Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 1 вересня 2017 р.

934. До Міжнародного Дня Жертв Насильницьких Зникнень, - 30.08.2017.


http://kontrakty.ua/article/105585 Вважаю чемпіонами світу по організації насильницьких зникнень громадян психотронні структури армії і ФСБ Росії. Насильницькі зникнення організовуються для покарань, аж до знищення, невгодних гро-мадян, для утримання народу, людей, громадян в покорі, «для послушанія», як правило для підкорення народу страхом. Колишній секретар СНБіО РФ Іван Рибкін говорив: «Путін управляєт народом прі помощі страха!». Армія і ФСБ РФ знищують величезну кількість людей таємно, невидимо, дистанційно, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Причому всіх невгодних Путін може знищувати таємно, дистанційно, невидимо, променями, викликаючи смертельні інсульти, інфаркти, злоякісності, організовуючи штучні ДТП, тощо, але, в такому випадку, не буде ефекту страху, не буде ефекту залякування народу Росії, не буде ефекту підкорення народу Росії бандитам, непідсудним за злочини, членам їхніх родин та їхній каральній, психотронній медицині, весь час будуть виникати все нові і нові опоненти Путіну. Тому Путін винищує величезну кількість народу таємно, невидимо, дистанційно, променями, а деяких своїх опонентів винищує з шумом, гамом, «з тріском», щоб весь народ тремтів від страху і кайфу, щоб потенційні опоненти Путіна боялись навіть дивитись в його сторону, наприклад, як Боба Нємцова, щоб любий і кожний росіянин боявся бути в опозиції до проФСБешної влади, а то «як Боба» відправлять «на той світ». Проблема жертв насильницьких зникнень громадян дуже вже тісно пов’язана з проблемою сучасного рабства, - людей чи викрадають, як це майстерно вміє робити ФСБ РФ, армія РФ, застосовуючи біоробототехнології космічної медицини, катують їх, знищують, чи примушують, (променями, наприклад), здійснювати якісь злочини, згвалти, наприклад, після чого заарештовують, залякують, говорять, що в тюрмі їх перетворять у «пєтухов», як ґвалтівників, заразять туберкульозом, не будуть лікувати, «там і здохнеш», - люди такі, майже, добровільно стають рабами, щоб тільки їх не посадили до в’язниці, де їх зроблять туберкульозними «пєтухамі», знищать ще до закінчення терміну ув’язнення. Деякі міжнародні організації, (МИОМ, наприклад), дають наявність у Росії біля 2 млн. рабів?! Путін, правильно? Об’єктивна чисельність рабів в Росії? У цьому році оприлюднювали іншу чисельність рабів в Росії, - біля одного мільйона? Куди дівся ще один мільйон рабів за один тільки рік? Не відомо! О! Таємниця! Так, ФСБ? Бастрикін, так? Чайка так? Не набагато краще ситуація із таємним зникненням громадян і рабством в Україні, - публікуються дані про наявність біля 200 тисяч рабів в Україні7! Порошенко, Луценко, Аваков, Грицак, Турчинов, Полторак… об’єктивна чисельність? Влада і ЗМІ замовчують чисельність рабів, чисельність зниклих безвісти… Ситуація жахлива, що на Донбасі «іхтамнєт», тобто русскіх військовослужбовців, що в Росії, та й в Україні «іхтамнєт», рабів… Бастрикін, Чайка, так є раби в Росії? Путін, Порошенко, так є на території Росії, на території України громадяни, яких ваші сопливі міністри оборони, державної безпеки, ваші військові прокурори, ваші психотронні лікарі… катують променями?! Я ніколи не прощу армію, її психотронні структури! Володя, Гройсман, що будеш робити, якщо у тебе офіційно запитають: «Чи є в Україні громадяни, яких катують променями?». Колись Уряд СССР відповідав на подібне запитання так: «Граждан, которих питают лучамі (тайно, дістанціонно, нєвідімо), в СССР нєт!». А значить і проблеми «нєт»?! Канадський журнал “The Edmonton Jornal” таких громадян в СССР називав «космічні піддослідні, яких в природі офіційно не існує». Ситуація в Україні, у чомусь, навіть гірша, ніж в Росії, - радянський КГБ, а після 1991 року російський КГБ, МГБ, ФСБ… ні на секунду не припиняли винищення, у різний спосіб, особливо променями, українців, - щоб русскіє заволоділи територією України, шляхом штучного зменшення концентрації українців в Україні, відповідно, як