Шукати в цьому блозі

субота, 15 квітня 2017 р.

872.Передпасхальний жарт?

https://politeka.net/427722-saakashvili-obyyasnil-pochemu-gontareva-ushla-v-otstavku/ Учора, 14 квітня 2017 року, вночі, до 00:00 мене катували жахливо променями, я кри-чав, мабуть половина території України чула мій крик, потім приліг, хотів читати, але не зміг, наслідки катувань жахливі, сьогодні, 15 квітня 2017 року, о 4:00 мене знову підняли з ліжка променями і катували декілька годин поспіль. І зараз мозок пухлий, у важкому стані. Включив ін-т, трапилась публікація М.Саакашвілі відносно Валерії Гонтарєвій, - яку, начебто, уже по всякому вовтузять антикорупційні слідчі, що, начебто, це і є головної причиною її відставки, - мужики борються із жінкою, у зв’яжу із чим? Михеїл, (Саакашвілі), - ти, іноді, занадто категоричний? Займаєш про прокурорську позицію! Звідки тільки беруться оті «діамантові прокурори»? Як вони, прокурори, збага-чуються? «Правильно», як потрібно збагачуватись, щоб не залетіти? Щоб самі давали, і рекетом не потрібно займатись? Як? Я не займаюсь слідчими діями, але відчув, що ти подивився на проблему корупції з однієї тільки сторони! Зі сторони прокуратури, - ти правий, ти можеш бути правим, при умові, що прокурори «кришталеві»? А якщо проку-рори, - бандити? Звідки беруться оті «діамантові»? Тоді як? Михеїл, може ти боїшся розкрити одну із схем збагачення прокурорами? Луценко, Матіос, як? Ну, наприклад, таку. Психотронні структури армії і/чи спецслужб, їхні психотронні прокурори, таємно, невидимо, дистанційно, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), репресують, апріорі відомо, ні в чому не винну порядну людину, катують її променями немилосердно, позбавивши всіх прав людини і громадянина, і все замінили на постійно діючі катування таємно, дистанційно, невидимо, променями, гарант прав і свобод, Президент держави, разом із своєю порядною частиною підлеглих, вимушений захищати таких жертв засекречених злочинів, людей-біороботів, а щоб їх захистити потрібні гроші?! Де їх взяти? Психотронних законів в державі не існує, ВРУ «працює» на психотронних бандитів, народні депутати – ссикуни бояться приймати корупційне психотронне законодавство, а тих народних депутатів, які хотіли прийняти таке законодавство, психотронні структури армії і/чи спецслужб вбивають, таких, як: В.Чорновіл, О.Ємець, В.Гетьман… Гроші потрібні, на захист репресованих біороботів, а законів, на підставі яких можна виділяти гроші, немає! Що робити? Де взяти гроші? Навіть некорупційна державна влада повинна займатись корупційними діями, за допомогою яких можна бодай якось захистити репресованих біороботів… Мільярдери, мільйонери ссут допомагати, - удавляться за копійку, та й вони праві, частково, але праві, - злочини плодить держава, її психотронні структури армії, спецслужб, прокуратури, медицини, а захищати що? Повинні підприємці, олігархи, бізнесмени? Нехай держава і захищає! Але як? Де взяти гроші? Влада вимушена займатись корупційними діями, гроші потрібно взяти десь у банках, міністерстві фінансів, ще десь, так, Гройсман? Тобто десь у державних фінансивих структурах, які можуть зайняти позицію таку, - я ж ризикую, незаконно виділяючи гроші на захист репресованих бандитами біороботів, і мені ж потрібно, у якості морального ущербу? Щось таке і подібне відбувається законно-незаконно! Оскільки сси куни ВРУ бояться психотронних бандитів армії і спецслужб, і не приймають антикорупційного законодавства… А що далі? А далі психотронні оператори армії і/чи спецслужб, сидять у головах банкирів, фінансистів, бухгалтерів, у головах отих гонтарєвих, … керують їхніми діями, поведінкою, мозками одним словом, провокують жахливі корупційні дії, накопичують інформацію проти них, при досягненні критичного рівня інформації, прокурори «вилазять» і починають боротись із тими корупціонерами, яких же самі творили променями, разом із військовими, спецслужбами, психотронними прокурорами, психотронною медициною… Ті, як прийнято, розуміючи, що вони на гачку, намагаються відкупитись, напоїти «кров’ю», «водою», (грошима), всіх отих прокурорів, які потім стають «діамантовими»?! Тобто події розвиваються по моделі, про яку раніше, часто, повідомлялось на стінках суспільних туалетів: «Сосу, - даю сосать!», тобто «грабую, - даю себе пограбувать!»