх «тихенько», а когось навпаки, шумно, в залеж-ності від того, якої реакції соціуму, і від чого, від кого чекають. І все завдяки кос-мосу, завдяки засобам мозкового контролю, завдяки прослуховуванню мислен-ня… Тільки хтось, десь засвітився, як його зразу ж підключають під засоби мозко-вого контролю і взнають про наміри, про можливості, розробляють відношення до такого «хтося»… Путін може сидіти у Кремлі і прослуховувати мислення якогось «революціонера» на Камчатці, на Сахалін, в «системі єдиного часу», синхронно… У всіх країнах є опозиція, - Путін утримує і в Росії опозицію: дуже слабеньку чи кишенькову… Сильних всіх винищує, щоб йому та його холуям ніколи не було альтернативи… Без сумніву спецслужби, психотронні також, приймають участь у формуванні вектору розвитку як окремих країн так і земної цивілізації в цілому, формуючи лі-дерів… Свого часу, коли я проживав у Москві, «вони» мені кричали: «Ми прівє-дьом к власті нужних нам людєй, а єслі ми такіх нє найдьом, ми прівєдьом со сво-єй срєди!»… Наприклад, Путіна… Чим займається Путін? Тим, чим завжди в СССР займався КГБ СССР, разом із армією, - війнами, насиллям іншої форми… Якщо ж людина потрапляє у лідери на хвилі народного волевиявлення, то їй стає надзвичайно важко від дій своїх же спецслужб, армії… Наприклад, президент Єльцін не витримав таємного насилля над ним консервативної, проСССРної час-тини КГБ СССР, - подав у відставку 31.12.1999, до закінчення каденції. Що харак-терно, президент Єльцін, який, згідно із своїми функціональними обов’язками мав право призначати собі помічників самовільно, так і не зміг зробити мене працівни-ком Кремля, - не дозволили психотронні бандити, формально тому, що я не був агентом КГБ, зате був українцем… Останнє за межами моєї компетенції. Тобто Єльцін хотів, щоб я працював у Кремлі, а той, секретний «хтось», з променями, не хотів, тому і не дозволив… «Хтосями» був Уряд, силовий блок, силові міністри, психотронні спецслужби… Коли Єльцін про це взнав, коли втомився боротись із ними самостійно, він вирішив мене «натаскати» на посаду вищу за силових міністрів, щоб я сам з ними боровся, за супроводом Єльціна… Що з цього вийшло?! Не дай Бог! «Вони» закричали: «Ми нікогда нє допустім в государствє второго Єльціна» і почали шмонати мій мозок такими променями, що я не знав, скільки буде 1+1, який день тижня, яке число місяця на дворі, хто я такий, де я знаходжусь, погнали у батьківський хутір, - «здихати», кричали: «Тєбє прідьотся здихать в мєстності, вблізі которой роділся!»… Певні силові міністри кричали: «Я Вам нікогда нє позволю чітать! Я Вам нікогда нє позволю заніматься чєм – лібо вообщє! І Всьо – равно унічтожу,нє сразу, но постєпєнно, методом трьох «нє»: нє позволю работать; не позволю что-лібо імєть; нє позволю лєчіться!»… Генерали, таким чином, розсекретили, хто ж мене не лікував, - генерали, а не лікарі… А лікарі, серед яких скотов також безліч, агентів КГБ, дуже вже полюбляють виконувати накази бандитів – генералів а не клятви Гіпократа. Прокурори, Луценко, Чайка, Матіос… а ви що робите, кому підкоряєтесь? Читогану? Собутильникам психотронної мафії, які можуть вас виводити аж у «діамантові прокурори»? Лікарі, ви підкоряєтесь бандитам – прокурорам, чи вони вам? Чи «на один карман» краще? Із цієї публікації виходить, що мене репресували силові міністри, їхні психотронні спецслужби, їхні прокурори, все їхнє… Сопливі гниди в штанцях силових міністрів, я ніколи ні в чому не був винним, а ви, потвори, - ї*атись не будете ніколи, поки не підкоритесь, я вас так навчу перетворювати мене у раба після згвалту, що взнаєте, хто ж той, із – за кого ви не ї*етесь… Демократія повинна бути з кулаками, - гниди, безкарні за злочини! Я не прощу! Я буду мстити! І, тим не менш, я намагаюсь, навіть у такій своїй злобі, залишатись людиною, падли психотронної корупції, тому я вам підказую, ті, хто повісив вам х*ї сидять у вас у мозках, - розмовляйте з ними і ви взнаєте, що вам потрібно робити, щоб ваші х*ї піднялись! Зразу говорю, допомагаю вам, - підкорятись! Шойгу, Путін… сйо*уйте із Криму, із Донбасу, із всієї території України… Це необхідна, хоча і недостатня умова для того, щоб ваші х*ї піднялись! Ви дуже гарно знаєте, шакали брехливі, що ні в Криму, ні в Донбасі не було ніякого народного воле вияву, - була ваша спецоперація, ви дуже гарно знаєте брехливі подонки, що ніякої громадянської війни в Україні нема, а є ваша спецоперація і російсько-українська війна вами, ублюдками московського Кремля, розв’язана. Щоб припинилась війна Росія