Шукати в цьому блозі

вівторок, 25 квітня 2017 р.

877. Сьогодні 26 квітня 2017 року.

Сьогодні, 26 квітня 2017 року, відзначаються такі свята: міжнародний день інтелектуальної власності; міжнародний день пам"яті Чорнобиля... 26 квітня 1986 року вибухнув 4-й реактор Чорнобильської АЕС. Я в цей час знаходився у "7 ЦНИАГу", (7-й Центральный научно-исследовательский авиационный госпиталь), в Москві, у Сокольниках. Засоби масової інформації СССР мовчали! СССР, його спецслужба, - КГБ, вміли затикати роти населенню, вміли утримувати населення в покорі, а певних особистостей могли знищувати таємно "в невідомостях радянського режиму" так, що ніхто нічого не міг знати. В Україні голодомором було знищено біля 12 млн. чоловік, (це число отримане методами інтерполяції і екстраполяції, офіційно зараз визнається набагато менше, але мільйони), -ЗМІ мовчали, і, лише пошепки, від однієї людини до іншої, надходила інформація. Я, наприклад, знав про голодомор від батьків, які пошепки розповідали про голод, батько розповідав як люди їли холодець, в якому трапився дитячий мізинчик, мати розповідала, як до них вночі приблудилась пара, - чоловік і жінка, які божеволіли від голоду, їм дали по повній мисці борщу, вони його з"їли та й пішли собі далі... Вранці, за городом, під лісом, знайшли труп чоловіка, збожеволіла жінка покинула чоловіка і попленталась кудись далі. Приблизно так тоді, у квітні 1986 року, пошепки розповсюджувалась інформація про вибух на ЧАЕС... У госпіталь почали надходити постраждалі від радіації, хворі на гостру променеву хворобу... Першими були вертольотчики, які зависали над реактором, щоб розібратись у природі вибуху. ЗМІ мовчали. Лише у якійсь центральній газеті, здається "Известия", можливо і у "Красной звезде", промайнуло малесеньке повідомлення про вибух на ЧАЕС, об"ємом, (чи площею), 2х4 см. В СССР, як і зараз в Росії, полюбляли секрети, таємниці, розповсюджували слухи, плітки за допомогою яких маніпулювали суспільною свідомістю народу. Чого тільки не говорили пізніше про той Чоронобиль... Навіть таке, що русская частина радянського КГБ, після того, як взнала про можливість розпаду СССР, (навіть Великий Українець, Богдан Гаврилішин, пророчив розпад СССР, він написав статтю, здається у 1980 році, "Чи проіснує СССР до 1984 року"),про те, що існує можливість втратити Україну, яка ніколи, століттями, не припиняла боротьбу за незалежність... вирішила "так" утримати Україну в обіймах "старшого брата", штучно створивши терористичний акт, вставили із космосу лазерний промінь в чорнобильський ядерний реактор і рвонули?! Звичайно у таке вірити важко, але... Слухи, плітки мали місце. Для мене перебування тоді у 7-му ЦНИАГу закінчилось жахливо, - я був порядною людиною, мною весь час цікавились порядні діячі високого рівня, в той же час мною займалась "чиясь", занадто містична, зверхнахабна і підла психотронна структура... Я ж тоді про психотронні технології, про біоробототехнології авіаційної і космічної медицини не знав взагалі, хоча розумів, що зі мною щось твориться, але пояснень своєму стану я не міг придумати взагалі... Пізніше, про біоробототехнології я взнав особисто від Президента Росії Б.Єльціна, - він називав, у розмовах зі мною, ці технології коротко, - "лучами", ("променями"). На все життя я запам"ятав фразу Єльціна: "Кто владеет лучами, тот владеет всем!"... Жодний генерал, жодний офіцер, до пори до часу, ніколи мені не розповідали про промені біоробототехнологій космічної медицини... Пізніше, уже під час жахливих репресій, знайшлись розумні, мужні і порядні, генерали і офіцери, можливо представники "цивільного космосу". які змогли розповісти мені, не словами, відчуттями, про промені, про біоробототехнології космічної медицини... Нічого не говорячи мені, я, тим не менш, відчував розуміння того, що і як відбувається... Навіть показали з космосу інфрачервону підсвітку, яка бігала за моїм мозком при будь-яких рухах голови... Аналогічно ракети з головками самонаведення на ціль діють... Якісь психотронні сили, ні про що зі мною не розмовляючи, "повели" мене, та так, що я нічого не розумів, хто, що, для чого чогось хочуть... Якось я йщов по арочному переходу із одного медичного корпусу у інший, двері переходу були закриті, раптом я відчув не страх, а більш жахливий рівень страху, шок, вимушеиий був кинутись на ті двері, розбив їх, вилетіло скло... За цей "подвиг" мене перевели у 15 відділення ГКВГ ім. Бурденка, (Головний Клінічний Військовий Госпіталь). Хто це зробив, для чого, - можна тільки здогадуватись! Зараз життя закінчується, - можна говорити правду, фантазувати, ні на кого, ні на що вже нічого не впливає... Тоді, у 7-му ЦНИАГу, я зустрічався у його медичній палаті з генерал-полковником І.