Шукати в цьому блозі

середа, 5 квітня 2017 р.

Путін заявив про можливі теракти у всіх країнах СНД | ВІСТІPRO

 Путін заявив про можливі теракти у всіх країнах СНД | ВІСТІPRO

Путін так мріє "восстановіть СССР?". Путін, давай - давай! Тільки більше нехай не помиляються твої ублюдки, гебісти "Останкіно", - був же випадок, коли радіо - телебачення повідомили про теракт на 10 хвилин раніше, ніж той "теракт" відбувся насправді?! Це правдива інформація?  Коли ти знищищ тих, хто катує мене променями? Будеш чекати коли вони мене закатують до смерті чи примусять променями здійснити самогубство? Хто у тебе бореться із психотронною злочинністю?  Убирайся із Криму, із Донбасу! Не повернеш Крим і Донбас не будеш ї*атись! Дожився? Докерувався? Що армія більше не визнає твою ФСБ, як таку, якій потрібно підкорятись? Ну і що? Узнав, чиї психотронні ублюдки сильніші, - армійські чи ФСБешні?! Що і у тебе нема таких друзів, які могли б розмовляти із тими, із - за кого мене катують променями? Тоді покидай армію?! Об"єктивно мене інформують? От якби ти був цивільною людиною, а не військовою? Запитай у лікарів, може вони тобі дадуть відповідь: "Хто той, із - за кого мене катують променями!?". Ну ти і лайно, - війни можеш вести, несправедливі, спецопераційні, окупаційні, займатись тероризмом, спонсорством міжнародного тероризму, сепаратизму, а знищити декілька психотронних ублюдків, які катують мене, не можеш? Ти шакал, чи твої гниди із ФСБ не можуть знайти тих, хто мене катує? Ти не боїшся, що вас уже зіткнули лобами, - міряйся тепер силю, ти їх знищиш чи вони тебе?! А це справедлива інформація, яку мені поставляють? Військові ніколи не простять радіо - телебачення і поліцію? Щоб твій х*й піднявся, потрібно щоб ти підкорився тим, хто тобі його повісив! Ти їх не розшукуй, вони сидять у тебе у мозку, - розмовляй із ними, вони тобі розкажуть, що тобі потрібно робити, щоб твій х*й піднявся! Не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! З часом, Путін, жодний русскій, який хоче окупації України, ї*атись не буде?! Забирай із України всіх своїх сопляків на ПМЖ в Росію, які не визнають Україну самостійною державою, а українців самостійною нацією, я не залишу в Україні в живих жодного активного антиукраїнця,- не забереш їх із України, я їх усіх знищу! Не забереш їх із України, - ї*атись не будеш ніколи! Я, - це не Я! Я не Коваленко Віктор Іванович, - Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і так керують ним! Не знищиш тих, хто мене катує, над тобою будуть сміятись, що ти не ї*ешся! Не повернеш Україну в кордони із координатами 1991 року, - ї*атись не будеш ніколи, ні ти, ні твій міністр оборони, ні твої ключові гниди, які хочуть окупації України Росією! У Авакова нема друзів, які могли б йому х*й поставити, тому поліцейські будуть сидіти до смерті з повішеними х*ями, і ніколи не простять військових?! Ну що, Путін, "проблему Коваленка" створила Москва, а розгрібає Україна? Сподобалось? Отак дурачать мій мозок! Що б ти робив на моєму місці? Можна реготати над військовими і кричати: "Ну що? Нареготались над армією?"... Не соромно тобі бути гарантом прав і свобод і боятись бандитів, які катують мене? Визнаєш, що у державі є бандити, непідсудні за будь-які злочини? Що б ти робив на моєму місці? Убирайся із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Я не прощу! Я буду мстити!

Немає коментарів:

Дописати коментар