Шукати в цьому блозі

середа, 5 квітня 2017 р.

867. Ситуація: вандали розібрали метал Вічного Вогню у Києві.

https://politeka.net/ua/423372-v-kieve-razobrali-na-zapchasti-vechnyy-ogon-foto/?utm_campaign=2160276&utm_source=SendPulse&utm_medium=push Вночі в Києві, 2 квітня, вандали в меморіальному комплексі Вічної Слави викрали кілька бронзових деталей з Вічного вогню… Із – за кривавої Росії, із – за дій клептократичного російського державного керів-ництва , армії і ФСБ РФ, із – за злочинності ретельно законспірованих психотронни-х структур армії і спецслужб Росії, із – за їхнього намагання організувати планований хаос в Україні, із – за проросійських, антиукраїнських, проСССРних, проФСБешних сил в Україні, частина українського суспільства деморалізована! Для багатьох людей пропало розуміння святого відношення до пам’яті загиблих, - Україні і світу потрібно пройти і такий шлях, - шлях переборення психотронної зло-чинності взагалі, псхотронної злочинності армії і ФСБ РФ, зокрема. Проблемою для українського суспільства, для народів інших держав, є втаємничення злочинів психотронних структур армії і спецслужб, тобто злочинів, які здійснюються засекреченими психотронними гебістами: армії, спецслужб, медицини, спорту, просвіти, науки…таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Одні журналісти є агентами спецслужб, тому не розповідають про такі злочини, інші журналісти їм слухняні, бояться розповідати про такі злочини чи навіть не знають про здійснення таких злочинів… Всі силові структури, генерали і офіцери, як і все суспільство зараз, складаються на всі 100% із бандитів, непідсудних за злочини, і їм слухняних… В самій армії, спецслужбах, одні офіцери та генерали, (психотронні), весь час, постійно, таємно кримінально збагачуються, а останні генерали і офіцери їм слухняні і можуть бути самі жертвами психотронних злочинів психотронних офіцерів і генералів, їхньої каральної медицини… Тому генералів і офіцерів «не можна чесати під один гребінець», - вони різні, але залишаються,- одні бандити, (психотронні), інші їм слухняні… Президенти, прем’єр-міністри, члени парламентів, інші державні керівники, та-кож, на всі 100%, бандити, (психотронні, з ними пов’язані) чи їм слухняні, чи такі, які нічого не можуть зробити з психотронною злочинністю. Тому президентів також «не можна гребти під один гребінець». Наприклад, президент Росії Путін, - це ставленик психотронних структур, - всі у світі спостерігають якими злочинами, зовсім безкарно, займається цей ублюдок, президент Єльцін не був ставлеником психотронних структур, але він був, на відміну від Путіна, дисциплінованим президентом, який намагався виконувати на всі 100% свої обов’язки, в тому числі обов’язки гаранта прав і свобод громадян. Проти мене психотронні структури порушували всі права і обов’язки, - Єльцін намагався захищати мене від психотронних структур армії, доходило до того, що Єльцін вимушений був «натасківать» мене на посаду вищу за посади силових міністрів, щоб я сам міг боротись із міністрами оборони, їхніми собутильниками… А ті сиділи у мене у мозку, все знали, як тільки вони узнали, що Єльцін вирішив мене вивести на посаду вищу за силових міністрів, (це Єльцін робив не звертаючи уваги на те, що рятуючи мене від катувань психотронними бандитами, в ад’юнктурі, мене звільнили через психіатричне відділення ГКВГ ім. Бурденка, «підчистую», по «шизофренії», думаючи, що мене припинять катувати променями), зразу ж прокричали: «Ми никогда не допустим в государстве второго Ельцина!» і почали так катувати мене, що я не міг знати як мене звуть, у якому місті я знаходжусь, яке число, який день тижня, який місяць на дворі… Почали всьому світу демонструвати, що я божевільний, - почали моїм язиком, від мого імені, кричати, день і ніч, застосовуючи біоробототехнології космічної медицини, коротко промені, а тих людей, хто знаходився поряд, почали примушувати телефонувати своїм зна-йомим і розповідати, що той дурачок, якого Єльцін захотів вивести на посаду вище силових міністрів, - божевільний, кричить день і ніч… Лікарі, замість того, щоб сер-йозно, конструктивно вирішувати питання, сиділи і чекали чию ж сторону