наслідок, шляхом збільшення концентрації русскіх в Україні, щоб потім організовувати захист русскоязичних, як в Криму і Донбасі… Винищували «вони» більш – менш сильних українців, а більш слабких українців перетворювали у рабів, особливо, використовуючи каральну психіатрію. Зареєстрованих психічно хворих в Україні 1млн. 200 тисяч, у 70 разів більше,ніж в Італії, там 17 тисяч, а це означає, що в Україні, щонайменше, 1 млн. 200 тисяч рабів і майже рабів… Це все наслідки багатовікової російської окупації України русскімі, які все мріють про захоплення всієї території України, щоб зробити її російською, як Крим, як частину Донбасу, знищивши сильних українців, здатних боротись із русскімі, останніх перетворивши у слухняних, мовчазних рабів. Цивільним людям, поневоленим цивільним людям, часто навіть не доходить, що у рабах їх утримує армія і спецслужби, тобто люди в погонах, (із психотронних структур). «сидять» у мозках поневолених цивільних людей, керують мозками так, щоб такі люди вже ніколи не вирвались від психотронних бандитів, із рабства… За таку «допомогу» підприємці, які утримують рабів, «підгодовують» психотронних бандитів армії, ФСБ, їхніх психотронних лікарів… Лафа, а не життя, так Путін, Порошенко? Я вкотре наголошую, - я вимушений писати, окрім іншого, і інформацію отриману по каналам космічного біологічного радіозв’язку, до того ж зберігаючи стилістику, фразеологію, до яких я не маю жодного відношення, достовірність інформації мені буває невідомою, але ж у мене такий вимушений літературний стиль, - писати під катуваннями променями, використовуючи інформацію отриману по космічному біологічному радіозв’язку, не писати так я не можу, - проти мене застосовують промені, (біоробототехнології космічної медицини), промені перемагати неможливо, якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій, а воии існують! Все, що бачать люди, що зі мною твориться, що я роблю, тощо, то все психотронні оператори примушують мене таке робити променями, - я не можу бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком! Але, якщо «хтось» думає, що я вже настільки деградований, слабкий, таке інше, то… Багато людей вважають «тряпку» Путіна сильною особистістю, якщо він така сильна особистість, то чому він не ї*еться? Якби можна було промені перемагати, то Путін би… ї*ався! А він не ї*еться! Той, хто сидить у нього під ліжком, підтверджує це? Хто може спростувати цю інформацію? Хто той, хто поставляє мені таку інформацію? Прибульці, які прибули у мій мозок, керують ним, які прибули у мозок Путіна, - керують ним?! Справа кожного читача вірити у це чи не вірити?! Я не збираюсь переконувати у наявності психотронних технологій жодну людину у світі, в той же час попереджаю, оскільки мені відомо, що мене деякі ублюдки хочуть знищити, - мати зі мною справи для декого зовсім небезпечно! До того людство відносно мене жахливі потвори, - я ж попереджаю про небезпеки навіть своїх ворогів, навіть бандитів, я зберігаю життя навіть таким гнидам, знаючи, що це таке втрачати рідних, близьких, друзів, батьків, дітей… Наприклад, я зараз попереджаю зверх нахабних бандитів та їм слухняних від «брудної квартирної мафії», особливо від генералітету і офіцерства, їхніх однокарманніков від цивільних керівників підприємств, які таку мразь забезпечували житлом поза всяких черг, звичайно за певні хабарі, але виглядало це як за є*лю дівчаток, жінок, чиїхсь дружин… Мені такі мразі, від генералітету і офіцерства навіть хизувались: «А ми є*ьом твоїх дєвочєк в твоїх квартірах, а ми жрьом за твоі дєньгі і єздім на твоїх машінах! Побольшє би такіх дураков!», «Вот так ми і пєрєкачіваєм квартіри, машіни, дєвочєк і дєнєжкі із одной мафіі в другую!»