Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 21 квітня 2017 р.

876.Чи судити Миколу Мартиненка?

https://www.vectornews.net/news/politics/23021-eks-deputatu-svtit-12-rokv-tyurmi.html "Екс - нардеп Мартиненко, який фігурує у справі щодо завдання збитків компанії "Східний гірничо-збагачувальний комбінат" може отримати великий термін ув'язнення. Злочин — особливо тяжкий, він передбачає від 8 до 12 років тюрми", - заявив очільник САП Назар Холодницький. Я бажаю успіхів у боротьбі із злочинністю, особливо САП, особливо у векторі пошуків фінансових струмочків, річечок, річок, озер, морів, океанів, які потекли не у ту кишеню. І тим не менш? Спробую пояснити інше. Я хочу, щоб всі члени різних відомств правоохоронної системи України відпові-дали займаним посадам: 1.Щоб не займались діяльністю, несумісною із виконанням службових обов’язків ; 2.Щоб повністю, на всі 100% виконували свої функціональні обов’язки. У іншому випадку, - це мафіозі. Свого часу, ще у Москві, у кінці існування СССР, психотронні структури армії СССР здійснили проти мене жахливий злочин, - після певного часу психотронно-го, злочинного від початку і до кінця, насилля наді мною під час служби, після кримінального звільнення із збройних сил СССР, мене, цивільну людину, почали катувати щосекунди психотронні структури армії таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Щоб мене захистити від генералів-садистів, цивільне державне керівництво СССР, пізніше Росії, а після депортації із Москви у Київ, і України, йшло на будь-які дії, включно із підготовкою мене і виведенням на посаду вище силових міністрів, щоб я з ними сам боровся, вони не підкорялись цивільному державному керівництву. Наприклад, президент Росії Б.Єльцін, особисто, «натасківал» мене на посаду вищу за посади силових міністрів, він був «гарантом прав і свобод громадян», а зробити з генералами нічого не міг, спробував із ними боротись, виходило поганенько, особиста безпека Єльціна залежала від генералів, державна безпека залежала від генералів, при цьому Єльцін вимушений був із ними боротись? Як? Коли Єльціну надівали мішок на голову і кидали у Москву – ріку? Наприклад, міністр оборони Росії Грачов, особисто Єльціну козиряв: «Есть! Будет сделано!», а поза очі катував мене променями, людину президента, «сина чи брата» Єльціна, людину свого верховного головнокомандувача збройними силами?! Я запитував у Грчова: «Твої ублюдки катують мене променями, ти що хочеш щоб я у тебе служив?», - Грачов відповів: «Нєт, служіть ти нікогда нє будеєь! Но я нікогда нє позволю нікакіх контактов с міліцейской мафієй!». (У такій формі проявлялась традиційна ворожнеча, боротьба поміж силовими відомствами). Тому Єльцін вирішив «натаскать» мене на посаду вищу за посади силових міністрів, щоб я сам з ними боровся. Як тільки генерали про це дізнались, синхронно із прийняттям рішення президентом Єльціним, оскільки генерали сиділи (і сидять) у мене у мозку, зразу ж прокричали: «Ми нікогда нє допустім второго Єльціна в государстве!», і почали над жорстоко катувати мене променями, та так, що я не знав як мене звуть, де я знаходжусь, який день тижня, яке число, місяць, рік, скільки буде 1+1. Стало не до високої посади?! Виникла жахлива проблема, яка не вирішена досі, - проблема встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, що в Росії, що в Україні! Тоді мене «захистили» оригінально, наприклад, Горбачов говорив, що нехай народ захищає, народ і зараз «захищає», та так? Не дай Бог як! Народ, - це народні депутати, які прийняли рішення про захист мене лікарями, психіатрами, оскільки мене катували таємно, дистанційно, невидимо, променями, день і ніч, я був непрацездатним, а якщо людина непрацездатна, значить вона інвалід, - я був інвалідом, отримував пенсію по – інвалідності! Але і це не допомогло, - психотронні бандити армії не припиняли катування непрацездатної людини. Пізніше у мене психотронні бандити, використовуючи промені, силою забрали «Посвідчення по інвалідності», не допустили до медичної перекомісії. Я