Шукати в цьому блозі

неділя, 2 квітня 2017 р.

865. До зустрічі Президента Порошенка з випускниками академії.

https://ukurier.gov.ua/uk/news/vid-uminnya-suchasnih-oficeriv-zalezhit-zhittya-vo/ Бажаю Хлопчику Андрійовичу Кизилу рости здоровим, сильним, розумним, щоб у май-бутньому стати Верховним Головнокомандувачем ЗСУ, а його матері, п.Кизил, дружині Героя України Андрія Кизила, стати щасливою матір"ю і дружиною живого Героя України, чи іншого порядного українця, на жаль вже іншого українця, не Андрія, матір"ю Верховного Головнокомандувача ЗСУ... (Що, журналісти, не можна називати імен членів родин Героїв України? Що є випадки переслідувань членів родин українських захисників? Що, ми ще довго будемо боятись на своїй священній землі, землі України, називати своїх українських Героїв Героями по іменам і прізвищам? Що будемо залишатись і в житті як ФСБешники в Росії, - щоб все було покрите мороком таємних жахів? Якщо ця таємничість обгрунтована, - не претендую на повчання, але ж Україна, українці повинні робити висновки!? Ми що, так і будемо продовжувати ховатись в Україні, на своїй землі, від свого ворога, від своїх замаскованих чи явних ворогів? Чи не краще їх усіх вирізати до останньої окупаційної, терористичної, сепаратистської, бандитської скотини, хоча б методами Путіна?! Якщо по-іншому не вміємо?). Поліцейські, Аваков, СБУ, Грицак, ГПУ, Луценко, Матіос... ви що? Залишаєтесь, у чомусь, окупаційними гнидами? Не здатними захищати українців, навіть членів родин загиблих Героїв України від окупаційної, терористичної, сепаратистської, путінської мразі? Процес пішов, не будете їх знищувати, - вони вас знищать потім, якщо ви їх випустите із обіймів, дозволите хазяйнувати на священній землі України! На території України не повинно залишитись в живих жодного антиукраїнця, здатного агресивно, будь-яким насиллям, протидіяти будь-якому українцю! Не виріжете їх, - я вас виріжу! Більшість із вас, українських керівників, ніколи не проживали на території Росії, до кінця не розумієте, що таке антиукраїнські русскіє насправді, тому ви з ними ліберальнічаєте?! Я вам говорю однозначно, -агресивні, окупаційні, терористичні, сепаратистські, бандитські русскіє виховуються так, що розуміють тільки силу, їх потрібно тільки знищувати, вбивати, іншої мови вони не розуміють! Не будете їх знищувати, - вони вас знищать! Шлях до їхнього знищення скрізь і всюди відкритий, - я їх вже багато років попереджав, щоб вони всі виїхали на ПМЖ в Росію, а якщо не виїдуть, я їх усіх до жодного, до останньої скотини виріжу... Час настав! Я звертаюсь до них в останнє, - убирайтесь! Я вас усіх попереджав, всі, хто не виїде із України і буде займатись в Україні антиукраїнськими злочинами, - буде вирізаний до останньої потвори! Я не прощу! Я буду мстити! Я, - це не Я! Я, - це не Коваленко Віктор Іванович, я звичайна, репресована, людина, проти якої психотронні бандити застосовують промені, (біоробототехнології космічної медицини), Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і "так" керують ним... Я був багато років занадто лояльний до окупаційних русскіх бандитів, але ж піклувався про Росію, про народ Росії, про ваші родини, хотів зберегти ваше життя для ваших родин, тільки вже на вашій, російській землі... Ви, багато із вас, не послухали мене, не хочете покидати територію України, не припиняєте займатись антиукраїнськими злочинами, - тепер ви підлягаєте вирізанню, не виключається і таке відношення до вас, як Москва відносилась до мене особисто, коли депортувала із Москви, утримуючи в заручниках колишню мою родину... Я із вас, із ваших членів ваших родин нароблю стільки заручників у всьому світі, що буде скиглити вся кривава Росія! Я не прощу! Я буду мстити! Мені не потрібні русскіє криваві цуценята в Україні, які "привозять" на мою, священну, землю України війни: окупаційні, сепаратистські, геноцидні, війни злочинців... Хочете воювати? Воюйте на своїй території, на території Росії! Там тренуйте свою криваву армію, як спортсмена, який, якщо не тренується, то не може вигравати змагання... Україна повинна бути вільною від насилля потужною державою вільних людей в єдиний сім"ї вільних європейських і світових народів! Свобода, - мета України! Мене, "таке" моє життя навчило такому відношенню до людей, ситуацій, - щоб зрозу-міти бодай когось, потрібно поставити себе на його місце, як би я діяв на його місці?! Зараз я поставив себе на місце Верховного Головнокомандувача ЗСУ, на місце Президента України Петра Порошенка. А як би я діяв на цій зустрічі з випускниками академії?! Я вдячний Петру, - мабуть і я б так діяв публічно! Але, при цьому, я все ж таки не утримуюсь від іншого.. Я продовжу "виступати" від імені Верховного, тільки вже в іншій ситуації, наприклад, на закритому засіданні за участю силовиків, а на такому засіданні є сенс говорити не тільки про планування майбутніх спецоперацій... Потрібно говорити про непідсудну злочинність серед генералітету і офіцерства, яку організовує, якою керує психотронна мафія психотронних структур армії, спецслужб, їхньої каральної психотронної медицини. Колись, Петро, так як ти, на зустрічах з випускниками таких