… Луценко, Матіос, як ви збагачуєтесь? По – різному? У тій ГПУ що твориться я не знаю, не слідкую, але, підсвідомо відчуваю, щось відбувається критичне… Можу лише екстраполювати інформацію із ГП РФ… Колись там був генеральним прокурором чер-нігівського походження хлопець, вчений, доктор наук, Володимир Казанник, з подачі президента держави намагався захистити мене, але як тільки він взявся за мою тему, за «психотронну проблему Коваленка», зразу ж озвірів від того, що почалось… У самій ГП РФ почались бої закритого типу, поміж психотронними бандитами - прокурорами і нор-мальними прокурорами, (зазвичай нормальні прокурори «жовті, худі, бліді, заклопота-ні», оскілки з ними борються таємно, променями, утримуючи хворими… Володя Казан-ник мені так сказав: «У ГП РФ твориться таке, що я не хочу ніякої Москви, я не хочу бути генеральним прокурором, я хочу краще поїхати до Сибіру, продовжувати читати там лекції в університеті, приймати іспити у дівчаток…». Луценко, а що у тебе твориться? Матіос, а у тебе? Ви не хочете, випадково, поїхати до Сибіру?! Матіос, для чого ти засекретив декларації своїх прокурорів? Може хтось із них хотів мені допомогти? Збирав гроші, займаючись прокурорською корупцією? Оскільки мені психотронні бандити не дозволяють променями заробляти, а зараз вже і вік непрацездатний, та й стан… Лайно ВРУ боїться психотронних бандитів армії і спецслужб, примушуючи репресованих біороботів перетинати промені, що неможливо навіть теоретично! Замість того, щоб прийняти антикорупційне законодавство… ВРУ неофіційно «попросила» медицину захищати репресованих психотронними бандитами біороботів… Психіатри визначали репресованих психотронними бандитами біороботів психічно хворими на шизофренію, на підставі чого назначали пенсію по інвалідності по психічній хворобі… Замість того, щоб міністерство фінансів на підставі антикорупційних психотронних законів, сплачувало гроші репресованим психотронними технологіями біороботам, потрібно утримувати ще штат психіатрів, яким також потрібно сплачувати заробітну плату?! Все валом-комом, - гроші! Тобто і так нещасних репресованих психотронними бандитами біороботів робили ще й безправними, хворими психічно… Використовуйте бандити, як хочете, як можете, перетворюйте у рабів, у разі проколу все звалите на психічно хворого, - він у всьому винен?! Насправді я з повагою відношусь до багатьох народних депутатів, - вони, іноді, ціною свого життя захищали мене! Але ж проблема залишається! Я що? Повинен гинути? Із – за того, що у вас психотронна злочинність безкарна за злочини, що у злочинців апетити такі, що… потрібно тільки х*ї їм вішати, щоб приборкати, як у РФ Путіну, Шойгу… Путін, Мєдвєдєв, Патрушєв, Бортніков, Шойгу, Чайка, Бастрикін, НБ РФ, КМ РФ, ГосДу-ма РФ… так де брати гроші на захист репресованих вашими психотронними бандитами біороботів? Не знайдете ї*атсь не будете ніколи! Не підкоритесь, - ї*атись не будете ніколи! Не компенсуєте завданий ущерб, - ї*атись не будете ніколи! На жаль, для вас, компенсувати потрібно не тільки мені, а і всім, кого ви катуєте променями безкарно! Хоча я знаю тільки двох таких людей. Я не прощу! Я буду мстити! Не повернете Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території, - ї*атись не будете ніколи! Порошенко, Гройсман, Парубій, Луценко, Матіос, Грицак, Турчинов, Аваков, НБУ, КМУ… так де брати гроші на захист репресованих психотронними бандитами, біо-роботів? Де? Не знайдете, - ї*атись не будете ніколи! Я до ваших х*їв не маю ніякого відношення, - так з вами борються ті, хто бореться із непідсудною за злочини злочинністю, до якої ви, особисто, причетні, прямо чи торкаючись, але причетні! Щоб ви знали куди ви потрапили із своїми припутнями армії, якими є також радіо і телебачення?!(Підказка! ). Я пропоную мирову угоду всій вашій с*аній корупції, - я знаю, що це пасхальний жарт, насправді ви всі до жодного залізні, кришталево чесні і чисті державні люди, але, у зв’язку із відсутністю антикорупційного психотронного законодавства, ви, щоб захистити безпомічних, беззахисних, безправних репресованих психотронними бандитами біороботів, вимушені були займатись корупційними діями, взагалі, зокрема збирати гроші, тепер ви назбирали, особливо оті «діамантові прокурори», тепер скидайтесь, усі до жодного, компенсуйте ущерб нанесений вашими психотронними бандитами, - закриємо тему, «псхотронну проблему Коваленка», і більше ніколи не займайтесь корупцією, інакше тюрма, а якщо ви непідсудні, то смерть, можливо х*єповішення до смерті! Сидіть і думайте, куди ж вам потрібно бігти, якщо вас катують променями… Військові психотронні ублюдки, подурачились над головним мозком? Нареготались? Тепер скидайтесь, - інакше смерть! Якщо ви непідсудні за психотронні злочини. Лікарі, хто ж той насправді, із – за кого психотронні