зайняти, хто ж вийде сильнішим, ті, хто виводив мене на державний рівень роботи, на дер-жавний рівень боротьби за встановлення цивільного контролю над діяльністю лю-дей в погонах чи ті, (психотронні бандити), які цілеспрямовано знищували розум, щоб перетворити у раба… Психотронні бандити почали використовувати весь на-род для знущань наді мною, для постійно діючих катувань… Щось натворили із гонореєю, (у мене її не діагностують, в іншому випадку все на совісті лікарів, я ніколи не був ні в чому винним, в зараженнях гонореєю тим паче, - я ніколи, ні від кого не ховався, не приймав участі у «брудних» розборах, але ж мене виставляли на посміховисько, променями організовували побиття… Нав’язували народу думки, що це той, із - за кого лікарі всього світу припинили лікувати гонорею?! Люди завжди вірять у те, у що хочуть вірити, звичайні люди вірили бандитам – генералам, з радістю приймали участь у знущаннях наді мною, в той час як я захищав народи всього світу від психотронної злочинності… Я зненавидів народ, я захищаю, ціною свого здоров’я і життя, народ, а народ, люди, звичайні громадяни, разом із певними державними діячами, допомагають бандитам катувати мене, перетворювати у раба, навантажувати будь-якими роботами, тільки щоб я не вирвався, не прорвався, не зайняв певне положення у суспільстві… Люди, якщо ви будете продовжувати підкорятись бандитам, ви ніколи не створите порядну владу, яка ніколи не зможе побудувати порядну державу, з високим рівнем життя народу! Люди, ніхто за вас не побудує порядну державу, демократія, - це коли громадяни суспільно активні і відповідають за все. Метою демократії є Свобода! Ви бачите, що відбувається в Росії, у якій народ зовсім безвідповідальний, підневільний, який повністю підкоряється бандитам, їхній ублюдочній пропаганді, який вибирає на найвищі державні посади психотронних бандитів, які є академіками корупції, самі мільярдерами стають, а середньостатистичний русскій мужик здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС… В Росії народ безвідповідальний, зовсім не несе відповідальності за дії тих, кого вибирає у владу під диктовку бандитської пропаганди. А ті зовсім вже знахабніли, - війни розпочинають окупаційні! Їм здається, що їхня армія найсильніша, - їм нема чого боятись! Самі підписують Будапештський меморандум і самі ж його порушують, - з русскімі можна мати справу тільки у одному випадку, - коли ви тримаєте русскіх за горло, стискаючи його все більше… Таким чином, президенти також різні, одні вихідці від психотронних бандитів, як Путін, інших не слухають засекречені психотронні генерали, підсиджують, вистав-ляють на посміховисько, як Єльціна, променями примушуючи його вживати алко-голь… Психотронні бандити пішли ще далі, почали, використовуючи промені, викорис-товувати мене проти тих, хто… захищав мене, хто повинен захищати… Прокрича-ли: «Ми питкамі заставім пісать, а потом напісанноє іспользуєм протів тєбя!», - тому читачі знають мої критичні писання, можливо занадто критичні, але промені не можна перемагати… В усякому випадку моє писання, часто, - це тестування певної частини українського державного керівництва на інтелектуальну і психічну стійкість, щонайменше… Чи витримує Президент Порошенко, його команда, це тестування? Я не знаю, - у мене нема особливої можливості слідкувати за цим тестуванням. Моє враження таке, що Президент Порошенко, його команда, у першому наближенні, витримують таке тестування: інтелектуальне і психічне, але… Можу лише сказати, що Президент Порошенко не відповідає займаній посаді тому, що не є фактично гарантом прав і свобод громадян, - у моєму випадку! Єльцін, свого часу також не відповідав займаній посаді, як гарант прав і свобод, але він зі мною весь час спілкувався, і я знав, чому він не відповідає займаній посаді,- йому не підкорялись генерали, які володіють психотронними генераторами, - променями… Але ж Єльцін боровся із психотронними бандитами… Чому Президент Порошенко не може захистити мої права і свободи? Чому не може бути гарантом прав і свобод відносно мене? Я не знаю, - йому не дозволяють зі мною розмовляти! Ймовірніше за все мої права, променями, порушують психотронні