Шукати в цьому блозі

середа, 12 квітня 2017 р.

870. Росія розробляє "нетрадиційне" озброєння.

https://politeka.net/426807-rossiya-vzyala-kurs-na-razrabotku-netraditsionnykh-vidov-oruzhiya/ Шойгу, яке озброєння ти називаєш «нетрадиційним»? Психотронне? Таємниця? Мов-чиш? Мовчи! Шойгу, ніяке «нетрадиційне озброєння» вже не допоможе Росії досягти статусу надде-ржави! Щоб Росія стала наддержавою, потрібно, щоб у твого верховного Путіна х*й стояв! Росія назавжди припинила своє існування, як наддержава! Я у вас у мозках! Я можу керувати вашими мозками так, як мені потрібно, я буду вашими мозками, за ваші гроші, здійснювати дослідження потрібних мені проблем, - промені не можна перемагати! Я вас, що тебе, що Путіна, буду використовувати для нейтралізації русского фактору на всій території земної кулі! Шкода, що гинуть порядні люди, порядних націй, - інакше не можна було нейтралізувати наслідки дій вашої пропагандистської машини… І тим не менш, Шойгу, я вкотре повторюю, тобі особисто, - ти можеш врятувати Росію, не як дикунську державу, а як цивілізовану державу, яка визнає верховенство міжна-родного права, яка може бути рівною серед рівних, ти можеш врятувати російський народ, не як дикунські племена, а як сучасний цивілізований народ рівний серед рівних, без шкоди для української, європейської і світової демократії. Для цього ти повинен розібратись із Путіним! Приблизно так, як свого часу, з генералом Берією, розібрався військовий генерал, здається Батицький?! Тобто ти повинен знищити Путіна, як непідсудного за геноцидні злочини бандита, звільнити всі, окуповані Росією, території, провести вільні вибори,- розвиватись, як розвиваються всі, порядні держави… Я тобі вже не одноразово доводив, що Путін, його клептократична влада, підла, жорстока, геноцидна… Путін, - це потвора, яка забирає у кожного середньостатистичного русского мужика право на 20 років життя! Залишаючись, при цьому, непідсудним! Хіба це не причина для знищення Путіна? Середня тривалість життя чоловіків Росії складає 62 роки, в той час, як в ЄС середня тривалість життя більша за 80 років!? Я вважаю тебе досить порядною людиною, якщо можна так говорити про кривавих ворогів, людиною, яка випадково була підкорена Путіним, - ти можеш виправитись! Вбий Путіна, поясни народу так, що не було іншої можливості зберегти Росію, виведи свої війська із усіх, окупованих Росією, територій, особливо із Криму, із Донбасу, проведи вільні вибори, - передай владу цивільній, порядній людині… Подумай! Інакше тебе прокляне народ Росії, як сси куна, який боїться бандитів ФСБ, непідсудних за будь-які злочини! Подумай, Шойгу, про таку твою діяльність, - ти можеш врятувати Росію, російський народ, - здавши шкуру бандита Путіна… «Нетрадиційне» озброєння не допоможе Росії… Я, - це не Я!». Я не Коваленко Віктор Іванович! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Убирайся із Криму, із Донбасу! Ти можеш врятувати народ Росії, Росію, як цивілізований народ, як цивілізовану державу, принісши в жертву бандита Путіна! Росія вже відстала, багато у чому!Тебе, Путіна, інших ключових росіян, вже "взялі" за допомогою "нетрадиційного" озброєння, а ти що тільки хочеш його розробляти?! Убирайся, із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Більше того, Шойгу, ти знаєш, що я знаю, що, починаючи із 1991 року, по 2014 рік, тобто до цієї поточної, російсько-української війни 2014...2017 р.р., Росія, таємно, дистанційно, невидимо, променями, знищила на порядок більше українців, ніж загинуло у цій явній, поточній російсько-українській війні, тобто Росія, Путін, ти, інші, фактично надали мені можливість здійснювати акції у відповідь, - я буду знищувати русскіх на всій території земної кулі, до тих пір, поки мені не підкоряться ті, із - за кого мене катують променями щосекунди... І тут ти, Шойгу, можеш врятувати тисячі русскіх від знищення, для цього забери на ПМЖ в РФ всіх, із України, хто хоче окупації України Росією! Не заберш їх, - я їх усіх до жодного винищу! Так, як Росія свого часу винищувала моїх друзів, демократів, українців... Я не дозволю, щоб русская мразь, привозила на священну землю України, війни! Убирайтесь!

Немає коментарів:

Дописати коментар