військові не визнають права людини і громадянина? Військові лікарі, ну хто той, із – за кого у вас х*ї не стоять? Зараз «так» борються із непідсудними злочинцями ті, хто може так боротись. Вибирайте, пацани, що краще, - займатись корупційним збагаченням і сидіти з повішеними х*ями, з болем різної локалізації у тілі, чи, все ж таки, не займатись більше корупцією? Злочинами? Прийняти у кінці кінців антикорупційні психотронні закони, - інакше психотронні злочини є, жертви психотронних злочинів є, а боротьби із психотронними злочинцями, непідсудними за будь-які злочини, нема! Хто і як бореться із психотропною злочинністю? Ніхто і ніяк! Тоді, хто сильніший? Тоді, чий х*й дорож-чий? Тоді, хто ж раніше захоче ї*атись? Це все буде тривати доти, поки військові будуть сильнішими за цивільних! Це все буде тривати доти, поки ублюдки міліції будуть блоку-вати будь-яку допомогу жертвам психотронних злочинів! Аваков, ї*атись не будеш ніко-ли поки не відміниш блокування будь-якої допомоги мені, щоб знав, як блокувати до-помогу тому, із – за кого ти не ї*ешся! Так карають тих, хто займається злочинами безка-рно! Щоб знав, Аваков, як катуваннями мене примушувати військових злочинців повер-тати мене на військову службу? О! Дезорієнтація? Обережно! Скоти, у Авакова нема друзів, здатних вам х*ї ставити? Марна апеляція до нього! Лікарі, щоб знали, як бути хитрож*пими, як працевлаштовувати у рабство після згвал-ту, обов’язково після згвалту, щоб все людство катувало і глузувало до смерті, щоб не компенсувати такі злочини… Читачам пояснюю, особливо військовим прокурорам, зараз ситуація у «психотронній проблемі Коваленка» така, що , якщо військові, інші ублюдки, які брехали цивільному державному керівництву, коли те приймало мене на роботу, що вони не звільняли Коваленка зі служби у ЗС СССР, а відпустили отримати житло, щоб піс-ля цього продовжити службу, говорили що Коваленко працює, чи служить, тільки його відпустили отримати житло… Але ж ніхто із них не знайшов тих, хто повинен забезпечу-вати житлом тих, кого так відпустили, пограбувавши «до нуля», звільнивши від усіх ро-біт, служб, навчань, позбавивши будь-якого лікування, катуючи щосекунди таємно, дис-танційно, невидимо, променями… Заборонивши, при цьому, мені самому працювати, щоб самому себе забезпечувати… Зараз я непрацездатний, із – за наслідків катувань променями, мені потрібне тривале лікування в інституті майовтики у Швейцарії… Тому, коротко, якщо ублюдки, які забороняли працювати, військові і цивільні прокурори, інші профільні скоти, які брехали порядній частині цивільного державного керівництва, не знайдуть такої роботи, (служби), на якій я працював із січня 1988 року, по квітень 2017 року, не перерахують пенсію, не призначать пільги, не виплатять зарплату, яку я заробив на їхній роботі з січня 1988 р. по квітень 2017 р., - всі будуть знищені, як злочинці, непід-судні за жахливі злочини! Згвалти зараз потрібні бандитам для того, щоб перетворити у раба, щоб не компенсувати це все, - оскільки вони не зможуть таке зробити?! Тому, гни-ди кримінальні, вам усім потрібно підкоритись, придбати все, що потрібно, там де потрібно, і забезпечувати буквально всім, по вищому державному і міжнародному рівню, у подвійному розмірі! Тому, що це не я такий особливий, - всіх, закатованих променями потрібно забезпечувати таким захистом, я знаю в Україні також двоє таких людей… Чому по вищому державному і міжнародному рівню? Тому, що страждала величезна кількість державних посадових осіб, які приймали мене на працю на вищому державному і міжнародному рівні. До того ж мені потрібний захист, від знищення певними гнидами, - не гірший, ніж у перших посадових осіб на міждержавному рівні… Для чого ще? На мені відпрацьовується нова модель захисту державних посадових осіб з нейтралізацією бандитів, непідсудних за злочини… Тому, що я той, із – за кого не ї*еться світовий терорист №1, Владімір Путін, який і вбивав людей, які хотіли мені допомогти, так ця гнида хоче ї*атись! Вбивав українців і демократів, мріє про відновлення СССР, тобто того утворення, яке, свого часу, само розпалось! Для чого відновлювати СССР, щоб він знову сам розпався? Порошенко, уявляється що Аваков сидить під променями тих, хто мене катує?! Може для дезінформації ця інформація? Українська міліція працювала на психотронних бандитів армії Росії… Я так і не прийшов до тями із – за нічних і поточних катувань променями… Тому при-пиняю писати, - немає ні сил, ні бажання… У цьому жарті нема і краплини жартів.

Немає коментарів:

Дописати коментар