перейшов на пенсію за вислугою років. Але і це не допомогло заспокоїти генералів-бандитів, та їхніх холуїв – офіцерів, - виконавців катувань, якби ви знали, шановні читачі, з якою любов’ю катують мене ублюдки-офіцери, взагалі, якби я міг передати вам відчуття під час катувань? Навряд чи хтось із поря-дних людей, будь-коли б протягнув руку будь-якому офіцеру, будь-якому генералу, особливо із правоохоронної системи, їхньої профільної влади! Це не люди, - це мразі! Мова йде про психотронних офіцерів, - я прошу читачів не плутати із сучас-ними українськими бійцями, - при певних обставинах вони самі стають жертвами психотронних бандитів. Я був якось свідком розмови цивільних людей, які мене захищали, це ще в СССР, в Москві, з психотронними бандитами армії, які мене катували. Цивільні люди, москвичі, запитували у них для чого вони катують мене, - цивільну людину? Ті щось верзли таке, що начебто для того, щоб довести, що цивільні люди це пот-вори, які незаконно звільнили із армії, для того, щоб довести, що генерали сильніші за цивільних людей, що це буде перша в історії існування земної кулі перемога дрі-бних мужиків на яких «зробили ставку» генерали, над прогресивним державним керівництвом всіх країн світу. Цивільні у них запитували: «А ким би він у вас був?», - військові відповідали: «Як мінімум полковником, кандидатом наук, доцен-том, - як максимум генералом, доктором наук, професором! Який може йти на пен-сію з пільгами вже у 45 років, а може служити і до 60 років!», - цивільні люди пос-міялись над ними і сказали: «А у нас він буде державним діячем, чиновником, у якого і заробітна плата вища, ніж у генералів, і пільги більші, ніж у генералів, але працювати потрібно буде як мінімум до 60 років!». Звичайно військовим це не спо-добалось, - вони почали штучно, цілеспрямовано, навмисне, робити мене дурником, якому променями знищують інтелект, руйнують психіку, для того, щоб я не став державним службовцем. Катують до сих пір, - генерали, - це найвпертіші бандити! Після цього військові психотронні злочинці при-йняли рішення про по життєве катування мене до смерті, утримуючи бід-ним, жебраком, хворим, у болях, штучно викликаних променями, у повній самотності, під променями тупості. Та ще й придумали додаткові покарання від імені, начебто, ображених генералів і офіцерів, з яких вимагали забезпечити мене житлом, заражаючи їх хворобами, не лікуючи бандитів – генералів і бандитів-офіцерів, які, до речі, самі себе називали «прєступнікамі, заслужівшімі унічтожєнія». Ще, - а перед смертю скажемо, а тепер іди і лікуй гонорею в хронічній формі і тебе покинуть ті, із – за кого тебе катують променями. І це при тому, що гонореєю мене заражали вони ж, ці ж психотронні бандити, підключили мене під промені, під біоробототехнології космічної медицини, променями примусили потрахатись із дамою культури, з «Главліта», із – за цього, можливо, люди культури, режисери, артисти, співаки, співачки, актори, вимушені були приймати участь у цій «проблемі Коваленка». Лікувався я у, всі московські є*уни знають, на вул. Чехова, біля Площі Пушкіна. Для багатьох людей культури захист мене від психотронних бандитів закінчувався смертю. Я схиляю голову, стаю на коліна перед порядною частиною людей культури, перед родинами знищених бандитами в психотронних погонах акторів, режисерів, співаків. Я ніколи не був винним перед жодним із вас, - такі порядки були в СССР, у сучасній Росії, Україні частково. Я не називаю прізвищ у цій публікації, - я подавав у суд на міністерства оборони і державної безпеки, але довести знищення не зміг. Скажу лише, що знищення набули жахливого розмаху, - аж до знищення дружини першого і останнього президента СССР, українки, Раїси Максимівни Титаренко (Горбачової). Путін тримає М.Горбачова у дурнях, - Горбачов іноді підхвалює Путіна, за його політику, за Крим, за Донбас, я від цього звірію, кричу: «Михайле Сергійовичу, - ці ублюдки знищили твою дружину, чарівну Раїсу Максимівну, а ти їх підхвалюєш? Вішати їх потрібно, а не підхвалювати!». Чому я впевнений, що Р.