бандити армії і ФСБ РФ, (у променів нема кордонів), а Порошенко не може захистити від променів зі сторони Росії?! Але ж, якщо він не може захистити мене від русскіх променів, не може виключити мене від променів і сховати так, щоб мене не змогли дістати бандити, то він міг би полегшити мій стан, а він не робить цього?! Чому? Боїться боротись із сси кунами психотронної злочинності?! З Путіним? Що, Порошенко із Путіним бореться, а із шакалами психотронної злочинності боїться? Може таке бути? Може? Тому я з одної сторони підтримую Порошенка, з другої сторони ненавиджу, тому, що він не може припинити катування мене променями, будучи гарантом прав і свобод громадян, із – за чого все останнє є неможливим, іноді відчувається, що це відбуватись може із – за того, що і в Україні життєздатними є певні алгоритми корупції, як і в Росії… Можливо із – за російсько-української війни у Порошенка «руки не доходять до цієї проблеми»… Можливо він взагалі не знає про моє існування, - сси куни оточення бздят повідомляти йому про проблему Коваленка. Так, лікарі?! Я впевнений, що про «проблему Коваленка» в Україні знають всі, хто хоче знати, державне керівництво України тим паче. Можливо під кутом зору державної безпеки не вигідно показувати існування проблеми Коваленка?! У будь-якому випадку я не можу завдавати ущерб інтегральному вектору розвитку України, я особисто сповідую той вектор розвитку України, який здійснює Президент Порошенко, тому прошу громадян підтримувати його, а складність життя при Порошенку? Кожний громадянин може приймати участь в управлінні державою, згідно із Декларацією прав і свобод, - пропонуйте інші алгоритми наповнення бюджету?! У цьому відповідь про збільшення рівня життя!? Тому Порошенко може бути моїм особистим ворогом, але тільки не у суспільно-му значенні, як це був проросійський, проФСБешний президент Янукович чи Путін, які є істинними ворогами народу, особливо народу Росії, у середньостатистичних мужчин якого Путін забирає право на 20 років життя, у кожного… Тому я вимагав, спочатку від слідчих і прокуратури Росії, арешту Путіна, як геноцидного злочинця, і суду над ним, але, коли впевнився, що слідчі, прокурори здійснюють не нагляд за виконанням законодавства, а слідче і прокурорське забезпечення спецоперацій армії і ФСБ РФ в Україні і світі, то я почав вимагати знищення Путіна, а рівно і Яну-ковича… Як геноцидних бандитів, які забирають у кожного чоловіка право на 20 років життя. Порошенка ж я можу знищувати лише як особистого ворога, якщо він може припинити катування, але не припиняє, скажімо, із – за чванства, із – за його рабства перед якимсь корупційним алгоритмом, із – за того, що примушує здійсню-вати те, що не може здійснити будь-який громадянин, - перетинати промені! У вся-кому випадку моя проблема, «проблема Коваленка», - це проблема державного керівництва на всі 100%, хоча б тому, що психотронна злочинність залишається непідсудною, навіть за таємні багато чисельні знищення людей, променями, тому, що знищувались мої друзі, - державні керівники, як мухи, останнім, із моїх друзів, - державних керівників, був знищений, променями, дистанційно, невидимо, штучно викликаною злоякісністю, Іван Степанович Плющ. Вічна пам’ять істинному Герою України… Може я, сам того не усвідомлюючи, відповів на запитання: «Чому зі мною не спі-лкується Порошенко? А рівно і Гройсман, Парубій, Турчинов…А також жевжики із правоохоронної системи». Наприклад, у приватній розмові зі мною, Петро, інші, мо-гли б сказати: «З тобою спілкувались: Слава Чорновіл, Вадим Гетьман, Саша Ємець, Михайло Сирота, Іван Плющ…! Де вони? Їх усіх знищили! (Використовуючи промені!). Ти хочеш, щоб я/ми розмовляли з тобою, щоб і нас знищили?! Може краще тебе особисто принести в жертву, а зробити бодай щось для України, для народу України, для європейської і світової демократії?». Як би я на це прореагу-вав? Я залишаю це запитання відкритим! Без відповіді! Я багато в чому зараз не інформований, - не можу приймати рішення! Якби так мені відповіли Путін, Януко-вич… я б їх послав на х*й і сказав би, що все рівно їх знищу! Оскільки вони істинні вороги народів! Сучасній українській владі я так сказати