Шукати в цьому блозі

неділя, 22 січня 2017 р.

«Гей, пливе кача » жалобний гімн Майдану за небесною сотнею загиблих





До третьої річниці гибелі Героїв Небесної Сотні! Вічна пам"ять Героям Небесної Сотні, а також тисячам, не відомих  широкому загалу, українців, знищених, починаючи з 1991 року, кривавими, засекреченими сопляками із психотронних структур ФСБ і армії Росії, їхніми холуями і собутильниками із армії і СБ України,  таємно, дистанційно, невидимо, променями,  (біоробототехнологіями космічної медицини)... Ганьба українським, російським  і світовим ЗМІ, які до сих пір боятья розповідати народу про ці тисячі українців, знищених Кремлем у таємній, психотронній, війні Росії із Україною, починаючи із 1991 року! Окупаційні, терористичні, сепаратистські, бандитські мразі Росії, України і всі ваші собутильники, раби і холуї із Європи і світу, подивитесь, що я тепер буду з вами робити! Я не прощу! Я буду мстити! Я, - це не Я! Я, - біоробот, репресований психотронними бандитами! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним, а мозок керує діями, поведінкою, емоціями... Я буду винищувати потвор доти, поки всі, хто знищував Україну і українців, хто катує мене... не підкоряться! Путін, не повернеш Крим і Донбас Україні, не повернеш всі, окуповані Росією, території, - ї*атись не будеш ніколи! Не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Сидіть до тих пір, потвори, поки не навчитесь сидіти гарно, а коли навчитесь сидіти гарно, тоді і взнаєте, що вам потрібно робити, щоб ваші х*ї піднялись! І ніколи не будуть ї*атись ті, із - за кого міліція не визнає права людини і громадянина! Я тепер у вас запитую: "Хто той, із - за кого військові не визнають людей за людей?". До тих пір поки не підкоряться військові і поліція, я буду знищувати всіх, хто займається злочинами безкарно! Порошенко, не будеш винищувати гебістів прокуратури, особливо військової, - я цю мразь ненавиджу, -  вони тебе знищать за те, що ти не можеш їм х*ї ставити! Буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно,  доти, поки військові не підкоряться цивільним! Я не прощу! Я буду мстити! Я нікому не прощу таке життя,  своє і України! При любій спробі добиватись до мене, - смерть! Сподіваюсь, що у всіх, зацікавлених, вистачить розуму до мене не добиватись, - шукайте краще тих, хто керує моїм мозком, тобто прибульців, які прибули у мій мозок! Добиватись до мене наднебезпечно, - смертельно! Порошенко, щоб ти знав, як не розуміти, хто той, із - за кого військові не можуть розмовляти із цивільними!? По цій причині цивільне керівництво почало керувати, а не підкорятись бандитам - гебістам в погонах! Нагадую, розсекречую... Я вже багато разів повідомляв читачам про суть свого багаторічного існування, яке полягало в тому, что мені, ще в Москві, в СССРні часи, кричали певні ублюдки: "Всьо равно сломаю і нє такіх ламал!", "Всьо равно поставлю на колєні і нє такіх ставіл! Да у мєня маршали гаварілі!"... Я прожив жахливе, принизливе життя, будучи буквально у всьому обмеженим... під катуваннями променями.  Я задавав питання читачам: "Як ви думаєте, у кого там маршали гаварілі!?"... Відповідь зараз очевидна?! Кагебісти прокуратури! Шановні читачі, - ви згодні?! Правда це!? Я вимушений публікувати не тільки і не стільки особисті дослідження... Сумнівам можна піддавати все, буквально все! Я не виключаю, що серед прибульців, які прибули у мій мозок є і дух маршалів, які тепер так говорять гебістам прокуратури... Вибачте, не по темі! Психотронні шакали, катуйте мене ще! Катуйте мразі! А коли навчитесь добре катувати мене, тоді і взнаєте, що вам потрібно робити, щоб ваші х*ї піднялись! Щоб ви могли ї*атись, шакали, потрібно, щоб ви стали порядними людьми... Путін, не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Я звертаюсь до українських воїнів, які проливають зараз  кров у російсько-українській війні! Я стаю на коліно, схиляю голову перед вашою мужністю, але ви повинні знати, що є і такі, психотронні, військові, які займаються жахливими злочинами, які вони здійснюють таємно, дистанційно, невидимо, променями, і, часто-густо, зовсім не в інтересах України і українців... Для злочинів, злочинного збагачення... Я колись також був офіцером і жахливо страждав від психотронних переслідувань, катувань, будучи ніколи, ні в чому, ніде, ні перед ким винним...  Попереджаю і вас, щоб не насмілились добиватись до мене з метою поневолення, - це небезпечно! Проти мене застосовують промені! Я знаю, що вас також намагаються використати проти мене, тому і попереджаю! Вічна пам"ять полеглим в боях за Україну і українців! Вічна пам"ять невинно убієнним українцям! Вічна пам"ять Героям Небесної Сотні! Стаю на коліно, - схиляю голову!... Пливе кача...  Порошенко, я, в твоїй особі, звертаюсь до всіх, хто добивається до мене конспіративно на всій території України, - ви добивались не до мене, ви добивались до тих, хто мене захищає від бандитів, хто несе відповідальність, бодай якусь, яку,  мені достеменно не відомо, за моє життязабезпечення і безпеку... Щоб ви усі знали, що ви маєте справу не зі мною, а з тими, хто сидить у мене у мозку, - вони будуть винищувати певних шакалів доти, поки вони не почнуть підкорятись, - це єдина умова для того, щоб вони перестали терпіти певне справедливе насилля... Підкорятись, пси, - підкорятись! Не будете підкорятись, - не будете ї*атись!... Пливе кача...

Немає коментарів:

Дописати коментар