М. знищили? Довести я не можу, але запитую у читачів: «Як би ви віднеслись до того, що певний час я був у контактах з певною кількістю людей: чоловіків, жінок, в різних координатах простору СССРного, Росії, України, - більшість із яких, пізніше, померли, причому всі до жодного зовсім однаково, - від штучно викликаної променями таємно, дистан-ційно, невидимо, злоякісності!? Декілька від штучно створених променями ДТП і пострілів у ліфтах чи біля них, у під’їздах?! Як до цього відноситись? Підтвер-дженням знищення було і те, що ті, хто сидить у мене у мозку, іноді хизувались, кричали, - «я убіл ужє дєсять чєловєк, нам надоєло убівать?!» Я на-магався, як міг, припинити вбивства, але не вдалось, - вбивства, у різний спосіб, тривають і досі. Я, був час, був доведений до відчаю, намагався покінчи-ти з життям самогубством, але мені променями не дозволили здійснити самогубст-во. Певних цивільних людей настільки роздратували генерали і офіцери психотрон-них структур, що для них стало справою честі врятувати мене, витягнути із жебра-цтва, хвороб, самотності, болю, тупості, від катувань сопляками генералами, крива-вими офіцерами, що вони вирішили заробляти гроші у будь-який спосіб, щоб вкла-сти гроші у моє життя, бодай останні роки перед смертю, щоб я прожив більш-менш гідно! Оскільки я ніколи, ні в чому, ніде, ні перед ким істинно винним не був! Тому, Назар, (Холодницький), я прошу тебе, бодай якось з’ясуй, чи не належав Микола Мартиненко до тих людей, які хотіли, бодай кримінально, заробити гроші для мене?! Щоб врятувати від бандитів – генералів, від психотронних бандитів, ге-нералів і офіцерів, які здійснюють злочини безкарно, оскільки творять їх таємно, невидимо, дистанційно, променями?! Вважай цю публікацію офіційним зверненням з метою позбавлення відповідальності Миколи Мартиненка за злочин, який здійснювався з метою боротьби із непідсудною за злочини бандою психотронних офіцерів і генералів Росії, їхніх собутильників в Україні, які знищили українців на порядок більше, ніж у цій поточній російсько-українській війні! Вважаю, що здоровий глузд, під кутом зору національно свідомої інтелектуальної еліти України, істинні інтереси істинної державної безпеки і обороноздатності України, виявляться сильнішими за закони України?! Микола, (Мартиненко), а тобі скажу, не будь таким, як усі залякані психотронними бандитами грошовиті мужики, - зовсім відкрито будуй стосунки зі мною, якщо у тебе буде така можливість, з метою забезпечення всім необхідним там де потрібно і зовсім відкрито, - генерали ус*утся відкритості, не зможуть перешкоджати, вони сильні там, де існує таємність, непідсудність за психотронні злочини?! Назар, судити потрібно злочинців, особливо психотронних, непідсудних досі за будь-які злочини, а не тих, хто з ними бореться у будь-який спосіб. Я лише висловив своє тлумачення сучасної злочинності, - ви професіонали, борітеся, але ефективно! А то проти мене, жертви жахливих злочинів, ведуть слідство вже більше 30 років?! В той час, як, я знаю про це, винуватий я чи ні, можна довести за одну добу максимум, оскільки контроль над психікою і інтелектом людини можна встановити максимум за добу! Генералітет і психотронне офіцерство, якщо ви будете продовжувати вести проти мене слідство, променями перетворюючи у божевльного раба, катуючи щосекунди, то нехай всі цивільні люди стають вільними від моральних обов"язків переді мною, а ви забезпечуйте мене у подвійних екземплярах квартирами, автомобілями, дачами, гаражами, всією інфраструрктурою, у найкоротший термін, - не забезпечите, - я вас усіх до жодного виріжу! Не залишу в живих жодну потвору, яка займається злочинами безкарно! Мразі! Я не прощу! Я буду мстити! Я, - це не Коваленко Віктор Іванович, Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Що? Вам можна все? А мені не можна нічого? Сопливі гниди! Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Ні ви, ні ваші міністри, ні ваши верховні головнокомандувачі! Не прощу! Буду мстити!

Немає коментарів:

Дописати коментар