… А мене ці сопливі, криваві шавки в лампасах, їхні ублюдки, мафіозні офіцери, за те, що у мене нема таких (їхніх) друзів, які могли б забезпечувати житлом, - репресували, та так, щоб після згвалту перетворити у раба і катувати під час важкої фізичної праці, під час рабства, променями, та так, щоб наді мною знущався весь трудолюбівий народ?! Для цього їм потрібний згвалт при наявності величезної кількості людей, як свідків… Ці ж мразі ще й грабували мене, що й визнають подібними фразами, а репресували мене вони за те, що… у них нема друзів, які б мене забезпечували?! Уявляєте, шановні читачі? Звернахабність зихисничків у психотронних погонах?! Тому вони мене перетворюють у раба, у якого нема друзів… А щоб у мене не було друзів «вони» їх… знищували! Щоб не було! Зверніть увагу на мою доброту! Мене хочуть знищити, а я, тим не менш, навіть таку кри-ваву шушеру і шваль попереджую, щоб вони приймали рішення, що ж їм потрібно робити… Всі, особливо генерали і офіцери, які отримували житло за допомогою є*лі жінок, дівчаток, чужих дружин, повинні терміново виїхати на ПМЖ в РФ, назавжди, залишивши свої родини у заручниках, можете виїжджати з родинами, вам дозволять, при спробі повернутись, - смерть! Всі, хто не виїде, будуть знищені! Шваль, щоб знали як знищувати людей, безкарно, щоб знали межі своєї розбещеності, своєї кривавої жорстокості… Ублюдки в погонах, ублюдки в погонах пенсіонерів, можете прихоплювати з собою в Росію тих, цивільних керівників, які вас забезпечували, а нас, вам допомагали перетворювати у рабів… За те, що ми… українці! За те, що у вас нема друзів, які б нас забезпечували!? Ну і мразі! Генералітет, офіцерство, - вам не соромно?! Захиснички! Вишим рівням розбещеності нема меж?! Я не прощу! Я буду мстити! До речі, такі генерали і офіцери і є ті, хто знищує людей безкарно! В Україні таких більшість руської національності! Убирайтесь, свині, криваві свині, убирайтесь на ПМЖ в Росію, - Путін, забери всю цю шушеру і шваль до себе, не забереш їх, я їх усіх до жодного виріжу, до останньої скотини! Громадяни, українці, будьте пильними, - це наднебезпечна шушера і шваль, як правило проросійської, проФСБешної, проСССРної орієнтації! Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Убирайтесь із Криму, із Донбасу… Звичайно, це рішення приймали прибульці, я ж транслюю його, тиражую, бережу життя бандитам навіть! Мразі, я вас попередив! Убирайтесь, шакали, убирайтесь, без права повернення в Україну, навіть на хвилину! Щоб військові були сильніші за цивільних, потрі-бно, щоб у їхніх верховних х*ї стояли! Мені дуже важко, уявляєте, шановні читачі, мені променями виключають можливість мислити, запам’ятовувати, діяти і у такому стані я вимушений жити, працювати, писати, що може потрапляти у моє писання, яке я ніколи не перечитую, - не дозволяють променями, щоб я не знав, що ж я пишу! Хоч лобами у стінки бийтесь, - я ніколи не прощу! Путін, Порошенко, хто той, із – за кого мене катують променями? Гаранти прав і свобод, - ё.т.м.! І після цього ви хочете сказати, що ви військові? Ви, - сопливі раби після згвалту!? Щоб ви знали, хто ви такі насправді! Військовий прокурор, не будеш розмовляти зі мною по космічному біологічному радіозв’язку про те, хто ж той, із – за кого мене катують променями, над тобою будуть сміятись, щоб ти знав, хто той, із – за кого у тебе х*й не стоїть! (Це той, хто бореться із психотронними злочинцями, а ви мене хочете знищити). Не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Я ж вам говорив, - Я не прощу! Я буду мстити! Полторак, у тебе нема таких друзів, які можуть тобі х*й поставити, а ти лізеш на рожон!? Аваков, у тебе х*й не стоїть тому, що ти займаєшся злочинною діяльністю, блокуєш любу мені допомогу порядних людей, як репресованому злочинцями, які катуваннями організували мені повно поразку у повному переліку прав людини і громадянина, тебе, як і інших бандитів, карають ті, хто бореться із психотронною злочинністю, а ви все мене переслідуєте? Все мене обмежуєте, у всьому буквально! Все катуєте день і ніч! За що? Для чого? Причому тут я до ваших х*їв? Я вас рятую, а ви мене вбити хочете? Припутні, дурачки, які думають, які навіть впевнені, що мене «візьмуть» «без шума і пилі»… Я відповідаю генералам і офіцерам, вбивцям, щоб мене вбити, потрібно, щоб у ваших верховних х*ї стояли! Путін, щоб ти мене знищив, потрібно, щоб у тебе х*й стояв! Щоб ви знали куди ви потрапили, а не тільки на російсько-українську війну. (Я не знаю, як до цього відноситись певним посадовцям? Ви ж розумієте, що ви у цьому також вині, причому у будь-якому випадку?! За злочини потрібно відповідати, якщо ви винні, навіть якщо ви непідсудні! Можете до цього відноситись, як до повірки на психічну, інтелектуальну, моральну стійкість, але ж ви не мо-жете не розуміти, що є такі сили, які до вас якраз так відносяться, як я пишу?)