не можу, не можу також прийняти рішення із – за відсутності певної інформації! Звичайно, якщо б у проти-річчя прийшли мої особисті інтереси і інтереси України, народу України, то я до-зволяю Порошенку вибрати перш за все інтереси України, мої на другому місці, але якщо це із – за чванства, то… краще готуйте собі зміну і убирайтесь, краще зразу на той світ… Ви повинні розуміти, що прибульці, які ото «так» захищають мене, мо-жуть також знищувати, а не тільки х*ї вішати, причому знищувати можуть навіть силових міністрів Росії… Мене особисто жахливо ображали міністри оборони Росії: Грачов, Сєргєєв, - вони були знищені, правда не зразу, не тоді коли ображали, не миттєво, як того б хотілось мені, пізніше… Можливо тоді прибульці були слабкіші, не настільки рішучі, можливо б зараз діяли більш ефективно, - на державних поса-дах потрібно бути державними керівниками, а не кривавими блазнями, шутами го-роховими, академіками кривавої корупції… Силові міністри, правоохоронна система найбільше винні переді мною, вони мені зобов’язані особисто, вам, особливо росій-ським, ультиматум, чи забезпечуйте шакали, по вищому державному і міжнародно-му рівню, чи виконуйте конституційні обов’язки, арештуйте тих, хто мене катує, за-мовників, чи я вас виріжу всіх, до останньої скотини, тоді, коли підготовлю більш ефективних керівників?! Читачів я інформую зараз про те, що відбувається навкруги мене, - одні приму-шують мене працювати некваліфікованим робітником на важкій, непосильній праці після згвалту, у такому – то віці, у такому – то стані, при психічній виснаженості від щосекундних катувань, а другі не дозволяють променями здійснювати згвалт, що-б не міг працювати навіть робітником, катуючи при цьому, променями, день і ніч щосекунди, особливо болями різної локалізації і криками, - моїм язиком від мого імені кричать день і ніч, часто цілодобово… При цьому оточуючих мене людей, які все це прослуховують, (навіть на радіо і телебаченні, на інших ЦУЛіПах, - Центрах Управління Людьми і їхньою Психікою), примушують телефонувати своїм співбесідникам, розповідати про те, що я душевнохворий, божевільний, якого «корупційні» державні керівники колись хотіли вивести навіть на посаду вищу за силових міністрів, з якими у мене свої рахунки, як і з правоохоронною системою, з прокуратурою… забуваючи про проблему встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, тоді це було над актуально. Офіцер із ВВС, (із військово-повітряних сил), який катує мене променями, коментує своє «стукачєство», (дзвоники всім, - щоб знали, що Коваленко божевільний): «Ми позорім тєбя!»… А хтось все намагається запроторити мене у божевільню: «Пролєчіть!»… Я не коментую це! Моя психіка виснажена грунтовно катуваннями променями, - був випадок, коли я добровільно госпіталізувався до божевільні, хотів підлікуватись до подальшої боротьби за права людини і громадянина, хотів дійсно, щоб мене підкріпили по моделі Хераскіна – Рінгсдорфа… Я б здивувався, якби міг дивуватись, у психлікарнях лікування залишається радянським, - я після виписки два з половиною місяці приходив до свого середньостатистичног стану під катуваннями… Правда це було вже багато років тому.. Об’єктивно мені дійсно потрібно лікування,тільки в інституті майовтики, у Швейцарії, а не у пос-традянських божевільнях, у яких може збожеволіти навіть здорова людина, якщо ж це неможливо, то мені потрібний спокій чи активна, задовольняюча психіку діяль-ність, задовольняюча робота, замість цього всього, мене катують день і ніч, особ-ливо полюбляють вночі, замість сну… Об’єктивно, я по своєму генотипу і фенотипу був завжди практично здоровою людиною, не потребував ніякого, більш менш серйозного, лікування, але… Мене дуже рано підключили під промені психотронні бандити. Перший раз мені повісили статевий член, ще до одруження, на 2,5 місяці у Києві, коли я був слухачем КВВАІУ! Потім, у молоді роки мого життя, мене труїли, в основному променями, щоб я був хворий і щоб, для чогось, ходив для лікарів, я весь час відчував, що за мною стежать, так і було реально, - психотронна мафія. Тобто у молоді мої роки мене весь час труїли, щоб я був хворим, а у зрілі роки зовсім не допускали