повинна піти з України назавжди,… Інших умов немає! Я не прощу! Я буду мстити, гниди брехливо-спеопераційні! Путін, ти взагалі виглядаєш гнидой із гнид, твої проФСБешні ублюдки, включно із твоїми мільярдерами і мільйонерами, гатите мільярди на підривну діяльність в Україні, на знищення українців і України, а мені, скотина, ти не хочеш придбати ні житло, ні лікування, ні забезпечення, ні порядну інфраструктуру, як раніше і працю… І це після того, що Москва у всьому цьому винна! Москва творила ситуацію, творила мою проблему, «проблему Коваленка»… Не будеш підкоря-тись, - не будеш ї*атись! Ти вже прос*ав статус наддержави для Росії! Коли захо-чеш ї*атись, потвора кримінальна, тоді і взнаєш, що тобі потрібно робити! Путін, не відміниш переслідування і катування мене, перетворення у раба після згвалту, - ї*атись не будеш ніколи! Порошенко, не відміниш і ти, українську частину перес-лідувань, катувань мене, оточення, не відміниш українську частину репресій, - ї*атись не будеш ніколи! Я ніколи ні в чому не був винним, а мене позбавили бук-вально всього, і все замінили на катування! Я не прощу! Я буду мстити! Путін ко-лись викликав вогонь на себе, коли промовив, що за все, що відбувається в Росії, він несе відповідальність! Неси, скотина, неси! Коли добре навчишся нести, тоді і взнаєш, що тобі потрібно робити, щоб твій х*й піднявся. Петро, я розумію, що ти, персонально, як і я, відносно «проблеми Коваленка», можеш бути ні в чому не винним, але ж ти «гарант прав і свобод громадян», - я потребую захисту, якщо ж його нема, я буду мстити… Ти що, сам потвора? Якщо від тебе залежить, то чого не віддаєш розпорядження про припинення репресій! Чи ти боїшся тих, хто мене репресував!? Свого часу Єльцін інформував мене, що він їх не боїться, і в той же час вони його не слухаються, тому він не може захистити мене від репресій… Я до тебе відносився з повагою, багато місяців навіть пишався, публікував про це, але ж і ти повинен мене зрозуміти, - моє життя закінчується, життя в якому не бу-ло нічого, окрім катувань і обмежень, я,якби все залежало від мене, піду на будь-які крайні заходи, аж до винищення всіх, хто займається злочинами безкарно, хто не відповідає займаним посадам… Я не прощу! Я буду мстити! Уявляється, що лікарі вже ніколи не будуть підкорятись ні міліціонерам, ні гебістам, (тому, що самі гебісти?), ні військовим, ні прокурорам… Посадові бандюки, тепер звертайтесь до них за допомогою, - вони вас так тепер пролікують, так, що… ви будете знати, хто ж ви такі насправді… Я багато кого пропущу, - відчути себе у моїй шкурі! Бо-дай частково! Лікарі, ну ви тепер знаєте, що вам потрібно робити? Вирізати всяку мразь, яка займається злочинами безкарно! Інакше вони всіх катуваннями перет-ворять у рабів! Спецслужби, прибульці можуть підключатись до мозків будь-яких людей, в тому числі і до мозків лідерів, керуючи мозками, а мозки керують діями, поведін-кою, емоціями, мовою… Не виключено, що мозки одних і тих же людей можуть знаходитись під контролем, під променями спецслужб різної орієнтації… Поведін-ка людини, її дії, мова, будуть відповідати інтегральному впливу різних проме-нів… Наприклад, якщо, скажімо, мозок чоловіка опромінювати одночасно проме-нями, які «вішають» статевий член, тобто роблять неможливою ерекцію, а зна-чить копуляцію, і променями, які викликають ерекцію, як жінки кажуть «залізний стояк», то сильнішими виявляються промені які «вішають» статевий член, - чоло-вік не зможе мати статеві зносини, не зможе трахатись, навіть якщо його мозок опромінювати променями «залізного стояка», чи вживати різні там віагри, «Моло-ти Торра», ще якісь препарати… Це дуже гарно зараз знають певні лікарі, які на-віть самі собі не можуть поставити статеві члени, своїм дітям, певним міністрам, іншим лідерам, не те, що пацієнтам… Тому, «Болека», (Леха Валенсу), я вважаю, не можна, мабуть, так вже дорі-кати, - скоріш за все він був під мозковим контролем спецслужб? Які могли підк-лючитись до його мозку без його відома! Головне у тому, що він зіграв прогресив-ну роль у подальшому розвитку суспільства Польщі! А проблема залишається філософською… Проблема кореляції лідерів, спецслужб, грошей, хвороб, забез-печення, посад… Можливо, якщо Лех Валенса і був «Болеком», агентом спецс-лужб, то, мабуть, агеном «хороших спецслужб», якщо перевернули Польщу, - зробили порядну державу… Проблема залишається! А що б ви, шановні читачі, робили, як би ви керували державою, підготовкою лідерів, кореляцією поміж названими…

Немає коментарів:

Дописати коментар