… У мене нема психотронних генераторів, а якщо хтось на мене тикає пальцем, то розбирайтесь із вашою кривавою, сопливою, зухвалою злочинністю, особливо психотронною, шукайте тих, хто вам ваші х*ї вішає? Прибульці, які прибули у мій мозок, говорять, що вони х*ї вішають тим, хто займається жахливою злочинністю безкарно! Я не виключаю, що можу бути причиною, - тому, що мене катують день і ніч, особливо замість сну, променями! Але ж я поступаю чесно, навіть із бандитами, - я попереджаю про можливі наслідки!Я передаю, причому безкоштовно, інформацію, отриману по космічному біологічному радіозв’язку, - я навіть у такому стані піклуюсь про життя людей, про права громадян, навіть бандитів, а ви що робите? Перетворюєте мене у раба, після згвалту?! Не соромно, ублюдки? Я не прощу! Я буду мстити! Я буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно до тих пір, поки не встановлю конституційну владу! Я, - це не Я! Я, - репресований психотронними бандитами! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Добивайтесь до них, а не до мене?! При чому тут я?! Вони керують моїм мозком, а ви добиваєтесь до мене!? Якщо Аваков хоче вирішувати мою долю, то Аваков, чи його психотронний оператор і повинен керувати моїм мозком! Якщо Порошенко, як гарант прав і свобод, хоче вирішувати мою долю, то моїм мозком і повинен керувати Порошенко, чи психотропний оператор від нього? А то що виходить, - Порошенка Конституція зобов’язує захищати мене, а моїм мозком керує психотронний банди, - офіцер ВКС Росії? Виставляє мене на посміховисько! Порошенко, ну і як ти мені зможеш гарантувати права і свободи? Як? Я не можу тобі підіграти нічим! Я не можу бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком, - навіть теоретично! Вам, що? Всім вам хочеться прикидатись дурнями? Які не розуміють, що таке промені? Тоді: «Ну і не є*іться!»… Серйозними людьми потрібно бути, - несерйозні люди не можуть вирішувати серйозні задачі, навіть проблеми, у чомусь! Чи це ви всі мені «так» допомагаєте за те, що мене грабувала психотронна мафія Москви? Українці, вам не соромно підкорятись досі бандитам Москви? Та так, щоб вони верховодили? Я звірію від безпомічності! Згвалти мені не дозволяють здійснювати променями, - промені перемагати неможливо? Чому ви добиваєтесь до мене? А не до тих, хто керує моїм мозком? До того ж той, із – за кого до мене добиваються люди за допомогою згвалтів, винний у знищеннях людей! Як це може бути таке, що весь світ захищає бандита, винного у вбивствах людей?! Горе мені! Той, хто навчався у Жуковці, («ВВИА им. Жуковского»), пам’ятає лікаря академічної поліклініки Алєксандра Фьодоровіча Віноградова, - якось він мені сказав: «Ви очєнь сєрьйозний чєловєк і Вам будєт чрєзвичайно тяжєло в етом общєствє…». Горе мені, - на рус. «Как в воду смотрєл!». Не можете допомагати людям, яких катують променями, так от*бітєсь від мене, що вам усім потрібно? Згвалти? Щоб знову бити мені фізіономію, заарештовувати, проводити слідства, суди… ? Ну тоді добивайтесь до мене, добивайтесь! Добивайтесь до тих пір, поки не захочте ї*атись! Поки не захочуть ї*атись ваші верховні! Ваші діти! У цій публікації, як і у інших, я вимушений використовувати інформацію отриману по каналам космічного біологічного радіозв’язку, яку я не можу перевіряти на достовірність, але, моє бажання зберігати людське життя зобов’язує мене йти на будь-які кроки, щоб зберігати життя порядним, ніколи, ні в чому не винним людям?! У цій темі знищувались люди від безробітних хутірських бомжів «до Брєжнєва», у термінології академіка Сахарова. Вакханалію безкарності за жахливі злочини потрібно зупинити… Я не прощу! Я буду мстити! Список знищених я опублікую…

Немає коментарів:

Дописати коментар