до лікарів променями, консервуючи всі вади організму, тому я взагалі не знаю показники свого здоров’я, тим паче зараз… «Пилінкі» з мого здоров’я здували тільки тоді, коли був членом льотного екіпажу, але вже тоді якісь люди весь час слідкували за мною, все щось хотіли, вони мені за все життя набридли настільки, що при появі будь-якого мафіозі поблизу мене, я, замість «правильної» реакції, звірію аж до втрати контролю над собою… Скоріше не я звірію, а ті, хто керує моїм мозком! Я схильний вирішувати питання конструктивно, а не звіріти… У всьому винні ті, хто керує моїм мозком! Особливо військові психотронні мафіозі. Я рознесу «в пух і прах» все українське державне керівництво, коли взнаю, що моїм мозком керують українці! Ви уявляєте, шановні читачі, у такому випадку буде виходити, що українське державне керівництво проти своїх ворогів, наприклад, русскіх полонених , бояться порушувати права, - лікують їх, забезпечують гігієною, харчуванням, віддають їх своїм рідним та близьким, чи судять по законам, мене ж, патріота України, катують день і ніч, позбавивши всіх, буквально, прав людини і громадянина, позбавивши всього, всього, всього, і все замінили на катування: бідність, хвороби, біль, промені тупості, самотність… Іноді виникають думки, що так закони корупції зберігаються на порядки ретельніше, ніж військові чи державні таємниці, до яких я був допущений, а до таємниць корупційних допускати мене бояться… Весь час підсвідомо нав’язуються якісь відмінності поміж чоловіками і жінками… Я так і не взнав цього, звичайно трахатись із жінками приємніше, ніж х*ї у чоловіків смоктати, але про що це люди? Я нічого ніколи не знав, але ще президент Єльцін попе-реджав мне: «Гдє би ти нє бил, рядом с тобой должна бить жєнщіна!»… Якось у гніві Єльцін говорив: «І єслі послє етого на зємном шарє найдьотся хотя би одін мужчіна, котрий захочєт тєбє х*й в рот вставлять…». Другу частину фрази чи про-менями висмалили із мозку, чи тоді йому не дозволили договорити, - я зовсім не пам’ятаю, я весь час «под. наркозом», так Єльцін називав той стан у якому мене утримують під променями… Але щось у цьому є! Мабуть дійсно людей, особливо так званих мужчін, оббріхували гонореєю… Я повідомляю всьому світу, особливо світу мужчін, я ніколи, ніде, нікого не заражав гонореєю, ні від кого ніколи не ховав-ся, - розбирайтесь з лікарями, з тими, з ким ви ї*лись! До мене доходило те, що ме-не били, ще більше хотіли бити, за те, що люди… «брудні», тобто венерично хво-рі… Ви «брудні» тому, що ї*лись із венерично хворими, з «грязнимі», а не тому, що не вмієте Коваленка забезпечувати, - я у вашу мафію на наймався, не писав заяву, чи рапорт, - самі затягуєте у свою с*ану мафію, самі і раз йо*уйтесь! Я багато років працював у чоловічих колективах, у замшаних також, але не знав, що ж таке мужчини… Але, якось, так звані мужчини признались: «Во всем виноваты мужчины! Да мы мужчины преступники, заслужившие уничтожения!»… Самокритично! Вони ж якось говорили: «Это месть мужчин, врачам, посредством издевательства над Коваленко, как над ни в чем не виноватом человеке!»… Так хто винний? Той, хто керує мозком?! Ще якось вистрілив той же офіцер ВВС: «Лет пять пососет х*и и мы простим ему наше преступление!». (Какое преступление?). Министр обороны помагал ему: «Излюбленный прием заставлять, (гражданского человека), х*й сосать у офицера, а не будешь сосать, так сделаем лучами сумасшедшим!»… Гниди, вам війни потрібно вигравати, а не х*ї примушувати сосать, можливо в Україні божевільних у 70 разів більше, ніж в Італії тому, що цивільні люди не знали, чи не вміли х*ї смоктати у офіцерів?! 