академій, стояли інші президенти: Горбачов, Єльцін, Кравчук, інші, (навіть якщо конкретно ці президенти не стояли, - суть не в цьому, суть в іншому), а серед випускників таких академій стояли інші генерали і офіцери, серед яких були майбутні міністри, такі як: Грачов, Сєргєєв, Радецький... інші офіцери, які пізніше, коли стали вже не слухачами академій, а самостійними, діючими командирами чи інженерами - керівниками, міністрами, коли відчули насолоду владою, владою над людьми, над підлеглими, насолоду безкарністю за певні дії, за злочини, особливо психотронні, особливо за сексуальні... Не всі цю насолоду витримують! Вважаю, Петро, що тобі б не сподобалось, якби тобі хтось із таких воєначальників, колишніх слухачів академій, говорив, як подібні говорили: "Кравчук, - х*й тєбє в рот! Х*й тєбє в ж*пу!", "Єльцін, пососі х*й!"... У них там такі мозки, що... Х*ї їм потрібно вішати, щоб заспокоїти від бажання здійснювати таємно, дистанційно, невидимо, злочини... Петро, вважаю, що тобі також не сподобалось би, якщо б тій цивільній людині, яку б ти готував, виховував для зайняття високої посади, отакі колишні випускники академій, які стали міністрами, чи іншими керівниками, говорили б, попередньо репресувавши, позбавивши всіх прав людини і громадянина: "А єслі тебє осмєлітся помочь любой руководітєль, ми, лучамі, тєбя сдєлаєм сумасшєдшім, возьмьом за руку, привєдьом к нєму і скажєм, смотрітє на нєго, какой он, кто он, кому ви помагалі?", чи ще: "Я Вам нікогда нє позволю чітать, я Вам нікогда нє позволю чєм-лібо заніматься вообще, і всьо-равно унічтожу, нє сразу, но постєпєнно, мєтодом трьох "нє": нє позволю работать; нє позволю лєчіться, не позволю что-лібо імєть?"... Всього досягають променями, не відповідаючи за будь-які злочини, - слідчі, прокурори, суди, влада... бояться психотронних злочинців! Тобто у державі фактично, істинно, не існує конституційної влади, - існує диктатура психотронної мафії! Що робити? Петро постав себе на місце того, кого "вони" так репресовують, - що б ти робив на місці того, кого так таємно, невидимо, дистанційно, променями репресовують такі колишні випускники таких академій?! А зараз найстрашніше для тебе, Петро, я тобі говорю, у випадку, коли в конфлікт, в протиріччя входять інтереси президентів і силових міністрів, отаких колишніх випускників академій, непідсудних за здійснення психотронних злочинів, офіцерська маса, більшість генералів і офіцерів, чомусь, йдуть за своїм міністром, за психотронними злочинцями, але не за прогресивними президентами... Це мій досвід! У тебе він інший, але, будь-ласка, не забувай про це! Серед таких випускників, у майбутньому, певні можуть стати твоїми ворогами, як колись такі, (путінці зараз), стали ворогами Горбачова, Єльціна, Кравчука, Ющенка... Колись я також був офіцером, - мене репресувала система корупції в погонах, найстрашніший вид корупції, репресували за те, що корупціонери підключили мене під промені?! Я ніколи, ніде, ні в чому не був винним, а, із - за злочинців кривавої психотронної корупції прожив жахливе життя! Петро, якби я міг дивуватись, ти знаєш, чому б я здивувався? Тому, що офіцерство і генералітет, - це 100% бандити чи їм слухняні!? (Ти не повинен їх такими робити, залишати такими, - це кінець Україні!). У мене було безліч земляків, однокласників, однокурсників, колишніх ад"юнктів, квазідрузів співслужбовців, причому у різних відомствах, міністерствах... Як тільки мене репресували, всі до жодного, всі, до останнього знайомого, розбіглись немов пацюки, (криси), з тонучого корабля... Всі поховались, всі сидять до сих пір, бояться навіть розмовляти по суті, хоча причини є, - йдуть вбивства... Але ж вбивствами і повинні займатись захисники народу, - люди в погонах, а вони ховаються як можна далі, а психотронні вбивці луплять і луплять... Гори трупів... І все шито-крито! Я не можу допустити, щоб і армія України, щоб і інші силові структури України, були такими ж підлими, трусливими, кривавими, антинаро-дними, бандитськими, 100%-корупційними, як російські силові бандити... Якщо армія України залишиться такою ж, як і російська, - Україні прийде пі*дєц! Як і народу України! Я відмовився вже друкуватись, - знову примусили! Вибачте! Петро, чому я не пишу тобі осо-бисто? Мабуть так примушують ті, хто керує моїм мозком! Пояснення таке, - у мозку сидять чи не тисячі різних ублюдків, від безробітних хуторських бомжів до Брєжнєва, і що? Писати тобі особисто? Все рівно про це все знають тисячі! У такому захисті особистого життя, також, винні оті колишні випускники таких академій... Вважаю, що сучасні випускники сучасних українських академій повинні бути справжніми захисниками України, українців, Справжніми Героями, захисниками народу, європейської і світової демократії, а не як колишні, які, я це знаю, катують дітей, отаких як на фото навіть, бабусь на 92 році життя, не говорячи вже про інші категорії населення...Я обнімаю, тисну руку кожному порядному офіцеру, генералу, бажаю всім залишитись живими, при цьому, захистити українців, народ, Україну в кордонах з координатами 1991 року, європейську і світову демократію...

Немає коментарів:

Дописати коментар