Д.Гайдаєнко, пам"ятаю що його охоронець розповідав анекдот про 4-х козирьковий блайзер, "щоб лапшу на вуха не вішали". Порозмовляли та і все. Ким тоді був Іван Дмитрович я не знаю, раніше, у війну, він був відомим у майбутнього Главкома ВВС, маршала авіації П.С.Кутахова, пізніше начальником 8-го ГК НИИ ім. Чкалова, потім начальником штабу ВВС... Що тоді відбувалось? Я не знаю, але пізніше стало відомо, що у мозку здійснювали присутність порядні люди, порядна частина порядної корупції, яка хотіла допомогти мені вирватись із обіймів підлої частини підлої корупції, і підлі представники підлої частини корупції... Ці представники ходили навіть у Кремль, жалітись на те, що "хтось" забирає у них кадри вищої кваліфікації, (хтось вісти заробляв для своєї кар"єри)... СССР тоді був суспільством "тотальной коррупции", як про це писав Костя Сіміс, - жертва тієї самої корупції. Чи не всі питання, проблеми, вирішувались тоді як в банді, як у мафії... У зв"язку із тим, що у мене у мозку здійснювали присутність антагонистичні сили, зі мною ніхто, ніколи, ні про що не розмовляв, не було сенсу, - вороги взнавали буквально все, прослуховуючи мій мозок, у якому кого тільки не було?! Навіть прокурори, слідчі КГБ... Для чого мене "так" тоді перевели із 7-го ЦНИАГу у ГКВГ ім.Бурденка? Я не знаю! Можливо хотіли вирвати із ВВСівської мафії? А можливо навпаки ВВСівська мафія хотіла "так", непомітно для її бандитів, допомогти... Я не знаю! Мене тоді ніхто не боявся, але ворожі мафії боялись одна одної, обидві здійснювали присутність у моєму мозку, знали про мене все, пізніше мафіозі почали знищувати один одного... Я до сих пір не дуже розуміюсь у їхніх домаганнях... (НА мене це не діє, - диктуйте що хочете, я напишу, промені не можна перетинати. Почалось?!). Я зовсім не контролював ситуацію навкруги мене. Тоді мене виписали із ГКВГ ім.Бурденка "без обмежень", тоді я навіть не знав, що то не я збожеволів, коли розбив ті двері, - так керували моїм мозком психотронні оператори, але з якою метою? Так мене і не змогли врятувати! Ворожнеча триває і досі, - катування не припиняються! Там де були радянські спецслужби, армія СССР, їхня каральна, психотронна медицина, як і зараз там де російські спецслужби, російська армія, їхня каральна, кривава, психотронна медицина, там завжди було горе: насилля, кров, вбивства, хвороби, жербацтво, розлучення родин, страх, страх, страх... (Не виключено, що це "стукачі армії" диктують таке письмо, оскільки я планував зробити запис, але про інше)... Мабуть читачі вже зрозуміли, що в СССР, як і пізніше, технології насилля засекречені, - корупція і зараз утримує у таємниці свої технології збагачення з використанням променів. Я ненавиджу скотов, які здійснюють злочини безкарно, мати такі технології і не мати можливості захистити ніколи ні в чому не винну людину? Та ще й використовувати містику, звичайних громадян для жахливого насилля? Та ще й організовувати побиття і... ніколи ні про що не розмовляти?! Розбещеність психотронної мафії, - абсолютна! Головним результатом її дій є суспільний СТРАХ, як говорив академік Сахаров: "Наше общество заражено лицемерием, скрытой жестокостью, государственно-интеллектуальная элита, из-за явных и тайных привилегий, не заинтересована в соблюдении прав человека, а зничит и в прогрессе!"... 26 квітня 1995 року, 22 роки тому, помер мій батько, фронтовик, який прослужив солдатом із березня 1940 року, по жовтень 1947 рік... Не вірте, шановні читачі, що сучасні спецслужби, армія, ЗМІ, ("Останкіно"), особливо РФ, такі собі порядні, білі і пухнасті, які шанують старість, ветеранів війни і праці, пенсіонерів... Батька, як і матір, останні роки їхнього життя, нещадно катували психотронні структури армії і/чи спецслужб... Катували і дітей, і бабусь, яким більше 90 років, які пережили геноцид українців голодомором, катували таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Це істинне обличчя силового блоку Урядів, особливо Росії, - це істинне обличчя Путіна, Шойгу, Бортнікова, Патрушєва, Чайки... їхніх собутильників в Україні! На жаль українська корупція не полишає корупційні традиції СССР і сучасної Росії. 