1250000 божевільних в Україні, - це раби! Для цього існує психіатрія?! Ті, хто катує мене променями весь час хизуються, говорять, що їх не можна знайти… Міністри оборони, державної безпеки, прокурори, не арештуєте тих, хто мене катує, замовників, - я вас знищу, скоти сопливі, а не силові мінстри, будете х*ї смоктати доти, поки не захочете Ї*атись! Русскіє криваві соплякі із армії і ФСБ РФ, сидіть у Криму і Донбасі доти, поки не захоче ваш верховний Путін ї*атись! Ну і гниди! Військовий прокурор, не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Русскій народ, вважайте себе зверх нацією, Росію наддержавою, до тих пір, поки ваш Путін не захоче ї*атись! Поки ваш русскій генералітет, Шойгу, не захочуть ї*атись! Для Росії період наддержави закінчився на віки вічні! Працювати мені не дозволяють променями, як і ґвалтувати… Всі хто того хоче, повинні добиватись не до мене, а до тих, хто керує моїм мозком… може це так бандити підламують під себе весь світ?! Я не можу допомагати зараз прогресивній проукраїнській державній владі тому, що мене тримають променями так, що я нічого не можу робити із того, що мені по-трібно робити, - промені не можна перетинати, якби можна було перетинати про-мені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Як-би можна було перетинати промені, то у Путіна стояв би х*й, а він у нього не стоїть! Путін не ї*еться! Убирайся скотина із Криму, із Донбасу! Не повернеш Крим, Дон-бас, усі, окуповані Росією, території, - не будеш ї*атись ніколи! У будь-якому випа-дку я поверну Крим і Донбас Україні, справа тільки у часі, я вижену русскіх і із Кри-му, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій, навіть із Ітурупу, Хабомаї, Ши-котану, Кунаширу… Я, - це не Я! Я, - репресований променями! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Я прошу весь світ гнати русскіх на свою те-риторію, на територію Росії, - там будуйте свій «русскій мір», шакали, скоріше кос-ноязичні, ніж русскоязичні… Я прошу громадян всіх країн, всіх націй запитувати у русскіх: «Хто той, із – за кого не ї*еться Путін!»… Якби ЗМІ мали дозвіл, мали можливість розповідати народу про таємні психот-ронні злочини армії і спецслужб, їхньої каральної медицини, то народ зовсім по-іншому б відносився до того, що відбувається, - народ був би більш моральним! Менше б розтягували метал, щоб прожити якось, навіть від Вічного Вогню! У будь-якому випадку деморалізація суспільства пов’язана із путінською агресі-єю проти України! Із путінською організацією хаосу в Україні! У моїй приватній темі винні у всьому люди в психотронних погонах, - вони створили ситуацію! Винна Москва, - вона грабувала «до нуля» ад’юнктські копійки… Звіріють лікарі, які намагаючись захистити мене від психотронних бандитів Москви, звільнили із МО по шизофренії, щоб ніхто не добивався до мене, виявилось все навпаки, лікарям не дозволили допомогти, - кажуть що їм не дозволяють допомагати військові із органів державної безпеки медицини збройних сил Росії та їхні собутильники у всьому світі? Променями! Так мене інформують, - можливо дезорієнтація? Навряд?! Це все припиниться тоді, коли буде знищений Путін, а також ті, хто мене катує… Мене катували учора цілий день, всю ніч, весь день сьогодні, - напився б, якби була горілка, не витримую таких стосунків у державі! Деякі, так звані чоловіки, все дивуються думаючи, що вони потрапили туди, у ту мафію, де отримують квартири за допомогою є*лі чужих дружин?! Ви потрапили на війну всіх порядних цивільних людей з бандитами психотронної мафії армії! Є інша інформація, - лікарі не можуть розмовляти із тими, із - за кого мене катують, тому ситуація триває1? Скоріш за все, військові, які катують мене, мають якийсь компромат на лікарів!? Який вони ж, можливо, створили штучно! Мені неприємно, - всі на мене ображаються, я ніколи ні в чому не був винним, всі мене ненавидять, начебто я "білий пухнастий", а всі винні! Таким я відповідаю, - я ж вам здавався?! А ви що? Майстри бити, арештовувати, утримувати у божевільнях? Потрібно вміти вирішувати питання, а не катувати! Я всім задаю питання, всім, хто крайнє критично мислить: "А що б ви робили на моєму місці?!"... Слабо? Ще є виклики міністру інформатики: "Щоб знав, як дурачити людей!"... ВІйськові дурачили людей використовуючи радіо і телебачення. На радіо і телебаченні, як і у міліції, є військова мафія, яка добивається за допомогою згвалту, щоб перетворити у раба! По - кісєльовськи, - дезінформація? Не думаю! Якби я міг думати, я б міг працювати, - це проблема, коли моїм мозком, всі 100% життя, керують на утримання під катуваннями! Думати не дозволяють ні секунди, а добиваються до мене, а не до тих, хто керує моїм мозком.

Немає коментарів:

Дописати коментар