26 квітня 2017 року міжнародний день інтелектуальної власності. Цей день взагалі жахливий, - роздумами про ціну інтелектуальної власності... Одні "на халяву" стають вченими: професорами, докторами наук, академіками, тобто мають різноманітні вчені ступені і вчені звання, аж до академіків, користуються науковими пільгами, хоча іноді з трудом розмовляють... У інших забирають інтелект силою, зчитують весь розум, оскільки є технології контролю мислення, а потім променями знищують інтелект, - людина стає нікчемною інтелектуально... Оце така ціна інтелектуальної власності! Писати мені стає дедалі важче, - йде жахливе втручання у психіку і інтелект, хотілось написати щось інше, але від втручання у психіку і інтелект виходить те, що виходить... "Хтось" дуже вже намагається мене виставляти так, щоб переслідували! Щоб ніхто не розумів для чого "вони" це роблять, для чого катують? А роблять вони це для того, щоб перетворити у раба після згвалту, катувати до смерті, а перед смертю сказати: "А тепер іди і лікуй гонорею в хронічній формі!"... Причому їх не цікавить навіть, а чи хвора людина дійсно, оскільки лікарі не діагностують хворобу?! Моїми дружинами були жінки, які працювали там, де регулярно проходять медичне обстеження якраз і на подібні хвороби, тому, якщо є хвороба, то потрібно вішати і лікарів, а не тільки прокурорів... О! Мафія! Ну що, Луценко, Супрун... "бздітє" діагностувати мої хвороби?! Не хочете ліквідовувати "брудну мафію"? Із-за якої вже кожна п"ята жінка, 20%, народжувати дітей не можуть!? Не боїтесь, що вас розірвуть на шматки "брудні люди", яких мільйони у державах? Звертаюсь до підлих військових ссикунів, особливо до військових психотронних ссикунів, ну що навчились утримувати людей хворими, десятиріччями? Утримуйте, "свинопаси",(мене називають "свинею", яку вони пасуть), утримуйте, утримуйте до тих пір, поки населення всього світу не почне над вами сміятись, - ви не можете вже х*ї своїм верховним головнокомандувачам ставити, а все кудись пнетесь?! Куди ви пнетесь? Скоро народ дійде до озвіріння, особливо вся "брудна мафія", почнуть вас пі*діть скрізь і всюди, - середня тривалість життя чоловіків на, майже, 20 років менша, ніж в ЄС, а ви все утримуєте мільйони людей хворими?! Утримуйте, мразі уголовниє, утримуйте, утримуйте до тих пір, поки ї*атись не захочуть ті, із - за кого у вас х*ї не стоять! Певним лікарям також потрібно знати куди вони потрапили, на яку війну, а не тільки і не стільки туди, де житло розподіляють "правильно"... Тривають знищення людей і досі! Я робив все, що міг, щоб зупинити вбивства людей, але тільки моїх зусиль виявилось замало! От тепер і думайте гаранти прав і свобод... Путін, сиди тепер і думай, кого ж будуть люди захищати, мене чи тебе?! Я знищу "брудну мафію" так, що весь світ буде реготати над кожною мраззю, яка займається злочинами безкарно! Я не прощу! Я буду мстити! Я, - це не Коваленко Віктор Іванович! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Я намагаюсь захищати навіть ублюдків, навіть тих, хто отримував житло за допомогою є*лі чужих "брудних жінок", сидіть потвори і тремтіть, коли ж вас знищуть, сьогодні чи завтра, завтра чи післязавтра... Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! "І тут Остапа понесло!". Вибачте! Припиняю! Люди, ви повинні бути людьми, а не рабами у бандитів! Ніхто вам ваші права не принесе на блюдечці, - за свої права боротись потрібно! Це жахлива боротьба! "Брудна мафія" не здається, але повинна бути знищена, оскільки вона, як і вся Росія, як і Путін, - стала наднебезпечною для здоров"я і життя чи не всіх громадян всього світу! Вбивства тривають! Ситуація досягла такого рівня розбрату, що припинити вбивства неможливо не знищивши "брудну мафію"... Військовий прокурор, тепер сиди і "бзді" із своїм брудним х*єм! І не є*ісь! "Брудна впертість" винних у знищеннях величезної кількості людей повинна бути знищена! При любій спробі підійте до мене, - смерть! Розмовляйте зі мною по космічному біологічному радіозв"язку. Останнім часом ситуація загострилась, мене променями не допускають до людей, - людей не допускають до мене! А "проблему Коваленка" потрібно вирішувати, - вбивства продовжуються! Життя людей, - це найцінніше, що у людей є! Люди мають право на щастя, а не тремтіти все життя у жебрацтві, у хворобах, у страху, у болях, у променях тупості і під катуваннями... Пишіть що хочете, я вже не витримую піддиктовок, - промені не можна перетинати.

Немає коментарів:

Дописати коментар